4 Şubat 2012 Cumartesi

Yorulduuuum :(

Bugün hava açtı, güneş yüzünü gösterdi nihayet, karlar buzlar erimekte, oohhhh :)
Hal böyle olunca, ben ne yaptım, bütün evi kaldırdım :)
Süpürdüm, sildim, hem de tavandan yere :)
Etrafta aynı şeyleri görmekten sıkılmıştım, örtüleri, aksesuarları değiştirdim, delimiyim neyim :)
Temizlik işi bitince bıcı bıcı yaptım, sonra işin zevkli kısmı, yerleştirmeye geçtim :)
Bizim salon şöyle bişi...
Koltuklar soba yanmaya başladımı örtülüyor mecburen, çok çabuk kirleniyor yoksa...
Gördüğünüz gibi dantellerimi serdim etrafa :)
Bu dantel benim acemilik işim, acemilik işim derken küçüklüğümden sanmayın, 25 gibiydim :))
Öndeki sepet benim akşam tv karşısı işim var ya, şile bezi işlememin sepeti ...
Koltuğun üstündeki de anamın örgüsü, hani sökmeli bereler var ya, onlardan örüyor kendine...

Koltukların iki yanında da komidinler var, biz yatak odasına değil, salona koyuyoruz komidinleri :))
O fotoğraftakiler ben ve oğluşlarım, oğluşlarımı ben doğurmadım, abiminkiler, ama büyüttüm, biri 80 li, evli, küçüğü 85 li, jeoloji mühendisi çıktı, işe girdi, işletme master ını da bitirdi, işe devam ediyor, askere gidecek ...

Bu fotoğraf köşem, aile büyükleri, biz, çocuklar... Ve Bıdık dışarıyı kolaçan ediyor :)

Bunun üzerinde dejenere olmuş mum çiçeğim vardı, kestim attım, taze yerlerinden üç dal suya koydum, kök salsın, bir daha yetiştireceğim...
Burası elektronik köşesi :))
Burası antika köşesi,
 ayna ve üstündeki bordür anneannemlerin ilk gardrobunun kapısı ve üst parçası, gardrobun bir parçası da küçük odada duruyor... Diğerleri anneannemin ütüsü, hamam tası, dedemin kahve değirmeni, babaannemlerin çatal kaşıkları, havanı, gerisi eskicilerden toplama...

Bu köşeyi görenler gördü, bilenler bilir... Minik bibloluğum...
Her görenin "bunları nasıl temizliyorsun"dediği :) Nasıl temizlediğimi bir yazımda anlatmıştım :)

Ve bugün dokunamadığım, karmakarışık iş köşem :)

İşim bitti sanmayın, daha mutfak-banyo-odalar var... Temizlikleri bitti ama oralarda da herbirşey değişecek :)
Çok işim var çooook :))


36 yorum :

  1. ohh mis gibi..darısı bizim evin başına...iyi günlerde kirlensin..:))

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin. Ben de senin gibi yaptım. İki gündür evi kaldırdım oda oda temizliyorum. Güneşi gördüçe temizleyesim geldi resmen..

    Bu arada biraz önce Devrim'e kar görüntülerini gösterdim. yüksekliği merak etti....

    YanıtlaSil
  3. Darısı başıma, güle güle kirlen ablacım.

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kirletin. Benim evimin de çok ihtiyacı var:(

    YanıtlaSil
  5. misss gibi temizlik kokuları burdan yayılmış demekki:))) ellerine sağlık canım bak oradan yardım edeceğine seyrediyor yaramaz:))
    kolay gelsin, yavaş yap yine hasta olma.

    YanıtlaSil
  6. temizlik deyince tüylerim diken diken oluyor:))ama mecburen yapıyoruz.ne nankör bir iş yaaa.yapıyorsun canını dişine takarak bir gün sonra bakıyorsun puf!ellerine sağlık banucam.güle güle ve yavaaaş kirlet.diğer işler için kolay gelsin.evini sevdim.enerjisi pozitif bence..

