1 Eylül 2011 Perşembe

Çamaşırlık...

Evde ayrı bir çamaşır odası ya da çamaşır köşesi olması güzel oluyor...
Benim küçük evimde ayrı bir yerim yok, çamaşır makinam minik mutfağımda duruyor.
Amaaa... Hoşuma giden herşeyi paylaştığım gibi, çamaşırlıkları da paylaşacağım, hem içlerinde çok hoşuma giden detaylar var :)
Mesela, şu duvara monte portatif ütü masası, tam aradığım şey, küçük hobi odam için ideal :)

Ya şu raflara, sepetlere ne demeli :)
Eğer ayrı bir çamaşırlığınız varsa, linke tıklayıp fikir edinebilirsiniz :)

Ah, bu arada bugün atölyeme inip biraz bişilere başladım :))


8 yorum :

  1. ev şeklindeki raflara bayıldım:)
    güzel paylaşımın için teşekkürler...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. rafları çok seviyorum.bende buğün eşimle beraber buzdolabını kenara kapının yanına çekip,buzdolabının yerine raflar yaptık.fırınımı birde kuru erzaklarımı oaraya koyacağım:)))

    yeni işlerinizide merakla bekliyorum Banu hanım kolay ğelsin..
    sevğiler....

    YanıtlaSil
  3. ev şeklindeki dolap süpermiş .keşke böyle ayrı mekanlarım olsa harika olurdu:))

    YanıtlaSil
  4. Bu hep benim özendiğim bir şey. Bir ev yapılırken baştan düşünülmeli bu tip ayrıntılar. Şu an oturduğum dairede bu şansım yok ama yaptırmayı düşündüğümüz evimizde mutlaka olacak. Bir de bahçe mutfağı
    istiyorum. Çünkü Antalya'da sekiz dokuz ay bahçe yaşamı olabiliyor. Evin mimarisine uygun bahçede küçük bir mutfak çok işime yarayacak..

    YanıtlaSil
  5. Bu düzenlemeye bende hastayım. Ama senin gibi benim makinamda mutfakta. Banyom o kadar küçük ki...

    YanıtlaSil
  6. nasıl da derli toplu duruyor hepsi.. bizim banyonun yapılmasına rahat bi 3 sene var.. ama fikir güzel.. not alalım..

    YanıtlaSil
  7. Ev şeklindeki raf gerçekten süper bişey.
    Sağol canım ya.

    YanıtlaSil
  8. ne kadar da hoş görünüyolar çok güzel kareler sevgiler:)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)