20 Ağustos 2013 Salı

Ordan Burdan... Dünden Bugünden...

Uzun zamandır doğal şampuan ve doğal sabun kullanıyoruz, hepsi sevgili Mine'nin ellerinden çıkıyor :)
Sabunlarım bitmişti, yenileri geldi, hemen birer tanesini sepetime yerleştirdim, banyom misss gibi kokuyor :)
 
Küpe çiçeğim öldü derken dirildi, hatta çiçek açtıııı :)
Dün Mübilyacılar Çarşısını geziyorduk ya, mobilyadan çok aksesuarlardaydı gözüm...
Bu odunlardan yapılmış bir sehpa, yapanın adını öğrenemedim, onun için kusura bakmasın :)
Üzerindekiler tam ben ve benim gibi olanlar için :)
Yapılacaklar listesine alındılar hemen...
Bu su kabağı çekirdeklerinden yapılmış, altındaki tabak iple sarılmış...
Üzerindeki top sanki yılbaşı topundan, üzeri tuvalet kağıdı ya da ince kumaşla sarılmış gibi...
Bunlar da diğer süsler...
Dükkanda seçtiğim buzdolabı...
Sürpriz yapıp dün akşamüstü getirdiler... O yorgunluğun üzerine bunlar da gelince.... Vayyy halime...
Gece 2 ye kadar çalıştım, sildim, yerleştirdim...
Magnetlerimi de göstereyim miiii :))

Ve.... Oturma odamızın berjerleriyle yeni hali...
Bıdık bey yüzünden hemen örtüldüler... İki berjer arasındaki sehpanın altına Bıdık beye yumuşak yastık ve battaniye koydum, neyse ki beğendi yerini :)
Ama gene de hangimiz kalkarsak anında koltukta :))

Buradaki divan küçük eve geçti, eski buzdolabı bodruma indi, biiiir sürü iş çıktı tabiii...
Küçük evi yerleştirdim bugün, resmini sonra yayınlarım...
Eski buzdolabı bodrumda ne işe yarayacak, ileriki günlerde göstereceğim :)

İki sandalye boyayıp oturacak yerini kaplamam lazım oturma odasına uysun diye...
Ve salonda camın önündeki iki küçük koltuğun yüzlerini yenilemem gerek...

Ay gereken çooook şey var :)))
Hatta şu anda beni bodrumda bekleyen yarıya geldiğim projem var ama ben de hal kalmadı :))
Şimdi çay vakti, Solmaz sultan çağırıyor :))




46 yorum :

  1. güle güle kullan ablacııımmm,eski dolaptan ne yapacağını şimdiden merakla bekliyorum :)
    berjerler de çok güsel bıdık haklı :)
    afiyet olsun..........

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Miniğiiim :)
      Buzdolabı dolap olarak kullanılacak, pek orjinal birşey olmayacak yani ,merak etme :)

      Sil
  2. Banucum İyi günlerde kullan yeni dolabınızı,koltuklarınızı darısı başıma son günlerde bende mobilyacı beyaz eşyacı mutfak banyocuları dolaşıp duruyorum bakalım neler çıkacak ortaya ne zaman başlayacak dersen sanırım eylül başı
    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Serabııım... Eminim ortaya yeni yeni güzellikler çıkacaktır, paylaşacaksın değil mi :)

      Sil
  3. Berjerleri görünce Bıdık'ın rahatı bozulmuş diye düşündüm. Koltuk kapmaca oynarsınız artık :)
    Güle güle kullan, hepsi çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Nowacraftcım, araya koyduğumuz yastığında yatıyor ama birimizden biri kalkar kalkmaz kapıyor yerini :)))) Sağolasın...