    YanıtlaSil
  7. bens sanki buralari taniyor gibiyim:))))))
    cay icmisim gibi .......
    banucum,yakiniz aslinda ama
    uzagizzzzzzz
    ben annemi birakip cikamiyorum,sen ?
    ortuleri degistirip baskasini yayarken ,sanki gecmisi yasiyor gibiyiz.
    en azindan ben oyle hissediyorum
    atolyemde tekrar ahsaplari boyamaya basladim
    daha dikkat ediyorum
    artik yuzum gozum boya olmuyor:)
    ne cok sevenin var bayiliyorum sana
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Akıllı Bıdık. Temiz evi bulmuş en güzel köşeye kurulmuş;))

    YanıtlaSil
  9. Masallardaki evler gibi ,bir şömine eksik:)) güle güle oturun,aman çabuk kirlenmesin:)

    YanıtlaSil
  10. canım allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin.kızım bıdığı çok sevdi.şimdi benden istiyor.bende bizim yok deyince ama onların var bizimde bıdığımız olsun diyor.hayırlısı bakalım...eviniz çok güzel ne güzel hatıralar vardır kimbilir....solmaz teyzenin ellerinden öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Sen ne cici bir ablasin yaaa..evinde senin gibi cici banu abla.. Su biblolari nasil temizledini merak ettim.. ;)))))Ama link vermemissin o yaziya..ben evime cici koyamiyorum.. :( Hem bakamiyorum hem de börülce oradan oraya gezdiriyo birsey bulursa :( o zaman fenalik gelio icime..her odadan birsey toplatiyooo zilli bana..gecenlerde aylarca yatak odasinin dantel örtülerini aradim..oyuncak bebeklerin yataginin cekmecesinden cikti:)))) tiklim tiklim etmis..oradan benim sahte incik boncuk da cikti.. Cocuk bir dakika yalniz birakilmayacak..sessiz sakin olunca böyle isler görüyor..senin bu biblolari görse , karistirma cennetine düsmüs zanneder kendinii.. Yaptigi islemlerin ardindan sen ne duruma düsersin bilemem...;)))

    Ay.. Utandim..kendi blogum zannettim abarti yazdim.. Kusura bakma.. Bu aralar benim " yazim " geldi de..;))) bu da " a nnneee tuvaletim geldi" gibi birsey oldu..kendim yazdim kendim güldüm..;)) tamam simdi gidiyom..;)

    YanıtlaSil
  12. Hay Allah alemsin... Daha boş yer var o kutu kutu panoda:))) onu da temizlememişsindir inşallah:))

    YanıtlaSil
  13. Mis olmuş mis.Neşeyle kirlensin canım.

    YanıtlaSil
  14. Ohh ne güzel bir gezintiydi valla her köşe birbirnden farklı ve güzel :) Kolay gelsn sana Banu ablacım...

    YanıtlaSil
  15. kolay gelsin:)
    temizlik bittikten sonraki his için değer bu yorgunluğa:)

    YanıtlaSil
  16. ben niye evimi böyle yapamıyorum yaaa her yer ayrı bi güzelik ohh mis gibi de olmuş güle güle kirlet :)))

    YanıtlaSil
  17. Ellerinize sağlık, temizlik sonrası rahatlamak gibbisi yok :)))
    Bu arada evinize bayıldım ne güzel, ne keyifli bir görüntüdür öyle... :))

    YanıtlaSil
  18. Ben de isterem temiz bir ev :)) Ahşap bir ev, minyatür raflı bir ev,... mağdurum, mağdurum da mağdurum :))) (şu anda Yahşi Cazibe var da Tv de) :) ellerin de, evin de dert görmesin..., sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Bilgisayarımı televizyona bağladım evini anneme gösterdim :) Bayıldı,her an kapıyı çalabiliriz. Hazırlıklı ol :)))

    YanıtlaSil
  20. Banu Abla , şimdi eşime gösterdim.baharda banu ablaya götüreceksin beni diye.. en çok kelebek köşesini seviyorum ben.senin en sevdiğin yer neresi evinde ??

