19 Eylül 2011 Pazartesi

Ne çok yoğurt yemişiiiz :))

Yoğurt kapları çeşit çeşit, kare kutu, dikdörtgenin küçüğü, büyüğü, kova şeklinde.... Ne kadar da çok yoğurt yemişiz :))
Baktım da 16 tanesi hobi odamda yapışkanlı kağıtla kaplanmış,etiketlenmiş, malzemelerimi barındırıyor...
Bazılarını kaplayıp hediye kutusu yaptım, yapıyorum...

Kova şeklinde olanlar ise bugün elimden çıktı :))
Bir tanesi Bıdık'ın mama kutusu oldu :)
Bıdık inceledi, onayladı, mamalarını doldurup yerine koyduk :)
Bir tanesi yumurta kabı oldu, yumurtayı fazla aldığımda dolabın yumurtalıklarına sığmayınca buna koyarız :))
İkisi beraberce poz verdiler...
Atölyede dün bıraktığımda böyleydiler ...
İki tane de gene hediye kutusu oldu...

Bu arada acil ihtiyaçtan kendime bir gözlük ipi mi ne derler işte ondan yaptım, alışverişlerde filan gözüm görmüyor ki hiçbir yazıyı :))



32 yorum :

  1. maşallah.çalışkanlığınıza ve yaratıcılığınıza bir kez daha hayran olduğumu söylemek istiyorum.elleriniz dert görmesin.arşive aldım.rekreasyon çalışmalarında öğrencilerime göstreceğim örneklerden olsunlar istedim.en azından yoğurt kovası=sakallı ip ikilisinden paçayı kurtarabilir belki :))sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Mama kovasına bayıldım.Eline sağlık canımcım.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık.yine harikasınız...
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  4. pazar gününden beri bloğunuzdan çıkamadım.hayranlığımı nasıl anlatsam bilemedim.harikasınız.yoğurt kaplarına bayıldım resmen.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. pazar gününden beri bloğunuzdan çıkamadım.hayranlığımı nasıl anlatsam bilemedim.harikasınız.yoğurt kaplarına bayıldım resmen.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Bıdık'ın mama kutusu da yumurta kovası da çok hoş olmuş, hediyeliklerde göz alıcı, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. banuşum yoğurt kapların süper olmuşlar.bir tanesinin üstündeki örgü çiçekte bana hiç yabancı gelmedi.değerlendirdiğin için sevindim.ellerine sağlık canımmmmmmm

    YanıtlaSil
  9. harikasın BAnucum çok sevimli olmuşlar bende de çok biikiyor sonra nasıl olsa alınıyor deyip toplayıcılara devrediyorum:))) ilk fırsattaşu gözlük kordonundan yapsam iyi olacak artık gözlüğü boynumda taşıyacak kadar oldu:)))

    YanıtlaSil
  10. banu hanım süpersiniz,sizi zevkle takip ediyorum...

    YanıtlaSil
  11. yaaaaaaaaaaaaaaaa bu ne calışkanlıkkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  12. Çok şekerler. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. yapışkanlı kağıtmı bu ilk ikisi de. Ne güzel olmuşlar:))

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş ikisi de:) iyi günlerde kullanın can...

    YanıtlaSil
  15. Kovalar süper olmuş Banu abla. Bende de bu aralar bir kova projesi var ama biraz zaman alacak galiba. Bu arada Fırından yeni çıkmış derken mecazi anlamda kullanıyorum. Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  16. ahhh sen yokmusun sennnn:)))))
    çatlatıcan mı bizi burda
    mam kutusu fikrine bayıldım
    yumurta kutusu desenli yapışkanlı kağıt mı? peçete mi?
    ikisi de süper
    ellerine sağlık
    nişanlımı şişko yapıcannnn:)))))

    YanıtlaSil
  17. sende mi yoğurt kovası biriktirenlerdensin :D

    bunlar peçete dekupajı mı nasıl yaptığını da anlatır mısın lütfen.

    çok beğendim

    YanıtlaSil
  18. İnanmıyorum, kimin aklına gelir? Harikasınız...

