8 Ocak 2011 Cumartesi

Tığ işi dekor aksesuarları, Maggie Weldon'dan seçmeler...














15 yorum :

  1. HEPSİ ÇOK GÜZELLER AMA BEN HAVLULARA BAYILDIM. hEMEN KENDİME BİR TANE EDİNEYİM.

    YanıtlaSil
  2. evin bazı yerlerinde görmek istiyor insan...

    YanıtlaSil
  3. Ayy çok ciciler :))

    YanıtlaSil
  4. ooy banu ablam oyyy,kendimi alamadım bunlardan,yine yapmak isteyip zaman bulup yapamadığım planlarıma yenilerini ekledin :) "emekli olmak istiyorum beeeenn" dedirttin bana yine... :))) hepsi çok güzel,sağolasın

    YanıtlaSil
  5. çok şekerler banucum bir kısmı dosyamda vardı. kedicikler haria. teşekkürler canım sevgiler

    YanıtlaSil
  6. kurabiye adam ve evden yapmak istiyorum :))

    YanıtlaSil
  7. 10 marifetteki yarışmaya minyatür yetiştircem derken hiçbir bloğa bakamadım, bir sürü şey kaçırmışım:) bunlar çok güzel, ama sizin perdeler daha güzel:) bayıldım, zaten evinizin hayranlarındanım, güle güle kullanın gerçekten çok hoş görünüyorlardı...

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller, yapmalı bunlardan

    YanıtlaSil
  9. banucum sayende yapılacaklar listesindeki her güzel şeye bir yenisini daha ekliyorum.. off off ne zaman yapıcam :(
    sevgili "MİNİK" in dediğii gibii emekli olmak istiyorummm bendeee :))
    sevgiyle kal iyi pazarlar... ;)

    YanıtlaSil
  10. harika işler yapmak isteyenler için çok beğendim

    YanıtlaSil
  11. Banu Hanım!cığım, bana seslenmişsin. Ancak geldi sesin. Mesaj alınmıştır. Sen duvardaki yerini hazırlayadur:)))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. çok şekerler hepsi birbirinden güzel:)))))

    YanıtlaSil
  13. benim favorim ilk karedeki yılbaşı süsleri
    şahaneler
    paylaştığın için çok öpüyorum seni:)))))

    YanıtlaSil
  14. ben de bebeklere ve korkuluğa bayıldım...çok şirinler :)

    YanıtlaSil
  15. Seçimler yapılmış, biran önce emekli olup elişlerine adanma dilekleri yapılmış,bense bunların heeeepsini yapmak üzere aldım arşivime:))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)