30 Eylül 2011 Cuma

Çeyrek-Yarım Perdeler :)

Evde kış hazırlıkları olanca hızıyla sürüyor...
Hatırlarsanız farenin birkaç yerini kemirdiği dantel masa örtüsünü evirip çevirip salona çeyrek perdeler yapmıştım...Ancak kışın soba sayesinde herşey çabuk renk değiştirdiğinden kış için alternatif yapmak gerekiyordu.
Çözüm arkadaşım Sevil'in "birşeyler yaparsın" diye toplayıp getirdiği bir sürü şeyin içindeki perde güpurlarında bulduk :) Dün akşamüstü onları ölçüp biçip kestim, hazırladım, sadece onları takacak perde aparatlarım yoktu,
Gece elim dantel işinde, gözüm Fatmagül'de, aklım alternatif perde aparatındaydı :)
Önce yağmur, sonra halkalar sayesinde tasarruf etmiş oldum, kaç para acaba :))
Eveeet, resimde açıkladığım gibi çeyrek perdelerimi hazırlayıp yerlerine astım, fena olmadı bence :)
Arka odaların tüllerini de pek uyduruk yapmıştım, e Sevil'in güpurlarından daha çok var, odalara da çeyrek tüller yapıverdim :)
Bence bunlar da fena olmadı :)
Annem küçük evin tüllerinin yerine yarım dantel perdeler örmüştü, onları da ütüleyip yerine taktım, yakıştı ama değil mi, anacığımın ellerinesağlık.
 Aslında odalara da ördü bitirdi ama yaza takacağız, bu kış ta salona örecek :)
Bir yanda dün gece yıkadığım çamaşırlar kuruyor, bir yanda odun sandığının kardeşi kuruyor, hani çöplükte bulduğum bir sandık vardı ya o işte... Küçük eve geçerken verniğini atıverdim :)
Bitti mi işim, yoook... Önceki gece yıkanan çamaşırlar ütülenecek :)
Ütü de bitti, odun sandığının kardeşi de kurumuş, onu da abisinin yanına aldık :) Ona da tutuşturmalık tahta parçaları konacak...
Yoruldum ama yaaa :(    Artık tv karşısına geçip biraz Esra Erol seyredip sabun kesesi öreyim ben :)


34 yorum :

  1. Bu ne hamaratlık Maşallah hızına yetişilmiyor ben dün liflik ip aldım o bana bakıyor ben ona evde dolu lif var ama hepsi çok kalın ben incecik birşey olsun istiyorum ne yapsamki...

    YanıtlaSil
  2. maşaAllah bu ne hamaratlık :)

    YanıtlaSil
  3. Valla ne diyeyim Banu Abla, süpersiniz ana kız. Ellerinize sağlık, perdeler süper olmuş. Sağlıkla ve sıcacık kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Valla banucum başım döndü biraz otur hele :))hehehe her şey mükemmel olmuş eline sağlık..perdeler merdeler ışıl ışıl görünüyor..sen böyle iş yapınca ben de hevesleniyorum:)kolay gelsin annene selamlar:))

    YanıtlaSil
  5. banuşum perdeler eve çok farklı bir hava vermiş.eskileri de çok güzeldi,değişiklik olmuş,hayırlı kışlar olsun.seni ve solmaz teyzemi çokkkkk öptüm.

    YanıtlaSil
  6. Dur bi dur da azıcık nefes al.
    Okurken bunca işi ben yapmışım gibi yüreğim çarpıyor :)

    YanıtlaSil
  7. Sen anlatırken yoruldum valla. Çayınıda alıp örersen senin için dinlenme olacak sanırım

    YanıtlaSil
  8. ayyyyy çok güzel ve şirin olmuş bunlar elleine sağlık
    hiç durmuyormusun sen yaaaa MAŞALLAH diyeyim:))

    YanıtlaSil
  9. Hay maşallah. Bir kendime baktım, bir sana, utandım ayol:( Tabii ki Solmaz Teyze'nin perdeleri daha güzel. Benim gerçek teyzemin adı da Solmaz'dı. Otomtik olarak senpati doğuyor hemen:)) Otur gerçekten, dinlenmeyi haketmişsin:))

