5 Ağustos 2013 Pazartesi

Dürriyenin Güğümleri Kalaylı... idi.... :))

Kalayları kalmamış, kullanmaktan eğilmiş bükülmüş delinmiş, Dürriye de eskiyen üç taneyi çöpe atarım diye asmış ağacın dalına...
Dürriye dediğim bizim Bilalin annesi Ayşe :)
Eh ben onları görürüm de durur muyum,
- " Ayşeeee, bunları ne yapacaksın?",
- " naapiim, atacaaam" ...
- " bana ver onları"...
- " naapcaaan" ...
- " allayıp pullayıp oraya buraya asacam" :))
sanırım diyecek birşey bulamadı, hepsini bir poşete koyup elime tutuşturdu...

Bunlar geçen yaz oldu, bir tanesini birisi kaptı, o kendini bilir :))
Bir tanesini hafta sonu ele aldım, alladım pulladım,
ağacın dalına astım :)
Nereye mi... Ocakbaşına...
Masanın üzerindeki dallar mı ne ?... Mor salkımı budadım, çelenk bükülecek :)
Ocakbaşının sağ tarafını mı merak ettiniz..
O pencere mi ?... Küçük Ev'in penceresi... Yani konuk evinin :)
Güğümlerden bir tanesi kaldı.. yeri hazır da, unutmayayım :)))


47 yorum :

  1. İlahi Banu hanım gülerek okudum yayınınızı ne kadar beceriklisiniz. :) imkanı yok elinizden hiç bir şey kurtulmaz!! :))) çok şahane olmuşlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir güğümde bende var banyo dolabının üzerinde durup duruyor siz mi göndersem ne? :)

      Sil
    2. Getir beraber halledelim Saadetcim :)

      Sil
  2. Düriye' ninkileri bilmem ama sizin güğümler pek şatafatlı olmuş.

    Çok alakasız olacak yazmasam parmağım şişer - fotograflarını görünce aklıma Nepal' in dağların tepelerindeki manastırların çanları geldi. Hem duaya çağırıyor hem de haberleşiyorlar onlarla. Sizin oralardaki rüzgarlar Nepal' i aratmaz. Güğümlere vurdukça benzer sesler çıkabilir gibime geldi.

    Demem o ki "Hare Krişna" diyerek gelecek misafirlere de misafir kulübesinde yer yatağı yapmak fena fikir olmayabilir :)

    Ellerinize sağlık, ben çok beğendim hepsini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misafirin her türüne kapım açık Nurdancım, yeter ki dostlukla gelsinler :)
      Rüzgar deme banaaa... bu sene hiç dinmedi ya bu rüzgarlar, fenalık geldi artık içime :(

      Sil
  3. Ablacım, güğüm güğümlüğüne şaşar aynaya baksa... Ne hoş olmuşlar onlar. Ama artık şaşırmıyorum sadece bekliyorum, bu sefer Banu abladan ne gelecek diye...Keyifle izliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelleştirdim keratayı Molacım daha ne ister kiii :))
      Ah ahhh kafamda ne projeler var, bodrumda ne malzemeler var ama, zaman da yetmiyor enerji de :(

      Sil
  4. Bayıldım güğümlere,çok güzel olmuş:))Düriye'nin güğümleri kalaylanmış,Nurdan Hanımı kıskandım valla,Nepal'e gitmeyi çok isterdim:)Gelmişken İyi bayramlar demeden gitmiyim,Size ve ailenize mutlu bayramlar dilerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden iyi bayramlar o zaman Nilgüncüm :)
      Dilerim birgün Nepale de gidersin, olmadı internetten sanal bir gezi ile idare edeceksin ...

      Sil
  5. nimem rahmetli mezarından kalkıcak benim süt güğümleri bu kadar kıymetlimi oldu diye:)))
    eline sağlık güzel olmuş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence "deli kız, senin başka işin yok mu " der ninen sevgili Yüreğimin iklimi :))

      Sil
  6. Eskiler guzeldir her zaman :) bende de bi yayik var bekliyor arka bahcede bakalim ne olacak hali olmadi sana ginderirim bilirsin sen kiymetini sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayık ahşap olanlardan mı yoksa Yağlıboya cım, eğer öyleyse orjinal halini hiç bozma bi vernik at, üzerine bi çiçek oturt koy bi köşeye...

