5 Eylül 2011 Pazartesi

Atölyeden Haberler...

Öğleden sonra inebildim atölyeye, biraz boyama, biraz yapıştırma işlerine devam... Derkeeen saat üçte, herzamanki gibi yukarıdan bir ses, "Baaanuuuu.... Hadi çay hazır" ve cevap "tamam anneeee, geliyoruuum" tabii ki :)
Atölyeden çıkarken tezgahın durumu şöyle...
Ha haaaa.... Herşey ters duruyor değil miii :))  E tabi, altları boyandı...

Ne diyorduk, çaydan sonra bahçe sulamaya çıktım, bodrumun oradaki musluklu su bidonumu doldururken (atölyemde çeşmem yok ta) bir de baktım bodrum girişinde yerde su var, yerden yerden ince ince gidiyor, takip ettim, amanın, kesin aşağı depoya giden boru patlamış :(

Hemen telefon;
"Aliii... Depoya giden boru patladı herhalde, bodrumu su basıyor, yetiiiş"
Ali bizim sıhhi tesistçı, böyle panik ve abartılı konuşmazsam hemen gelmez ki :)) Geldi, bodruma baktı,
"Eh ablaaa, neredeyse eve çıkacakmış su seviyesi" .... He he heeeee....

Ana vananın oradan başladı açmaya, bir patlak bulduk, "buradandır" dedi!
"eh hazır açmışken şu ana vanayı duvara alalım "dedim, "olur"dedi,
"gelmişken deponun vanalarını da değiştirsen" dedim, "olur" dedi,
"bak bu deponun bağlantısını da unuttun yapmayı, onu da yapsan" dedim, "olur" dedi.
Yarın öğleden sonra malzemeleri alıp gelecek iki gibi .. (inşallah)

Ben de sabahtan hastaneye gideceğim, benim de orta sağ bölgede arıza çıktı, tutukluk yapıyor, contalar eskidi herhalde, eklem yerleri gıcırdıyor :) İnşallah fazla sorun çıkarmaz...

Yani diyeceğim şu ki, atölyedeki işler yarın da bitmez, daha merak edin anacım :))



30 yorum :

  1. hahaha iyiymiş ali mevzusu,inşallah sağlığında birşey çıkmaz banu ablacım öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun banu hanım valla nazara geliyorsunuz size bir nazar boncuğu hediye etmek isterim.Bu arada atolyeniz babamda bile yok harika valla

    YanıtlaSil
  3. Banu ablacım sen blogunun bi köşesine de nazar duası konduruver, at nalı, tavşan kuyruğu vs :) ŞAka bi yana dikkat et kendine banu ablacım, geçmiş olsun şimdiden ...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Atölye de tam atölye:) Yok yok. Keyif için sigara da inmiş aşağıya, arayan olursa cep telefonu da orda, daha net görmek için gözlük de mevcut, boyanan objeler kurumayı beklemekte. Yukarıdan seslenen bir anne ve demlenen çay kokusu. Mmmm. Keyfe bak. E bunlar tamam peki ya o duvarda asılı olan kelpeten, tornavida, testere, keski, boy boy aletler onlarla neler yapıyorsun anlattt çabukk! :))

    Bu arada geçmiş olsun, haberdar et bizi

    YanıtlaSil
  5. Buyuk gecmis olsunn su tesisati nasilsa duzelir siz kendi sihatiniz e bakin insallah bir an once iyilesirsiniz.
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  6. Amanın (!) ,yardıma geleyim ben.Ne çok malzeme,ne çok iş?
    Acil gelmem lazım.Hem çay da var.Durduğum kabahat ya..
    Kolay gele ve de geçmiş ola hamaratım.

    YanıtlaSil
  7. canım içi nazar mı değdi sana çok geçmiş olsun bizi haberdar et emi çok öptümmmm

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun Banu'cum, ammaan dikkat nazara faşan gelebilirsin canım ya.
    sonuçtan haber verirsen sevinirim.
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  9. Atölyenin güzeliğine bakınız. Âlet takımın süper:))Araba tamirhanesi gibi:)) Hırdavat dükkanı gibi. Döke saça çalış.Süper yaa...
    Orta sağ dediğin belin mi, bacağın mı oluyor? Aman haa... Tembih ediyorum bak, doktor ''dinlen'' derse, rahat dur ve dinlen. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  10. nazar :)
    cabucak hallolur ıns. ıslerınız. ama bu arada gecmıs olsun.

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun Banuşum tümü için, merakta bırakma bizi.

    YanıtlaSil
  12. Banucum geçmişler olsun,inşallah doktordan iyi haberlerle gelirsin:)
    Bizi şu atölyedeki cevherlerle ilgili de çok meraklandırmazsın!

    YanıtlaSil
  13. ali muhabbetine bayıldım hastahanede de kapıdan girince seslen hemşireeee,doktorrrr:)
    canımmm çok geçmiş olsun tarifin çok aydınlatıcı olmamış inş belden değildir.
    dikkat et kendine sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun,inşallah birşey çıkmaz. Atölyenize de bayıldım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun ablacığım ve kolay gelsin tabii ki.

    YanıtlaSil
  16. Tesisatçı ve tamirci abiler de ancak bu şekilde geliyor zaten haklısın Banu abla. Esir ederler arayanı, geldim geliyorum diye. En güzelini yapmışsın.
    Bu arada çooook geçmiş olsun. Önemli birşey yoktur inşallah. Haberdar edersin sen bizi merakta bırakmazsın.