    YanıtlaSil
  21. Evini de gelmiş görmüş kadar oldum Banu ablacım. Sizin kadar sıcak, sevecen. Evde eşya çok olunca temizlik de ayrı bir zor oluyor değil mi ama neyse şimdilik bitmiş sayılır, bir dahaki sefere :))

    YanıtlaSil
  22. Tamam banu abla.. Linki de okudum.. Sagolasin sen..

    YanıtlaSil
  23. çook güzel bi evin var ablacım üle güle oturun güle güle kirletin:)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  24. ahşap olduğundan mı senin sıcacık anlatımından mı yoksa her köşesinin elişleri ile dolu oluşundan mı bilmiyorum bana şipşirin, huzur dolu bir ev gibi geliyor.Mutlulukla sağlıkla oturun inşallah:)))

    YanıtlaSil
  25. Yorulmuşsun ama değmiş Banu abla. Ellerine sağlık. Bende etrafımda hep aynı eşyaları görmekten sıkıldığım zaman senin gibi yer değiştirme yapıyorum. O da bana epey gidiyor he he. Sağlıkla oturun evin yeni haliyle...

    YanıtlaSil
  26. Ne kadar kendinize özgü eviniz,bayılırım böyle evlere ..Bende yeni temizlik yaptım bayanlar hep aynıyız her halde biraz güneşi görünce duramıyoruz.Evinizde huzurla,sağlıkla oturun ..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  27. Pamukprenses eviniz ta buralardan kalbimizi ısıttı.Enerji ve sevgiyle dolu çok güzel bir masal evi
    Güle güle oturun

    YanıtlaSil
  28. Çok güzel bir eviniz var.Hayalimdeki gibi...Duvarların olmadığı bir evde yaşamak istiyorum.Kitap sayfalarının kokusu sinmiş olsun tahtalara.

    YanıtlaSil
  29. Şu bıdığı kıskanmaya başladım. yazın ayrı, kışın ayrı sefa sürüyor. tertemiz, doğayla içiçe sevgi dolu bir evde yaşıyor. çok şanslı..

    YanıtlaSil
  30. bi süredir beğeniyle takip ediyorum blogunu banu. 2009lu postlardayım şu ara:))
    herkes gezmelerdeyken dün ben de senin gibi temizlik yaptım. bugün de devam inşaAllah:))

    eflatun
    http://morkapliruzname.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  31. ohhh,temizlik yapıldığında ne güzel.hep böyle kalsa di mi?
    neyse,herşey çok güzel duruyor.güle güle kirletin.

