26 Eylül 2011 Pazartesi

Çerçevelendim :)

Hafta sonu internet bağlantım yoktu ya, ama bağlantı olmasa da bilgisayarımın başındaydım :))

Hani sadece dekopaj resimlerini paylaşan blogumuz var ya, harika resimler paylaşıyorlar ve ben habire arşivime indiriyorum, resim ekleyenlerin ellerine sağlık ...
Evde orada burada bulduğum bir sürü boş çerçeve vardı, yazık, boş durmasınlar dedim ve açtım dekopaj resimleri arşivimi ...

Önce minicik 3 lü çerçeve takımını aldım elime, 3,5x5 cm lik birşeyler:) Onları banyoya asmaya karar verip uygun bir üçlü takım resim bulup paint programı yardımıyla çerçeve ölçülerinde bastım, çift taraflı kalın bantlarla yerlerine yapıştırdım...
Sonra iki büyük, üç küçük sırf cam resimlikleri aldım, önce bi güzel yıkadım, sonra yatak odam için resimler seçip aynı sistemle resimleri ayarlayıp bastım. Resim kenarlarına paspartu gibi uygun renklerde yapışkanlı kağıt kullandım, onları da yerlerine astım.
O arada gözüme saat ilişti, simsiyah bir promosyon saat, o halinin resmini çekmeyi unutmuşum.
Daha önce kapladığım kutularla takım olsun diye aynı kağıtla onu da kapladım, artan tek çerçeveye de aynı kağıttan fon yapıp abimle benim küçüklük resmimizi koydum, yanlarına da sevgili Fidoşun hediyesi güllü mumluk ve sabun takım oldu (sabun arkada kalmış) :)
Biten işlerim şimdilik bu kadar :))

Kargolarım gelmiş, yarın inip alacağım, bakalım neler gelmiiiş....


22 yorum :

  1. Banu abla , ilerde evini müze yapsan gezmekle bitmeyecek :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok çok güzel olmuşlar hele kutulara,saate ve muma bayıldım takım olmuş,elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. BAKMAYALI NELER YAPMIŞIN, NASILDA GÜZELLER..ELLERİNE SAĞLIK !!

    YanıtlaSil
  4. Güllü köşe müthiş olmuş, cath kidston'ı türkiyeye getirmeyenler çatlasın :)

    YanıtlaSil
  5. cıvıl cıvıl ne hoş olmuşlar, elinden hiçbir şey kurtulmuyor:)))

    YanıtlaSil
  6. Bizim Banu Sultan döktürmüş yinee, ellerne sağlık ablacım :)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah canım bu ne güzellikler böyle ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. banucum iyiki internet çalışmamış:)) yine boş durmamışsın.
    hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık canım:))

    YanıtlaSil
  9. Sana hayranım Banucum :)Yaptıklarını evinin her köşesinde,öyle güzel yakıştırarak kullanıyorsun ki,bayılıyorum.Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuşlar canım, ne zamandır şu kitap işlerinden ne bloglara bakabiliyorum ne de birşeyler yapabiliyorum. ama senin yaptıkların beni heveslendirdi, ellerine sağlık, güle güle kullan, hepinizi öptüm.

    YanıtlaSil
  11. Banu o cam çerçeveleri duvara nasıl bir aparatla asıyorsun?

    Bu arada yaptıklarına bayıldığımı söylememe gerek var mı?
    Varsa söyleyeyim..Bayıldım :))

    YanıtlaSil
  12. Hepsi birbirinden harika, bende bayıldım Banu..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Yine ne kadar çok ürün çıkmış Banu abla. Kutular, çerçeveler, saat, resim hepsi çok süper olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar yaratıcısın. Hiçte boş durmuyorsun maaşallah.

    Yaptıkların çok hoş olmuş, ellerine sağlık.

    Bu aralar bende bir şeyler yapmak için enerji yok. Hani elime alsam fırçayı boyayı devamı gelecek ama yooook. :(

    YanıtlaSil
  15. Vay bu ne hız hepsi süper olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. ilk resim pek net değil onu anlayamadım ama diğerleri çok güzel olmuş.hele şu takım yaptıkların hazır gibi ellerine sağlık çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  17. ablam, ellerine sağlık güllerle takım olan köşeye bayıldım.. çerçevelerin hepsi ayrı bir güzel!!!

    YanıtlaSil
  18. Son zamanlarda hayalet gibi dolaşıyorum bloglarda. Ama sanma ki neler yaptığını görmüyorum. Kumaş kutuna da, baharatlıklarına da, minik çerçevelerine de bayıldım.

    YanıtlaSil
  19. hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. ilk çalışmaların fotosu çok kötü iyi anlaşılmıyor ama diğerleri gayet net ve bayıldımmm...bu heyecan,bu yaratıcılık,bu dinamiklik! süpersiniz valla banu hanımcım.ellerin dert görmesin.üretmenin o güzelim duygusunu en güzel yansıtanlardansın.bravo...

    YanıtlaSil
  21. Muhteremcim, alemsin yani, müze haaa:))Çılgın elişleri müzesi :)))
    Sevgili Nuray,Buket,Noblessem,Lilacsmellim,Örgü çantam,Semyılım,Nazanım,Cebimdeki renkler,Suhuba,Nilgünüm,Çaçaron blog,elimdeki malzemeleri değerlendirip birşeyler uyduruyorum işte kendimce :)
    Sevgili Elift, işin doğrusu önce google amcaya cath kidston'u sordum, bilmemek değil öğrenmemek ayıp:)) Ben değil ama bizim çoğu arkadaş bence onu çoook geride bırakır :)
    Güldencim,sen bir de anneme sor:))Yeter artık herşeyi koymak zorundamısın diye söyleniyor :))
    Işılım,ama senin elinden çıkanları ben çok özledim, hadi artık ara ver :)
    Tülinim,bu çerçevelerin kendi kancaları var,aman bayılma, diğerlerini göremezsin sonra:))
    Sevgili Hobi vakti,zaten iş başlayana kadar, başlayınca gerisi geliyor :)
    Sezobigocum,Alanaycım, benim makina pek bi dandirik, net çekemiyorum, banyoda çok küçük ya, pozisyon alamadım bi türlü :))
    Nihalim,ben de bazen öyle dolaşıyorum ama kızlar şikayet ediyorlar, hani bize uğramıyosun artık diye:)

    YanıtlaSil
  22. Asacak yerin kaldı mı hala?kutular çok toplayıcı oluyor hele ki bu hale gelince. ben de de çok iş var ayakkabılıkta ama elim gitmiyor bir türlü.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)