2 Eylül 2011 Cuma

Minik Kuşevlerim :)

Hani Ramazanda sahura kadar yaptıklarım vardı ya, işte onları çerçeveledim :)


Sonra, boş yer bulamadığımdan, önceden işleyip astığım iki panoyu küçük eve asmak üzere indirip, onların yerine astım... Biraz da bunları seyredeyim, diğerlerini çok seyrettim :)

Haaa, bu arada, çerçeveleri elimde vardı, ama boyayıp değiştirdim...
1.. Bu çerçeveleri bana arkadaşım-komşum Sevil, sen bişiler yaparsın diye getirmişti...
2.. Renkler uymayınca her tarafını söktüm..
3.. Çerçeveleri beyaza boyadım, paspartuları aldım önüme...
4.. O arada kuruyan çerçevelere üstten bir zımpara attım, kabartıların üzeri soyulunca sahte eskitme oldu:)
5.. Paspartuları süngerle pıtpıtlaya pıtpıtlaya maviye boyadım (süngerle daha düzgün boyanıyor)
6.. Paspartular kuruyunca arkalarına çift taraflı yapışkan bant yapıştırdım, işlediğim parçalar kaymasın diye, parçaları da yerleştirdim, üzerine beyaz kağıt koydum ki, deliklerden mukavvanın rengi görünmesin...
7.. Mukavvasını da koyup zımba ile sabitledim (çivi çakması zor, bu kolay)
8.. Arkalarına beyaz kağıt yapıştırdıktan sonra, askılarını da vidaladım (ters takmayayım diye 3 kere baktım:))
Nasıl yaptığımı anlattım ki, hani belki bazı detaylar işinize yarar :)


35 yorum :

  1. kuş evleri çok hoş durmuş...
    çerçeveler de süper olmuş... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar,senin elinin değdiği şey güzel olmamı

    YanıtlaSil
  3. Hangilerinin güzelliğini önce yazayım diye düşündüm kaldım. Çerçeveler ayrı,işlemeler ayrı güzel. Ellerin dert görmesin. Evinin iç rengine de ne kadar yakışmışlar:))

    YanıtlaSil
  4. harika olmuşlar, işlemeler de çerçeveler de.. ellerinize sağlık, yine çok özenli bir çalışma:)

    YanıtlaSil
  5. ay çok güzel olmuşlar.ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
  6. turkuaz ve beyaz ne kadar yakışmış, ne iç açıcı olmuş, işlemelerse ayrı güzellikte..

    YanıtlaSil
  7. Duvardakileri niye kaldırdın hayatım,benim duvarda yer vardı ;=)
    Harika olmuşlar,çok sevdim bu arada.

    YanıtlaSil
  8. bir yandan bakıyorum bir yandan nasıl yapmışsın diye kafamdan geçiriyoru aaa bir baktım aşama aşama anlatmışsın ne diyeyim yazan,çeken ,yapan ellerin dert görmesin çok beğendim çok ellerine sağlık.birde birşey sormak istiyorum kuşevlerini bilgisayardan baka baka yapmak zor olmuyor mu?
    öyle hatırlıyorum ramazandaydı laptop a bakarak işliyordun sanki bende yapmak istiyorum çözemedim daha burdan(bilgisayara bakrakmı)yapayım ypksa büyütüp çıktı mı alayım

    YanıtlaSil
  9. Sizjn bu becerileriniz e hayranim harika olmuslar
    Elleriniz e saglik
    Sefa

    YanıtlaSil
  10. Kuş evleri çok çok şeker olmuştu zaten, çerçevelenince de cuk oturmuş.. Ellerine sağlık Banu Ablacım

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel olmuşlar.
    Ellerinize sağlık.
    Bayıldım.

    YanıtlaSil
  12. ama bunlar çok şeker..yine harikalar yaratmışssın banu ablacım..izmite gelince bende misafir olsam diyorum bu bahçeye :)

    YanıtlaSil
  13. Uyku'nun patileri ve kuyruğu arasından yazıyorum. Herşeyi elinden çıkmış ve çok güzel çıkmış.
    Ohh sezon açıldı galiba. Darısı başımıza

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım işlemelerin çok güzel ayrıca çerçevelerin yeni görüntüsü süper olmuş

    YanıtlaSil
  15. ama olmazki bukadarda diyorum:)süper süper süper.