    YanıtlaSil
  32. Sevgili Gündüz68,Emelcim,Nedretim,Tülinim,Cep aynam,Dileğim,Elmalı kurabiyem, temizlik yorucu ama insan bir hafifliyor, evin kokusu bile değişiyor, tabii etrafta değişiklik yapmakta zevkli oluyor, darısı başınıza, sizlere de kolay gelsin :)
    Saadetcim,Birincisincim,aslında güneş vurunca tozlar çıkıyor ortaya da ondan mı temizliğe girişiyoruz dersin :)), Saadetcim,Kar yüksekliği 1metreye yakındı....
    Sevgili Örgü çantam,Bıdık evin paşası ya, sadece seyreder:)) Oda oda yapıyorum temizliği, ancak yani :)
    Alanayım,dediğin gibi nankör iş gerçekten, hele soba da yanınca çok toz oluyor, bir de örümcekler, çok çalışkanlar yahu, hiç üşenmiyorlar :))
    Cihanım,tanırsın tabii :) Ben değişiklik yaptıkça geçmişi değil yeniliği yaşıyorum. Sen anneni bırakamıyorsun, ben de uzun süreli bırakamıyorum :(
    Sevgili Hüznün tadı,Hülyacım, Bıdık zaten herşeyin keyfini sürüyor, yaşantımız onun üzerine kurulu gibi oldu yaaa :))
    Nuraycım,masal kulübesi değil mi :) Bizim evlere şömine zor oluyor, özel bir duvar gerekiyor, zaten uğraşamam :) Kirlenmez olur mu, hergün küçük temizlik yapılıyor, soba ve Bıdık sebebiyle...
    Mihrimahcım,çocuklara en güzel dost hayvanlar, size de bir Bıdık alın bari :)Ben anılara çok önem veriyorum, o nedenle çok anı var gerçekten :)
    Nar çiçeğim,o senin ciciliğinden tatlım :)Şimdiki bütün veletler Börülce gibi, anlıyorum seni :)) Alemsin ama hep böyle "yazın"gelsin senin olur mu :)
    Fiammam,yok anacım, onlar mevsim değişiminde temizleniyor ancak, bir günlük iş o :))Boş yerleri dolduralıııım :))
    İlaydacım,Gülşahcım,Güftecim,reklam yapıyorum buyrun gelin diye :))
    Sevgili BnFavori, herkesin evi kendi zevkine göredir, benimkinin bir özelliği yok kiii:)) Bir göster sen de, mutlaka seni yansıtıyordur :)
    ANGcim,istemekle olmuyor, girişmek lazım şekerim temizliğe:) Ahşap evin de olur birgün ne var ki... Minyatürlerin var senin de, rafı da Sihirli lambanın cini yapıverir sana :))
    Colettem,ah bi gelseniz, nasıl da mutlu olurum bilsen :)
    Buketcim,bu durumda baharda bekliyoruum :) Ben evin her köşesini seviyorum, hiç ayrı ayrı düşünmedim :)
    Cebimdeki renklerim,aaa ben reklamını yaptım gelin diye, görmüş kadar olmak olmaz :))Temizliği zor olsa da ben eşyalarımın hepsini seviyorum, değeri ne olursa olsun :)
    Noblessem,bilmemki neden :)) Ama çok şükür huzurumuz yerinde, Allah sağlık versin de, gerisi gelir :)
    AltıÜstüEvKadını,sevgiyle dolu da enerji pek yok be şekerim, ama kulübemizde mutluyuz işte :)
    Kardeşimcim,Allah hayalindeki evi versin sana inşallah :) Kitap dedin de, kitaplarımı bu tarafa alamıyorum, soba sebebiyle çok toz oluyor ve sararıyor, o nedenle hepsi misafir evinde, sadece okunacaklar yatak odamda duruyor...
    Eflatuncum,blogumu sevdin demeek, çok mutlu oldum :) Sana da kolay gelsiiin ...

    YanıtlaSil
  33. Banu ablacım evin çok güzel. Kar da yağan bir yerde üstelik;) Havası da nefistir eminim. Bizim gibi Tüpraşın gazını koklayıp durmuyorsun ne güzel. Güle güle oturun. Hep güzel günler geçirmeyi nasip etsin Yaradan. Sıcacık olduğunu resimlerden bile hissediyoruz zaten:) Havadar bir yerde ev almayı bize de nasip etsin Allah. Solmaz teyzenin ellerinden öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  34. banu abla ben minik biblo köşeni görmemiştim one yaa annecimm valla nasıl temizliyorsun bıdık bıdık hepsi ufffallah kolaylık versin bu arada dejenere olmuş çiçek kelimesine bayıldım iş köşen harika yorma kendini çok ablacım kolay gelsin

    YanıtlaSil
  35. Sarımeleğim,Allah gönlüne göre bir ev versin sana da dilerim, daha çok gençsiniz, biraz sabır :)
    Mor menekşem,onlar benim en kıymetlillerim, nasıl temizlediğimin linkini verdim :)

    YanıtlaSil
  36. düzenli bir hobi odasını altüst edip yayınıp ortasına oturup çalışmaktan daha zevkli ve stresli başka bir şey var mı. stresin nedeni makası,iğneyi ,fırçayı şimdi elimde olan bir şeyi on saniye sonra bulamamaktan:)

    zevkli,renkli çalışmalar diliyorum canımmm

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)