      Sil
  7. Ocakbaşı harika olmuş , ellerine sağlık ablam. Bloğunu özlemişim :) kahveye beklerim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel de ocakbaşında mangaldan sonra kahveyi közde pişirip içelim Taze Kahvecim :)

      Sil
  8. Düriye görmesin BANU, GÜĞÜMLERİNİ GERİ İSTER BENCE :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstemez Tülinim ,istemez... Süs işleri boş işler onlar için :((

      Sil
  9. Şu an söyleyecek söz bulamadım inanın :) Yalnız ben bir şey merak ediyorum.. Sizin mesleğiniz neydi acaba??
    Ayrıca şu günden itibaren sizin yaşamınız hayallerim arasında yerini aldı :) Dedi dersiniz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim mesleğim Finans Yönetimi-Muhasebe sevgili Hobimsi, ama emekli olduktan sonra çöpçülüğe soyundum :)))
      Dilerim senin de hayallerin gerçek olur :)

      Sil
  10. ne kadar harika bir eviniz var yaa..
    her gün bakıyorum, imrene imrene, sizlere maşallah diye diye..
    o şahane ev, senin marifetli dokunuşlarınla iyice cennete dönmüş...
    ne yapsan ışıldıyor banucum..Allah nazarlardan korusun seni
    anneciğini de öpüyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Figencim, minik ama huzurlu evimiz çok şükür, uydur kaydır süsle dur :))

      Sil
  11. harika olmuş güğümler abla muhteşemsin.sevgiler.hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil
  12. Güğümler süper olmuş Banuşcuğum ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Harika olmuş bunlar, yaz boyu hamaratlıkların bitmedi valla....Ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Saadetcim, elimde malzeme kafamda bi sürü proje olunca.... gerisi geliyor, ama zaman yetmiyooor :(

      Sil
  14. Banu hanım siz nasıl bişeysiniz ya herbişeyi değerlendirip yeni bir hava katıyorsunuz bu çok güzel bişey elinize sağlık bunlarda çok cici olmuş bende bloğuma bekliyorum sizi http://brglafsn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgülcüm, ben böyle birşeyim işte :))
      Önceki blogunu izliyordum zaten, yenisini de bloglovinden izlemeye aldım :)

      Sil
  15. Yine "Banuca" dokunuşlarla güzelleşen objeler. Harikasın Banu ablacım. elinin dokunduğu her şey güzelleşiyor. Ellerinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peçeteler güzel ya Tuğçecim, yapıştırınca objeler de güzelleşiyor :)

      Sil
  16. ohhhhhh banucum,,,iyiki kapmisinda:)))))))
    nasil gecen yazdan bu yaza el atmamisin?
    sahane olmuslar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıra gelmedi ki Cihanım, zaten kışın el atamıyorum bunlara, eh yaz da pek yaz gibi gitmedi gitmiyor, anca.... :)

      Sil
  17. Güğümler harika,bahçen harika sen harikasın :)
    ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E sizler de harikasınıııız Evycraftcıııım :)

      Sil
  18. Harika olmuşlar,renkleride çok güzel olmuş ellerine sağlık Banu'cuğum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mehtapcım, bi süs daha eklendi böylece, bakıyorum daha yer var mı diye :))

      Sil
  19. çok harika olmuşlar,elinin değdiği herşey gibi,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. hay allah bunun alümünyum olanı vardı bende, kac sene tasıyıp durdumda yeni attım:((( ellerinize sağlık Banu hanım süpersiniz...
    iyi bayramlar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da alüminyum zaten Halimecim, atılır mı hiiiç, bi sorsana atmadaaan :))

      Sil
  21. Bi dakka yaa, o sosisli, yumurtalı tavaları anlatmışmıydın? Ben mi kaçırdım yoksa, neyse kaçtı kaçmadı, anlatsana, bol bol da fotoğraflasana bi daha, çok iştah açıcılar yahuu...Güğümler nefis tabii, kıskançlığımdan sesim çıkmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa sen nasıl kaçırdın o tavaları Elifciiim :))
      http://banucabirseyler.blogspot.com/2012/06/eski-tavalarm.html
      Bi göz at bakalım :))
      Alt tarafı alüminyum güğüm işte kıskanmana değmez şekerim :))

      Sil
  22. Banucuğum yine harikalar diyarına imzanı atmışsın valla, SÜPERRRR OLMUŞLAR.

    YanıtlaSil
  23. inanılmazzzzzz güzel olmuşlar. elleriniz dert tasa görmesin. yapım aşamalarını da fotoğraflamalısınız. keyfimize keyif katarsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Narçelenciiiim ... Yapım aşaması fazla değil, göstermeye değmez demiştim... Sprey boyayla güğümü boyadım, peçete dekopaj yaptım... o kadaaar :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)