27 Eylül 2011 Salı

ODUN SANDIĞIM :)

Bodrumda abimden kalma bir sandık vardı, eskiden içinde teller, tesisat malzemeleri, çiviler, bir sürü bişi vardı, onları düzenleyip ayrı yerlere koyup sandığı boşaltmış, dik olarak koyup evin boyalarını sıralamıştım.
Odunları koymak için güzel bir sandık olur diye düşünüp boşalttım...
Temizleyip beyaz yağlıboya ile boyadım. Amaaaaa önceden macun sürülmediği için bazı yerleri boyayı hoooop emdi, bu durumda kaç kat sürerseniz sürün ıııh emiyor, varsın emsin amaaan :)
Sonraaa gelsin peçeteler, yapışkanlı kağıt.... Bitti bileeeee :)
Vernikleri kurusun, kuzinenin yanındaki yerini alacak...


39 yorum :

  1. Kadıncağız, bir dur, bir otur yahu, ay çatladım vallahi. Pes yani adı üstünde ODUN sandığını bile böyle zevkle süsleyen, böyle güzelleştiren ellerine saygılarımı sunuyorum. Hayattan zevk almayı bilmek bu galiba.

    YanıtlaSil
  2. Banu hanım süpersiniz,işte yaratıcılık bu:)) güzel günlerde kullanın,bir an gözlerimin önüne lapa lapa kar yağarken kuzinenin yanışı evin sıcaklığı fln geldi ne güzeldir kimbilir...

    YanıtlaSil
  3. Allah Allah odunun bile şanslısı var bu dünyada!

    YanıtlaSil
  4. Canım yaa ilk halini sorup ne yapsam desen at sömineye denecek durumda ama şimdi odunmu koyacaksın ayyy yazıkkk diyesim geldi:)))))
    ellerine sağlık odunlar bile ayrılmak istemeyecek içinden

    YanıtlaSil
  5. Kışın evin içine al seni onu kuzinenin orada bozulur yaa yağmurda yazık emeğine:)

    YanıtlaSil
  6. cok güzel yapmisin Banu ablacigim, ellerine saglik.
    schwiegeroma benim tarafimdan uydurulmus bir isim diyebilirim. Türkcede kayinanneannem anlamina geliyor. genelde esimin anneannesinden bahsederken bu kavrami kullaniyorum. :)
    blogumda gördügün motifleri ben ördüm, kayin anneannem de iplerini cekti sagolsun.

    sevgilerimle eli

    bu arada senin ördügün silebezini kullanmaya kiyamiyorum. citir citir islenmis, ne kadar hos duruyor. ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  7. Şekerciğim, millet eskitme yapacağız diye tersine dönüyor. Senin sandık boyaları emdikçe olmuş tam eskitme:))
    Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. nası ya banuşummm ortanca mı onlarr seni yerim ya bayıldım:))

    YanıtlaSil
  9. YA HAYRANIM SAAN BANU ABLACIM BRAVO YANİ,YİNE HARİKALAR YARATMIŞSIN ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  10. buravo banucum işte budur harika olmuş ilk haliyle son halini gördüğümde şaşırdım emeklerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. Banu Hanım, ellerinize sağlık; çok şık olmuş. Ahşapla çalışırken, yağlı boyadan önce, plastik boyayı (bildiğimiz su bazlı duvar boyası) astar olarak kullanırsanız, ahşap boyayı emmez. Nadiren bildiğim püf noktalarından birini :)) sizinle paylaşayım dedim..

    YanıtlaSil
  12. milena phoenix yorumundaki plastik boya tavsiyesini görünce dayanamadım,adını şu an hatırlayamadığım bir ressam hazır tuval kullanmazmış,bildiğimiz amerikan bezi veya patiska kumaşa plastik boya sürüp tuval olarak kullanırmış :))ilgilenenlere sizin aracılığınızla duyurulur:))

    YanıtlaSil
  13. çok güzel çok cici ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. Banu Abla, hızına yetişemiyorum. (Aslında kıskanıyorum seni.) Ne kadar da güzel olmuş. Odun odunluktan çıkar vallahi bunun içinde :))

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel bir dönüşüm olmuş, ellerine sağlık Banucuğum..

    YanıtlaSil
  16. banucum ne diyeyim muhteşemsin. yorumların hepsine katılıyorum:))

    YanıtlaSil
  17. Bir odun sandığı bu kadar mı şık olur? Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. O sandık bu sandık mı? Çok güzel olmuş, ellerine sağlık, sendende bir şey kurtulmuyor maşallah Banucam:)

    YanıtlaSil
  19. ablacım; seni dönüşüm ve yeniden yaratma kraliçesi seçiyorum.. büyülü ellerin var.. dokunduğun başka bir can alıyor sanki!

    YanıtlaSil
  20. Aslında yaşam şeklinizi kıskanıyorum.
    Doğayla baş başa, dinlenerek ve üreterek ne güzel işler çıkarıyorsunuz.

    Odun sandığınıza ben odun koymaya kıyamam :)
    Biz onu çocuk odasına alsak içine yumoş yumoş oyuncaklar koysak...

    YanıtlaSil
  21. cıvıl cıvıl olmuş. Soba kıskanacak bahar çiçeklerini.))

