11 Eylül 2011 Pazar

Kedili Dekorasyon ...Ve benden haberler :)

Şu yaramaz kedilere bakar mısınız :))


Yapmalıyım diye eklemeliyim tabii :))

Dün Atölyede yeni işlere de başladım,
ne ciddi çalışıyorum değil mi, gören ince işler yapıyorum zanneder :))
Ama bugün temizlik yaptık, sobayı temizlememiştim, onu temizledim, yavaştan kış moduna doğru gidiyoruz ya, örtüler değişti, halılar çoğaltıldı, yastık yüzleri değişti, perdeler değişti, süpür, sil, toz al, dekore et... e sonra bıcı bıcı yap, bir yana seril... Şu anda makina da çamaşır yıkanıyor, bu demektir ki yarın ve öbürgün ütü bayramı var :))





32 yorum :

  1. Ay kedilere bayıldım,bayıldım,bayıldım ve hala baygınım:))

    YanıtlaSil
  2. kediler süper, bugün çok yorulmuşsun, sepet yarına biter belki:)))

    YanıtlaSil
  3. UUUyyyy çok sevindimmmmm:)) yeni başladığın işe, ucundan anladım ben onuuuu,yumuyosun,açıyosunnnnn
    kesiyooosun oley:)Sepeti hayal bile ettim bitmiş hli bakalım hayalime benzeyecekmiş cerrah Banuş:)Bugün çok çalışmışsın 10 puan sana. Yıldızım halen elimde:)))

    YanıtlaSil
  4. Kedileri çok sevdim bana da ilham verebilir bu tatlılar ben de kaydettim bakalım hangimiz önce bişiler yapacağız:)))Yanlız dikkat et Bıdık kıskanmasın seninkileri duvarlarda koşturan kedileri görünce çıldırır sinirinden...

    YanıtlaSil
  5. Oh ne güzel! Ölsün mikroplar...

    YanıtlaSil
  6. ne ğüzel ciciler yapmışsınız Banu hanım ellerinize sağlık.epeydir uğrayamamıştım.
    sevğiler kolaylıklar dilerim...

    YanıtlaSil
  7. Her şey çok güzel, hele derin temizlik ve daha güzeli bitmiş olması. Ama yarınki program... ütü... ıyyyk. Nefret ediyorum ütüden. Hem nefret ediyorum hem de tozbezi hariç her şeyi ütülüyorum. Sanki çok titizmişim gibi.

    YanıtlaSil
  8. Kedileri gördüm bende geldim:))
    Mırk:)

    YanıtlaSil
  9. Her yaptığınız iş ince iş tabiii kendinize haksızlık etmeyin :)
    bir de şu ütü işi ıyyyyyyyyy :))))))))))))

    YanıtlaSil
  10. kediler çok hoş çok sevdim..nedir malzemesi ahşapmı?kolay gelsin banu ablacım..ütüyü bende sevmiyorum hiç yoksa gelirdim yardıma :)

    YanıtlaSil
  11. ELİNİZE SAĞLIK. HEPSİ ÇOK GÜZEL. TÜM BU İŞLER BENİM GÖZÜMDE ÖYLE BÜYÜYOR Kİ AMA SİZE BAKIYORUM DA İŞLERE BAKIŞ AÇINIZ SÜPER. ÜTÜ BAYRAMI... BAYILDIM BU YAKLAŞIMA.

    YanıtlaSil
  12. Banu abla senin günler 48 saat galiba, hergün ne çok iş yapıyosun, bitir de görelim sepetleri:)

    YanıtlaSil
  13. Bir kedi sahibi olarak bayıldım kediye Banu abla. Ellerine sağlık. Diğer işlerin içinde kolay gelsin diyorum.

    YanıtlaSil
  14. ütü bayramı :))))
    (gerinen kediye bayıldım, desenli olmaları da ayrı bir hava vermiş, denemek lazım:D )

    YanıtlaSil
  15. kediler in ütü out annemi daha iyi anlıyorum evlendikten sonra ütüden nefret ediyorum yaa

    YanıtlaSil
  16. kedili bir kitap okuyorum, tam üstüne geldi bu resimler, bu kedilerden istiyorummmm,:))

    YanıtlaSil
  17. bayıldım kedilere kaydettim ben de hemen. Neler olmaz ki bunlardan

    YanıtlaSil
  18. Banu,bendede bir küçük sepet vardı inanki balkonda saklıyordum,rüzğardan yere düşmüş.Sonu ne oldu biliyormusun benim kaju,lime lime etmiş.Çok da güzel örülmüş çilek sepetiydi.Parçaları gördüğümde şok geçirmiştim,tamir edilecek sapı bile kalmamıştı.İşinin bitmişini merak ediyorum,kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  19. Ütü için kolaylıklar diliyorum. Kediler harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
  20. kesinlikle bu kedilerden yapmalıyım bayıldım bunlara teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. ellerine sağlık kediler her yere uygulanabilir süper. teşekkürler camnım kolay gelsin ütü bayramı

    YanıtlaSil
  22. Kedileri herkes beğendi değil mi, ilk fırsatta yapacağım, tabii unutmazsam... Ütü bayramı yarına ertelendi :)
    Fiammacım, o dediğinden yapmıyorum, yapmayacağımı demiştiiim :))

    YanıtlaSil
  23. Banu'şum ütüye yetişiriz:))))
    ben yaparım ütüleri
    biz de hep ben yaparım
    perşembe sendeyiz inşallah
    efe tur 1 gün önceden rezervasyon yapıyormuş
    çarşamba yaptırıcam
    perşembe sabah sendeyiz:)))))
    çok öptüm seni

    YanıtlaSil
  24. Beni kadınlığımdan utandırıyorsun ayol. Bu ne hamaratlık. Bense yumurta kapıya gelmeden hiçbir işi yapmıyorum:)) Pasaklı ve çok tembelim, yine de kendimi seviyorum:)))) Benim sepetlerde sırada ama tembelim işte:)))
    Kedilere çok bayıldım. Resimleri kopyaladım:)))

    YanıtlaSil
  25. kediler çok güzel ütü yapmayı severimm sizin ütü bayramınızda kolaylıklar

    YanıtlaSil
  26. İşine çok dalmışsın ana kraliçe,gene ne çıkacak o sepetten bakalım:)Yaz çabuk mu bitti ne:( yine soba,yine kül,yine kışlıkları çıkar yazlıkları kaldır..Yine,yine..
    ama olsunnn biz böylede mutluyuz:))

    YanıtlaSil
  27. Ne güzel bir fotoğraf bu?
    Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  28. o kedıler ne tatlııııııııııııııııııı...bu arada kolay gelsın sızeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  29. Yaaa yorumlara tek tek cevap vermeye yetişemeyince üzülüyorum, içim hiç rahat etmiyor ama niye bu zaman bana yetmiyor onu bilemiyoruuum :(

    YanıtlaSil
  30. Biri beni ayıltsın lütfen... Kedilere bayıldım.Ayrıca ellerine sağlık temizlik bayağ yormuştur ama umarım ütü bayramından sonra keyfini çıkartabilirsin :)

    YanıtlaSil
  31. Ah ah bu kedilerden haaaaala yapılacak :((

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)