2 Şubat 2012 Perşembe

Bir Kutunun Değişimi ve Kar ....

Billur plastik bir kutu vermişti bana, KALP şeklindeeee :)
Önce üzerindeki kağıtlarını temizledim, sonra su bazlı boya ile ponponlayarak iki kat kırmızıya boyadım.
Kapağının etrafına inciler, ortasına kumaş güller yapıştırdım silikon tabancasıyla...
Ve kendime Sevgililer Günü hediyesi hazırladım :))

Gelelim dışarılara, çıkamıyorum, yani çıkarım da, kürekle yol açmaya üşeniyorum :)
Kapıyı bi açtım ki...
Eh, bu kar belime kadar gelir benim, çıkmiiiim :))
Şu kümbetin altındaki benim arabam, zavallııııı :(

Buzul çağındayız sanki, saçaklardan yere kadar uzandı buz sarkıtları...
Birara hava açtı da, körfezi görebildim, her iki yaka da bembeyaz görünüyor ...
Ve ara ara, hala ince ince kar atıştırıyor :(

Bu arada yeğenim Ece (13 yaşında) Bulgaristan'a gitti bu sabah kulübüyle, yüzme yarışlarna katılıyorlar, inşallah başarılarla döner, dua edin olur mu....


42 yorum :

  1. Kutu harika olmuş.....ah birde içinde çikolata olsa di mi....

    Kar... manzaralar harika görünüyor....

    Kar hoşumuza gidiyor ama.... Allah aç ve açıkta olana yardım etsin.....
    <:))

    YanıtlaSil
  2. ayy banu abla bu ne manzara böyle sevsemmmi ürksemmi bilemedim.allah dışarıda olanların yardımcısı olsun. kutuna bayıldımmm.ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. kalpli kutunu yerim senin yaa sen ne becerklisin bak bu sefer ben seni kıskandım.harika olmuş banucuğum,kar geldi gitmek bilmiyor.burda da atıştırmaya başladı.haydi hayırlısı.yeğenin inş birinci olur bol bol dua ettim.hepinizi öptümmmmmm

    YanıtlaSil
  4. Kırmızı kırmızı kalpli çok hoş olmuş,süper bir kendine hediye geridönüşüm ,mutlu günlerde kullan:) manzarar yine müthiş güzel,bencede dışarı çıkma :))Ece ' ye başarılar diliyorum,dua da ederim,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. Banucum sen evde otur bence güzel işler çıkıyor.anne söznüde unutma gene hasta olacaksın.sevgilelr günün kutlu olsun hediyende pek güzel

    YanıtlaSil
  6. Banu ablacım kalksın artık şu kar yahu. Ben endişelenmeye başlıyorum yavaştan. Tamam keyif kısmı manzara kısmı hoş da..
    Araba da donmuştur çalışır mı kar eriyince sorunsuzca...
    Yeterince yiyecek var mı, taze meyve sebze filan?
    Baya evham yaptım ben dimi...
    Kutu çok güzel olmuş bu arada.. Böyle güzellikler yaratabildiğine göre keyfinin yerinde olduğunu anlayabiliyoruz en azından...

    YanıtlaSil
  7. Kutu harika olmuş nedense sıcak çikolatayı çağrıştırdı bana. Elinize sağlık...

    Kar için yorum yapamıyorum sadece Allah yardımcınız olsun, evden çıkmak zorunda kalmazsınız inşallah :(((

    Yeğeninize de başarılar umarım güzel başarılarla döner...

    YanıtlaSil
  8. Olmaz ki...böyle de güzel yapılmaz ki... bayıldım :)
    Yeğenine başarılar Banucum.

    YanıtlaSil
  9. ece'ye başarılar dilerim.. o buzulları da yerim :)

    YanıtlaSil
  10. Banucum Sevgililer gününe hediye alacak biri olsaydı bu güzel kutuyu nerden bulacaktı biz yapar biz seviniriz boşver:)))
    Yeğeninede Başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  11. ablacım bence de hiiç dışsrı çıkma sen..kar muhteşem görünüyor ama ı ııh ben cesaret edemem şahsen..kalpli kutuya gelince,evrim geçirmiş ama çok acayip bi evrim bu..süper olmuş..yani kutu sanki hazır alınmış gibi..ilk halinide görmesem inanmazdım o derce..e bu durumda ellerine kollarına sağlık ablacım..öperim çok çok:))

    YanıtlaSil
  12. Önce ece ye basarilar.
    Kalpli kutu cok güzel..iyi bir degerlendirme olmus..

    Banu abla sence o araba karlar eriyince calisir mi?;)

    YanıtlaSil
  13. Hani icine evham sokmayayim..
    Benim ki bir kere böyle karin ardindan calismadiydi..:(allah yardimcin olsun..korktum ben artik o kardan....

