9 Şubat 2012 Perşembe

Evler....

Hani uzaktan evlere bakarken....
Hani bir mahalleden geçerken...
Düşünürüz ya... Şimdi bu evlerin herbirinde kimbilir neler yaşanıyordur diye...
Kiminde mutluluk, kimisinde hüzün...
Ben hep böyle düşünürüm ya...
İşte şimdi o evlerin içindeyim, blog dünyasına daldığımdan beri...
Hergün bir sürü, bir sürü eve ziyarete gidiyorum...
Kiminde hüzün, kimisinde mutluluk...
Mutlulukları paylaşmak kolay, ama ya hüzünleri, ya acıları...
İşte o çok zor...
Ne zaman bir acıyla, bir hüzünle karşılaşsam, o gün blogumda paylaştığım konu uygun değilse, ben bambaşka havalardaysam, utanıyorum :(

Gene o havadayım....
Aklımda dostlarımın hüzünleri, acıları, sıkıntıları.... Ama yaşam devam ediyor işte...
................

Kar yağıyor dün geceden beri, hiç durmadı... Yer yer 5o cm. i geçti...
Ben köşemdeyim..
Ördüğüm sabun keseciklerini düzenliyorum...
Sonra aklımdaki bir projeyi gerçekleştirmek üzere, kısa kısa kalmış ipliklerimi aldım elime...Bu projemi unutmuştum da, Fiamma getirdi aklıma...
Keyfimiz yerinde....
Dilerim bütün dostlarımın keyfi yerindedir, hasta olanlara, hastası olanlara sağlık; acısı olanlara sabır; sıkıntısı olanlara ferahlıklar diliyorum....


33 yorum :

  1. haklısın Banu'cum her evde kim bilir neler yaşanıyor neler..hayat işte herkese aynı davranmıyorki..bu arada manzaran ne kadar güzel,hele de o kuzinenin başında ne güzel sohbetler edilir yaaa..anacığımın evini hatırlattın bana..sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  2. canım benim bende dünden beri hüzünlüyüm blog arkadaşlarımızdan birinin kaybını öğrendim.dediğin gibi hayat devam ediyor tüm hızıyla .yapmak durumunda olduğumuz işler.bakmak durumunda olduğumuz canlar var.rabbim herkese sağlık versin.huzur versin uzun ve güzel yaşam versin....sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Banucam hayat sıkıntıları, acıları, yoklukları ve mutluluklarıyla bir bütün. Yapacak bir şey yok..

    YanıtlaSil
  4. banu ablacıım blogubu gezerken çok eğlendim gerçekten üreten,hayattan dolu dolu zevk almanın yoollarını kesfeden insanlara hayranımm yaptıklarına baaktıkça bakasım geldi seni tebrik ediyorum ellerin düşüncelerin dert görmesin inananmıyorum yaptıklarına muhteşemler çok eğleniyorum ve şevk alıyorum sizden yaşamınızdaaann..elinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  5. bir de banu ablacıım bişiy sormak istiyorum ben dantelden bir yaka modelde kolye yapma aşamalarındayım ve kolyemi neyle sertleştirebilirim bana şekerli su filan ediler ama sen neyle yapıyosun??? uzun ömürlü olsun diye bana fikir verebilir misin???şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Biliyorum aklının bir köşesin de de ben varım.
    Merak etme cancağızım,iyiyim.Daha iyi olucam inş.
    sevgiler yolluyorum sana başkentten.
    not;
    o kuzine yok mu ,o kuzine..beni çağırıyor,duyuyorum.

    YanıtlaSil
  7. amin banu ablacımgerçekten herkes ayrı bir hikaye ayrı bir dünya Allah zor da olana yardım etsin

    YanıtlaSil
  8. Oh bıdık yine yerini bulmuş yerini :) odunluklar çok şık duruyor..

    YanıtlaSil
  9. Evler.....içlerinde ne olur, na yaşanır ya da ne yaşanmaz.Sadece içindekiler biliyor. Biz buraya yazdıklarımız kadarını aktarıyoruz...Aktarılan kadarını bilebiliyoruz....

    YanıtlaSil
  10. Bu duygu paylaşımlarıda, insan olmanın getirdiği güzelliklerin buketi diye düşünüyorum.Başkalarını düşünebilmek ne güzel bir erdem...Allah hiç kimseyi muhtaç bırakmasın.Güzel insanlar her zaman bir başka kardeşini düşünür ve emin olun bizim gibi bir milleti ayakta tutan en önemli değer budur.