    YanıtlaSil
  19. HARİKA OLMUŞLAR CANIM ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel olmuşlar. Ne güzel bütün bunları yapıp ortaya çıkartmak.
    Bir de tabi günlük hayatın içinde kullanıyor olmak yarattığını da ayrı bir keyif.
    Mama için kullanılacak olana özellikle bayıldım.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  21. hamaratlı hatunsun vesselam..banucum çok iyi fikir..ve kovalar büyük olduğundan oldukça fazlaşey alır..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuşlar,ellerinize sağlık :)
    Maşallah hiç boş durmuyorsunuz,ne güzel:)

    YanıtlaSil
  23. Ben de kordon vakti gelenlerdenim, bayıldım, ben de yapayım bir tane kendime, nazar değmesin inşallah her yaptığına ince ince nurunu akıttığın gözlerine, tabii ellerine de sağlık

    YanıtlaSil
  24. Banu attığım yoğurt kovalarına hayıflanmaktayım şimdi...

    YanıtlaSil
  25. Bıdık'ın mama kabı favorim ..
    Ellerine Sağlık Banu Ablacım ..

    YanıtlaSil
  26. çok güzeller. hele bıdık'ın kovasındaki hav hav lara bayıldım:)
    o kaplar ne cok işe yarıyor.ben de de. ama seninkiler gibi süslü değiller maalesef:(

    YanıtlaSil
  27. Hamarat kadınsım vesselam,hepsine bayıldım, ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  28. alanaycım,Halimecim,Noblessem,Canancım,Suhubacım,Fiammam,Dilekcim, Işılım,Şehnazım,Meralcim,Krnc, peçetelerin sihiri bu sadece, biraz kurdele filan süslenince böyle oluyor, değerlendirme işlerini seviyorum ama çabuk bitecek uygulamalar yaptığım için basit oluyor:)
    Tülinim,Semyılım,Naz11,3kadın3moda,ne de olsa Bıdık oğluma yapıldı, en güzeli onunki:)
    Gülcüm,bloğum hertelden çaldığı için çıkamadın herhalde:)Paylaştığım projeleri de becerebilsem :))
    aksungurum,gözünden de birşey kaçmıyor:)) Cuk oturdu doğrusu, senin tuzunda bulundu çorbada:))
    Örgü çantam,haklısın devretmekte, fazlası olunca:) Ama benim devretmek istediklerim süslenipte ver diyorlar:)) Gözlük kordonu... çok lazııım :))
    Daniela,Nice to see you here:))
    Özlems corner,aman süperlik kim ben kim, çabuk biten işlerin dışındakilere yanaşmıyorum bile:))Sağol canımcımmm:)
    kokooooooş,çooook çalışmam lazım çoooooook :))
    Saadetcim,ilk ikisi yani Bıdığın mama kabı ve yumurta kabı peçete dekopaj, diğerleri yapışkanlı kağıt:) onlar güzelleştiriyorlar:)
    Fidoşum,mama kutusu da yumurta kutusu da peçete, bayıldım bu peçete işine:) Beyaza boya, peçetele, tamamla, vernikle:))
    Nilhancım,acemi işi peçete dekopajı evet, ama ne olur daha ustalar anlatsın bu işi :)
    Ebrucum,benim gibi çöpçü olanlar bu işi hep yapıyor:))))
    Elifcim,benim yaptığım çok basit, sen daha güzellerini yaparsın, benimki iş görsün hesabı:)
    Lalecim,atılırmı yoğurt kovaları hiiiç, hatta kutu,konserve atılır mı, hatta....:))))))

    YanıtlaSil
  29. Ben de bu tip ambalajları atamıyorum. Kedilerimizin mamalarını da bir yoğurt kabında saklıyorum. Yapışkanlı kağıtla kaplamak neden aklıma gelmemiş, hayret! Çok iyi fikir, teşekkürler. Hatta elimde sizdeki mor çiçekliden var. Tamamdır :))

    Son günlerde okula yeni başlayan kızım tüm zamanımı ve aklımı alıyor. Mor çiçekliyi O' nun raflarının iç yüzünü kaplamak için almıştık. Hala bekliyor. Sizlerden ilham alıyorum, biraz da enerji bulsam, bu iş olacak :))

    Sevgiler.

    Edâ

    YanıtlaSil
  30. Yoğurt kapları ne güzel olmuş, anlam ve önemine uygun resimlemişsin birde. :)

    Helal olsun, arı gibi çalışıyorsun.

    Üretkensin. :)

    Ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  31. Edacım, bazı şeyler hp birbirimizden görerek aklımıza geliyor, paylaşmanın güzelliği bu işte:) Bu havalar enerjümüzü sömürüyor sanıyorum, kıştan ümitliyim:))
    Sevgili Hobi Vakti,pek arı gibi olduğum söylenemez, yapmak istediğim çoook iş var ama yapamaıyorum işte:(

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)