10 Şubat 2012 Cuma

Gene Heryer Bembeyaz....

İki günlük özgürlükten sonra gene kar, gene ev hapsi, gene köşemdeyim...
Kar yüksekliği 1,metreye yaklaştı yer yer, balkondan belli oluyor değil mi :)
Salon pencerelerim alçaktır benim, 60cm., ama kar geçti bile...
Şimdi odun almaya gidiyorum, odunluk verandanın sonunda, misafir evinin yanında, burası şeffaf naylon ile kapalı, yani odun almam rahat :) Hani endişe edenler var ya, onun için diyorum :)
Önceki gün aldığım odunları, nasıl olsa hemen yakarız diye dizdirmedim...
Odunluğun oradan dışarıya bir göz attım, ocak başı kardan perde ile çevrilmiş :))
Yatak odalarının pencerelerine ulaşmış neredeyse kar, ilk geldiğimiz sene çatıya kadar çıkmıştı, iki gün daha yağarsa böyle, gene olabilir :)
Kolumu uzatıp evin kapısını çekmeye çalıştım,
İçeriye girmeden balkonu bir de dışarıdan çekeyim dedim...
Arka bahçede epeyce yüksek kar...
Kafamdaki proje için elim işte, gözüm tv de çalışıyorum...


35 yorum :

  1. Allahım ne güzel bir manzara pırıl pırıl kar ama birde size sormak lazım:))

    YanıtlaSil
  2. Bahçenizdeki karın içinde yuvarlanmak ne keyifli olur:) Burada bugün azar azar kar yağdı ama hava sıcaklığı kar için sanırım yüksek ve yalancı güneş eşliğinde eridiler.
    Fiskosun üzerindeki rengarenk örtüye bayıldım:)
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  3. Kar zor şartları da beraberinde getiriyor ama yine de güzel.Ben evinizi çok beğendim ...Her şey gönlünce olsun..:))

    YanıtlaSil
  4. ÇOOOK TATLI ABLACIM YA HARİKA BİR EVİNİZ VAR MUTLAKA ZORLUKLARI VARDIR AMA DEĞER HERALDE:))

    YanıtlaSil
  5. merak etmeyin bizde aynı durumdayız ayrıca eksilerde bir hava durumu... Ama gene de karın sakinliği bir başka

    YanıtlaSil
  6. Banu abla sizin oradaki karı görünce bizim buradaki devede kulak kalıyor.Ama bizimkide 30 cm'e ulaştı ve hala yağıyor..Görüntü çok güzel,izlemek çok güzel ama sadece izlemesi.Sana kolay gelsin..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Manzara harika umarım kardan sıkılmamışsınızdır.Eviniz çok güzel görünüyor her yer ahşap ,oldum olası ahşapı çook severim.Güle güle oturun , birde bi şey dikkatimi çekti camlarınız alçak ve yanılmıyorsam demir korkulukta yok .Masallardaki gibi bi manzara kolaylıklar diliyorum.
    Sevgiler FATOŞ

    YanıtlaSil
  8. Tamam tamam endişelenmiyorum artık :)
    Çok güzel görünüyor bembeyaz kuştüyü gibi diyerek sevgilerimi yolluyorum sadece :))

    YanıtlaSil
  9. kar çok güzel sevgili banu ama en güzeli elektrik kesintisi yaşamayışınız,şehrin göbeğinde gün geçmiyoki muhakkak ya elektrik ya su yada net kesik yaşıyoruz ve senin evine düzenine huzuruna buradan gıptayla bakıp duruyorum :)

    allah bozmasın herşey dahada güzel olsun...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Banu kuzum sizin memleket nere ben bilemedim ya da şu an çıkartamadım bulunduğunuz yeri..böyle bu kadar kar yağışlarını inşallah hep böyle seyrederek atlatırsınız,çatıdan sarkan ,buzları görünce birde bahçe kapısından şöyle ileriye bakınca ürkmedim değil hani .. Doğayla içiçe olmak ne güzel.. Güzelliklerle geçsin hafta sonunuz.

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel,her zaman kısmet olmaz,keyfini çıkarın.))

    YanıtlaSil
  12. Balkondaki kar bayağı erimişti ama bu kez daha da yükselmiş. manzara çok güzel..

    YanıtlaSil
  13. banucun çokkk güzel bir manzara ma ben biraz ürktüm:)

    YanıtlaSil
  14. manzara harikaa yaşaması biraz meşakkatli görünüyor ama sıcak çikolata eşliğinde de bu görüntüye doyum olmaz bence:)...

    YanıtlaSil
  15. eviniz çook güzel, manzara harika. Şehirde yaşadığımız için hiç o kadar çok kar görmedim.( zevklimi yoksa bir süre sonra sıkıyormu evden dışarı çıkamamak..banu ablacım bu arada sehpanın üzerindeki rengarenk örtüye de bayıldım, yakından fotoğrafını çeksene, bakayım.)

