11 Şubat 2012 Cumartesi

Sehpa Örtüm...

Dün yayınladığım fotoğraflarda, pencerenin önündeki sehpanın örtüsünü merak edenler olmuş, bugünü o örtüye ayırayım dedim :)
Örtü şuydu...

Aslında önceden motifini yayınlamıştım, ama bayağı olmuş, yeni izlemeye başlayanlar görmemişlerdir tabii :)

O nedenle tekrar yayınlıyorum, sonra demeyin, eskileri tekrar önümüze getiriyor diye :))
Motifi değişik bunun, ortadan halka ile başlanmıyor, bekleyin şemasını da vereceğim :)
Bu da tekniği....

Alttaki çizimdeki gibi, orta kısım düz örülüp zincirlerle birleştirilip orta yuvarlak oluşturuluyor...
Bu işin ustası olanlar kolaylıkla çözebilirler :)
Bizim evde örgü-dantel işlerini annem kendine ayırdığından ben örnek çıkartıyorum, annem devam ediyor :)

Karlar altındaki kulübemizden hepinize sevgiler :)


24 yorum :

  1. Beceriklilik anneden geliyor demek :)
    Renkli renkli güzel örtü,çiçeklerle hoş bir köşe oluşturmuş...

    YanıtlaSil
  2. Çoook teşekkürler paylaşım için. Sen ne verici bir insansın böyle. Hiç üşenmemiş bir de şemasını bulup yayınlamışsın. Cansın sen can. Dilerim hayatın senin kıymetini bilen insanlarla dolu olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş motifler birleşince
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. anaciginin ellerine saglik,
    izmite indim,seffaf kutular aldim bikac tane........
    iclerine konulani gormek daha bi islerimi kolaylastiricak sanki:)
    burada heryer kar,izmit soguk ama karin zerresi yok....
    iste boyle banucum.......
    islerimize davammmmmmm
    opuyorum

    YanıtlaSil
  5. örtün enfes görünüyor banucam.ellerine sağlık.ayrıca paylaşım içinde teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Süpermiş:) Anneciğinin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. http://belguzaranne.blogspot.com11 Şubat 2012 17:53

    selam canım ıyı gunlerde kullan

    YanıtlaSil
  8. Örtünüz çok güzelmiş. Annecinizin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Dün benim de dikkatimi çekmişti. Ne iyi oldu yayınladığın. Çok güzel. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Harikasın valla. Ya hiç mi soluk almıyorsun sen. Nasıl bir çırpıda bir dolu şey yapabiliyorsun. Allah nazarlardan korusun seni . Bu da cıvıl cıvıl bir örtü olmuş. Eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. ben de çok beğenmiştim örtünüzü:)) maalesef şemalardan çıkaracak kadar henüz beceremiyorum:))) ama öğrenirsem mutlaka denemek isterim, renkli renkli öyle güzel duruyor ki...
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  12. Banu ablacım elerine sağlık nefis yine her zamanki gibi. Teşekkür ederim beni arayıp sormuşsun, merak etmişsin. Blogumda sıkıntı var kumanda panelim açılmıyor. chrome yükleyince de pc açılmıyor. Annem iki güne gelecek Datça'dan ve diğer makineyi getirince yazabileceğim:)) ama hep takipteyim. hatta yaptığın cam süslerinden kopya çektim perdeme süs bile ördüm renkli yünle:)) öpüyorum seni. bu arada saçlar nefis, karizma tam olmuş:)) anneyi ve bıdık'ı da öptüm..

    YanıtlaSil
  13. teşşekkürler banucum beğendiğine sevindim ayşe bebeği,şimdi anne kaz poşetlik ekledim senin sevgi dolu yorumunu bekliyor evhome da

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel, ellerine sağlık, bloğunu da çok beğendim, onun için de bi ellerine ve emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  15. Harika… Paylaşımlarınız için teşekkürler ve tebrikler.:)

    YanıtlaSil
  16. Yakışmış yakışmış yerine ellerine sağlık Banuşcuğum. Sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel rengarenk olmuş iyi günlerde kullanmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  18. Çiğdemcim, eh boşuna "anasına bak kızını al"dememişler :))
    Nurtencim,paylaşmayacak olsak burada işimiz ne şekerim :)) Kıymetimi bilenler yeter bana :)
    Yeldacım,Alanayım,Belgüzarcım,Gülsümüm,Kardeşim,Sevtapcım,Can Esencim,Yasemincim,Dileğim,anamın ellerine sağlık, ben sadece örneği çıkarıp anneme yol gösterdim :)
    Cihanım,işlerini kocaman hayranlık ve kıskançlıkla izliyoruuuum :))
    Nedretim,Beycan Canancım,Nihalim,Saadetcim,Marifet23,anam teşekkür ediyooor :)
    Okuyanım,azıcık uğraşsan sen bunları kesin becerirsin, eminim :)
    Birdycim,beni izlemen güzel de, ben ortalıkta görünmeyen dostlarımı çok merak ediyorum :( Yaptıklarını pek bi merak ettim şimdiii :)
    Sevgicim,alemsin yaaa, sana yazdığım yorumun cevabını buraya mı yazdın :)) Geliyorum az sonra...

    YanıtlaSil
  19. Masal evi gibi sizin ev gerçekten Banu abla..
    Hani masallarda denir ya çoook uzak bir memlekette, karlar altında, iki yaratıcı tatlı kadın yaşarmış...
    Sahi siz gerçek misiniz?

    YanıtlaSil
  20. Yok biz gerçek değiliz sanalız sevgili Cebimdeki renkler, sanal alemin iki hatunu ve bir kuyruklusu :) Gerçeğe dönüşmemiz için elinin değmesi gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  21. Ben de sabırsızlıkla o günü bekliyorum :) Hatta belki bir gün bakarsınız sizin canınız da sıcak bir memleket çekmiş, atlamış arabanıza alıp kuyruklunuzu da denize girmeye buralara gelmişsiniz :) Olur mu olur :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)