    YanıtlaSil
  11. Öğleden sonra facedeki sayfanda o genç hanımın bloğunu gördüm .Ve gözyaşlarıma hakim olamayarak okudum öyle moralim bozulduki ,başıma ağrılar girdi,allah onu evladından ayırmasın ,evden kendimi dışarı attım.Hayat ne kadar acımasız,hep güzellikleri paylaşıyoruz ya acılarımıza,üzüntülerimize perde çekiyoruz aslında,hobiler biraz olsun ilacımız ,kafa dağıtıyorlar...

    YanıtlaSil
  12. Amin.
    Ne güzel bir duyguyu yaşıyorsunuz aslında içinizde...
    Kimbilir... hepimiz ayrı bir dğnyayız blogda ve paylaşarak çoğalıyoruz. Kimimiz sıkıntısını paylaşırken rahatlıyor, kimimiz mutluluklarını...

    YanıtlaSil
  13. çok haklısınız Banu hanım..hayat devam ediyor bir şekilde...
    sevğiler mutluluklar herkesin olsun....

    YanıtlaSil
  14. Canımsın Banuşum. Bugün Ankara'da öğlenden sonra başlayan kar malumun üzere mesai çıkışını süper olumsuz etkiledi. Bizim servisimiz gelemedi. Bizi başka bir servise yerleştirdiler. O da başka bir yerde bıraktı. Bir tane bile toplu taşım aracı ya da taksi bulamadık. 7-8 kişiyiz. Bir baktık ilerimizde bir küçük servis aracı durdu aynalarını temizliyor. Nasıl bir koşuşumuz var adamcağızdan rica ettik. Bizi gideceğimiz yere kadar götürdü sağolsun. Bir sürü dua ettik adamcağıza. Bir taraftanda gülüyoruz kendimize hayatımızda ilk kez otostop yaptık diye. Bugünkü akşam maceramız da böyleydi. Bakalım sabah işe nasıl gideceğiz. Öptüm sıcacık sıcacık bu karlı soğuk günde anneciğini ve seni.

    YanıtlaSil
  15. Bende hep düşünürüm ne hayatlar vardır kimbilir diye ... Allah hiç kimseye çekemeyeceği dert , üzüntü vermesin .. Allah herkesi şefkati ile korusun ..

    YanıtlaSil
  16. Banu'm, bugün ben de sıkıntılıyım, aslında dün geceden beri :( Evde bakılmış ama artık istenmediği için kapının önüne konan köpek yavrusu gibiyim :(
    Sessiz,sözsüz dertleşmek istiyorum kendimle ama belki de delirir yazarım.
    Seni, anneciğin ve Bıdığımı öpüyorum

    YanıtlaSil
  17. banum iyi geceler bizim evdede dikiş makinesi ile kavga var öptüm

    YanıtlaSil
  18. Banu'cum..o ipliklerle oynamayı isterdim..dizip bakardım ...bunu yazdım başkasına komik gelir eme zaten bunları bizim gibi ruha sahipler okuyor...beni anlıyacaklardır:)Sobaya da bayıldım...ben orada biraz kıvrıldım uyudum farkettin mi...

    YanıtlaSil
  19. herkezin yureyindekileri dile getirmisin....kimseye soyliyecek soz birakmamissin
    sadece bana sevgiler demek dusuyor
    opuyorum

    YanıtlaSil
  20. Amin...
    Ne güzel anlatmışsın. Blog arkadaşlıkları bambaşka. Forumlara filan hiç benzemiyor. Aynı pencereden aynı yerlere bakıyoruz.

    YanıtlaSil
  21. Bugün kar bayağı yağdı ve hala yağmaya devam ediyor burada da.
    Ayrıca dediğiniz gibi Rabbim herkesin yardımcısı olsun.
    Bıdık'ı gördüğüme çok mutlu oldum, öpücükler benden ona.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  22. evler...
    ben hep gece onların ışıklarına baktığımda her ışık ayrı bir roman diye düşünürüm:)

    canım yaaa kar haberlerini duyunca iyi kiBanu bir alışveriş çıkardı aradan diye düşündüm. hastalıksız geçsin gitsin diyelim.

    YanıtlaSil
  23. çoğumuz sadece iyiyi oynuyor Banu içimizde büyük acılarla

    YanıtlaSil
  24. Sevgili BAnu
    Yazıların güzel kalbinin aynası olmuş
    Işığı buraya kadar geldi
    Temennilerine kocaman bir Amin le katılıyor sevgilerimi yolluyorum

    Bıdığın kuzine keyfine de diyecek yok
    doğrusu:)

    YanıtlaSil
  25. Her gece cama dayayıp burnumu son sigaramı püflerken aynı şeyler geçer aklımdan bir bir ışıklar sönerken.
    Ne fikir verdim can ben sana, söyle de ben de fikir alayım:) Bıdık kedi gibi kurulmuş kuzinenin başına, kalkmıyorsunuz galiba anne kız oturduğunuz yerden:)

    YanıtlaSil
  26. Öncelikle amiin sonrada o sobanın yanında olup bir çay içmek isterdim.