    YanıtlaSil
  10. benden de kocaman bir maşallah.perdeler müthiş güzel ve havalı olmuş:9önce annenin sonra senin ellerine sağlık .elleriniz dert görmesin.ama cidden okurken başım döndü.aman nazar değmesin bu çalışkanlığına ve yaratıcılığına.halka fikrinede bayıldım.ne yaratıcısınn:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. ooooh ellerine sağlık,pek yakışmış.
    Solmaz Teyzeciğimizin de ellerine sağlık.Onunkiler tabii ki en güzeli.Maşallah anne kız süpersiniz.

    YanıtlaSil
  12. Harika fikirle geliyorsun sürekli olarak. Süpersin, süüüüpper!!!

    YanıtlaSil
  13. bi kosu varip ütünü yapsam :)

    sevgilerle eli

    YanıtlaSil
  14. Accık dur yaa okurken yoruldum:) Şaka bir yana bazen benimde iki ayağım bir pabuca girdiği böye günlerim vardır. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. MAŞALLAH canım hem sana hem Anneciğine.
    el emeğinin görüntüsüde yeride bambaşka.
    sandıkların görüntüsü şahane .
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. Atom karınca gibisinizzz,hızınıza yetişemez olduk:))Aman iyikide varsınız,tüller çok güzel olmuş eve yakışmış,annenizinde ellerine sağlık:)Boncuk falan takın nazar değmesin...

    YanıtlaSil
  17. Vallahi maşallah anneciğine de, sana da.
    Ben de burada gün yetmiyor diye hiç bir şey yapmadan sızlanırken, sen günleri iki kat fazla yaşıyorsun. Bunun sırrı ne diye sormayacağım, yaradılış meselesi olmalı. Hani ateş gibi derler ya, tam sana uygun bir laf bu. Harikasın ne diyeyim.

    YanıtlaSil
  18. 41 kere maşallah,ne çok iş bitirmiş ve alternatifler bulmuşsun.odun sandığıda gözümden kaçmadı..mükemmel olmuş..ellerine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
  19. Kutlarım sizi arkadaşlar aksesuar kursuna yazılmışlar ben de sizi ve bir kaç kişiyi tavsiye ettim.sizden etkilendim.yeni yastık almıştı.Çekmecede duran dantelleri diktim.Çok güzel oldu.

    YanıtlaSil
  20. Banucam, sen çok yaşa emi, annene de sevgilerimi ilet, selam söyle, ne marifetli kadınlarsınız siz ya, evi gül gibi yapıyorsunuz bir de ilham veriyorsunuz böylelikle başka evleri de güzelleştiriyorsunuz:)

    YanıtlaSil
  21. hayranlıktan ağzım açık kaldım.harikasın banu abla

    YanıtlaSil
  22. aman aman herşey var burada:)

    YanıtlaSil
  23. Ürettikçe gençleşen kadın ellerine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  24. ablacım süpersin valla.. bir de yoruldum diyorsun.. ay ben resimlere bakarken yoruldum ya :))

    YanıtlaSil
  25. Artık sana söyleyecek şey bulamıyorum ki ben... Anneciğinin de ellerine sağlık, senin de. Bu arada küçük ev neresi?

    YanıtlaSil
  26. anneciğinin de senin de ellerine sağlık. Hepsi çok çok güzeller:)))

    YanıtlaSil
  27. Ben den de 41 kere maşallah.Çeyrek tüller lafına bayıldım :)Hepsi çok güzel.Bir de oturunca sabunlara kese? ? :))Elimin ,kolumun boş durduğu her andan utanmaya başladım:))
    Not:En kısa zamanda yolun buralara düşsün,vapurun arka demirlerinde hep birlikte çay içelim.Hava nasıl olursa olsun:)

    YanıtlaSil
  28. ay çeyrek perdeler çeyrek altın gibi olmuş, yarımlar zaten almış başını gidiyooo, gün geçtikçe daha da değerlenecekler, kimsecikler tutamayacak.

