21 Eylül 2011 Çarşamba

Örgücü-Oyuncakçı Nine Neşe'den Mektup var....

Sevgili Neşe, biliyorsunuz eşinin rahatsızlığı nedeniyle zor günler yaşıyor...
Sizlere duyurmam için bana bir mail atmış.....


21 Eylül 2011 13:53

SEVGİLİ  BANU CUĞUM

NE KADAR ÇOK OLMUŞ   BİLGİSAYARIMI AÇMAYALI.
SANA YAZARSAM BÜTÜN  DOSTLARIM ARKADAŞLARIM  HABERİMİ ALIR   DEDİM.ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN   BENİ TELEFONLARINIZLA MESAJLARINIZLA  TEK BAŞIMA   BIRAKMADINIZ.TELEFONLARI HERZAMAN AÇAMADIM.AÇAMADIKLARIMDANDA ÖZÜR   DİLEDİĞİMİ   BİLDİRİRSİN.BLOGUMA   GİRİP YAZAMADIM  İÇİM EL VERMEDİ NEDENSE.
SEN İSTERSEN YAYINLIYABİLİRSİN YAZDIKLARIMI

HAYATIMIZA BİR BOMBA DÜŞTÜ ONUNLA UĞRAŞIP DURUYORUZ.İNAN BANA İNSAN  BAŞINA  GELMEĞİNCE ANLAMIYOR NE OLDUĞUNU.
ÖNCE  BÜYÜK BİR ŞOK YAŞADIK,SONRA ALIŞIYORSUN SAVAŞA AMA ALIŞANA KADAR ZOR ÇOK ZOR.              TEMMUZ  15   DOĞUM GÜNÜYDÜ   EŞİMİN.ACI BİR  HEDİYE  ALDIK  HAYATTAN ,O  GÜNDEN  BERİ   10  GÜNDE   BİR KEMOTERAPİ   ALIYORUZ,ARDINDANDA YOĞUN İLAÇ  TEDAVİSİ.

YAŞAYANLAR BİLİYORDUR  ÇOK  ZOR   BİR SÜREÇ.ŞU AN DOKTORLAR DA BİRŞEY DİYEMİYORLAR.EKİM  15 GİBİ   BÜTÜN İNCELEMELER TEKRAR YAPILACAK   İLAÇLARA CEVAP  VERİŞİ    İNCELENECEK SONRA YİNE 
KEMOTERAPİ YE  DEVAM    6 AYIMIZ   DOLMASI GEREKİYORMUŞ.SONRA    AMELİYAT OLABİLECEK   DURUMA GELİRSE  KARACİĞERİ TEMİZLENECEKMİŞ.ANLIYACAĞIN  DURUM HALA CİDDİ.

YÜCE RABBİM  HEPİNİZDEN UZAK TUTSUN İNŞALLAH HASTALIKLARI.BİZİM  DURUMUMUZDA OLANLARA DA ACİL ŞİFALAR VERSİN.
HEPİNİZİ ÇOK ÇOK ÖZLEDİM, AMA BELKİ DE GÜNLERİMİZ SAYILI ONUDA   BİLGİSAYAR BAŞINDA GEÇİRMEK  İSTEMİYORUM.EL İŞİ YAPMAMA HEP SATAŞIRDI.ÖRGÜYÜ  BENDEN ÇOK SEVİYORSUN  DİYORDU,ŞİMDİ   YALVARIYOR ÖRSENE NİNEM ARKADAŞLARIN SENİ   BEKLİYORDUR    DİYE   KOLLARIM   GÜCÜNÜ KAYBETTİ.GÖNLÜM İSTEMİYOR .

İNŞALLAH HERŞEY  GEÇER  DÜZELİR  DEDEM,  KAVUŞURUM SİZLERE.UNUTMADIĞINIZI  BİLİYORUM ,DUALARINIZDAN  BENİ EKSİK ETMEYİN .SİZLERİ  TANIMAK  ARKADAŞINIZ OLMAK  BENİM  İÇİN  NE KADAR ÖNEMLİYMİŞ BİLEMEZSİNİZ .HEPİNİZİ  ÇOK ÇOK ÖPERİM.                                                                                      

SEVGİLİMİ SORMADIM  İYİDİR  İNŞALLAH.BENİM İÇİN  ÇOK ÇOK ÖP.



Canım Neşem, Allah yardımcın olsun... Hepimizin duaları seninle....


50 yorum :

  1. kıyamam ya çok çok üzüldüm ALLAH sağlığına mutluluğuna kavuştursun tez zamanda

    YanıtlaSil
  2. rabbim neşemizin yanında olsun.inş iyi haberler gelecek.bizlere neşeden bilgi verdiğin için çok tşk.ler banucuğum

    YanıtlaSil
  3. Dualarımız seninle Neşe abla ,Rabbim şifalar nasip etsin.
    sevgiler.

