7 Ağustos 2013 Çarşamba

Nice Bayramlarda Birlikte Olmak Dileğiyle....





21 yorum :

  1. banucumm
    annenin ve seninde guzelliklerle dolu gunlerin olsun...
    kahve icmeye bir ugrarsan cok sevinirim:)
    blogumda sana ozel bir kare var...bakmaya unutma
    opuyorum,,,iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  2. Nice nice bayramlara beraberce ermek dileğiyle =) Solmaz annenin de ellerinden öpüyorum =) Bayramımız mübarek olsun =)

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı ve keyifli bayramlar şekerim. Öpüyorum sizleri. Bıdıkı da tabii ki de.

    YanıtlaSil
  4. İnşallah canım yaa, neşe ve sağlıkla, hep birlikte, nice bayramlara, nice güzel günlere

    YanıtlaSil
  5. sağlıklı mutlu ve hayırlı bayramlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  6. Banucum mutlu bayramlar diliyorum.Seni yanaklarından anneni ellerinden öperim .Sevgiler .

    YanıtlaSil
  7. İyi Bayramlar Banu Hanım.
    Ben yeni takipçinizim, yaptıklarınızı ilgiyle izliyorum.
    Mutlu Bayramlar...

    YanıtlaSil
  8. İyi bayramlar Banu'cuğum.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    1476. takipçin benim.
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    Mutlu Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Güzel bol konuklu bayramların olsun arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de senin bayramını kutluyorum.İnşallah gerçekten güzel günler görürüz.

    YanıtlaSil
  12. iyi bayramlar.İnşaallah her bayram sevdiklerinizle huzur içinde yaşarsınız.Annenizin ellerinden öprim.inci.Bu arada takip ettikleriniz neden görülmüyor.

    YanıtlaSil
  13. HEP BIR ARADA, SEVGI DOLU VE HUZURLU NICE BAYRAMLAR GECIRMEK DILEGIYLE, MUTLU BAYRAMLAR ABLACIM..

    YanıtlaSil
  14. İyi bayramlar Banu abla. sağlıklı, huzurlu, mutlu kalabalık bayramlariniz olsun inşallah. Solmaz teyzenin de ellerinden öperim.

    YanıtlaSil
  15. Ablacım, bayramını kutlamaya, senin yanaklarından, teyzeciğimin ellerinden öpmeye geldim. Bayram şekerlerinizden de aldım, selam ve sevgilerimi bırakıp köşeme dönüyorum:)

    YanıtlaSil
  16. Geçte olsa :(( hepinizin bayram dilekleri için çooook teşekkür ediyoruuuuz anam ben ve Bıdık :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)