    YanıtlaSil
  27. Sizi diğer bir blogcu çılgın mevdoş aracılığla buldum.Çok samimi geldiniz.Takipteyim.Sıcacık evinizde sağlık ve afiyet dilerim:)
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  28. Filizcim, kuzine başı sohbete beklerim bu durumda :) Anacığının evi gibi gelebilirsin :)
    Sevgili Mihrimahcım,Aslıcım,Mor menekşem,Saadetcim,Kardeşim,Nuraycım,Gülşahcım,Halimecim,3kadın3moda,gülenim,Cihanım,Gülsümüm,blog dünyasındaki mutluluklar beni de mutlu ediyor, ama kayıplar, hastalıklar, içimi çok acıtıyor, elimde değil...
    Samsacım,Elifin terazisi,amin...
    Nevincim,blogumda eğlenmene çok sevindim, hayattan zevk almanın yolu nelerden zevk aldığını keşfetmek ve onları yapmaya çalışmak, bu kadar basit işte :)Ben "porselen medyumu"kullanıyorum sertleştirici olarak, şeffaf hobi tutkalı da kullanılıyor...
    Tülinim,kuzinem ve biz dört gözle bekliyoruz :)
    Hülyacım,Bıdık keyfini bilir:) Odunlukları yazın peçete ile yapmıştım ya :)
    Dileğim,şanslı bir günmüş :) Öptüm seniii...
    Sevgicim,az sonra bakacağım neler yaptığına...
    Nefisecim,yerleştirme bahanesiyle ben de bu ipliklerle, boncuklarla, düğmelerle, kurdele-fistolarla... habire oynuyorum çaktırmadan :) Bidıktan yer bulabildin mi kuzinenin yanında :)
    okuyanım,ah bu kaaar, yükselip duruyor... Bıdık öpülmeye bayılıııır :)
    Örgü çantam,iyi ki yapmışım alışverişi değil mi :) Allah sağlığımızı bozmasın...
    Çoban Serabım,Allah çaresiz dert vermesin diyorum... Buralara yansıtılmayan neler vardır kimbilir, ama iyi ki hobilerimiz var, üretip-paylaşıp oyalanabiliyoruz işte...Gel de karşılıklı konuşalım bunları :)
    Sevgili Altı üstü Ev kadını,Bıdık keyfini pek iyi sürer zaten :) Sevgileeer :)
    Fiammam,kalmış nakış iplikleri ve benden istediğin şablonlar unuttuğum bir projemi aklıma getirdiii :) Sabahtan işleri bitirip oturuyoruz el işlerimizin başına :)
    Sevgili Marifet23,sobanın yanında çay içmek için kalkıp gelmen gerekiyor :)
    Sevgili Gül Saim,demek ki Mevdoşcuğuma teşekkür borçluyum seni buraya getirdiği için :) Beklerim, bloguma da, evime de :)

    YanıtlaSil
  29. ne kadar güzel ve insanın içine işleyen bir şiir, kendimizden ne kadar çok şey buluyoruz şu bir kaç mısranın içinde ,palyaço maskesini altındaki hüzünlü yüzü azda olsa mutlu ettiniz bu sabah hassas yaklaşımınızla, eviniz köşeniz guzine sobasının yanında keyifle yatan bıdık her şey çok güzel ve sizden ruhuma işleyen koca bir huzur, ağzınızın tadı hiç bozulmasın inş, önce sağlık sıhhat diliyorum ALLAHTAN, en önemlisi o çünki 13 yıldır diyabetle hayatını bir şekilde sürdüren biri olarak sağlığın insanın en büyük serveti zenginliği olduğunu düşünüyorum selamlar sevgiler A.E.O

    YanıtlaSil
  30. yoksa aklına gelenlerden biri de ben mi oldum:) feci hastayım yine ya..
    bıdığın yerinde olmayı istedim biran.sobayı özlemişim ben..

    YanıtlaSil
  31. Sevgili Suzan Hobi, şiir deyince yazdıklarıma tekrar baktım, şiir gibi olmuş :) Çok şükür huzur ve sağlığımız yerinde, Allah herkese nasip etsin dilerim, Allah çaresiz dert vermesin...
    Alanayım,canım benim, tez zamanda sağlığın yerine gelsin dilerim :( Bıdık yerini kimseye kaptırmaz, söyliyeyimde :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)