    Banucuğum çok teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  4. allahım şifalar versin..eşi sağlığına kavuşsun inşallah..çok duygulandım..neşe abla ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN...

    YanıtlaSil
  5. Daha bugün eşimle konuşmuştum nineden haber yok diye..bloğu açıp da yazını görünce çok şaşırdım,sanki sesimi duydu(nuz)ve haber verdi ben burdayım diye..Acil şifalar ninecim,tez zaman da sağlığına kavuşur..Sevgiler.
    Paylaşım için sağol Banucum..

    YanıtlaSil
  6. Onu çok özledim. Eşi için dua ediyorum. Neşe Hanım'a da kolaylıklar ve dayanma gücü diliyorum. En kısa zamanda bu zor günleri atlatır inşallah..

    YanıtlaSil
  7. Allah yardımcısı olsun, çok zor.

    YanıtlaSil
  8. Ah kıyamam ben ona, Allah yardımcıları olsun. Ne dese haklı. Eli kolu kalkar mı insanın hiç?:(

    YanıtlaSil
  9. acil şifalar diliyorum.dualarım Neşe ablayla..

    YanıtlaSil
  10. Allah inşallah tez zamanda Nine'nin eşine şifalar versin.

    YanıtlaSil
  11. Allah neşe teyzemin yardımcısı olsun. Zor bir süreç. Çok zor. Umarım tedaviye cevap verir. Telefonla arayıp nasılsın demeye bile çekiniyorum :((

    YanıtlaSil
  12. Benim de sabah iş yaparken aklıma takılmıştı, ALLAH YARDIMCILARI OLSUN...

    YanıtlaSil
  13. umarım sıkıntılı günler biter ve bir an önce döner aramıza:)))

    YanıtlaSil
  14. Allahım tez zamanda Nineciğimin eşi başta olmak üzere bu illetle cebelleşen herkeze, bütün hastalara şifa versin...

    YanıtlaSil
  15. umarım ekimdeki tahlillerde güzel haberler alırlar, daha bir moralle devam ederler tedavilerine. Başa gelmeyince o duyguyu anlamak zor...

    YanıtlaSil
  16. allahım tüm hastalarla birlikte şifa versin, örgücü ninemize de dayanma gücü ve sabır...

    YanıtlaSil
  17. çıtır ninemm allah yardımcınız olsun.. dualarım sizinlee...

    YanıtlaSil
  18. Allah inşallah eşine acil şifalar versin.Nerede şifa bekleyen hastalar varsa onlarada acil şifalar diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. allah yardımcısı olsun çok zor gerçekten.allah şlifa verir inaşallah.

    YanıtlaSil
  20. Sevgili arkadaşımızın eşine acil şifalar diliyorum.Yazıyı okuyunca içim acıdı,allahım tüm hastalara şifa versin.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. allah kuvvet ve şifa versin.
    dualarımız sizlerle olsun

    YanıtlaSil
  22. Şifa versin Allah, sevenlerine bağışlasın ve bu savaşı kazanan taraf olsun diye bütün kalbimle dua ediyorum bu durumu yaşayan kim varsa, gerçekten çok zor hele ki hiç bir şey yapamamak ve ilaçların ve kemoterapinin netice vermesini beklemek. Ekim de güzel haberler gelsin inşallah hepimize.

    YanıtlaSil
  23. Boğazım düğümlendi ne diyeceğimi bilemiyorum, Rabbim acil şifalar versin inşallah en kısa zamandı kurtulur eşiniz, güç kuvvet sabırlar diliyorum.
    Rabbim yar ve yardımcınız olsun..

    YanıtlaSil
  24. artık dularımda örgücü nine de var...
    O süreci yaşadık ne kadar dikenli bir yol olduğunu bilirim...
    Allah yardımcıları olsun ve güzel haberlerle gelsin ekim ayı...

    YanıtlaSil
  25. Hemen hergün aklıma geliyordu, çok merak ediyordum.
    Tüm dularımız, iyi dileklerimiz Neşe ablamızla, Allah yardımcıları olsun.

    Sağol Banucum...

    YanıtlaSil
  26. aah ninem aaah....duygulandırdın benii,okurken boğazıma yumruk oturdu sanki,canım benim,dualarımız seninle,Allah acil şifalar versin inşallah...

    YanıtlaSil
  27. inan okurken kalbim sıkıştı.bir an o günlere döndüm. Allah hiçkimseye hele sevdiklerine yaşatmasın. çok çok zor bir durum. Acil şifalar ve nineciğime de metanet güç versin.
    Banucum bizleri de haberdar ettiğin için sağol.öpüyorum yanaklarından:)

    YanıtlaSil
  28. Allahım bütün hastalara şifalar versin. Ninemizin o gülen yüzü hiç solmaz inşallah.
    Size de çok teşekkür ederiz bizleri haberdar ettiğiniz için

    YanıtlaSil
  29. çok zor Allah Neşe hanımın ve tüm hastalıklarla uğraşan insanların yardımcısı olsun dualarımız sizinle bu kadar pozitif enerji sizinle

    YanıtlaSil
  30. Allah şifa versin,bir an önce sağlığına kavuşur inşallah.Sevgili Neşe abla allah sana da kuvvet versin,dualarım seninle...
    Banu Hanımcım size de çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  31. ne kadar vefalı bir eş allah ayırmasın tez zamanda şifa versin inlh

    YanıtlaSil
  32. Allahım tez zamanda acil şifalar verir inşallah..

