11 Ağustos 2013 Pazar

Şu Yuvarlak Kiremitler Var Ya....

İşte o yuvarlak kiremitlere rastlamıştım Bilal oğlanların evinden dönerken Muhtar İsmailin oradaki dönemeçte...
Dedim" iki tane verseniz bana olur mu ?" Verdiler sağolsunlar...
Ne zamandır bodrumda duruyorlardı, sıkılmışlardır artık dedim, aldım bir tanesini...
 
Birara blogların birinde çok güzel bir projeye rastlamıştım, ne yazık ki kaydetmemişim, o nedenle kimindi onu da hatırlamıyorum, işte aklımda kaldığı kadarıyla onun benzerini yapmak niyetim....
Yıkayıp pakladığım kiremitle uğraşa uğraşa böyle birşey çıktı sonunda :)

Minik biblolarımdan birkaçı kondu üzerine...
Bacası kağıt havlu rulosundan, üzerine strafor yapıştırıcısıyla sıva yaptım :))
Raflar kalın mukavvadan...
Ocak üzerindeki tencere şurup ölçeği, kulpları kablo kroşesi :))
Bu da yapım aşamasından bir manzara :))




71 yorum :

  1. Banucuğum Maho şişeleri soruyor kendi mi yaptı diyor.Sonra da ilaç ampulunden yapmıştır dediii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Nalancım, hazır vardı o şişeler, ama ilaç ampuller bu işi görür tabii, bir dahakine öyle kullanırım iyi fikir, sağol Maho abimmmmm :)

      Sil
  2. Harika olmuş ellerine sağlık güzel bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Siyah kuğuuuummm, iyi bayramlar canımcım :)

      Sil
  3. Harika olmuşşşşşşş bayıldım. Bana da ayır 2 tane benimde procem varrrrrrrr geldiğimde alırım:)) olmadı seninkini alır diper tarafınız da ben kullanırım. Nasıl tehdit ama!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekerim,bunlar eski ama yenileri yapı marketlerde satılıyor.üzme kendini diğer tarafını kullanacağım diye .zaten diğer tarafı da kullanılıyor. heyyy banu ,arkasını çevirip dış cephesini yap.ortadan delip boşluğa as,rüzgarda dönsün altına da benim kuruttuğum patlıcanları asalım tam rüzgar çanı g,bi tıngırdıyorlar.
      bu arada elgiz ateşli biraz kucağımda tek elle büyük harf yazmıyorum.
      jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjlçklhreddiiLki
      bumnlar da elgizden. o yajcam dedi

      Sil
    2. Vermem bana neee :))
      Zaten iki taneydi birini kullandım Fiammacım, geldiğinde gider yapı malzemeleri satan yerden alırız yani, senin proceleri merak ettim, tahmin ettiğimdendir mi kiii... Emelin yaptığından gibi gibi :)

      Sil
    3. Anacım bizim buranın rüzgarında parçalanır asamam Nalanım :(
      Elgizime ne olduuu, kıyamam, ben de onu öptüm ,öperim diye yazdığını düşündüm de :))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Sağol Mirayıııım :) Bıdık seni özlemiş, ne zaman gelecek diyooo, sana öpücüklerini gönderdi :))

      Sil
  5. Çok hoş olmuş,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Rabiacııım :)
      Ve hoşgeldin :)

      Sil
  6. Pes vallahi !
    Minyatür yapmışsın hem de hazır hiçbir malzeme kullanmadan.
    Bu işle ilgilenen 2 blogger tanıyorum,eminim onlar da bayılacaklar!
    Sana maşallah ! diyorum da başka bir şey demiyorum Banucuğum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Colettem, hazır malzemeler var ya amaaa :) Ocaktaki tencere hariç diğerleri hazır yaaa :) E hazır bulunca kullanmak lazım değil mi :)) Bir dahakine uydururuz birşeyler, bak Maho abim ilaç ampullerinden şişe fikrini vermiş bile :)

      Sil
  7. Allah Allaaahhhh... Vay ağrımaz başına, vay dert görmeyesi ellerine, vay Facit gibi çalışan beynine:)) (Bunları 80ler dizisinin bekçisi gibi oku e mi, yoksa benim böyle bir söylemim olmaz. Ama düşüncelerim beynelminel:)).)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi hiiiii... Nurteeen... Facitlere vura vura çalıştırırdık, beynime de vursam mı arada bir kiiii :))))
      Sağol şekeeer :)