    YanıtlaSil
  17. geçmiş olsun..
    tesisatçı bugün gelecek mi çok merak ettim, ben vaktinde gelen ustaya hiç rastlamadım da :))

    YanıtlaSil
  18. banucum biz oldukça yakınız.. gelsem yanınızda staj yapsam.. hani elim, aklım çalışsa biraz nasıl olur..

    YanıtlaSil
  19. Yangın söndürme tüplerin var mı? Vaktinde değiştiriyor musun? Nedense birden evham bastı beni. Ev ahşap ya:((

    YanıtlaSil
  20. banu abla sen bu atölyede kurs ver bence..topluca gelelim hem seni görelim hem doğayla içiçe olalım :)

    bugün için kolay gelsin diyorum,işer bitsin bakalım neler çıkacak ortaya..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. geçmiş olsun.inş olumsuz bişeler çıkmaz ufak ieylerle atlatırsınız..
    atölyenize bayıldım doğrusu..benimde evim olduğunda bir odayı atölye yapacam diye tutturuyorum..inş dediğim gibi olur..çalışmalarınızıda hayranlıkla izliyorum çok hoşuma gidiyor..gerçi pek yorum yapmıyorum ama sürekli takip ediyorum..evinizde çok güzel hayyalerdeki evlerden biri diye düşünüyorum..her yönüyle güzel ;))

    YanıtlaSil
  22. Geçmişolsun Banu'm. Seni en iyi anlayanlardan biri de benim şu an..
    Ben amuda kalkıp baktım :D
    O Ali'den buraya da lazım. Bayram öncesinden beri tesisatçı arıyordum neyse dün buldum :D
    Biz de bildiğin konu üzerine hastaneye gidip duruyoruz :( Öpüyorum seni ve anneni büyük büyük..

    YanıtlaSil
  23. banucum geçmiş olsun. aman kendine dikkat et. ve de lütfen doktorun dediklerine uy. Nedret hanımın dediği gibi istirahat derse MUTLAKA..:)) sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Geçmiş olsun, yok öyle arıza falan kabul etmiyorum, gençlikte olur öyle eklem ağrıları falan boy atarken, ondan olmuştur, boşver :) ihmal etme ama, sıkma da canını, geçmiş olsun şimdiden.

    YanıtlaSil
  25. Banu geçmiş olsun,öptüm.

    YanıtlaSil
  26. ayy ne güzel bir ortam tam içinde kaybolanası:)
    insan imreniyor burası malu dört duvar odanın içinde yer bulursan bir masa :)
    inşallah sağlığında sorun çıkmaz .bu arada örgücü nineden haberin var mı?nerden haber alabiliriz uzun zamn oldu merak ettim.

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Banu çok geçmiş olsun.İyi haberlerle dön inşallah.Atölyeye kocaman bir nazarlık lazım:))

    YanıtlaSil
  28. Sevgili Pembe Bakteri,Lezzet Sefası, Aksungurum,Yaşamın kıyısında,Fiammacım,Baykuş gözüyle,Örgü Çantam,Mamila,Cebimdeki renkler,Biyaşımadahagirdim,cevaplar az önceki yeni yazımda :)
    Sevgili Mor menekşe,nazar boncuğum var aslında,yüzüğümde:) Atölyemde daha çok eksik alet var aslında :))
    Sevgili 3kadın3moda,Zeynepcim,Tunacım,nazar değmesin diye yaptıklarıma boncuk konduruyorum ama :)) Sağolun şekerler...
    Sevgili Nalan Ünal,ben evin hem kadını hem erkeğiyim, o nedenle çok büyük olmayan arızalar tarafımdan giderilir, sıhhi tesisat, elektrik gibi, arada marangozlukta yaparım, eh atölye malzemeleri de şart tabii :) Diğer elişlerini yaparken de gerekli ne varsa yanıma alıyorum tabii, keyifle çalışmak lazım, değil mi ama :))
    Tülinim,Nedretim,zaten bu resimleri ağzınız sulansın diye koyuyorum :))Ev ahşap ama tahtalar tutuşmaya karşı ilaçlı, yani çoook zor tutuşur, telaş etme, yangın söndürme de var :)
    Teşekkürler Sibelim,Dilekcim, Ada-Deniz
    Sevgicim,Gülincim,kapım dostlukla gelen herkese açıktır, ne zaman isterseniz buyrun gelin:) Ama ben usta değilim, birlikte birşeyler yaparız öğrene öğrene...
    Sevgili Uğur böceği,izlediğin için teşekkürler, izlendikçe insanın birşeyler üretme hevesi artıyor:) Eminim birgün senin de istediğin gibi bir hobi odan olacaktır... Evimi gözünde büyütme, doğa içinde bir kulübe sadece:)
    Gülenim,telefonda muhabbet ettik ya....Buraya bişey kalmadı :))
    Semyılım,tamam uslu uslu duracağım :))
    Elifcim, boy atarken ha.... çok güldüüüm:)) Ben böyle şeylere hiiiç canımı sıkmam, Allah çaresiz dert vermesin...
    Sevgili Sezobigo,bodrumda zaten insan kayboluyor:)) Örgücü nine ile görüşmek istersen bana mail at, sana telefonunu vereyim, ama sadece mesaj at, o müsait olunca döner sana, iyi değil Neşe, eşi ağır durumda çünkü maalesef :( Ve desteklerinize çok ihtiyacı var...

    YanıtlaSil
  29. o kulübe dediğiniz yerde insan huzurluysa,başı üstünde çatısı varsa,sevdikleriyle beraberse ona saray gibi gelir..büyük küçük farketmez bence..ama benim izlediğim kadarıyla tam benliiiik :D

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)