    Bu arada hobi mobi programları bişeyler başlasa da, elektrik aldın mıydı, emekliliğin var mıydı'dan kurtulsaydık artık, Ece Aymer nerde, bari o yoksa Derya Baykal ne zaman, bu kış geçme ki bööle, aayyy.

    YanıtlaSil
  29. Banu hanım maşşallah:) çeyrek perdeleriniz çok güzel... annenizin ördüklerine bayıldım, ellerinize sağlık ikinizin de:)

    YanıtlaSil
  30. Meralcim, arada bir mecburi hamarat olmak zorunda kalıyorum :)İnce lif istiyorsan şişle öreceksin herhalde, gel örnek çıkaralım :)
    Sevgili Muhabbet sofrası,Dilek,Noyumberrycim,Aksungurum,Sezobigo,Alanaycım,Nalanım,Nurtencim,Eiammam,Örgü çantam,Nuraycım,Sevgi,Saadetcim,arada sırada mecburen hamarat olmam gerekiyor :)perdeler asılacak dedi anam, asılacak :)Beğendiğinize sevindik, özellikle annem pek sevindirik oldu :)
    Tülinim,sen koşarken bize ne oluyor sanıyorsun :))
    Suhubacım,akşamları neskayfe içiyorum :))Bugün gene yoruldum ama :)
    Nedretim,tabiiki Solmaz hanımın perdeleri daha güzel, odalarınki de çok güzel oldu ama yaza asılacak:) E gene Solmaz teyzen var işte :)
    Elicim,gel gel daha var ütülenecek :)
    Nihalim,herzaman böyle değilim, kafama birşey yapmayı koyduğum zaman son sürat çalışıyorum, hemen bitmeli yani, sabırsızlık mı desem bilmiyorum :)
    Şehnazım,alternatif bulmaya da bayılıyorum :) Aklıma koyduğumu hemen uygulamak sebep oluyor buna, bekleyemiyorum yani malzeme almayı , iyi de oluyor :)
    Parıldayan çiçek,fikir verebildiysem ne mutlu bana, danteller girdiği heryeri güzelleştiryor değil mi :)
    Fadişim,bizler birbirimize fikir vererek birşeyler yapıyoruz ya zaten, senin havluluklar gibi mesela, onlarda bana bir fikir verdi, bakalım olabilirse paylaşacağım :)
    Leyyacım,nerelerdesin, beni unuttun sanmıştım, aplikelerinin hayranı olduğum hatun, seni hep izliyorum haberin olsun :)
    Ayşencim, :))
    Serapcım,ne güzel bir söz bu, genel olarak üreten insan genç kalır zaten değil mi, teşekkür ederim :)
    Sevgili Cebimdeki renkler,"küçük ev" bizim evden bağımsız olan bir oda bir banyo misafir evi :)

    YanıtlaSil
  31. Tunacım,naapim yarım tül derler o tamam da, benimkiler çeyrek :)Ben senin boş durduğunu sanmıyorum, gezmeler filan, vapurlar, kafeler :)) Belki birgün gelirim, kimbilir :)
    elift cim,anamınkiler yarım altın, onlar değerlenir, ama çeyrekler sahte :)
    Derya baykal başlıyormuş hangi kanaldı unuttum, ben pek sevmem, ama belki artık susmayı öğrenmiştir, bir bakarım :)
    Sevgili Ecerce,çoook teşekkürler, beğenildiyse mesele yok :)

    YanıtlaSil
  32. Gelince orda kalıcaz yani :)) Tamam o zaman :)

    YanıtlaSil
  33. Aynen öyle sevgili Cebimdeki Renkler, önceden rezervasyon yaptırmanız tavsiye olunur :))))

    YanıtlaSil
  34. Tamam o zaman Banu ablacım, ben zaten plansız programsız adım atamadığım için bir ay önceden haber veririm sana :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)