12 Şubat 2012 Pazar

"Dikiş Köşem" :)

Kaç gündür elimde minicik minicik goblen üzerine çarpı işi işlemelerim var...
Son parçayı dün gece bitirdim, bakın neler işledim :)
Sonra üstlerine peçete tutkalı sürdüm, parlak olsun diye, kuruyunca da arkalarına tela yapıştırdım...
Yazın deneme için sarmaşık dallarını sarmıştım, yani çelenk yapmıştım, kurumuş tabi, hafif beyaz sprey boya sıktım ve bu yaptıklarımın etrafını kesip silikonla üzerine yapıştırdım,  pek te hayalimdeki gibi olmadı herzaman ki gibi :(


Bu fikri aklıma sokan A Houseful Of Happiness blog yazarı sevgili Dolunay oldu, O'nun etamin süslü kapı çelengine hayran kalmıştım... Ama benim çelenk büyük ve ince geldi, işlemelerim kayboldu sanki :(
Aklıma sokulmuştu da unutmuştum bu fikri, hatırlatan da sevgili Fiamma oldu, benden elişleriyle ilgili minik şablonlar isteyince aklıma geldi, sağol Fiammacım :)

Ben ise... kendimi elişlerine vermiş, hayatın insanlara yaptığı cilveleri düşünüp, "herşeye rağmen hayat devam etmeli" diye kendimi ikna etmeye çalışmaktayım...


28 yorum :

  1. Banucum ellerine sağlık biraz daha küçük olsaydı elişlerin daha ön planda olurdu ama çok güzel olmuş.
    Hayat herşeye rağmen güzel diyorum bende
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Olsun böyle de güzel. İçine daha küçük iki halka daha yaparsın, o zanan boş görünmez. Yazın ben de sarmaşığımdan halka hazırasam iş görür düyorsun öyle mi? Budarken çıkan dalları hep attım ben ayol. Niye vaktiyle akıl vermiyorsun?

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık...
    linkteki kapı süsü de çok hoşmuş...
    fikir ve güzel uygulama için her ikinize de teşekkürler:)
    sevgiyle kalın...
    mutlu pazarlar:))

    YanıtlaSil
  4. Ay vallahi çok özendim. Sana baktıkça kendi odam fena ihmal edilmiş geliyor gözüme. Hani parmağımı şıklatsam da hayal ettiklerim oluverse... Bir zaman ayırıp da ilgilensem. Kendimi çok mutlu hissedeceğim. Çok beğendim . Ellerine sağlık çok cici olmuş çooookkk..

    YanıtlaSil
  5. Canım benim,şimdi linkini verdiğin bloğa gittim malzemesi farklı hanımefendinin,o malzemeler her yerde bulunmuyor,bazen büyük marketlerin çiçekçi kısmında olabiliyor o tarz ahşap kuru ot tarzı bişiyler ,senin yaptığında hoş olmuş,kaneviçeleri yeter zaten ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Banucuğum benzer motifleri çalışmışız seninle :) Küçük şeyler işlemek bana daha eğlenceli geliyor,avare gönlüm her şeyi kedi koklamak istediğinden büyük ve ayrıntılı işlerden sıkılıyorum.Bence de güzelim işler kaybolmuş başka bir formul bulmalı . Öptük seni...

    YanıtlaSil
  7. çok şirin olmuş :))elinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  8. Banu hanım ellerinize sağlık. Tam benlik işlemeler. :)

    YanıtlaSil
  9. banucuğum ne güzel kanaviçe modelleri buluyorsun hayranım sana,hemen arşivime aldım inş ben de işler hobi odamın kapısına asarım.ellerine sağlık evdekilere bollll selamlar

    YanıtlaSil
  10. rica ederim canım ben her daim isterim eğer sana başka şeylerde hatırlatacaksa hiç merak etme:))ÇOk güzel olmuş ellerine emeklerine sağlık iyi günlerde kullan dikiş köşeni:))

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Banu Hanım,her zamanki gibi çok tatlı ve zarifsiniz.Hiç üzülmeyin,çok güzel olmuş.İşlemeler de harika.Yazın biraz daha sarmaşık dalı toplar,dolgunlaştırısınız.Benim çelenge gelince.öyle çok özel bir malzeme değil.Ankara'da ıvır zıvırların satıldığı sulu han diye eski bir handan bozma yer var.Oradan çok uygun fiyata almıştım.Arzu edrseniz ben size alır gönderirim.Siz tatlı canınızı hiç üzmeyin.Kocaman kucakladım ve öptüm.

