6 Eylül 2011 Salı

Haberler ....





Efendiiim, sabahtan hastaneye gittim, rontgen, muayene filan, sonuç malum.... 55 senelik iskeletin orta yeri artık yavaşla diyormuş :))
Yani, siyatiksel ağrı, ama siyatik değil, fazla zorlamışım, e tabi, artık kaporta eskidi, ağır kaldırmıyor:))
Neyse, ilaç verdi, "bir tertip kullan, ağır kaldırma, fazla eğilip kalkma" dedi, içimden bir ses "...başka" dedi :))
Dıştan kibarca bir ses "Tamam" dedi....


Gelelim bizim Ali'ye... Ali saat 2 ye 10 kala aradı "geldin mi" diye...Ve 2 yi 10 geçe kendisi teşrif etti :)

Bir güzel çalıştı, kırıp döktüklerini toprladı, düzenledi ve gitti... İşte Ali ve yardımcısı Enes... Yüzü dönük olan Ali :)



43 yorum :

  1. Canım iskeletin bile rahat durmuyor akşam vakti güldürdün beni:))))
    Geçmiş olsun, yanlız kulağına da küpe olsun. Bu kılçıklardan başka bize sunulan birşey yok ki değiştirelim ve idare etmeyi öğreneceğiz. Lakin doktorun yapma dediklerini yapman daha hayırlı senin için, ilaç çözüm değil özellikle ağrıyı kestiğinden devam edeceğin hareketler daha da zarar verir, benim dr um bütün ağrı ilaçlarımı kesti, ağrı vücudun sigortasıdır diyor eğer ağrıyı hissetmezsen durmazsın diye de ekliyor bazen benim sigortalarım atıyor ama haklı yanları da çok.

    YanıtlaSil
  2. Cokk gecmis olsunn sen genede dinle o iskeleti banu hanimm
    Ali ninde ellerine saglik
    ( bu gun ell saglgini ali aldii );)))
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  3. tekrar geçmiş olsun aman di daha dikkatli ol .
    aslında fazla hareket gerektiren işlerin olduğunda korse kullansan rahat edersin Banucum.
    Alide meşhur oldu artık:)) ellerine sağlık her işi rast gitsin

    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun Banu Hanım. Bence dinlenin. Ağrı üzerine başka ağrılar eklenince çok zor oluyor. Sağlık en önemlisi.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Banu Abla. Dikkat et kendine, çok zorlama. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. banu hanım geçmiş olsun, ağrısız kalmak zor, dinlenmek daha zor, bi garip bişey... dikkat edin kendinize:)

    YanıtlaSil
  7. haydi geçmişler olsun canım bir az dikkat edersen geçer gider.kucak dolusu sağlık ve sevgilerrrrrr

    YanıtlaSil
  8. çok çok çok geçmiş olsun .dikkat edin kendinize bize lazımsınız:))

    YanıtlaSil
  9. Haydi neyse belin de Ali de fazla pürüz çıkartmamışlar. Geçmiş olsun:))

    YanıtlaSil
  10. Canım çok geçmiş olsun bendede fıtık var zorladımmı hooop diyor yavaş ol bakalım yaş elliyi geçti, vücut öylede beynimiz ruhumuz hala genç...

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun ablacım, sen yine de çok zorlama kendini, senin gibi harekete alışık bir insan için zor ama bir müddet iskeleti :) dinlendirmek lazım demekki, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  12. Banu ablacım, kendinize çok iyi bakın, yormayın, sağlık herşeyden önemli, geçmiş olsun çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun kendinize dikkat edin

    YanıtlaSil
  14. önemli bişey çıkmamasına sevindim.
    Ali ustaya da tebriklerimi gönderiyorum, bekletmemiş sizi:)

    YanıtlaSil
  15. ablacım hiç durmuyorsun ki maşallah ..Hergün bir faliyet.Ama boşver devam et sen ağrılara kulağını tıka bence onlar zeytinyağı gibi aksın geçsin üzerinden...

    YanıtlaSil
  16. Ablacığım geçmiş olsun, iyi bak kendine

    YanıtlaSil
  17. Banu Ablacım, geçmiş olsun, kendine dikkat et.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  18. Geçmiş olsun, zorlanmaması gerektiğini biliyoruzda nasıl yapacaz onu bilmiyoruz, siz niyede dikkat edin:))

    YanıtlaSil
  19. geçmiş olsun banu ablacım..ilaçlarını al,biraz dikakt et senin gibi hareketli birine zor biraz ama sağlıkda bi bozuldumu düzelmiyor..umarım evde herşey hallolmuştur..

