19 Ocak 2011 Çarşamba

Gel de yapma şimdi :))

 Bugünü temizlik günü ilan ettim, elişlerine ara verdim... Ama firkete oyalarını bitirdim, yeni şile bezi örtümü tamamlayıp dükkana koydum:)


Bakın ne buldum, şimdi bu bardak altlıklarından gel de yapma, ne kadar şeker görünüyorlar, bayıldım, içim açıldı, ama desenler çok güzel değil mi, parça kumaş toplamalıyım, elimdekiler tükenmek üzere:(



 Laf aramızda, şu an saat 21.53 ve ben bu gece erken yatacağım, yoruldum bugün, biraz kitap okur, uyurum, yazımı programladım 23.10 da karşınızda olacak, iyi geceleeer :))





18 yorum :

  1. Bardak altlıkları çok nostaljik,su taşısından herhalde..Size de iyi uykular:))

    YanıtlaSil
  2. Vakit yetmiyor Banucum:)Biz her gördüğümüzü yapmaya kalkarsak ki yapmak istiyoruz:))Bence gün 48 saat olmalıydı;)
    öpüyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller basma kumaşlardan cıvıl cıvıl ne güzel olur. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. cıvıl cıvıl desenli kumaş kullanıldığında yapılan şey de güzel oluyor banu ablacım,bardak altlıkları çok sevimli gerçekten,şimdiden kolay gelsin diyeyim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Çok renkli,çok iç açıcı gerçekten..Sizin gibi becerikli bir hanım hemencecik yapıverir bunları:)))

    YanıtlaSil
  6. Renkleri ve desenleri gerçekten çok güzelmiş, haklısın bunlardan mutlaka yapmak lazım.

    YanıtlaSil
  7. sen daha alasını yaparsın Banu abla;) şimdiden kolay gelsin diyorum

    YanıtlaSil
  8. Daha önce görüp çok beğenip evde kumaş arayışına girmiştim.
    Aynı şeyleri beğenip yapmamız fiamma dan sonra seninle de yaşanır oldu Banu?
    Ya,bir de nasıl proglamlıyorsun yazı yayınını?Benim ki olmuyor :(

    YanıtlaSil
  9. çok hoş bir çalışmaymış gerçekten..ben de vakitsizlikten şikayetçiyim..günler nasıl geçiyor,nasıl bitiyor anlamıyorum..

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeller.Bir şey söyleyeyim mi?bende bittim bunlara.
    Paylaşım için teşekkürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. banucuğum geçmiş olsun bildiğim kadarı ile sen gölcükte oturuyorsun.inş depremi duymamışsındır.yaptığın herşeye hayran aksungur

    YanıtlaSil
  12. Kızlaaar....
    Görüntüleri çok güzel, tabii kumaşların desenleri çok cici, su taşları da ayrı bir hava vermiş...
    Arasında herhalde elyaf bir tabaka vardır, biraz pufuduk duruyor, ama su geçirir, arasına naylon koyup mu yapmalı acaba diyorum...
    Ah yaaa, zaman yetmiyor gerçekten bizim gibi açgözlülere, kendimi birkaç kez klonlatsam diyorum, ne güzel olur :))

    YanıtlaSil
  13. ama Banu ablacigim, sende kafamiza hep yeni seyler takiyorsun. listem uzadi da uzadi :). zaten evde süs takmadigim kapi ve dolap kulpu kalmadi...

    sevgilerimle eli

    YanıtlaSil
  14. Yani Tiryakicim, sizlere de birşey göstermeye gelmiyor yani, hemen yapıp beni çatlatmaya bakıyorsunuz:))

    YanıtlaSil
  15. Harika bunlar,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. Hoşgeldin sevgili Ceviz, beğendiğine sevindim, ama haaaala bunlardan yapamadııım :(

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)