19 Şubat 2012 Pazar

Gönlümden Geçenler....

Evimi süslemek, gönlüme göre yapmak için elimden geleni yapıyorum, süslerimi de seviyorum ama, bazı gönlümden geçenler var, işte onlar zaman istiyor ve tabi para da istiyor :))

Mesela koltuk takımım 1972 model, bir kaç kere kaplandı, deseni değişti ama artık beni bırak demek üzere :(
Böyle bir takım isterim allı güllü, pufuduk :)

Mutfağımda masa sandalye takımı var, çokta seviyorum da, ek olarak böyle sedir istiyorum etrafına :)

Salonda, ana giriş kapısıyla salon arasına paravan gibi böyle bir kitaplık istiyorum... Kitaplarım misafir evinde duruyor :(

Ocak başına aslında böyle bir şey istiyorum...

Sonraaa... hobi odama biiir sürü raf ve duvarlar boyunca tezgah ve altlarına dolap istiyorum, fotoğraf seçemedim ona :)

Bitmiyor insanoğlunun istekleri, bence bitmesin de... Hayatta daima isteklerin olacak ki, onlara erişmek için gayret sarfedeceksin, Allah sağlık versin, hepsi günü gelince olur :)



 Dilerim hepinizin hayalleri gerçek olsun :)



53 yorum :

  1. Hepsi de çok zevkli şeyler. Umarım gönlünüzden geçenler bir an önce evinizde olur:)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah hayallerin gerçekleşir öncelikle allah ağız tadı mutluluk versin.

    YanıtlaSil
  3. Umarım hepsi de olur. Önce koltuklardan başla. En çok vakit geçirilen yerden başlamak hızlı bir mutluluk aracı olur :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel dilerim hayallerinizin hepsi en kısa zamanda gerçekleşir sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ahh banu ablacım umarım en tez zamanda bu isteklerin olur....bende o koltuklara bayılıyorum resmen...

    YanıtlaSil
  6. Sana bir ikea yolu görünüyor.
    http://www.ikea.com.tr/urundetay/99875870/ektorp_3'lu_kanepe.aspx

    YanıtlaSil
  7. inşallah tüm arzu ettiklerinize en kısa zamanda kavuşursunuz:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Banu Hanım, bu mütevazı hayalleriniz elbette bir gün gerçekleşecek, zaten siz de ne güzel demişsiniz: "Hayatta daima isteklerin olacak ki, onlara erişmek için gayret sarfedeceksin, Allah sağlık versin, hepsi günü gelince olur :)"
    Ağzınıza sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Aaaah o koltukları ve desenleri ben de seviyorum. Benim koltuklar da kocaman. Yazlık bir yüz yapayım diyorum böyle çiçekli :)
    Ve evet çalışma odasının dört bir yanına, tavana kadar camlı dolap istiyorum. , dolap istiyorum, dolap istiyorum, dolaplaaaar istiyorum.......

    YanıtlaSil
  10. amin inşallah kavuşursunuz en kısa zamnda burdan da aldım dersiniz:)

    YanıtlaSil
  11. inşallah.. hepimizin dilekleri gerçekleşir.. koltuk takımı gerçekten çok rahat görünüyor.. insanın içine gömülüp uyuyası geliyor bir de örgü battaniye... süper. olurdu..

    YanıtlaSil
  12. çok güzel hepsi de. Umarım tez zamanda birer birer gerçekleşirler...

    YanıtlaSil
  13. Evet istekler hiç bitmiyor. Allah tüm dileklerimizi kabul etsin. Şimdilik hayalleri bile güzel....

    YanıtlaSil
  14. Gönlünden ne geçiyorsa ışık hızıyla evinde olsun arkadaşım bizler evinde mutlu olan insanlarız dileklerimiz deevlerimizle ilgili
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. İsteyince olur Banu hanımcım,allah gönlüne göre versin,hepsini bir anda alamıyorsak yavaş yavaş olur,koltuklar çok güzel,benim koltuklarıma benziyor:)

    YanıtlaSil
  16. hepsi bir bir gerçekleşsin inşallah, koltuk takımını ben de çok sevdim.