    YanıtlaSil
  14. Banu ablam ne romantik bişey olmuş bu ellerine sağlık çok beğendim valla ayy biraz erkeklerde de bunu hazırlıycak el emeğiyle yapacak kadr kafa olsa duygudan mahrum olmasalarda bize yapsalar ama nerdee =))

    YanıtlaSil
  15. Banu Hanım, bu resimlere baktıkça sizin için endişelendimç nasıl ısınıyorsunuz? Emniyette misiniz? İnşallah acil durumlarda yakınızda arayacağınız birileri vardır. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. aaa bayıldım ben bu kutuya..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Banu hanım siz tam olarak nerede yaşıyorsunuz çok merak ediyorum, kutu da inanılmaz güzel olmuş, ellerinize sağlık, sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Yollarınız açık mı bari. Allah kolaylık versin. Bizde de kar diz boyu. Oğlum önemli bir sağlık problemi atlattı. Allah şükür şimdi iyi. Ona moral olsun diye yeni eve geçtik biz de. Aslında bahara geçecektik. Bir kar bir kar.. Belki senelerdir bu kadar kar yağmadı Afyon'a. Bir de koca sitede oturan topu topu 3 aile olunca yolların halini var sen düşün:) zaten ilk gün arabaları çıkaramadık. Sonra iş makinalarıyla yol açıldı ama resmen 10-15 km hızda bile araba kayabiliyordu:) Şimdi şehir içinde yolllar köstebek yuvası gibi. Abartısız birkaç karpuz sığacak delikler var. Bir de yılbaşından beri bizde kalan kayınvalidem düşüp kalçasını kırmaz mı? Evde sürekli bir hastalık durumu var. Allah beterinden saklasın. Bu havalarda hastalık kötü. Aman dikkatli olun. Sizin oralar da pek bir kar... Bence tesis açın, kayakçılar gelsin. Sizin verandadan körfeze kayakla uçuş seferleri düzenleyin:)

    YanıtlaSil
  19. Banu Ablacım ellerinize sağlık yine çok güzel olmuş :) burdada çok kar var sormayın kaç gündür dışarı çıkamadık....

    YanıtlaSil
  20. ELLERİNE SAĞLIK ablacım çok şeker olmuş bu arada eceye başarılar diliyorumm

    YanıtlaSil
  21. Banu'cum fotolardan şahane manzaralar izliyoruz sayende....sevgililer gününü şimdiden kutlarım o zaman.Yeğene başarılar..dualarım onunla.

    YanıtlaSil
  22. İki kıştır gittiğim yere feci kar götürdüğüm dedikoduları dolaşıyor ortalıkta. Geçen kış Ankara'da kardeşimin nikahının olacağı gün diz boyu kar vardı Ankara'da. Şimdi de Kocaeli. Kavuşamayacak mıyız biz seninle Banu'm?
    Ece'miz ve takımı çok başarılı olsun. Sağlık ve mutlulukla ve tabii ki madalyayla dönsünler..
    Kutu çoook romantik olmuş. Güle güle kullan canım benim.
    Seni çok sevip öpüyorum..

    YanıtlaSil
  23. kutuya bayıldım harika olmuş.boyalara evde de devam diyorsun yani:))

    YanıtlaSil
  24. Artık şaşırmıyorum yaptıklarına, söyleyecek beğeni sözü de kalmadı dağarcığımda, na'picam ben şimdi :)

    Bu kar manzarası buradan pek hoşumuza gidiyor da, ne kadar zamanda eriyecek onlar? Artık yeter çiçekler açsın istiyorum.

    YanıtlaSil
  25. kutu süper olmuş,manzaralar harika ,yeğeninize başarılar diliyorum..sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  26. Kutu çok güzel olmuş ablacım eline sağlık. Ama o kar manzarası beni bitirdi ne kadar güzel tabi zorluğunu yaşıyan sensin Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  27. ellerine sağlık banu abla, yine harikalar yaratmışın. ben de keçe işine başladım, bakalım nasıl olacak :))

    YanıtlaSil
  28. ellerine sağlık bende de böyle kalp şeklinde kırmızı bir kutu var bakalım ilerde o nasıl süslenir:)
    sevgili Ece ye başarılar.

    YanıtlaSil
  29. HAYIRLI CUMALAR.MEVLİD KANDİLİMİZ KUTLU OLSUN CANIM.
    KUTU HARİKA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK.YEĞENİNE DE BAŞARILAR DİLİYORUM:)
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  30. merhaba kutu harika olmuş ellerinize sağlık sevgililer gününüzü kutlarım hep sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  31. ben sizin objeleri değerlendirmelerinize hayranım. Bu kutuda çok çok güzel olmuş. Kar manzaraları zaten bir harika. Dualarımda sevgili yüzücümüz için.

    YanıtlaSil
  32. utu süper olmuş banucum..güle güle kullan

    YanıtlaSil
  33. Elinize sağlık Banu Abla kutu çok güzel olmuş, benim de o tarz bir kutum var herzamanki gibi bana da ilham verdiniz :)) Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  34. kutu çok güzel, çok romantik olmuş, ellerinize sağlık:) görüntüler beni de ürküttü, iyisiniz değil mi:)

    YanıtlaSil
  35. Kutu harika olmuş Banu abla...mevlid kandilini kutlarım hayırlara vesile olsun..sevgiler.