      Sil
  4. güle güle kullanın ama o buzdolabı eğriiiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) Ah Kibritçi kızııım :)))) Makinayı eğri tutarsam oda eğri çıkar tabiii :))))

      Sil
    2. amaaa ben öyle demek istememiştim kiiiiiii :) şimdi anadolu da şöyle bir adet vardır.biri yeni bir şey aldı mı komşularını ya da ne bilim işte tanıdıklarını yedirmek zorundadır. böylece aldığı şeyin nazarı çıkarmış :)

      yani bize parti vermek zorundasın :)

      Sil
    3. Haaaa... :)))))
      E hadi geeeellll, canıma minnet, istediğiniz parti olsun :)

      Sil
  5. Siz bu kadar şeyi yapmayı nasıl öğrendiniz, bir yazınızda da bunu anlatın lütfen, hayatımda sizin kadar becerikli birini görmedim, maşallah diyeyim.
    Serpil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Serpilcim, becerikliden kastın herşeye atlayıp yapmaya çalışmak, sonunda uyduruk birşey çıkartmaksa tamam... :)) Hobileri sevince insan her gördüğünü yapmak istiyor, ben de kendimi mutlu etmek için uyduruyorum işte, teşekkür ederim yine dee :)

      Sil
  6. Güle güle kullan Banucuğum çok yakışmış yerlerine hepsi de bıdık ne yapsın,o da oturacak. Buzdolabını ellemiyorsa şükret:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nalanım :) Bıdık işini biliyor anacım... Yok yok buzdolabına da ellemez, masa üstünde ya da sehpada yiyecek olsa da ellemez benim oğlum :)

      Sil
  7. Banu ablacım valla bunca iş arasında bir sürü fikir üretip hep yenileyip kullanılır şeyler yapıyorsun ne diyeyim helal olsun sana ruhuna emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Fatoşcum... Bu işler beni dinlendiriyor doğrusu, onun için diğer zorunlu işleri biran önce bitirip bunlarla uğraşmaya zaman ayırmaya çalışıyorum :)

      Sil
  8. Banucum sehpana bittim bayıldım senin eve özel yapılmış gibi. tanıdığım kişilere evinden bahsediyorum baze ve yaşayan bir evi var diyorum her cm ile nefes alan .
    rabbim sağlıkla uzun yıllar kullanmanı nasip etsin . ve bu aksesuarlar çok yakışmış.

    yeni buzdolabın hayırlı olsun ben bunlara eskileri ters çevirmişler diyorum:))) oğluşlarda bunlardan tercih ettiler ve çok memnunlar.

    tüm işlerin kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah... Haticeciiim, o sehpa mağazada, almadım, ama resmini çektim, günün birinde yaparım diye, fiyatını sormadım ama maliyetinin çok olduğundan bahsettiler, para vermem doğrusu odunlar içinde yaşarken :))
      Evim... evimi seviyorum gerçekten, beni yansıttığ için :)
      Ters olan şeyler bana göre ya, buzdolabının da tersini seçtim ben de :))))

      Sil
  9. Banu ablacım hayırlı olsun güle güle sağlıkla kullan inş dolabını ve diğer eşyalarını,her bir parçaya ayrı bir bayıldım masa ne kadarda hoş ilk defa görüyorum böyle bir şey:))kolaylıklar diliyorum canım eminim şahane işler geliyor:))sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Suzancım, ama o sehpayı almadım, mağazada kalsın da, günün birinde benzerini kendi ellerimle yaparım, daha güzel gelir bana :))

      Sil
  10. vay maşallah sana hem ne çok iş yapıp hem ne güzellikler bulmuş almışsın.güle güle kullan banucam.
    bu arada tabak bana esin kaynağı oldu .ve o sehpaya erkek kardeşimle başladık ama hala yarım.odun dilimlerini kesip yapıştırarak yapıyorsun.bakalım ne zaman biter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Alanayım... Mağazalarda mobilyalardan çok aksesuarlara baktım zaten :))
      Tabaktan ben de yapacağım, çekirdeklerim var biryerlerde...
      Odun dilimlerini yapıştırmak için çeşitli malzemeler denemişler, bozulmuş, yurt dışından polyester türü bir yapıştırıcı ile yapıştırıldı dediler, sanırım oval bir küvet hazırlayıp odunları dizip polyester dökmüşler... Ama doğallığı biraz kaybolmuş, fabrikasyona dönmüş, çünkü iki mağazada daha gördüm :(

