26 Şubat 2012 Pazar

Hareketli-Hareketsiz Gif.ler

Hareketli-Hareketsiz gif.leri çok seviyorum ben, buldukça arşivime kaydediyor ve zaman zaman yazılarımın arasına serpiştiriyorum görüyorsunuz...
Bugün elişleri ve ev işleriyle ilgili olanların hepsini paylaşayım sizlerle diye düşündüm, belki işinize yarar :)
Bunları bilgisayarınıza indirmenin en kolay yolu, altta indireceğiniz dosyayı açıp, beğendiğiniz gif.i tutup o dosyanın adının üzerine çekmeniz, dosya açılınca da boş bir yerine bırakmanızdır....





























Yazılarınızda kullanacağınız zaman resmi yükledikten sonra, resim ayarında orjinal boyutu seçerseniz iyi olur, çünkü hareketli olanların çoğu sadece orjinal boyutundayken hareket ediyor :)
Umarım sevmişsinizdir :)


19 yorum :

  1. Ben en çok kendi kendine temizlik yapan süpürgeyi, kendi kendine ütü yapan ütüyü, kırt kırt kesen makası,tıkır tıkır çalışan dikiş makinasını sevdim:))Hiçbirinin başında insan yokk ohh ne rahat öyle bişiler olsa elimizin altında.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,sitenizde keyif alarak gezinti yaptım.emeğinize sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Banucum . :) Çok güzeller
    Geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzeller sağol banucam:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel, bir tane seçtim, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. ne güzel paylaşımlar.sağolasın banucam..

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzel canım ya sağol .

    YanıtlaSil
  8. Hem de çok sevdim. Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  9. Çok sevimli şeyler var aralarında. Teşekkürler ablacım:)

    YanıtlaSil
  10. ay bunlar çok güzeller bayıldım...

    YanıtlaSil
  11. kız figürlü dikişsetini alıyorum ..teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  12. Harika, aynen alıyorum, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. çok şekerlerrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  14. cok sirinleeer ! :) bir kac tanesini aldim belki ilerde lazim olur diye haberiniz olsun ;))

    YanıtlaSil
  15. Çok çalıştı bunlar teyzesi yazıkkkk ben makaslı kibar hanımı beğendim.))))

    YanıtlaSil
  16. ozledinmi beni :))))))))
    bak neredeyse bir haftadir yayin yoktu
    geldimmmmmmm
    heryer kar,hicdurmadan yagiyor
    banucum gulumsedini ggorur gibiyim
    kimbilir oralar nasil?
    paylastigin bu guzellikler super
    kocaman opuyorum

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)