    YanıtlaSil
  16. Yine harikalar yaratmışsınız Banu Hanım. Kuşevi teması da çok şirin.

    YanıtlaSil
  17. Ne güzeller ellerine sağlık.
    Çerçevelerin geri dönüşümleri de muhteşem olmuş.Çok iç açıcı görünüyorlar.Baktıkça senin de için açılsın:))

    YanıtlaSil
  18. işlemeler süper.. çerçeveler süper.. zevkine ve el becerine hayranım ben senin ya..allah nazarlardan saklasın seni.. şu becerinden birazda olmayanlara versin..

    YanıtlaSil
  19. BANUCUM,GEÇMİŞ BAYRAMINI KUTLARIM,YİNR HARİKA ŞEYLER YAPMIŞSIN..ELLERİNE SAĞLIK TATLIM.

    YanıtlaSil
  20. banu hanım harika olmuşlar önce emeğinize sağlık kanaviçeler çok şirin çerçeveleri değerlendirmeniz ise müthiş sizin evinizde kesin birşey atılmıyordur.

    YanıtlaSil
  21. hepsi birbirinden güzel olmuş çerçeveler ayrı işlemeler ayrı şahane işleme ver..geri dönüşüm var...çerçeveleme var...oh oh..harikasın

    YanıtlaSil
  22. hepsi,anlatımın da dahil
    SÜPER

    YanıtlaSil
  23. Müthiş olmuş yine, çerçevelerine yani boyanmış hallerine bayıldım, ben de elimde tuttuklarımı bi bu hale sokabilsem....işlemeler inanılmaz hele maviyle eşleşince mutluluk saçmışlar:))seni anneyi ve yaptığın herşeyi çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  24. Ellerinize sağlık Banu Ablacım pek bir güzel olmuşlar hem çerçeveler hem de kanaviçeler :)

    YanıtlaSil
  25. yine yapacağınızı yapmışsınız ve harika olmuşşş..çok beğendim.çerçeveler ayrı bi güzel işlemeler ayrı bi güzel.elleriniz dert görmesin..

    YanıtlaSil
  26. O kadar güzel olmuş ki ,çoook beğendim.Çerçeveler de çok yakışmış,ellerine sağlık!
    Asıldıkları duvarı da ne güzel şenlendirmişler,tadını çıkarın:)

    YanıtlaSil
  27. İşlemeler ayrı güzel, çerçeveler ayrı güzel, güle güle kullanın, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  28. Diyeceğim o ki ayyy bunların hepsini sen mi yaptın şimdiiii:)) Ayy pek inanasım gelmedi, fason işçi kullanmadın mı, yaa neysee, ellerine sağlık harika olmuş. Ehemmmm Öhemmmmm:)))))

    YanıtlaSil
  29. çok sevimli olmuşlar ellerinize sağlık bayıldım...

    YanıtlaSil
  30. tek kelimeyle.... baaa-yıııl-dımmmmm!

    YanıtlaSil
  31. Aman efendim, minicik bişilerime bu kadar iltifat, şımartıyorsunuz hepiniz beni, yanaklarım kızardı, ağzım kulaklarıma gitti :)
    Ben hepinizi birden öpüyorum buradan canımcımlarım :)

    YanıtlaSil
  32. Sezobigocum,çok küçük ve çabuk bitecek bir işlemeyse desenini ekrandan bakıyorum, printer mürekkebi pahalı, kıyamadım :)) Ama kağıda çıkınca daha kolay takip ediliyor tabii :)

    YanıtlaSil
  33. Hımmm ben yokken neler olmuş neler. Ellerine sağlık Banu abla çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  34. Ay çok beğendim bunları. İşlemeler 10 numara, çerçeveler 10 numara. Kuş evi merakı bende de başladı. Sizinkiler şahane olmuş. örnek alabilirim işlemelerinizi, izniniz olursa. sevgiler.

    YanıtlaSil
  35. Dilekcim ,teşekkürleeeer:)

    Dshandmade, şemalarını da yayınlamıştım, önceki yazıların birinde olacak, izin ne demek şekerim:)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)