    YanıtlaSil
  36. Ne kadar güzel bir hediye olmuş, ellerinize sağlık.
    Ara sıra böyle hediyeler almak, yapmak da gerekiyor kendimize:))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  37. Kutu harika olmuş. Güller ne güzelmiş.
    Ece' ye başarılar. Gururlandırıyor bizi güzel çocuklarımız. Nice başarılar onunla olsun dilerim.

    YanıtlaSil
  38. Kutu süper olmuş Banu abla. Değişim dediğin böyle olur. Ellerine sağlık. Hayırlı kandiller olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  39. Sevgili Mayrı,Havva, nerden aklıma getirdiniz şimdi çikolatayı, yolum kapalı gidip alamam kiiii :(
    Mihrimahcım,hiç ürkülecek gibi değil, merak etme :)
    Aksungurum,benim kutu kolaycacık yapılan birşey şekerim, kıskanılacak bir tarafı yok kiii :) Dualara devam, Ece yarın yarışıyor...
    Nuraycım,naaapim bana hediye verecek bi sevgilim yok kiiii :) Ece için duaya devam, yarın yarışıyor...
    Sevgicim,zaten evden çıkamıyorum kii :( Artık sıkı giyinip çıkıyorum, merak etme :)Sevgilisiz sevgililer günü hiç olur muuu :))))
    Saadetcim,Semacım,Uğur böceğim,Mehtapcım,Şehnazım,Marifetanem,Dileğim,kutumu ben de sevdiiim, sağoluuun :)
    Cebimdeki renklerim,ben de bekliyorum kalkmasını dört gözle canımcım, arabam çalışır, yiyecek stoklu dondurucuda-kilerde, evhamlanma 7. kışımız bu, alıştık artık, çok şükür keyfimiz yerinde yani :) Kutumu ben de sevdiim :)
    Güldencim,kalp şeklinde olup çiçekler de elde olunca güzel olduuu :) Sağol canımcım...
    Nilgünüm,sağol canım benim, buzlar bol, erimeden gel :)
    Serabım, zaten alıştım, sevgili çekemem :))) Sağol ...
    Nar çiçeğim,sağol şekercim... Kutumu ben de sevdim... Arabam çalışır, alışkın o, merak etmeee :)
    İlaydacım,ara sıra bunuböyle hediye hazırlayacak adam çıkıyor ender olarak ta... bize rastlamaz kiiii :((
    Ehlikeyfcim,bizim 7.kışımız, tecrübeliyiz, endişelenme, evimiz sıcacık, emniyetimiz tam, arayınca koşacak bi sürü insan var.... sağol canımcıııım :)
    Elişi defterim,ben dağın tepesindeyiiim :) Kutumu ben de sevdiiim :)
    Nurtencim,yolumuz açılıyor devamlı, merak etme :)Oğluna geçmiş olsun, iyi olduğuna sevindim.Şehirde yaşam daha zor baksana, burada daha kolay geliyor bana.Kayınvaliden kaç yaşında, ah yaşlılarda kırık, hele kalça kırığı ne zordur, Allah şifasını ,size de kolaylık versin.Eh kayakçılar için müsait gerçekten :)
    Fatmacım,teşekkürler, ben de sevdim kutumu:) Dışarı çıkmamaya alıştık biz, iyi de oluyor :)
    Güftecim,Nefisecim,Birincisin,Sevalcim,Gülcüm,çoook teşekkürler...Ece yarın yarışacak, dua edin ...
    Gülenim,seni seviyoruuuum :))
    Fiammam,ay sen beğendiysen mesele yoktuur :)) Boyalarımı eve almıştım ya, ama vernik yapmıyorum...
    Nihalim,aman abartma yaaa, basit bişiler bunlaaar :) Baharı ben de dört gözle bekliyorum :)
    Sevgili Meralhobiart,Ecerce,sağolun canımlarım... Biz alıştık, zorluğu yok yani kışların :)
    Buketcim,yaaa ne güzel şeyler yaparsın sen şimdi keçelerden, merakla bekliyorum :)
    Örgü çantam,hemen ele al o kutuyu, bekliyoruuum :) Ece yarın yarışıyor, dua et ...
    Xenepcim,hadi sen de hemen süsle kutunu, bekliyorum :)
    Sarecim,insan kendini de şımartmalı değil miii :)
    Proje çantam,kutu kalp şeklinde olunca, güllerde güzel olunca, bana birşey kalmadı zaten :)Ece yarın yarışacak, dua et olur mu :)

    YanıtlaSil
  40. :) Amma evhamlıyım ben yahu :) Sen bana bakma Banu ablacım :))

    YanıtlaSil
  41. yiğenine başarılar banucam inşallah güzel haberlerle döner.kutun harika olmuş tam sevgililer gününe uygun.hediyeyeni güle güle kullan:))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)