3 Eylül 2011 Cumartesi

Kitap Ayraçlarım...

Ben susayım, ayraçlarım konuşsun :)








45 yorum :

  1. Hangi arada yaptın bunları? Fiamma gelirse ''ağabeyinin nakış merakı var mı?'' diye sorabilir bak:)))
    Çok güzeller, bayıldım:))

    YanıtlaSil
  2. ben en çok o kitaplık şeklinde olan var ya onu sevdim..gerçi hepsi birbirinden minnoş.eline sağlık banu ablaa...

    YanıtlaSil
  3. yaa bunlar harika banu abla ellerine sağlık..bi tanesini alabilirmiyim :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzellll....
    Arkalarına sert durması için herhangi birşey koyuyor musunuz?

    YanıtlaSil
  5. ÇOK ÇOK ÇOK GÜZELLER MAKAS OLANA BAYILDIM ÇOK ŞİRİN.KİTAP OLAN AYRI GÜZEL HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL OLMUŞ NE ARA YAPYORSUN ŞAŞIRIYORUM.HEMDE BİR TANEDE DEĞİL Kİ:)
    ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  6. Banuuu...Bunlar çok güzel ama.Ben nasıl yetişicem ya.

    YanıtlaSil
  7. Nasıl muntazam, nasıl güzel, ellerine sağlık. Tamam ayraçlar zaten konuşuyor da, sen de konuş, yazılarını okuya okuya seyretmeye bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık, çok güzeller...

    YanıtlaSil
  9. Bunca el isini hangi arada yapiyorsunuz.Biz sizi takip etmeye yetisemezken siz e 41 kere masallah demek istiyorum.
    sevgielr
    Sefa

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık canım süperler.
    Bunları hiçbirşey yapmak istemiyorum köşemde oturuyorum dediğin anlarda çıktı sanırım:)))))

    YanıtlaSil
  11. banucum harikasın elinden hiç bişey kurtulmuyor valla,marifetli hanımın hali başka hergün geliyorum meraketme sana neyse bir gün kahede içeriz sevgiler canısı
    ben adsız,artık adsızlıktan çıktım beyazyastik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. °º♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    Bordados maravilhosos!!!
    Alegres com temas diversificados, um encanto!
    Beijinhos.
    Brasil.

    °º♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.

    YanıtlaSil
  13. eline sağlık ne kadar güzel olmuşlar :) ben en çok kalpli olanı sevdim.

    YanıtlaSil
  14. Banu hn. Çok güzel olmuşlar. Bunları dükkana koydunuz mu :)Ayraç koleksiyonuma katmak istiyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Günaydın canım ayraçların çok güzel makaslı olanı beğendim işleyebilirim.Necla hanım bilgisayara ilgisi olmayan bir arkadaşım.Sende goblen başlamışsın kolay gelsin.amantes del punto de cruz.blogspot.com adresinde harika şemalar var indirip bakabilirsin ..

    YanıtlaSil
  16. Banu ablacım minik minik bunlarla ne güzel uğraşıyorsun Maşallahh ... Ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar ..

    YanıtlaSil
  17. ya bende ayraç yaptım diye yayınlıyorum , sizinkiler şahane ellerinize sağlık özellikle kitap işlemeli olan :)))

    Not: kenar dikişleri benim gibi anlamayanlar için nasıl diktiğini yazarmısın ablacığım ??? ben tersten dikiş makinasında dikmiştim ...

    YanıtlaSil
  18. O kitaplık desenli ayraç var ya ben ona meftun oldummm Banu... Ellerine sağlık...
    Sevgimle

    YanıtlaSil
  19. Hepsi çok güzel,kitaplıklı olan tercihim :)Çarpı işine başlama isteği uyandırdı,sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Banuuuuuu :)) seni gidiiiii
    hanı hiç halin yoktu,hiç bir şey yapmıyordunn:)))) Amann yine de bir şeyin olmasın sakın.keyfin bozulmasın da.. 41 kere maşallah.
    hangisinden başlıyayım can.. hepsi çok çok güzeller...(alttaki yazındaki çerçeveler de...) BAYILDIMM da ben de illede kalpliler diyorum :)))
    ellerin dert görmesin. "ben konuşmayayım" da deme senin yazıların bir başka tadı var..:))

    YanıtlaSil
  21. sormayı unutmusum...
    Banucum, sarı çiçekli olanlar eski etaminleri mi değerlendirdin?

    YanıtlaSil
  22. Ben de Zeynep gibi dükkana konmalarını bekliyorum:)
    Baykuşlu ve N harfli olanı doğal olarak çok sevdim...