    YanıtlaSil
  20. çok geçmiş olsun.. bu enerjiyle nasıl duracaksan artık.. :)

    YanıtlaSil
  21. banu hanımm geçmişler olsun dikkat edin kendinize

    YanıtlaSil
  22. Ablacım,geçmiş olsun.Sende yerinde duracak bir hal yok ya neyse.Dr eve döndüğünde neler yapacağını bir bilse...

    YanıtlaSil
  23. Geçmiş olsun Banu Ablacım.Aman dikkat et yorma kendini,sen içindeki o güzel enerjiyi yormadan böyle cici şeyler için harca,sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Bağ-bahçe işleri yapan birine eğilme demek...İşin zor gibi sanki. Ciddi bir durum olmaması iyi ama. Geçmiş olsun:)))

    YanıtlaSil
  25. Çook geçmiş olsun, eğilip kalkmak yerine çömelip doğrulmaya alışmak gerek Banu abla, Ali' ye de bravo. :)

    YanıtlaSil
  26. çok geçmiş olsun böyle bir ev ve bahçe de de iskeleti dinlendirmek çok zor ama sen yine de dinlendir..

    YanıtlaSil
  27. Çok geçmiş olsun. Fazla yormayın kendinizi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. Çok geçmiş olsun ablacığım. Kendine dikkat et. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  29. Banucuğum geçmiş olsun.Bence de bir süre zorlama kendini.Tamirat işlerinde de Allah kolaylık versin.En azından kıştan önce bitmiş olur..

    YanıtlaSil
  30. Çok geçmiş olsun,lütfen sağlığınıza dikkat edin,ihmal etmeyin..

    YanıtlaSil
  31. geçmiş olsun,umarım ciddi ağrılarınınz yoktur

    YanıtlaSil
  32. ablam geçmiş olsun!!!! sana bu çalışkanlıkla birşey olmaz biliyorum ben birşeylere sinirlenme üzülme yeter birde çalıştığın işleri uygun ergonomik koşullarda yap.. gerçi sen daha iyi bilirsin ama genede elimden bişi gelmeyince dilimden gelsin istedim.. muckk..

    "işleyen demir paslanmaz, ışıldar"

    YanıtlaSil
  33. Geçmiş olsun Banu..Yaşımıza göre hareket etmede fayda var.AĞIR AĞIR..

    YanıtlaSil
  34. Sevgili Banu hastalıkla bu kadar dalga geçebilen az insan tanıdım. Bu sendeki enerji,üretkenlik hiç bitmesin. Hastalıklar senden uzak dursun ama lütfen kendine çok dikkat et ! Ne de olsa yaşımız yaşlandı yoksa bizde değişen bir şey yok :)

    YanıtlaSil
  35. çok geçmiş olsun kendinize iyi bakın sevgiler

    YanıtlaSil
  36. çokkkk geçmiş olsun umarım tekrarlamaz
    dikkat etmek lazım zor olsa da
    sevgiler

    YanıtlaSil
  37. Bu kadar güzel dileklerden sonra birden canlanıverdiiim, sağolun, hepinizin yüreğine sağlık:)
    Dikkat ediyorum dikkat etmesine de, insanın canı tez olunca, yardım filan beklemeden herişi kendim yapıveriyorum işte, alışkanlık, arasıra vücut "ben yaşlanıyorum haaa"diye kendini hatırlatıyor işte:))

    YanıtlaSil
  38. sakın ha, hastalanmak yok bitanem..valala hepimiz çok kızarız sana :((
    doktor ne diyorsa yap lütfen..
    sen bizlere çok lazımsın..
    çok geçmiş olsun diyor, sevgiyle öpüyorum seni cankız...

    YanıtlaSil
  39. çok geçmiş olsun banu hanım.kendinize dikkat edin.sağlık en önemli şey işte malum...sevgiler...

    YanıtlaSil
  40. Geçmiş olsun Banucuğum.siyatik başlıyorsa B vitamininden zengin besinler iyi geliyor gibi bir bilgim vardı ama doğru mudur bilmem?Dinlenmeyi ihmal etme .Ben de ağrı kesici almayarak hareketlerime kısıtlama koyma şansı tanıyorum kendime.Yoksa hiç dikkat edemiyorum.
    Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
  41. Kendime dikkat ediyorum... Mesela bugün bostana inip fasulye hasadı yaptım, ama belime korse taktım :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)