8 Şubat 2012 Çarşamba

Evdeki Çerçeveler...

Bugün günlük işlerimi bitirip önce ütülerimi yaptım...


Herkes birşeyler işleyip, ona göre çerçeve yaptırır ; ben evde bulduğum çerçevelere göre birşeyler işlerim :)
Terslik benim işimdir :))
Ütüden sonra dün akşam bitirdiğim işlememin montaj işine geçtim :)
Çerçevesi taaaa 1985 lerde hobi dükkanım için İstanbul Tahtakaleden aldığım ham bir ahşap çerçeve,
ona uygun bir şablon bulup işledim, çerçevenin ahşap halini çekmeyi unutmuşum, ama önceki resimlerimin birinde görünüyordu, neyse...
Önce çerçeveyi beyaza boyayıp sevgili minik kalplerimden yapıştırdım, bir kurdele hazırladım asmak için, goblen kumaşına işlediğim çarpı işimi ütüleyip arkasına tela yapıştırdım...
Biryerlerden kalma cam görünümlü ince plastik bir parçayı cam olarak kullanıp montaj işini tamamladım...
Sonra da hobi odama astım...
Desenimin aslı,
Tabii, şablonunu isteyenlere gönderirim, merak etmeyin, hiiiç zahmet olmuyor, ama lütfen mail atarak isteyin... ki, hemen "yanıtla" ya basıp şablonu ekleyip göndereyim :)

Ve iş köşemden görüntüler...
Şimdi Anne Sultan'ın istediği kısırı yapmaya gidiyorum :)


31 yorum :

  1. bu manzarada da kısır güzel gider :)

    YanıtlaSil
  2. Hamarat Banu. Maşallah maşallah
    her yaptığın güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
  3. ohhh afiyet olsun size.
    Kanaviçe çok güzel olmuş,tamda seni anlatan bir model bulmuşsun valla..

    YanıtlaSil
  4. yazınızın en sonundan başlayıp, kısırı çok sevdiğimi belirtmek isterim:))) afiyetler olsun:)
    ütü yapmak ev işleri içinde en uzak olduğum ve hoşlanmadığımdır:)))
    işlemeniz ve çerçeve süslemeniz çok hoş olmuş... odanızın güzelliğine güzellik katmış...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. kısır ,pano, kar ,ütü bir yerlerinde nazar boncuğu var mı banucam valla nazarlara geleceksin çerçeven harika ellerine sağlık ablacım..

    YanıtlaSil
  6. Dünde yorum yazmıştım, dünkü postunuza ama bir türlü yayınlamayı beceremedim sanırım çıkmadı.Kısırı çoktan hakettiniz bende orada olsaydımda yanına bir poğaça yapabilseydim size.Odunları topladın, ütüleri yaptın şimdi keyfine bak tonton anneciğinle banu ablacığım, afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
  7. çerçeve çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.Ah bende ütülerimi yapabilsem

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Bir Hamaratlık bir Çalışkanlık Allah nazarlardan saklasın bu günlerde su yerine enerji içeceğimi tüketiyorsun Banucum Şaka bir yana bizede örnek oluyorsun hadi silkelen işlerini yap motivasyonu oluyor
    Kısır da afiyet şeker olsun da bizde kısırlık bulgur kalmamışşş:)))

    YanıtlaSil
  10. Süper güzel olmuş Banu abla, yine bayıldım ya :)

    YanıtlaSil
  11. Beğendim Banucum, çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  12. OOO yine kar yağmış. Bizde daha icraat yok. Tek bir kanaviçede birleştirilebilecek dikiş nakış aletleri bu kasnaklı gibi yani makas düğme kumaş yığınları gibi gibi objelere ait işleme şablonlarını bana da gönder can. Her defasında Banu demek istemiyorum zahmet olmasın diye ama az renkli işlemeler lazım bana şu sap sap ipleri bitireceğim ilerde.

    YanıtlaSil
  13. Çerçevelerine bayılıyorum,çok güzeller,desen hobi odası için çok uygun,kısır yemişsiniz :)) afiyet olsun:))

    YanıtlaSil
  14. Ne tesadüf bizde bugün kısır yedik malum okullar kapalı olunca çocuklar sürekli bişi atıştırmak istiyorlar e bende en sevdikleri şeyi kısırı vede pastalarını yaptım. Ellerine sağlık eldeki malzemeleri değerlendirme diye buna denir bişileri atmıyoruz ki ev çöp ev olsun. Harika olmuş.