    YanıtlaSil
  22. harika olmuş.birgün yolum evinize düşerse ne olur bilmiyorum:)) bu arada sevgili colettenin yorumuna hayran kaldım.odunun şanslısı:)))

    YanıtlaSil
  23. neymiş ne olmuş valla harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  24. Sandık çok güzel olmuş Banu abla. Ben çok sevdim. Güle güle sağlıkla ve içine koyacağın odunlarla sıcak oturun inşallah.

    YanıtlaSil
  25. Ellerinize sağlık..son zamanlarda gördüğüm en güzel değerlendirme..ama bence de odun koymayın..

    YanıtlaSil
  26. evrim geçirmiş sandık:)

    YanıtlaSil
  27. Yok Nihalim, birşey lazımsa hemen olmalı, canım tez benim, odun sandığını koydum kafaya ya, hemen olmalı, çabuk ve kolay tarafından, boya, peçetele, vernikle bitti işteeee, hayatı zaten seviyorum ben ya, herşeyiyle hem de :))
    Sevgili Nuray,Okuyan,Pembe Bakteri,Comet70,Gamzeli anne,Nazanım,Semyılım,Cebimdeki renkler,Fadişim,03Bellinda,Dilekcim,Neval,basit değerlendirme diyelim,ben bişi yapmıyorum, peçeteler güzel.Kolay ve çabuk tarafından atıl duran birşeyleri işe yarar hale sokmak, zevkli geliyor bana:)
    Colettem,ha ha haaa, şanslı sayılmaz bence, kısa süre zevkini sürüp sobaya girecek :))
    Sevgili Örgü çantam,aman biraz süslendi diye acımayın o kadar, daha ona kardeş getireceğim :))
    Fiammam,kuzinenin yerini hatırladın demiiii :))))
    Elicim,uydurulduğunu anladım onun için Türkçe karşılığı yok dedim, ama ne var schwieger kardeş,anne,baba oluyorda büyükanne, dede niye olmasın :))Kayın anneanne, kayın dede, Türkçeye ekleyelim:))Örtünü kullan, kullan ki eskisin de yenisini al:)))))))
    Nedretim,bu benim eskitme tekniğim :))))
    Maviim,ortanca bunlar, ama beni yeme bence, ben sana başka yemek veriiim :))
    Sevgili Milena,benim gibi üşengeç olup, vernik sürmemek için yağlıboya kullanınca böyle oluyor:)) Teşekkür ederim...Nuraycım, çoğu ressam böyle yapıyor zaten, hazır tuval kullanmazlar, sağol :)
    Proje çantam,ya neyimi kıskanıyorsun, uydur kaydır bişiler yapıyorum, bütün iş peçetelerin güzelliğinde:)
    Nilgünüm,kabarttın beni hindi gibiiiii :))))
    Senanın annesi,doğada yaşarken dinlenme maalesef ancak karın çok yağdığı günlerde mümkün:) Görüntülere aldanma:))Sandık kıyılmayacak gibi değil canım, çocuk odasında kaba kalır:)
    Saadetcim,soba odunlarla idare edecek, çiçekler sandığın:)
    Sevgili Gül,yolun evimize düşerse içeri gireceksin, sonrası sürpriiiiz :))
    Sevgili İffet, yok daha güzel ve özenli yapılmış değerlendirmeler var, onların hakkını yiyemem, benimki kolay bitecek şekilde yapılan özensiz birşey, sabırsızım ben, üzerinde fazla uğraşmayı sevmiyorum :)

    YanıtlaSil
  28. artık sadece pes dıyorum pes...bu ne hamaratlık bu ne sahane tasarım

    YanıtlaSil
  29. o zaman en kısa sürede yolumu düşürmeliyim:)) sevgilerrr

    YanıtlaSil
  30. Kokoş kelebekcim, aman abartmayalım, hamarat değilim kesinlikle, bu daşahane bir tasarım değil, asıl harika yapanlara ayıp olur yaaaani :))
    Gülcüm,düşür yolunu, ben buradayııım :)

    YanıtlaSil
  31. odun olasım geldi ayooool

    YanıtlaSil
  32. pes diyorum valla.enerjinize yaratıcılığınıza yetişmek ne mümkün.bravo.çok güzel olmuş.güle güle kullan.bloğuma uğrarmısın banu hanımcım küçük bir süpriz var:)

    YanıtlaSil
  33. Nalanım,alemsin yaaa :))
    Alanayım,birşey lazım oldu mu ve kafama koydum mu hemen yapmalıyım, diğer zamanlarlar hep yarınlara bırakıyorum :)

    YanıtlaSil
  34. Merhaba, sayfanıza bayıldım. Neye yorum atacağımı şaşırdım desem yeridir. En sevdiğim renklerden biri olanı tercih ettim, ellerinize sağlık.
    İyi haftalar diliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  35. Sevgili Sare, hoşgeldin, beğenilerin beni çok mutlu etti, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  36. fikirlerinize,yaptıklarınıza hayran kalıyorum.ne kadar güzel bir geri dönüşüm.valla hep aynı yorumu yazıyorum galiba ama harikasın banu abla

    YanıtlaSil
  37. Teşekkürler Baharcım...
    Ebruli Kedicim, ben bu yorumuna cevap yazmamışım, çok ayıp etmişim, sağol canımcım :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)