21 Ağustos 2013 Çarşamba

Kıskanıyorum... Uyduruyorum... Mutlu Oluyorum :))

Gene kıskandım birisinde gördüğüm süsleri...
Uydurmam lazım benzerini...
(şiir gibi oldu :))
Malzeme... Malzeme... Yok bulamadım, 10x10 artık tahtalarım vardı, kalmamış :((
Komşuya müracaat...
-Mustafa abi 10x10 artık tahtan var mı ?
-Sunta takozlarım var, işine yarar mı ?
-Ver ver... uydururum...Sağol...

Kafaya koydum ya, uyduracağım mecbur :))
Suntalar da rutubet almış, üçünün tepelerini keseyim dedim parçalandı, idare edecez artık...
 Bunlar boya da tutmaz şimdi dedim, her bi yanını beyaz tutkalla sıvadım...
Boyama, yapıştırma, çakma, süsleme, bağlama derkeeeen...
Bunlar çıktı ortaya işte...
:))
Alttaki kavanozlara minik mumlar koyacağım da, bulamadım nereye koyduğumu onları :))
Neyse sonra koyarım dedim, yerlerine astım...
Biran önce göstereceğim ya sizlere... Sanki çok matahlarmış gibi... :))
Haaa... Kimi kıskanmıştım... Evimi Seviyorum-Colette... yani Nilgünümün cici kuşevlerini :))
Tabii benim uydurmaların alakası yok onunkilerle ya.. Olsun... Mutlu oldum ya ben, kıskançlığım geçti ya :))
Kavanozların içine yağmur suyu dolmasın diye kapaklarını kapattım...
Bu arada Bıdık bey merakla bir inceledi tabii onları :))
Bugünkü üretim bunlar işte :)
Bu arada bodrumu düzenledim gene, iki sandalye boyadım oturma odası için, kumaş uydurup kaplayacağım daha...


44 yorum :

  1. Banu ablacım gene marifetlerini konuşturmuşsun .Merakettim senin elinden kaçıp dönüşüme uğramayan birşey varmı:)))Ben hala eski buzdolabı ile ne yapacaksın nasıl bir şey ortaya çıkaçak merek içindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Meraklım benim :) Hiçbirşey kaçırmamaya çalıştığım için bodrum eski/kullanılmayan obje dolu bir görsen :))
      Buzdolabını değiştirmeyeceğim, merak etme, gene dolap olacak ama buz değil :))))

      Sil
  2. Ha haaa kıskançlık iyi bişi, korma kıskan da o kavanozları neden kapattın onu anlayamadım. Bir de o delikleri nasıl açtın kuş yuvalarının onu hiç anlayamadım. ellerine sağlık yaratıcı arkadaşım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız Fiammaaaaaa... yazdım ya, yağmur suyu dolmasın diye kapaklarını taktım diye... okusanaaaa :))))
      O delikler var yaaaa... onlar delik değil boyamaaaa... nasıl kandırdım amaaaa :))) Anam da delik sanmış :)))

      Sil
  3. sevgili banu
    harikasin ya ...senin kus evlerin iki katli olmus
    herhalde iceride yasiyanlar kalabalik:)))
    sefan olsun arkadasim...yaptiklarimiz once bizi mutlu etmeli
    yoksa tadi olmaz....seviyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Cihanım beniiim... Mecbur iki katlı oldu anacım, küp takozlar var ancak elimde naapiiim :)) Özledim seni ama yaaa, sanki yakınımdayken görüyormuşum gibi oluyordu :( Neyse hayırlısıyla torunun al da eline... öptüm hepinizi :)

      Sil
  4. Banu Ablacığım,
    Ne güzel tasarımlar paylaşıyorsun bayılıyorum enerjine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Evy craftcııım, fikir olsun işte yaptıklarım, ahım şahım birşeyler değil ama beni oyalıyor, mutlu ediyor, yeter bana :)

      Sil
  5. Ne hoş görünüyorlar,

    Yine hamaratlığını göstermişsin :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Hobivaktiiim, aman ne hamaratlığı canııım, çalakalem uyduruyorum işte :)

      Sil
  6. Banu... sana bişi diycem.Ben İstanbuldayım. Sana getirmek üzere ufak tefek şeyleri bi torbaya doldurdum. Ama sandık... Uf ya..valla unuttum. Kekine de o kadar tembih etmiştim. O da unuttu...
    Bu arada o kuş yuvaları ne şeker olmuş. Bu hobiler de olmasa nasıl oyalanacaktık biz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun Gülsümüm, kendinizi unutmayın da :))))
      Hadi çabuk gelin, gözlerim yolda, kulağım seste bekliyoruuum :)
      Gel de yakından gör ne çirkin o kuşevleri, ama oyalanıyoruz ya, mutlu oluyoruz ya yeter değil mi :)

