29 Ocak 2011 Cumartesi

Gene Birşeyler Uydurdum :)

Dün yazı yazmadım diye boş durduğumu sanmayın sakın, duramam ki:)
Giymediğimiz giysileri dolabın bir tarafına istifliyorum ben. Dün oradan soğuk gecelerde giydiğim kocaman kalınca bir penyemi çektim aldım, eski görünümlü hale gelmiş yıkana yıkana. Ama değerlendirmek lazım değil mi:)
Yazın bostan yapıyorum biliyorsunuz, evin oldukça aşağısında, bilenler biliyor :)
İşte orada ürünleri toplamak için evvelki sene gene eski bir penyemden torba yapmıştım, onu belime bağlıyorum, özellikle fasulye, bezelye toplarken çok rahat oluyor, eve çıkarken de aşağıda görüldüğü gibi omuzuma takıveriyorum :)


 Dağlar kızı Reyhan:)
Bir torba yeterli gelmiyordu, işte dün yukarıda bahsettiğim penyeden iki torba daha uydurdum...


Bugün ise, aynı dolapta bulduğum bir poları ele aldım, fermuarı çeneme batan, önü kapalı birşey, birkaç kere giymiştim ama fermuarı battığından ve önü kapalı olduğundan rahat edemeyip kaldırmıştım.

Aldım elime, önce fermuarını söktüm, sonra ön ortasından boydan boya kesip önü açık hale getirdim.
Kurdele kutumdaki çok sevdiğim bir kurdele tam uygun geldi, uzunluğu bile:))
Bütün etrafına ve kol ağızlarına bu kurdeleyi diktim, oldu bana sıcacık bir sabahlık, artık giyebilirim:))




32 yorum :

  1. ablacım boş durmayacağını biliyordum.sabahlığını çok beğendimmm

    YanıtlaSil
  2. HA ŞÖYLE,HASTAMISIN DİYE MERAK ETMİŞTİM.HERŞEY YOLUNDA DEMEK.ÖPERİM ÇOK ÇOK DAĞLAR KIZINI

    YanıtlaSil
  3. Senin polardan bir tanede bende var.İlk fırsatta bende onu değiştireyim.Bu arada seninki de çok güzel,ellerine sağlık Banu

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş,pembiş pembiş :) ellerine sağlık ablam

    YanıtlaSil
  5. çok harika olmuş..ellerine sağlık canısı...
    kesinlikle birbirimize benziyoruz..beni de bir saniye boş otururken gören olmaz..
    yalnız şu dikişe çok imrenmeye başladım banucum..oyunumuz sahnelensin, şu yüküm bi hafiflesin, ben de artık dikiş öğrenmek istiyoruumm...

    YanıtlaSil
  6. figen abla beraber öğrenelim dikiş..banu abla benide çok özendiriyo valla...ablacım yine harikalar çıkarmışsın ortaya ellerine sağlık..bide nasıl denir yaşam tarzın..evin...çok hoşuma gidiyo:))

    YanıtlaSil
  7. Sabahlık süper olmuş. Güle güle giymen dileğiyle.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık, çok güzel bir dönüşüm olmuş.

    YanıtlaSil
  9. bayıldım sabahlığa..

    YanıtlaSil
  10. benimde boyle bir polar sabahlığım var. 11 sene once marks & spencerdan almıstım. yaz dısında her gece yatarken mutlaka gıyıyorum. sıcak uyumayı sevıyorum. bende bu tur rahat gıysıler bagımlılık. hatta bazen evde tv. karsısında bıle gıyebılıyorum. hıcte eskımedı. sızın yaptıgınızda cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  11. ya süpersiiin poları ne güzel bir sabahlık yapmışsın. bak buna annen kızmamıştır bayılmıştır banu abla:)))

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel dönüşümler. Hem stokları da tüketmek lazım değil mi?:)

    YanıtlaSil
  13. iyi bir değerlendirme olmuş.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  14. çok marifetli ve çok çalışkansızınız. imreniyorum gerçekten size:))

    YanıtlaSil
  15. Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...
    Ótima idéia que você teve... a blusa ficou mais bonita.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil•♥•.¸
    •♥•..•♥•.¸

    YanıtlaSil
  16. Çantalarda güzel ama poların değişimine bayıldım, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  17. bostandaki resmin cok güzel Banu abla, ben de gecen sene bahceme bostan ektim diktim. bu sene de zamanini sabirsizlikla bekliyorum. bu arada torbalarin harika.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  18. banucum eminimki bir çoğumuz dolaplardaki polarlarımızı gözden geçirdik sayendee,en azından ben geçirip bir tane buldum uygulamaya geçmek için :))
    eline-fikrine-hayal gücüne sağlık canım..
    Bu arada fotoğrafta bıdığın sana bakışı ne güzelll.. :))