      Sil
  11. Yeni eşyalarınızı güle güle kullanın,güzel seçimler..Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  12. Eviniz o kadar doğal ki bayılıyorum. Kolay gelsin size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ebrucum :) Doğayı ve doğallığı seviyorum ya... :)

      Sil
  13. kolay gelsin canım herşey çok güzel olmuş. Şu sabunlar bende kaşıntı yapıyor illa katkı maddeli olucak ne tuhafım yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mericim :) Gerçekten miii... Doğal sabun kaşıntıyı keser halbuki, acaba sabunun içindeki doğal bitki çeşidi mi kaşıntı yapıyor ?

      Sil
  14. İyi günlerde kullan canım. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  15. Çok yorulmuşsun belli. O dolap bile yeter insana....Güle güle kullan yeni cicilerini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet yoruldum Saadetcim... ama kendim kaşınıyorum, eve çok çok küçük birşey bile alsam mesela biblo gibi, o biblonun konduğu oda neredeyse tamamen değiştiriliyor tarafımdan :))))

      Sil
  16. çok güzel bi eviniz var. güzel günlerde huzurla kullanın yeni eşyalarınızı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Narçelencim, yakından görmeye de bekleriiiim :)

      Sil
  17. harikasınız. buzdolabı ne marka acaba? arayış içindeyim karar veremiyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Belgincim...
      Buzdolabım Arçelik...
      Beyazeşya ve elektronik şans işi bence, ben bir marka alırım, yıllarca kullanırım birşey olmaz, tavsiye ederim, sen alırsın, iki gün sonra bozulur...
      Ama genelde tercihim Arçelik ve Siemenstir...

      Sil
  18. Banu ablacım ellerine sağlık.Çok yorulmuşsun ama değmiş.Her şey yerine çok yakışmış. Buzdolabını ve yenilerini güle güle kullan .Hele sehpaya bayıldım :) Sen yaptın zanneettim önce görünce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Meşgul anneciiim :) Sehpayı almadım canımcım, fabrikasyon olmuş yapıla yapıla,doğallığı kaçmış, birkaç mağazada vardı, ama inşallah birgün ben de yapacağım, daha doğal görünümlüsünü hem de :)

      Sil
  19. Banuşcuğum berjerlerini ve buzdolabını keyif ve sağlıkla kullan. Yapılacak çok işlerin içinde sana kolay gelsiiiiiiiiiiiiiiiin. Bıdıkın karnını kaşı benim için lütfeeeeeen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Dilekciiiim :) Bıdık karnını, herbi tarafını zaten elimi boş gördüğü anda kaşıtıyor sormaaaa :))

      Sil
  20. Güle güle kullan..Çok cic duruyorlar:)

    YanıtlaSil
  21. En çok sehpayı beğendim, pahalı mı acaba diye de çok merak ettim. Buzdolabını güle güle upuzuuuun seneler kullanın inşallah :)
    Merak ediyordum koltuklarını, ne güzel olmuş, orda olup, çaya yetişmeyi çok isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esencim, sehpayı sanırım pahalı satıyorlar, ben o kadar beğenmedim, ama fikir olarak çektim resmini... Doğallığı kaybolmuş oldukça, birkaç mağazada daha vardı, belli ki fabrikasyona girmişler...
      Çay herzaman içeriz canımcım, hele bi gel de... :)

      Sil
  22. Sen o eski dolabı bence tekrar evlerden birine çıkarırsın. Allarsın pullarsın ve mobilya haline getirip masa, tv sehpası veya kitaplık olarak kullanırsın... Kesin yani!

    Gülü gülü kullan yenisini de sevgili banu.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)