    YanıtlaSil
  33. Çok üzüldüm, gözyaşları içinde okudum maili... Çok zor bir hastalık gerçekten yaşamayana anlatmak çok zor, bilmeyen hiç tanımasın dilerim. Allah şifasını versin, Neşe Hanım' a da dayanma gücü. Konuşursan lütfen iyi dileklerimizi ile Banu abla.

    YanıtlaSil
  34. Allah yardımcınız olsun! Çok üzücü ve herkesin başına gelebilecek bir durum.Allah şifasını versin! SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  35. Allah kimseye yaşatmasın çok zor ve uzun bir süreç tekrar tekrar geçmiş olsun dualarımız onlarla

    YanıtlaSil
  36. Allahım inşallah ninemizin eşine acil bir şifa verir,sağlığına kavuşur ve yapılan tüm tedavilere güzel cevaplar verir.Çok zor bir dönem,inşallah ninemde eşi de bu günleri aşıp bir an önce feraha kavuşacaklar,inanıyorum.Allah yardımcıları olsun,sabırlarına sabır katsın,şifa versin.Amin..Sevgilerimi gönderiyorum ikisine de,ellerinden öpüyorum..Güzel haberlerini bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  37. paylaşım için teşekkürler banuca, sağolasın...

    sevgili nine'cim allah yardımcınız olsun, güç kuvvet versin.
    ekim ayında gelecek güzel haberlerinizi bekliyoruz. kolaylıklar diliyorum size ve dedeye...
    dualarım sizinle...
    sevgiler, saygılar

    YanıtlaSil
  38. Allah şifa versin inşallah, sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  39. Çok zor gerçekten çok zor. Allah yardımcıları olsun ve sağlık versin.

    YanıtlaSil
  40. ahh okurken tutamadım gözyaşlarımı.bir kaç saat önce annemi getirdim kemoterapiden.yaşayan bilir derken bunu kastediyorlarmış.Tüm kalbimle tüm hastalar için dua ediyor şifa diliyorum.tabiki neşe hanımın eşi sevgili dedemiz için de.ne tesadüf 10 ekimde de annem girecek ptct ye.ne olduğu ortaua çıkacak.inşallah sonuçlar hepsi için iyi olur.bu adi hastalık düştümü yakıyor,yakarken çok acıtıyor...

    YanıtlaSil
  41. Neşe Hanım' a ve eşine en içten sevgilerimi gönderiyorum. Bir küçücük buse gibi şifa olur belki. Bu hastalığı yakından tanıyan biri olarak onların en çok ihtiyacı olan moralin, hiç eksilmemesini diliyorum.

    Yanınızdayız, kalbimizdesiniz.

    YanıtlaSil
  42. Allahtan acil şifa vermesi için dua ediyorum. Bir an evvel sağlığına kavuşur inşallah.Çok geçmiş olsun Neşe abla..

    YanıtlaSil
  43. Dualarım hep bütün hastalarla ve sizinle sevgili Neşe hanım.
    Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  44. kimin aklına gelirdi neşe dolu o sevecen neşe ablamızdan böyle satırlar okuyacağımız.çok üzüldüm.ben de aradım bi kaç kez ama açılmadı telefon.Allah hayırlı şifalar versin .sana da çok teşekkürler banu ablacım bu maili bizimle paylaştıgın için.selam.

    YanıtlaSil
  45. ALLAH ŞİFA VERSİN YARDIMCILARI OLSUN ....

    YanıtlaSil
  46. Acil şifalar diliyorum.Umarım kısa sürede sağlığına kavuşur:(

    YanıtlaSil
  47. Dualarım onunla Allah acil şifalar versin,Ninemede sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
  48. Hem ağladım hem okudum...bu hastalık acayip bir şey...hakikatten yaşayan bilir...ama duam hiç kimsenin bunu yaşamaması...dualarımız onunla tabii ki şifalar olsun...

    YanıtlaSil
  49. Çok zor günler ...O günleri bir yıl içinde iki kardeşini kaybetmiş biri olarak çok iyi biliyorum.
    Neşe hanıma çok geçmiş olsun diyorum.Umarım sevdiğini Allah kendisine bağışlar.

    YanıtlaSil
  50. Allah acil şifalar versin,zor ve uzun bir süreç ama iyi moral ve tedaviyle bunu da atlatırlar inşallah.

    teşekkürler banuca

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)