24 Ağustos 2013 Cumartesi

Bugünden Birkaç Kare...

Bahçeye bir süs daha eklenmiş...

Yok yoook... Ben yapmadım bunuuu :))
Hiç gözüme çarpmadan çıkıvermiş bu mantar... Nasıl da değişik birşey...
Kenarlarını sanki birşey yemiş, belki çekirgeler... Bu sene çekirge çok var burada, yaprak bırakmadılar maalesef :((
Mantar küçük te değil baksanıza...
Biraz evcilik te oynadım... Hani şu "Fairy Garden" dediklerine özendim :))
Ama böyle bırakamadım, topladım gene, yağmuru var, sulaması var, ziyan olurlar...
Bu sandalye ve masamı hatırladınız mı ?

Geçenlerde uğraştığım bir işte kürdan kullanmıştım, kürdanlar önümde kalınca bunları yapıvermiştim :)
Ağaç-saksı süsü olabilir değil mi... Şimdi geldi aklıma :)

Bugün hava bir açıyor bir kapıyor... Kararsız...
Ben de öyleyim... Birşey üretesim yok...
İyisi mi biraz uzanıp kitap okuyayım... Sonra çay yaparım, geçerim tv karşısına alırım elime örtümü, işler dururum :)


26 yorum :

  1. Çok sıcak Banucuğum. Gözlerim kapanıyor benim de.

    Sabahtan bir arkadaşım geldi,kahve içtik biraz lak lak yaptık ,ardından bir iki çeşit zeytinyağlı pişirdim attım dolaba,akşama yemeğe konuklarım var. Şimdi biraz kestireceğim ben de. Haydi sana da iyi dinlenmeler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün çoğumuzun keyfi yok galibaaa Colettem :(
      Konuklarınla huzurlu keyifli bir gece diliyorum sana :)

      Sil
  2. mantar acayip değişik yıldızlara bayıldım misinayla tavandan aşağı sallandırıp dekor yapılabilir gibi :))

    YanıtlaSil
  3. Yine bakmalara doyamadık, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ne güzelmiş evciliğin bende geleyimde oynayalım birlikte....harikasın ablacım....

    YanıtlaSil
  5. bugün çok sıcak burası,halsizlik veriyor :( canım hiçbirşey yapmak istemiyor.1,5 saatin dolmasını bekliyorum,işten çıkıp eve gidip duş alıp uzanıp dinlenmek istiyorum
    mantar çok hoşmuş,Rabbimm neler yaratıyorsun...
    Fairy Garden'in çok şirin :) kürdan ve boncuklu süslerin de süpeeerrr
    sevgiler

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve gelip duş alıp uzanmak ne büyük mutluluktur bilirim Miniğim :)
      Teşekkürleeeer :)

      Sil
  6. amanın dikkat edin, zehirli falan olmasın mantar.
    bahçeniz çok cici olmş. bahçe yapmak için kırık saksı da mı buldunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğadan mantar yemeyiz zaten Narçelencim merak etme :)
      Bahçe bakımsız bu sene, yaz sonbahar gibi geçiyor çünkü :( Ama süslemeden duramıyorum ki :)) Saksı oraya yapışık, birkaç kış önce kırılmıştı buzlanmadan dolayı...

      Sil
  7. Sen benim gözümde bir dâhisin Banu.. Yaratıcılık! .. evet zeka ister .. zevk ister... ama deha olmazsa o beyinde, gerçeğe nasıl döner??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Gülsenciiim, böyle söyleyince utanıyorum amaaa (utanmış smiley)
      Gördüklerimden etkileniyorum genelde, sonra kendimce uyduruyorum birşeyler...
      Birgün yakından göreceksin inşallah çoğunu, o zaman ne diyeceksin bakalım :)

      Sil
  8. İlk kareyi görünce ne yapmış banucum dedim :) Minik sandalyelere bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin etmiştim Başakcım, bazen kandırmaya çalışıyorum ya sizleri :))
      Herşeyin miniği şeker oluyor değil mi :))

      Sil
  9. O ne güzel mantarmış. Zehirli olmasa iki kişilik akşam yemeği olur :)))
    Peri bahçen pek sevimli. Terasına yağmur almayan bir yere yerleştirsen de bozmasan keşke.
    Tatesal'ı burada görmüşken aklıma geldi hemen yazıvereyim sonra unuturum. Paylaşımların bloglarda yapılması konusunu ben de düşünüyordum. Buradaki sohbetler gibi olmuyor facebook'takiler. Bundan sonra resimlerden minik bir parçayı facebook'a atacağım, tamamını görmek isteyen bloguma buyuracak. 1-2 ay sonra resmi oradaki ilgili dosyaya yerleştiririm belki.
    Hepiniz öpüldünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saksı oraya yapışık Nihalcim, alamam kiii....
      Biz buralarda sohbete devam edelim, nasıl olsa kıskananlar olur :))))

      Sil
  10. Tespih ağacından organik bitki koruma ilacı yapabilirsiniz.Hiç kimseye zarar vermiyor.Çekirge veya başka zararlıyı oradan sürüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmmm... Tespih ağacına bakacağız diyorsun Bahçeperim yani... sağolasın :)
      Sen pek bi resmileştin benimle gibi gibi geldi bana, darıltım mı ki seni :(

      Sil
  11. banucum ya !
    ben bu minik bahce sohpetini nasilda kacirmisim:)
    hep gozum bu minyaturlere takiliyor her nedense:)
    bir seyler yapmak istiyorum bu konuda ama donunce olur herhalde
    canim benim opuyorum


















    ;


















    \\\\\\\\\

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanııım... şimdiden dönüşte yapacaklarının listesi uzadı gitti bakıyoruuum :)

      Sil
  12. Biz bebeklerle oynamaya alıştık canım, sen evciliğe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama daha evcilik oynamaya gelmedin ya Tüliniiiim :((

      Sil
  13. Kürdanlı süslerden bence çok güzel yeni yıl süsü olur Banu...

    Çekirge mi? Bizim yazlığın bahçesi ilk taşındığımızda kaynıyordu resmen! İki kere eve giremedim de aşağıdan babamı çaşğırmıştım! Şimdi şimdi azaldılar...

    Kürdanlı süslerini ben beğendim mi ne!!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet baban çekirgelere ne yapıyor, ben de mi babanı çağırayım yani :)))))
      Hatun beğene beğene kürdanları beğendi iyi mi :))))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)