    YanıtlaSil
  15. Banu hanım sizin işlemelerinizi görünce bana da istek geldi.Küçük birşeyler bende işledim.İşlemeniz yine çok güzel.

    YanıtlaSil
  16. ohh afiyetler olsun :)
    ellerine sağlık sonuç önemli nerden başladığın değil canım benim:)

    YanıtlaSil
  17. merhaba uzun zamandır etamin işlemiyorum aslında en sevdiğim iştir bunları gördükten sonra bütün ipleri kumaşları çıkardım ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  18. Banu ablacım bu da güzel olmuş, ellerine sağlık .. Her başladığın iş çok güzel sonlanıyor Maşallah ..
    Kısır yanında çayy oohh mis afiyet bal şeker olsun :)

    YanıtlaSil
  19. çok şirin olmuş ablacım ellerine sağlık afiyet olsun bu arada:))

    YanıtlaSil
  20. banucum:bayoldim cercevene
    yanlis anlamadimsa 1985 almisin:)))))))
    nasil dayanmis ?
    cok cici birsey cikmis ortaya
    burasi bembeyaz,kimbilir orasi nasil?
    sevgiler annecigine

    YanıtlaSil
  21. yine romantik bir güzellik çıkmış elinizden valla bayıldım ellerinize sağlık aahhhhhh o hobi odasında bende olsam herbir şeye ayrı baksam bütün günüm mutlu geçerdi sevgiler selamlar size

    YanıtlaSil
  22. Merhaba arkadaş!
    İşte evde her zaman çok elbise çok harcamak zorunda ...
    Senin nakış sevdim!
    Kalbindeki öper!

    YanıtlaSil
  23. çok güzel olmuş ellerine sağlık ban ablacım. istanbulada kar geri döndü.
    kolay gelsin, afiyet olsun .)

    YanıtlaSil
  24. Ellerine sağlık şeker. Hem iş hem hobi maşallah maşallah. Haydi kısır içinde güzel manzarayla sıcacık evde afiyetle.

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel. işlemeyle çerçeve, kalp hepsi birbirine müthiş yakışmış.

    YanıtlaSil
  26. Nilgünüm,bu manzara da pekmezli kar iyi gider de aslında, pekmez yoook :(
    Sevgili Sevginin ruhu,emelim,Saadetcim,Okuyanım,Gölge yaşam,Cebimdeki renklerim,Fadişim,Nuraycım,Marifet23,3kadın3moda,Güftecim,Atölye nott,Dileğim,Proje çantam,hobi odamı süsleyeyim dedim azıcık, sevimli bir çerçeve oldu gibi, bir malzeme daha eksildi :))
    Mor menekşem,sizlerin nazarı değmez bana :)
    Fulyacım,poğaça yapmaya herzaman beklerim, ksır benden :)
    Çoban Serabım,ütü başlayana kadar zor geliyor, sonrası keyifli geçiyor, al ütülerini gel beraber yapalım :))
    Serabım,boş kalınca olmuyor yaaa, kafayı bunlara çalıştırmak iyi geliyor işte :)) Sen mantı yap gene boşver kısırı :)
    Beycan Canancım,yayınladın mı işlediklerini, bir bakiim :)
    Örgü çantam,doğru ya tersten de başlasam oluyor işte :))
    Mehtapcım,zaten birbirimizden gördükçe içimiz çekiyor ya hep :)
    Cihanım,öyle atıl duruyordu, eskimezki ahşap, işe yaradı sonunda:)
    Güllercim,geldiğinde hobi odasında otururuz o zaman :)
    Soraya,It is better to write english, because it is hard to understand translating to Turkish :) Thanks a lot :)

    YanıtlaSil
  27. enfes olmuş banucam.ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  28. Alanayım,senin de yorum yazan parmakların dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  29. Banu Hanım bayılıyorum becerikli bir bayan sınız ne kadar güzel şeyler yapıyorsunuz bana ilham veriyorsunuz hemen denemek için can atıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Gülcüm, becerikli olsam çook özenerek yaparım her yaptığımı... Benim ki hertelden çalmaya çalışmak, hobi açgözlülüğü ve ben de her gördüğümü denemek istiyorum :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)