    YanıtlaSil
  23. kitaplıklı olana bayıldım:)
    ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  24. 2. resimdekileri en azından şu aralar yapmadıni eski etaminleri değerlendirdin değil mi canım:))) hepsi güzel ben en çok kitaplıklığı beğendim. Sonra kuşevini, sonra baykuşu, sonra balıkları,sonra değirmeni,snrı ağacı,sonra kalpleri, sonra....

    YanıtlaSil
  25. en sondaki kitaplık olan en süperi banu hanım ellerinize sağlık kesinlikle o nazar boncuğunu hakediyorsunuz. Ayraçların işlediğiniz etamıni nasıl sert durmasını sağlıyorsunuz kolalayarak mı plastikle kaplayarak mı

    YanıtlaSil
  26. banu abla çok beğendim çokkkkkkkkkk.emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  27. kitaplık ve kuş evi olanlar favorim:)))))
    elleine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  28. Kuşevlerin de ayıraçlarında hepsi hepsi çok güzeller Banucum,ellerine sağlık bayıldım :)

    YanıtlaSil
  29. Hepsi birbirinden güzel olmuş, el emeği gibisi yok yaa süper süper!

    YanıtlaSil
  30. harika olmuşlar... hele huş evli olan... ellerine sağlık banucum.

    YanıtlaSil
  31. Nedretim, hani ramazanda sahura kadar köşemde oturdum ya hep, e boş mu oturdum yani, abime kalırsa.... :))
    Ooooo... Kitaplık olan ayraçım beğenilerin önünde gidiyor...Sevgili Permaren
    Gülin,Muhterem,Lalenin bahçesi, Çiğdem, Cep aynası, Mor Menekşe,Fidoş
    Seminin mutlu elleri,Mor menekşe,kalın goblen olanların arkasında keçe var, diğerlerinin arkasına yapışkan tela yapıştırdım, şimdilik hepsi dimdik ama yıkanınca yumuşarlar, yıkanabilmesi için de içine koyabileceğim sert birşey elime geçmedi...
    Makaslı olanı beğenenler dikişçiler mi ki :)Sevgili Sezobigo,Begoş,kalpli şeylere benim gibi dayanamayan sevgili Semyıl,Pinkly,
    Tülinim,hepimiz aynı anda aynı şeyleri yapsak yetişmek gibi bir derdimiz olmayacak aslında :))
    Nihalim,seni mi kıracağım, bak burada çenem düştü işte :))
    Ve genel beğeniler için teşekkürler, sevgili Noblesse,Sevgi,Magia,Zeynepcim,3kadın3moda, Ada-Deniz, Özlemce, Gülden, Lilacsmell, Ruşen
    Sevgili Lezzet Sefası,ben kendimi tembellikle azarlarken, senin bu sözlerin çok hoşuma gittiiii :)
    Örgü çantam,yerimde oturup yaptığım bu işleri ben işten saymıyorum galiba :)
    bunları almak için beni ziyarete gelmeniz gerekiyor, diş kirası olarak dağıtılıyor :))
    Sevgili Baykuş gözüyle,baykuşlu olanı seçeceğini biliyordum zaten :))
    Fiammacım,affferin sana, bildin, önceden işlediğim mutfak takımımın perde kenarıydı, Semyıl da anlamış, değerlendi işte, ne var :))

    YanıtlaSil
  32. Allah Allah, bişi yok, abin mi yaptın demedim yaa niye kızıyosun :)))

    YanıtlaSil
  33. Fiammaaaaaaaa.... Neyse, geldiğinde görüşürüz canımmmm :))

    YanıtlaSil
  34. ellerinize sağlık, bayıldım hepsine:)

    YanıtlaSil
  35. Amannnn Allahımmmmmm bayıldımmmmm, hepsi birbirinden süper..........

    YanıtlaSil
  36. Ablacığım bayıldım bayıldım ayraçlarına ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  37. Hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
  38. gerçekten de konuşuyorlar, ellerine sağlık, bunları seyretmekten kitap okuyamaz ki insan, harika olmuşlar

    YanıtlaSil
  39. evet,bence de kitaplık şeklinde olan süperrr,ellerine sağlık hamarat ablammmm :)

    YanıtlaSil
  40. oo ayraçlar hakikaten konuşuyor ;) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  41. Aa şimdi gördüm.Bakamadım bir kaç gündür.Ellerine sağlık yine harika olmuşlar.Bayıldım hepsine ben de talibim bir tanesine;)Şahanesin.Sevgiler. :))

    YanıtlaSil
  42. süper,süper süper...elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
  43. ÇOK ŞİRİNLER ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://elemeginedairhersey.blogspot.com.tr/

      Sil

İçinizden geleni yazın :)