    YanıtlaSil
  19. banuşum ,dönüşün muhteşem olmuş.neler yapmışsın neler ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  20. Giysiniz dolap beklemekten kurtulmuş:))Güle güle giyin,sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. Özlemcim, yapılacak öyle çok şey varki gözümün önünde boş durmaya zaman yok :)Yumuşacık zaten, giyilecek hale geldiği için ben de sevdim:)
    Örgücü Neşem, çok şükür sağlığımız yerinde:)Ha ha ha...Dağlar kızı mı Dağların delisi mi, orası meçhul:))
    Nazancım, sen de benim gibi huyluysan fermuarlardan filan, değiştir anacım, iyi oluyor:)
    Miniğim, ne güzel rengi var değil mi, pamuk helva gibi :))
    Figenim, zaten birbirimize baka baka, birbirimize benzer olduk, Allah sonumuzu hayır etsin:)
    Permarencim, aman ya, öğrenecek ne var, kes kes çek makina, internette çok yardımcı olur, bazı bloggerlar çok güzel anlatıyorlar dikişi... Yaşam tarzıma gelince, doğal ve basit işte, bu benim dünyam, sizleri de beklerim:)
    Nurtencim, bunu herhalde esneye esneye giyeceğim:)) Sabahlık ya:)) Sağol canımcım:)
    Atölye kedi,Birdycim, Peri masalım, Elifcim, beğenile beğenile iyice şımardım :)) Sağolasın:)
    Zeynepcim, ah ah menopoz olaylarına girince yatakta böyle şeyler giyilmiyor, hatta gündüzleri de kısa kollu penye üzerine heran atabileceğim bir ince hırka giyiyorum:))
    K.Camdan Kelebek, evvvet, annem bile beğendi:)))
    Marifetli perim, stoklar bir türlü erimiyor ki şekercim:))
    İçimdeki Ekip, biliyormusun, biz hep birbirimize imreniyoruz, hani üzüm üzüme baka baka" lafı var ya, bizler için en doğrusu :)
    Magia, eu vi o mesmo comentário em algum dos meus amigos do blog de vocês:)) Obrigado pela sua visita ...
    Elicim, bostandaki halim geçen yaz ki yazılarımda vardır, bu resim evin arka tarafında, yani yüklenmişim, annem hemen çıkmış evden beni karşılıyor:) Ne zevkli değilmi birşeyler yetiştirmek:)Torbalar dediğim gibi toplarken çok rahat oluyor, eğilip kalkmadan hemen kanguru gibi önüne dolduruyorsun topladıklarını:)
    Darmanım, Ayyy merak ettim şimdi, sen nasıl yapacaksın diye:) Bıdığın bakışı aynı küçük çocukların analarına bakışı, o da beni anası görüyor ya, hep böyle işte, bir yeri acıyınca da hemen bana koşuyor bağıra bağıra, kucağıma gelince susuyor:)) Çok şımarııık....
    Aksungurum, aman bir güncük yazı yazmadım, yaptıklarımda uydurma yaaaaa.....Şımartma beniiii:))

    YanıtlaSil
  22. abla her fırsatta dile getiriyorum "yaşadığın yerde olmak büyük bir mutluluk keşke benimde öle bir evim olsa" her foto paylaştığında buna benzer cümleler kuruyorum sana. bu arada sabahlığın güzel olmuş ellerine sağlık iyiki değerlendirmişsin sıcacık tutar seni..

    YanıtlaSil
  23. Hsat zamanı uğrarım.Torba bol nasılsa .Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  24. Nefis resimler. Torbalara da, polara da bayıldım. Ne marifetlisin maşallah. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  25. banu ellerine sağlık yine çokk güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  26. banum, ellerine sağlık, sabahlığın çoook güzel olmuş, iyi ki yapmışsın, güle güle, sıcacık giy:)

    torbaların da çok güzel, ben senin bostanı biliyorum ama bostan torbanı kaçırmışım, yeni öğrendim:))

    bıdık sana niye bakıyor o resimde:))))

    karlar burada dizimize geldi neredeyse (ben ankaranın dağ kısmında oturuyorum) orası nasıldır, ne güzeldir kim bilir, benim için de kayif yapın banum, hepinizi öptük:))))

    YanıtlaSil
  27. şu polar ...satanlar görse tanıyamazlar bence mallarını:))))
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  28. hepsi çok güzel olmuş,en azından şimdi kullanılacaklar.Benimde çok sevdiğim beyaz bir üstüm vardı,geçende elma yerken ağzımın suyu akmış,leke çıkmıyor.ben de oraya uygun bir süsleme yapıp nasıl kapatırım diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  29. Yeteneklim, canım benim, ben de diyorum ki, böyle bir yaşam istiyorsan, zor değil, şimdiden planla, henüz yerleşime açık olmayan yerlerde arsalar çok ucuz, daha gençsin, anla işte.... Oturur sen de böyle şeyler yaparsın işte :)
    Tülinim, ne iyi olur, hasat zamanı imeceye ihtiyaç var:)
    Nedretim, gene sen bana hayran ben sana hayran olduk:))
    İnci Çiçeğim, uyduruk şeyler güzel oluyor herhalde, şımartın beni şımartın :))
    Işılıııım, ne güzel yorumlarda seni görmek, sen geldiğinde hasat zamanı değildi, onun için torbamı görmemişsindir:) Bıdık niye bakar, torbada ona göre birşey var mı diye:))Yeni postuma bakta gör kar nereme kadar:)
    Cep Aynası, canım ya, satanlar görse anca beni döverler, malımızı ne hale getirmiş diye:))
    Elmalı kurabiye, hemen bir aplike yap o lekeye, en sevdiğim şey aplike, lekelere kesin çözüm:)

    YanıtlaSil
  30. Banu ablacım yenilemelerde çok güzel ama ben en çok merdivendeki poza bayıldımmm..Sevgilerimle SLN

    YanıtlaSil
  31. Beyaz kelebeğim, o merdivendeki hatun, o kadar yükle, taa aşağıdaki bostandan geliyor, yorguuuun :)

    YanıtlaSil
  32. İnanın çok beğendim benimde böyle fermuarı batan bi hırkam var sevmiyordum artık çok seviyorum çünki sayenizde fermuarı gidecek bende giyeceğim.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)