9 Ocak 2011 Pazar

Bugün bir Hoşum :)

Bugün beynim bir sürü fikir ve projelerden birine başlamak istiyor, gel gör ki ruhum boşver otur oturduğun yerde diyor.... Sonunda ruhum savaşı kazandı:) Rutin ev işlerinden sonra önce bilgisayarın başında mail kutumu boşalttım, bir sürü yeni fikir ve projeler ekledim arşivime, çok lazımmış gibi, sonra aldım elime şile bezi işlememi oturdum tv karşısına:)
Hava da bir hoş, ben mi onun gibiyim, o mu benim gibi anlamadım.
Ama bana önce yağmur damlaları ile damda müzik çaldı, sonra rengarenk bir gökkuşağı hediye etti :))


Buralarda hala yer yer kar var :)
 Gökkuşağını görebildiniz miii:)
 Bıdıkta yağmuru seyrediyor benimle:))
 




16 yorum :

  1. Böyle havaları severim ben.
    Otururum pencere önüne hele sizin evin manzarası gibi bir manzara varsa dalarım hayallere. Ya da sadece oturur seyrederim. Bazen çıkar yürürüm acaba dışarıdan göründüğü kadar kasvetli mi diye ki öyledir. Sırtım ürperir, eve dönerim içerinin sıcak havasından seyretmek daha güzel diye.

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar çok güzel, bıdıkta, gökkuşağıda

    YanıtlaSil
  3. Gökkuşağı görüp de sevinmeyen olmaz herhalde. Ben fotoğrafını görünce bile seviniyorum:) Ne güzel yakalamışsın...

    YanıtlaSil
  4. ruhunu dinlediğin iyi olmuş çok güzel bir pazar yaşamışsın:)huzurun bol olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  5. arada bir ruhun sesini dinlemek lazım sevgili banu.
    gökküşağını gördük ve gördüğümüze çok memnun olduk :)

    YanıtlaSil
  6. manzara çok güzel çok şanslısın biz ise apartmanlardan başka bir şey görmüyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de bugün öyleyim. bir gayret bilgisayarı açtım. Sizin manzaralar iyi geldi. teşekkür ederim. sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  8. BANUCUM BAZEN HAVADAN DERİZ BAZENDE RUHSAL DERİZ AMA ŞU GERÇEKKİ,BİRGÜN ÜZERİNDE BİN ŞAN YATARMIŞ..YANİ ANIMIZ BİR ANIMIZI TUTMAZ .SEVGİLER CANIM..

    YanıtlaSil
  9. evinizin çevresi ağaçlık galiba ne güzel !

    YanıtlaSil
  10. Sevgili DenDen, ayyynen dediğin gibi, bu havalarda dışarıyı seyretmek güzel, ama dışarısı çoook soğuk, hergün bir çıkıp dolanıp içeri kaçıyorum :)
    Sevgili Zeynep, bana güzel bir fotoğraf makinası lazım, bizim buralar fotoğraf için ideal, neyse 5 yıllık bütçeme aldım:)
    Sevgili Marifetli peri, gökkuşağı ile çok karşılaşıyorum burada, çünkü yağmur,güneş birarada oluyor sık sık:)
    Sevgili Waterlily, ruhum tembel gerçekten bugünlerde, huzur var ama tembellikle olmuyor, iş çoook:)
    Sevgili Fisun, ruhumu hep dinlersem bütün işler kalıııır:))
    Sevgili Gönül, bir zamanlar ben de hasrettim bu manzaralar:)) Allah bütün isteyenlere versin dilerim....
    Sevgili dshandmade,Şehnazım ara sıra insan böyle oluyor, ama ben bu halimi hiiiç sevmiyorum :(
    Sevgili Neval, ben bir dağın tepesinde yaşıyorum, ağaç çok dolayısıyla:)

    YanıtlaSil
  11. canım harika kareler Bıdığın oturuşuna bayıldım nasıl da dikkatli bakıyor.
    canım bazen böyle dur geliyor insana:)) ama el işi olmasada başka işlerle uğraşılıyor dediğin gibi boş durulmuyor.

    YanıtlaSil
  12. çok sevdiğim bir manzara,şimdi öyle manzarada evde pencerenin önüne oturup slow müzik dinlemek vardı :( gökkuşağı süper

    YanıtlaSil
  13. Her gün ayrı bir tablo gibi, işte bence doğanın en güzel fırça darbesi şu gökkuşağı, bayılırım ben ... annem her alemsa kuşağı gördüğümüzde güldürür beni, çocukken gökkuşağının altından geçince erkek olacaklarına inanırlarmış kan ter içinde koşarlarmış altından geçmek için, ne tatlı değil mi?

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Örgü çantam, Bıdık bizim evin kralı zaten :))
    Miniğim, gelince bol bol keyfini sürersin manzaranın :)
    Fiammammm, annemde hep anlatır aynı şeyi, saçakların altına saklana saklana yürürmüş :))

    YanıtlaSil
  15. Bıdık ı görmeye geldik.
    Mırk:)

    YanıtlaSil
  16. hoşgeldiniiiz hav hav :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)