    YanıtlaSil
  16. Banuucum nerede yaşıyorsun çok güzel bi yer allah sıcacık yuvanda mutlu etsin

    YanıtlaSil
  17. banu hanımcımm siz ne kadarda kardan şikayet etseniz kesinlikle size katılmıyorum:)))geçenlerde izmire yağan daha doğrusu çiseleyen kar;ı görünce mutluluktan çocuklar gibi havalara uçtuk o iki cm kar bile bize yetti :))minyatür bir kardan adam bile yaptık burnunada havuç taktık:))parktaki arabaların üzerinden topladığımız kadarıyla tabikii:))eviniz köşeniz zaten bir harika bu kar manzarasınıda sizin pencerenizden seyretmekte bize nasip oldu böylece selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Harika.El ayak değmemiş karlar çok güzel. Ama insanı ürkütüyor. O derin sessizliği duyar gibiyim.

    YanıtlaSil
  19. Yine rahat durmamış yaramazlık yapıp odun almak bahanesi ile başını dışarı uzatmışsın:) gir bakimm içeri söylerim Solmaz teyzeye.
    He hee bugün bende çıktım, sitedeki berberler kardan adam yarışına girmiş herkes dükkanının önüne yapıyordu, sevindim. Sen niye kardan adam yapmıyorsun bahçeye? hem seninki hiç erimez:)

    YanıtlaSil
  20. Boşuna masal ev demiyorum ben ona.

    YanıtlaSil
  21. Menekşelerin altındaki örtüyü daha önce görmüş müydük acaba? Görmüştüysek ben niye unutmuştumdu? Görmemiştiysek sen bize bunu niye göstermemişsindi? Zaten saçlarına yazdığım yorum isimsiz çıkmış. Bakalım bu nasıl gelecek? nurtenbegendi bendeniz:)

    YanıtlaSil
  22. Hakikaten masallardaki evlere benziyor,ne kadar şanslısınız...Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  23. Yılın ''karlar kraliçesi'' sin:))Uzaktan davulun sesi pek hoş geliyor, fotoğraflar enfes. Bilmem artık:))

    YanıtlaSil
  24. herkesin bir dizisi var bende sizin evi seyrediyorum siz yayınladıkça,ne hoş öyle.

    YanıtlaSil
  25. Nedret ablaya hak veriyorum karlar kraliçesi oldun ama içi beni dışı seni yakar hesabı.güzelliği başka ama zor görünüyor.kendine dikkat et canım benim..

    YanıtlaSil
  26. Sevgili Banu,kış şartları senin orada gerçekten zor geçiyor,resimlere bakarken inan ürperiyorum.Görüntü muhteşem ama senin uğraşlarınıda gözümün önüne getirince,inan helal olsun diyorum.Anneme bile senin oraların resimlerini gösteriyorum,senin siteni geziyoruz birlikte.Şimdilik hoşcakal.













    2

    YanıtlaSil
  27. banucum blogumun ismini değiştim
    sibeltunayı kaldırdım sibelin çiçekleri oldu .. beni kaybetmeyin..

    YanıtlaSil
  28. Aşağılarda kar yok ama bizim buralarda kar hala yer yer 1,5 metreye kadar, yol açıldı ama yoldan benim eve gelmek çoook zor, ama bizim keyfimiz çok şükür yerinde, bir şikayetimiz yok sevgili Tosbağalar,Birincisin,Güftecim,Mutlu design,Kardeşler,Cebimdeki renklerim,Fisuncum,Şükrancım,Nuraycım,Hülyacım,Bayram Zeynepcim,Sevdecim,Atölye nott,Semacım,Suzan hobi,Hüznün tadı,Tülinim,Örgü çantam,Tatlı hayat,Nedretim,Fimo fimo,alanayım,Tunay Sibelim,karda oynayacak bir arkadaş olsa oynayacağım ben de Okuyanım :)
    Fatoşcum,pencerelerde demir korkuluğa ihtiyaç yok ki, o şehirlerde lazım :)
    Odunları kim taşıyacak ben dışarı çıkmazsam Fiammam,gel beraber yapalım kardan adamı:)
    Örtümü daha önce yayınlamıştım sen kaçırmışsın Nurtencim,ama tekrar yayınlıyorum :)

    YanıtlaSil
  29. Aman Allahım...Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  30. ayyy Banu ablaaaa, zaten elim kolum donmuş hiçbirşey yapamıyorum, nete bile bu ara giremiyorum, birde senin bu resimleri görünce iyice kitlendim kaldım, anacım donmuyormusun sen orada, çık gel buralara bacımmm

    YanıtlaSil
  31. Çok güzel manzara,bayılırım kara...
    Ama soğuğu düşünemiyorum,ne zamndır ziyaret edemedim ablam,teyzem de iyidir inşallah,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  32. Çok şükür sağlığımız yerinde, ama kar hiç kalkmıyor, bıktım beyazlıktan artııık :(

    YanıtlaSil
  33. canım çok haklısın
    ilkbaşta evi ev yapan sevgidir.
    ben buraya tıkladım
    manzara resim beni çok etkiledi
    :)
    muhabbetle kal
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  34. Sevgili Bir kase lezzet, izlemeye aldım blogunu ama.... hep iştah açıcı yiyecekler var, hep canım çeke çeke izleyeceğiim :(

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)