25 Şubat 2012 Cumartesi

Unutuyordum az daha ...

Neyi mi... Yazımı yayınlamayı :(
Hava kapalı, ben kapalı... Canım birşey yapmak istemiyor, başım ağrıyor, annem de aynı, havadan herhalde :(
Bütün gün internette puzzle yaptım, 640 parçalı, o bitti açtım tv yi, aldım elime tv karşısı elişimi...
Baktım Bıdık ortada yok, etrafa bakınırken gördüm :))
Saklanmış sözde :)) Hiç sevmiyor bizim elişi yapmamızı, aynı çocuk gibi...
Bazen sıkılıyor, gelip elimizdeki işi çekiyor, sonra da kucağa yerleşiyor ve dürtüyor "sev" diye :)

Sevgiyle kalııın :)


25 yorum :

  1. Bıdık haklı:))) Böyle bir güzellik dururken ve onu sevmek varken el işi yapılır mı?:)))

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun Banucuğum! Ben de sabah baş ağrısıyla uyandım, 3 kavanoz boyadım ,ohhh rahatladım ! Bıdık bence de haklı ,sen beni bir görsen elişi yaparken üçü birden rahat vermiyor. İyi pazarlar arkadaşım!

    YanıtlaSil
  3. işlediğin örneği bana da gönderiver fırsat bulunca:)) pek lazım olacak:)) Bıdığın gözleri ne güzel çıkmış öyle flash patlayınca. Yerim ben onu diyeceğim olmayacak yemeyeyim en iyisi:))

    YanıtlaSil
  4. Aman ..aman o ne güzel gül öyle...bitmişini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Banucum çok güzel bir model yaptığın bitmişini merak ediyorum
    havanın dengesizliği bizi böyle depresif yapıyor bahar gelsin yine hiper aktif oluruz Selam ve Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. banucum kolay gelsin..valla çok güzel birşey olacak..bitince..

    YanıtlaSil
  7. fiamma yemezse ben yerim onu:)çok şeker.ahh yanımda olacakta ah...:)geçmiş olsun canımcım.kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel model. merak ettim ne olacak. ahh bıdık nasılda bakıyor :)

    YanıtlaSil
  9. Havalardan herhalde neye uğradığımızı şaşırdık.Geçmiş olsun.Güllere ben de bayılıyorum.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Banucum,
    aynen canım ne iş nede başka bir şey yapmak gelmiyor içimden. Havalardan:)

    YanıtlaSil
  11. işlediğin örnek çok güzelmiş, bugünlerde gözüm hep pembe güllere kayıyorda...

    YanıtlaSil
  12. Kıyamam Bıdık' a, şımarık şey :)
    Sen ki her gün ufak tefek bir sürü iş çıkarıyorsun meydana, hiç iş yapmadığın günler bile TV karşısı işlerin var, saha ne olsun, haklı Bıdık valla :)

    YanıtlaSil
  13. Etamim gibi delik yerleri belli olmayan bir kumaşa, iplikleri hizalaya hizalaya nasıl işliyorsun aklım almıyor vallahi. Nazarım değmesin. Maşallah:))

    YanıtlaSil
  14. Kıyamam Bıdığıma:(Aynı Şanslıda böyle...

    YanıtlaSil
  15. Gostei da rosa porque é bonita.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.

    ¸.•°`♥✿⊱╮
    ღ°ºBrasil♫º

    YanıtlaSil
  16. kanaviçe harika görünüyor renkler motif....ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  17. hay bıdık hayyyy,güldürdün beni,o bile sevgi istiyor işte,napalım,doğamızda var işte:))))

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık canım modelinde çok nefis. BADEM de aşağı kalmıyor birkaçgündürde temizlerle uğraşıyoruz. evde yalnız kaldı içeri girdiğimde ayaklarıma dolanıyor bir gün yüzüm yere yapışmazsa iyidir:)))

    YanıtlaSil
  19. bıdıkta çoçuk gibi ilgi ve sevgi bekliyor ne yapsın banu abla:))
    renkler çok güzelll bian önce bitirde bakalım ablacım benimde başım çatladı bugün vallla:))
    o gül yüzlü melek annenin elerinden öperimmm ablacım hoşcakal

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, bazen bana da olur öyle geçmiş olsun ve bol ilham gelsin. Çok güzel yapıyosunuz elinize sağlık. Kediniz de çok hoş.
    Bloğunuzu çok beğendim. Zevkle izleyiciniz oldum. Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere, sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Kışın gri gökyüzü ve soğuk havası, sosyal bir depresyona sebep oluyor. Toplu halde depresyona giriyoruz, baharın gülen yüzü ve canlılığı ile biraz çarpılıyor sonra aslımıza dönüyoruz:))))))
    Hepsi ilgi çekmek ve sevilmek istiyor. Maço beyin numarası da karşımda sırtüstü yatıp, göbişini sergilemek, gel beni ye demektir:))Maçom hasta:((( 10 gündür her gün seruma gidiyoruz. Klinikte bırakmak içime sinmedi:(((((( Zor günler geçiriyoruz:((((
    İyi pazarlar, sevgiyle

    YanıtlaSil
  22. senin yazıların bana huzur veriyor ablacım...

    YanıtlaSil
  23. O bıdık nasılda bakıyo ordan ama haklı banucam ya :) bitince görürsek sevinirim, çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  24. Kedicik bu güzel işlemelerine kendisinden fazla zaman ayrılmasını kıskanmış ben de onunyerinde olsam ben de kıskanırdım:))

    YanıtlaSil
  25. Demek kiiii, herkeste bir enerji azlığı vaaar, bence daha da artacak çünkü buralara kar geliyor gneee :((
    Ve bütün kuyruklu şımarıklar aynı demek kiii :))
    Ferideco cum, Bıdık bir küçük köpek :))Gerçi kendini evin küçük oğlu zannediyor ama :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)