    YanıtlaSil
  17. Allah gönlünüze göre verir inşallah..iyi akşamlar:)

    YanıtlaSil
  18. en kısa zamanda hepsi olur inşallah
    Banu'şum

    YanıtlaSil
  19. Hi my dear friend!
    Surely you will and will stay beautiful!
    It's easy!
    I loved the pictures, so I thought this first picture beautiful!
    kisses in the heart

    YanıtlaSil
  20. Ben de istiyorum nolcak şimdi :) bi tek o mutfaktakini istemiyorum çünkü ben çıkışı olmayan yerde kendimi hapis hissederim. Bu yüzden uçakta bile cam kenarına oturamam. İstediğim an kalkabilmeliyim. ama çalışma odama şeffaf küçük çekmeceler ve raflar istiyorum duvar görünmeyebilir sakıncası yok.
    İnşallah en kısa zamanda o güzel evinde istediğin her şeye kavuşursun Banucam, sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Herşey gönlünce, vakitlice, keyifle olsun dilerim. Önce koltuklar mesela, ardından diğerleri...
    Kitaplık benim de şu an en temel ihtiyacım sanki taştılar çünkü minik kitaplıktan hepsi. Çok darmadağın görünüyor

    YanıtlaSil
  22. Herşey gönlünce olsun Bnuşum. Sağlıkla kal.

    YanıtlaSil
  23. Banucum istediklerin hayırlısıyla tez vakitte senin olsun.Bana da senin evin gibi güzel bahçeli bir ev nasip etsin. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  24. banu hanımcım en kısa tüm dilekleriniz gerçek olsun...

    YanıtlaSil
  25. hayaller hiç bitmiyorki Banu hanım.herkesin hayallerinin ğercekleşmesi dilegiyle..
    sevğiyle kalın...

    YanıtlaSil
  26. koltuk takımını bende istiyorum şöleee bembeyaz ama pofuduk yumuşacık olsun istiyorum:)

    koltuklar hariç geriye kalanların hepsini yaparsın sen allahın izniyle sevgili banu...

    becereikli kadınsın yani.

    YanıtlaSil
  27. banucummmm
    beni biraz ozle diye yazmicaktim,ama dayanamadim.......
    allah gonlunden gecen butun guzellikleri en kisa zamanda versin
    seni seviyoruzzzzzzz

    YanıtlaSil
  28. Benimde isteklerimi epreştirdin:))Allah gönlüne göre versin.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  29. İsteklerin hiç bitmesin çünkü hayat onlarla anlamlı:)) Mutfaktaki sediri sen yaparsın, bahçedeki masalı oturma grubunu da Saadetin eşi yapar hele bir yolkları düşsün 2 saatte bitirir:)) EE kaldı geriye 1-2 parça:) o da olur nasılsa:))

    YanıtlaSil
  30. Thank you so much for visiting my blog:))))

    YanıtlaSil
  31. Sevgili Banu;senin için birkaç hobi oda resmi buldum,face duvarımdan hemencik bakabilirsin:)))

    YanıtlaSil
  32. Banuuu içim gitti çok güzeller kalpten istersek olur belki benim bir hayalim inş gerçekleşiyor yakında paylaşırım:))

    YanıtlaSil
  33. Daha güzelleri senin olsun Banum,sen olduğun her yeri güzelleştirirsin a canım...

    YanıtlaSil
  34. Tüm hayallerin gerçek olsun canım, sen bunları çoktan hakettin.

    YanıtlaSil
  35. NE DENİYORDU BANU'M;
    HAYAL ETTİĞİN SÜRECE VARSIN.

    YanıtlaSil
  36. aminnnn.. neler istiyoruz ablam neler :)

    YanıtlaSil
  37. Gönlünüzdeki tüm istekleriniz hayırlısıyla gerçekleşsin inşallah.

    YanıtlaSil
  38. senin canın saolsun banuşummm heryeri güzelleştiyorsun zaten:)

    YanıtlaSil
  39. Allah gönlüne göre versin ablacım.Söylediğin gibi hedeflerimiz olmasa yaşamanında pek anlamı olmazdı.

    YanıtlaSil
  40. Dilerim herşey gönlünce olur
    ablacım ,yeter ki Allah sağlık versin...

    YanıtlaSil
  41. Banucum gönlünden geçenler çok güzel, hepsi hemen olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
  42. Bende istiyorum bende umarım olur :)

    YanıtlaSil
  43. umarım seninde hayallerin en kısa zamanda gerçek olur!

