3 Şubat 2012 Cuma

Yeni Bir Gündüz İşi :)

Gündüzleri pencere önündeki köşemde birşeyler yapıyorum genelde...
Çerçeveler kutumda bu yuvarlak çerçeveyi buldum, ham çerçeve, öyle cam takma girintisi falan da yok, olsun ben uydururum birşeyler :)
Önce içine birşey işleyeyim de :)
Elim kelebek gibi olsun da, çabuk bitsin :)
Az sonra tv karşısına geçip tv işimi işleyeceğim, malum, şile bezi hesap işi örtüm :)

Karlar mı... Sönmeye başladı o puf puf karlar, ama daha çoook var, komşum Mustafa abi aşağıdan birkaç ihtiyacımı getirecek sağolsun, onun için aramızdaki kapıya kadar yol açtım, kar yüksekliği neredeyse bacak boyu, elimde faraş (kürekle beceremiyorum) bi giriştim, güzel bir tünel oldu :))


24 yorum :

  1. Emeklerine saglik canim. Hayirli Kandiller dilerim bu güzel manzarada sana :)

    YanıtlaSil
  2. tünelmi?sizin orası daha keyifli oldu demek:)biz burdaki karları bi güzel yerle bir ettik hihii,aklım sizin orda:)

    YanıtlaSil
  3. Karlar bayağı sönmüş hakkaten.Ciddi endişe duymuştum sizin için iyi bari.
    Çerçeveyi meraktayım bakalım.

    YanıtlaSil
  4. Bişey dikkatimi çekti.Model kumaş üzerine işaretli kumaşlardan mı aldınız yoksa kendiniz mi işaretlediniz?

    YanıtlaSil
  5. Manzara yine süper,ne ilhamlar gelir o manzarayla insana... Emeklerine sağlık yine ortaya hoş birşeyler çıkıyor.Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  6. O zaman ben şimdi koşarak geliyorum "kolay gelsin, kolay gelsin" diye de sesleniyorum ki, çabucak bitsin, eskiden böyle koştururlardı bizi anneler, komşular yeni bir kazağa başlerken falan..Umarım şimdi de işe yarar:)

    YanıtlaSil
  7. Ablacım ellerine sağlık, kandilin mübarek olsun:))

    YanıtlaSil
  8. AAA tünelin resmi yok ama:)) Hadi bakalım ne çıkacak ortaya çabuk çalış hayırlı günde başlamışsın tez biter.Ben goblenime başlayacaktım geçen hafta, bir baktım salı günlerden sallanır dedim vazgeçtim, çarşamba sel alır dedim erteledim, perşembe den beri de fırsat bulamadım hiç:)) Bugün kar kalktı neredeyse bizim burada pisliği kaldı geriye ki feciydim bugün: bir lodos lazım şimdi bana...ya da bir çift kürek, bir de kayık..Ahh Istanbullll:))

    YanıtlaSil
  9. kolay gelsin çabucak bitsin inşallah,sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ah banu hanımcım, şu pencere önü köşenizin hastasıyım zaten :)
    kolaylıklar olsun, merak ediyorum bitmiş halini.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ne cikicak bakalim bu calismadan?
    banucum haftaya kar gene gelicekmis.
    ama manzara super ,kar bitmeden bol bol cek ve bizlere postala
    opuyorum

    YanıtlaSil
  12. İşleme perilerini bana da yolla Banu.

    YanıtlaSil
  13. kolay gelsin sana. Bize burdan karı seyretmek güzel de senin işin epey olur şimdi.....

    YanıtlaSil
  14. Kolay gelsin Tatlım. Kendini koru. Bu soğuklar da geçecek ama bu kış epeyce zor görünüyor. Elinde ki kelebeğe bayıldım.

    YanıtlaSil
  15. Pencere önünüz ne kadar güzel. Bayıldım... Anlatımınız da öyle. Ellerinize sağlık. Sayfanıza bakma fırsatını ancak buldum, bundan sonra devam inşallah. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. ÇOK ÇABUK BİTER İNŞALLAH KOLAY GELSİN.

    YanıtlaSil
  17. kolay gelsin çabuk bisin:)) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  18. Tam doğanın içinde olmak çok güzel olsa gerek, pencerenin dışı da içi gibi çok güzel. Ellerine sağlık canım, kolay gelsin, anneciğine de selamımı söyle:)

    YanıtlaSil
  19. bak koşarak geldimm!kolay gelsinnn

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Nesliname,Selmacım,sağolun canımcımlarım güzel dilekleriniz için :)
    Sevgili Proje çantam,"kolay gelsin" diyince hep "kolaysa başına gelsin"diyesim geliyor, ama iyi bir dilek değil mi :))
    Ayşencim,tünel dediğim üstü açık tabii :))Bahçede hala 20-30 cm. var daha...
    Emelim,hiç endişelenme canımcım, biz alıştık artık :) Az daha merak edeceksin çerçeve için :)
    Seyyahcım,yok baskılı hazır kitlerden değil, ufak birşey olduğu için işaretlemiyorum da, sayarak yapıyorum, ama büyük olunca 10arlı karelere bölüyorum kurşun kalemle, şablonlarda öyle ya, kolaylık oluyor :)
    Özlemcim,dağınık bir köşe ama :)
    Nuraycım,ilham hep benimle kalsa daha neler yapacağım da, kaçıp gidiyor :( Bakalım bunu da hoş bulacak mısın :)
    Sevgili Elift,hah iyi yaptın bak bunu :) Öyle yaparız biz de hala :)
    Fiammam,anam üşenmiş resim çekmeye naapim, zaten halim çok komiktii:) Elimde faraş, popo havada :))Ben de lodos istiyorum :)
    Sevgili Anne eli,Dileğim,Mevdoşcum,Örgü çantam, kolay birşey ama araya başka şeyler giriyor :)
    Özgecim,köşem iki kişilik, gel karşılıklı yapalım işlerimizi :)
    Cihanım,minik bir basit pano çıkacak işte :)Ay yağmasın artık kar amaaa :(
    Tülinim,sen kendin bir perisin zaten, ihtiyacın yok ki başka periye :)
    Saadetcim,sağol... Bahara kadar dışarıda işim yok anacım:)
    Gülsümüm,sağol canımcım, korunmaya çalışıyorum... Bu kış gerçekten zorlu geçiyor :(
    Nurtencim,pencere önlerini severim ben de :) Herzaman beklerim, sayfama da, pencere önüne de :)
    Fadişim,doğayla yaşamanın sefası olduğu kadar cefası da var gerçekte ama benim için sefa ağır basıyor :) Selamını ilettim, selam getirdim :)
    Alanayım,ah ne iyi yaptııın, ama bitiremediiim :(

    YanıtlaSil
  21. Karlar hiç kalkmaz gibi duruyorken nasılda sönmüşler,inşallah sıkı bir güneş olur da hepsi erir temizlemekle uğraşmazsınız...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)