23 Şubat 2012 Perşembe

Sıra Sıra Saksılar....

Bu benim yeni bitirip dükkanıma koyduğum örtüme verdiğim ad :)

Şile bezine hesap işi, yani iplik sayarak çarpı işi ile işledim...Detaylar dükkanda :)

Kenarlarına saçak yaparken nasıl iplik çektiğimi de fotoğrafladım, birilerine lazım olur diye...
Önce tam ortadan saçak yapacağım yere kadar enine olan iplikleri aynı hizdan dikkatlice kesiyorum...(soldaki resim)...
Sonra üstten başlayarak, kenardan iğne yardımıyla iplikleri çekiyorum... Üstten başlayınca saçaklar karışmıyor :)

Şimdi yeni bir örtüye başlamak için desen, iplik seçimi yapmak üzere hoşçakalııın :)


33 yorum :

  1. çok zarif ve şık olmuş... emeğinize sağlık...
    hayırlı ve bereketli satışlar dilerim...
    çekilişime de katılırsanız inanın çok mutlu olurum...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık. bu ne ince işçilik. çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel olmuş. İnce ince, çok narin görünüyor. Ellerinize sağlıkkkkk..sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Merhaba çok şık ve zarif olmuş dikkat isteyen zor bir iştir emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. çok harika olmuş banu ablam emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. hesap işi ne zordur, cesaret edemem hiç ama Banucamın elinden kurtulmaz elbette, şahane!

    YanıtlaSil
  7. Çok otantik ve güzel görünüyor :) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Adı da kendisi de çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Her zamanki gibi çok güzel,emeksensin dükkanın hayırlı uğurlu olsun,bol satışlar diliyorum:))

    YanıtlaSil
  10. Ellerin dert görmesin ablacım süper olmuş :)))

    YanıtlaSil
  11. Gözlerin, ellerin dert görmesin.
    Yine harika..

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık çok güzeller...

    YanıtlaSil
  13. Ellerin, gözlerin dert görmesin. Çok güzeller.

    YanıtlaSil
  14. Yine döktürmüşsün Banucam, şu çarpılara çarpılmadın ya helal olsun sana :)))

    YanıtlaSil
  15. Çok zarif ve hoş olmyşlar Banu anlacım ellerine sağlık bana mail adresni verirsen bilgilerimi yollıycam =)

    YanıtlaSil
  16. Çok zarif olmuş ellerine saglık Banucam..

    YanıtlaSil
  17. Harika ne ince işçilik ,ne sabır tebrik ederim çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık canım nasıl da güzel işler benim....

    YanıtlaSil
  19. ellerine sağlık canım bakmaya doyum olmuyor inan. maşallah

    YanıtlaSil
  20. Yine ince ince döktürmüşsün Banucum,ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  21. Bayıldım banucum, çok zarif ve çok şık. göz nuruna sağlık.

    YanıtlaSil
  22. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  23. ne kadar çok göz nuru ve emek içeriyor bu güzellik, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  24. Banu ablacım bu kadar ince bir işi gece TV karşısında nasıl yapıyorsun Allah aşkına. Ben kalın etamin işlerken bile zorlanıyorum gece... Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  25. Gerçekten de harika olmuş,çok beğendim,iyi satışlar dilerim....
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  26. Çok şık olmuş Banuşcuğum ellerine sağlık. Sabrına hayranım. Bol kazançlar. Öptüm seni.

    YanıtlaSil
  27. çok şık olmuş o kumaşa işlemek ne zordur emeklerine sağlık bol kazançlar

    YanıtlaSil
  28. Bitirmişsin eline sağlık pek güzel olmuş minyatür goblende çok hoşmuş..

    YanıtlaSil
  29. Okuyanım, seni abla demeye alıştırabildim de, sizli konuşmaktan nezaman vazgeçirebileceğim acaba :)Hepimizin satışları bereketli olsun, çekilişte şansım yoktur ama tamam katılayım :)
    Yaptığım işlerden tek beğenebildiğim Şile bezi işlemelerimdir sevgili Küçük Mucizem,Tuğçecim,Mehtapcım,Güftecim,Noblessem,Hülyacım,Saadetcim,23Marifetcim,Xenep,emelim,Samsacım,Gülsümüm,ANG cim,Aslıcım,Odaatölye,Fiammam,Örgü çantam,Güldencim,Minecim,Tülinim,Elişi defterim,Cebimdeki renklerim,Evcilik,Dileğim,Gönülcüm,Begoşcum,sizler de beğendiğinize göre, benden mutlusu yok :)
    Emeksensin deki dükkanımı ben unutmuştum, sen nereden buldun Nuraycım:)Sen hatırlatınca birkaç şey de ekledim bugün :)
    İlaydacım,mail adresim yukarıda solda yazıyor tatlım, bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  30. Çok çıtı pıtı , çok şık, çok albenili olmuş Banu Ablacım ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
  31. banucam şahane olmuş.ellerini seveyim.bravo..

    YanıtlaSil
  32. Alttaki yorum burası içindi:)))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)