      Sil
  7. süpersinizzz.bende sizi kıskanıyorum:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Halimeciiim, birbirimizi kıskanmak iyi oluyor aslında değil miii :))

      Sil
  8. Ablacım eline sağlık,ne tatlı olmuşlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Serpilcim, tatlı değil çirkin ama ben yaptım oldu işte :)))

      Sil
  9. İlahi.. Kurt var sende kesin. Duramıyorsun bi yerinde....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kurt yok ta Saadetcim, açgözlüyüm, kıskancım ben... her gördüğümü yapasım var doyamıyorum :)))

      Sil
  10. bende kıskandım şimdi napacagız:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Neslihaaan, inanmaaam... senin elinden ne güzellikler çıkıyor hepimiz biliyoruz, bu çirkinliklerin nesini kıskanacaaan :)

      Sil
  11. Banu abla çok güzel uydurmuşsun.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Feyzacııım, uydurmak benim işim :)))))

      Sil
  12. Hem doğal olmuş hem de çok şirin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çirkinler Ebrucuum, yakından çirkin görüyorum ben, ama olsun, yaptım ya, astım ya :))))

      Sil
  13. Keşke bütün kıskançlıkların sonu böyle seninkiler gibi şeker olsa :)) Ellerine sağlık ama ben o kavanozları kuşlara su kabı sandım ilk görüşte, gelir mi sahi kuşlar bu evlere? Hem dubleks de yapmışsın, belki gelin-kaynana, altlı-üstlü??? :)))) Harikasın Banu abla, öpüyorum çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür kıskançlıklar iyidir Esencim, motivasyonu arttırır :))
      Kavanozlar mum için, kuşlara su için küçük havuz var oradan içiyorlar...kuşlar kuşevlerine yanaşmıyor dağlarda nedense, zaten benimkilerin içi yok kiii :)))
      Ben de öptüüüüm :)

      Sil
  14. ben olsam malzemeyi almak için bekler dururdum, yaratıcılığına hayranım, süper bir çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Noblessem ben de sabır yok, kafaya koydum mu öyle ya da böyle olacak, onun için de hep uyduruk birşeyler çıkıyor ortaya ya :))Sağolasın :)

      Sil
  15. Ne güzel uydurmuşsun yine.Tebrikler canım.

    YanıtlaSil
  16. bence süper olmuşlarrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne süperi Nilgüüüün, çirkiiiin... çirkinler işteee :))

      Sil
  17. Harika olmuş bunlar çok beğendim ablacığım...sen hep uydur böyle ama hiç de uyduruk değil tam usta işi,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Tatesalım yapmaaa, ustalık işi olurmuuu, ölçüsüz mölçüsüz kestim çaktım, çoook uyduruklar yaaa :)) Öptüm seniiii :)

      Sil
  18. senin bu uydurmaların yokmu !bunlara uydurma denmiyor denmezde şekerim.son derece özgün ve güzel olmuşlar.sen çok yaşa ve o marifetli canım ellerin hiiiç dert görmesin.çok beğendim yine banucam.10 numara deyip seni bıdığı öpüp kaçıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy sağol Alanayımmm, sen böyle söyledikçe daha bi güzel göründüler gözüme :)) Biz de seni öptüüük :)

      Sil
  19. Ya siz harikasınız elinize sağlık bunları yapmak aklınıza nerden geliyo sizi takdir ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedim ya Birgülcüm, kıskanıyorum uyduruyorum :))
      Gördüklerim fikir veriyor, ben de elimdeki malzemelerle birşeyler yapıyorum kendimce :)

      Sil
  20. nE KADAR HOŞUMA GİTTİ ANLATAMAM
    BEN DE SİZİ KISKANIP:) AYNISINDAN YAPACAĞIM TEZ GÜNDE
    MUHTEŞEM GÖRÜNÜYORLAR
    ELİNİZE SAĞLIK
    SEVGİLER ASYA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim daha güzellerini yaparsın Asyacım, sağolasın :)
      Senin profilin açık değil :( Dolayısıyla blogunu göremiyorum ????

      Sil
  21. Allam yareppim yaaaaaa!

    Al işte!

    Ben de seni kıskandım... noooolucek şimdi?

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyduruk sunta takozların nesini kıskandın be Demeeeeet :)))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)