    YanıtlaSil
  44. Ablacım Allah sağlıkla sıhhatle kavuştursun tüm hayallerine inşaallah :)

    YanıtlaSil
  45. ALLAH gönlünden gecen her şeyi nasıip etsin canım hayallerin gercek olsun

    YanıtlaSil
  46. SEVGİLİ BANUCA,bloğunuzun arşivine bakınca kendimden geçtim.O ne güzel işler öyle, yenilemeler, mutfak torbaları hepsi çok güzeller.Zaten hepsine bakamadım.Şimden sonra çok sıkı takipçinizim.Boş kaldığımda oturacağım bilgisayarın başına.Annenizle oturmanız da gönlümde ayrı bir yer açtı size.selam ve sevgiler size,annenize saygılar.

    YanıtlaSil
  47. Vallahi ne yalan söyleyeyim Banuca Abla bayılıyorum sana yahu :) Harikasın enerjin,sevgin,aşkın tutkun merakın maşallah her zaman daim olsun inşallah Allah sana anneciğine sevdiklerine sağlıklı sıhatli mutlu huzurlu ömürler versin.Koltuk takımlarını görünce dayanamadım yazayım dedim, benim de koltuk takımlarım buna yakın böyle pofuduk pofuduk kımıl kımıl Ikeadan almıştım pek bir rahat ayrıca da koltuk silme derdi yok çıkar kılıfları at makineye yıka (biraz ütü gerenk tabii ) ooh mis sonra rahat rahat yayıl :)seninde dileklerinin en kısa zamanda gerçekleşmesi dileklerimle...
    Selamlar
    Ozra :)

    YanıtlaSil
  48. Allah daha güzellerini nasip etsin.

    YanıtlaSil
  49. Sevgili Begonvilli ev,Marifet23,Proje çantam,Mehtapcım,Baktericim,Ev Atölyesi,Ehlikeyfim,Bigom,Eminecim,Atölye kedim,Serabım,Nuraycım,Noblessem,Birincisin,Fidoşum,Soraya,Cebimdeki renklerim,Dileğim,Beycan Canancım,Özlems corner,Halimecim,Fisuncum,Cihanım,Gönülçelencim,Nurtencim,Nalanım,Yaşamın kıyısında,Tülinim,Bahar Yorgun cum,Okuyanım,Maviiiiiiim,Emelim,hobiart Meralcim,Fadişim,Suhubacım,Nilgünüm,Taze kahve,Elemeğim göznurum,Elmalı kurabiyem, istekler...istekler... hiç bitmesin, hepimizinki gerçekleşsin :)
    Proje çantam,görmüştüm ikeadakini, sağol, alışveriş merkezlerini sanaldan gezmek hoşuma gidiyor... Daha kesin karar vermedim, bakalım :)
    Nihalim,yap valla, ne güzel olur, ben de daha karar vermedim, kılıf maliyetlerine de bir bakacağım:) Bol bol dolaplarımız raflarımız da olsun dilerim :)
    Saadetcim,Fiammanın yorumunu gördün mü :)))))
    ANG cum,tamam mutfaktakini yaptırma :) Şeffaf çekmeceler, iyi fikir, senin bu dileklerin de tez zamanda gerçekleşir inşallah :)
    Fiammam,ağır parçaları taşıyabilsem neler yaparım ama yaşlandık be artık :( Devrimin yaptığını görmüştün dimiii :)
    Lonci,following you, follow me :)
    Sevgili Ozgrkdn,sağol canımcım, baktıkça insanın bakası geliyor, iç çekip oturuyor :)
    Örgü çantam,çok merak ettiiim, bekliyorum, darısı başımıza :)
    Hamarat kontescim,zevklerimiz uyuyor demek ki:) Mutlu oldum, sevgileeer :)
    Ozracım,mutlulukla kullan koltuklarını, darısı başıma :) Güzel dileklerin çok mutlu etti beni :)

    YanıtlaSil
  50. Allah gönlünden geçen ne varsa banucam..

    YanıtlaSil
  51. Evinize yakışacak seçimler yapmışsınız..Çok beğendim
    Herşey gönlünüzce olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  52. eviniz cennet gibi,sizde de zevk var.gerisi nasılsa olur.önemli olan sağlıklı bir ömür yaşayabilmek sevgiler.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)