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık banu ablacın çok güzel olmuş dolunay hanımın yaptığı da çok güzelmiş gerçekten

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık, komple çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  14. Banucum ellerine sağlık canım, miniş miniş ne güzel benim de yapasım var ilerde.

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel olmuş etamin işlerin BENDE SİLKELENİP ELİMDEİLERE BAŞLASAM İYİ OLACAK.

    YanıtlaSil
  16. ellerine ve emeğine sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  17. çok şirin olmuşşş.ellerine sağlık.iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Doğum, ölüm, hastalıklar, iyileşmeler, mutsuzluklar, kayıplar kazançlar hep bir arada. Bir şekilde sağ kalan herşeyi atlatıp yaşama devam ediyor. Hayat böyle bir şeymiş. Allah derdine göre derman veriyor, dağına göre kar...
    ÇElenk azıcık daha kalın olaymış tam da süper olacakmış Banu ablacım haklısın.

    YanıtlaSil
  19. bayildim banucummmmmmm
    ellerine saglik
    minik seyleri islemeye bende bayiliyorum,
    cabuk bitiyorlar ya:)
    enson bir kanavice kitapcigi aldim,
    senin isledigin gibi hep butarz islemeler var
    canim benim ,kar hala var burada
    senin oralarda kar altindadir.
    opuyorum

    YanıtlaSil
  20. desenler çok hoşmuş, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  21. İşlemelere bayıldım, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  22. Bence çok güzel olmuşlar ellerinize saglık Banucam..

    YanıtlaSil
  23. Olmuş olmuş pek güzel görünüyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Banu
    Hepsi çok güzel olmuş...Elinize sağlık.Yaptığınız her çalışmayı zaten çok beğeniyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel.Eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Ben çok beğendim, elinize sağlık. Hayatın insanlara yaptığı cilvelere gelince... dediğiniz gibi "herşeye rağmen hayat devam etmeli".

    YanıtlaSil
  27. Serabım,Cebimdeki renklerim, canım tez ya, hemen uygulamam gerek, eh elimdeki malzeme de buydu, benim de içime sinmedi ama sonra uygun birşey bulunca değiştireceğim :)
    Nedretim, şimdilik elimdeki malzeme buydu, sonra değiştireceğim... Sarmaşıktan halka güzel oluyor, atılır mı hiç o dallar, daha küçük yap ama, kalın da olsun, yaşken sar, kurumaya bırak, ay sen niye akıl etmedin yaaaani :))
    Okuyanım,Dolunayınkine bayıldım, çok zevkli işlemeler yapıyor ve çok şık uyguluyor, benim ki çok uydurma oldu :(
    Gülsümüm,senin şimdi çok daha önemli işlerin var, anneannelik hazırlıkları:)Sahi, benim yapabileceğim birşey var mı, seve seve yaparım, işleme filan ?
    Nuraycım,Dolunaycım sağolsun malzemesinden göndermeyi teklif etti, aslında sarmaşıklardan yapabilirim, bu denemeydi, daha kalın ve küçük sararsam olacak :) Kanaviçeler zevkliydi:)
    Colettem,küçük şeyler çabuk ortaya çıktığı için zevkli oluyor, güzel de oluyor:) Avare gönüllü olmak gerçekten insanı yoruyor. Çelengini değiştireceğim, ortaya çıksın diye, deneme olarak sardığım sarmaşıklardı bu...
    Sevgili Moda keshcim,Beycan Canancım,Mor menekşem,Semicim,Fadişim,Örgü çantam,Ünal Nalancım,Mihrimahcım,Saadetcim,Elişi defterim,Aslıcım,Dileğim,Altıüstü ev kadını,Gönülçelencim,Ehlikeyfcim,işlemeler evet de, bütünü içime sinmedi, gene de sağolun :)
    Aksungurum,sen işlersin hamarat hatunum, hem de güzel bir tasarım yaparsın eminim, istersen şablonlarını göndereyim :)
    Fiammam,sağol şekerim :)) Yok benim içime sinmedi, işlemeler tamam da, gerisi ıııhhh :(
    dodocum,işlemeler oldu ama gerisi ıııh :( Tatlı teklifine teşekkürler ama sarmaşık çok var bahçemde, bu denemek için yaptığımdı, şu karlar kalksın, daha kalınını saracağım, sevgileeer :)
    Mevdoşcum,sen ne güzellikler çıkartırsın şimdiii, hadi başlaaaaa :)
    Cihanım,minik işlemeler hem şirin hem de zevkli oluyor çabucak ortaya çıktığı için. Sen şimdi o kitaptan işler işler gene çatlatırsın beni :) Kar deme bana, artık baydııııı :(

    ...Ve herşeye rağmen hayat devam ediyor...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)