      Sil
  8. vallahi bloguna bakmadan tahmin ettim banuş bunu ev gibi yapar diye şahane olmuş şahaneeee ellerine sağlık canısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol aksungurum Serpilim, evcilik oynamak gibi değil mi minyatür çalışmak, ben çocukken pek evcilik oynamadım da... sokakta misket filan oynamak daha cazipti :))

      Sil
  9. Ehh.. Minyatüre de el attıysan artık seninle asla yarışamam demektir. Pes ettim..:(
    Harika olmuş ya.. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be Gülsümüm, benim minyatür ancak bu kadar olur işte, mincik şeylerle parmaklarım uyuşmuyor bi türlü :)

      Sil
  10. Acaba dedim kiremiti boyayacak mı diye düşündüm ama tabiki de herzaman ki gibi hiç ummadığım ve harika birşey çıkmış ortaya. Ellerinize sağlık. Vaaavv dedirttiniz yine bana. Bu vesile ile bayramanızı kutlar nice bayram dilerim. Çok öptüm sizi. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Emelcim, aslında daha çeşitli projeler var aklımda ve arşivimde bu kiremitlerle ilgili... de... yaptıkça koyacak yer yok, bi dükkan açabilsem, yani gerçek dükkan, satılsın satılmasın depo gibi, sergi gibi olur, yapar yapar koyarım :) Ben de öptüüüüm :)

      Sil
    2. Süper olur. Bence bunu gerçekleştirmelisiniz.

      Sil
    3. İnşallah Emelcim :)

      Sil
  11. O ne şirinlik banuuuş,ellerine sağlık öptüm seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sabişimmmm... Kendi başıma evcilik oynuyorum işte :))
      Ben de öptüüüüm :)

      Sil
  12. Çok ilginç çok farklı çook şık olmuş. Elllerine sağlık Banu abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Cebimdeki renklerim Ülkerimmmmm :)

      Sil
  13. çok şık değişik olmuş.ellerinize sağlık.Banu hanım..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  14. Çok şirin olmuş Banu abla ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Süper - süper yaaa :)

    YanıtlaSil
  16. Banu'cuğum, minyatür işine de el atmışsın ve yine harika bir sonuç...süpersin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nowacraftcım, minyatür parçalarla parmaklarım pek uyuşamıyor aslında, anca bu kadar :)

      Sil
  17. süpersin canım ellerine sağlık kışlık odunlara bayıldım:)

    YanıtlaSil
  18. Harika olmuş,hayal gücünüze ve ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  19. Şaşırdım kaldım!Bu ne sabır, nasıl bir işçilik. Yürekten tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Begonvilli ev... O kadar da şey değil yaaa, banuca birşey sadece :)

      Sil
  20. Zuzaylı kadın. Nasıl şeker olmuş bayıldım. Evcilik oynayasım geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nihalim, ben de böyle evcilik oynuyorum zaten ya :))

      Sil
  21. Sevgili Banu, hayran kaldım...
    Bu nasıl bir hayal dünyasıdır böyle....
    Ellerine sağlık...
    Ayrıca mutlu ve huzurlu birçok bayramlar dilerim...
    Sevgiler gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Heyyfi ciiim, evcilik oynar gibi oynuyorum işte böyle, aklıma geleni uygulamak benimkisi :))
      Kucak dolusu sevgileeer :)

      Sil
  22. Zekanın ve sabrının hayranıyım Banucum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Başakcım... ah sabır olsa gerçekten bende, neler yaparım da, çabuk bitsin diye özen gösteremiyorum...

      Sil
  23. Muhteşem bir çalışma Banu. Evin dışında mı asılı bu? Hani bir gece baskını falan mı yapsak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Saadetcim, sen bu işe el atarsın bence, benimkini yürütmene gerek yok :))

      Sil
  24. çook güzel canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  25. Harika görünüyor, emeğinize/ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel olmuş Her ayrıntı ayrı bir güzellik katmış
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  27. Harikaaaaaaaaa olmuş... Bayıldımmmm. Ellerine sağlık Banu Ablacım. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  28. bayıldım, minyatür işleri çok seviyorum ben yaa ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minyatür işleri güzel de Nadirecim, dediğim gibi, benim parmaklarım uyuşmuyor minnak şeylere :)

      Sil
  29. geçmiş bayramını kutluyorum..sen çok tatlısın ya..bayıldım buna ben

    YanıtlaSil
  30. "böyle bişey çıktı" diyerek nasıl da tevazu göstermişsiniz. ben muhteşem dicem ama bence yetersiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama Narçelencim, minyatür işlerini gerçekten harika yapanlara haksızlık olur, benimki onların yanında çooook basit kiiii :)

      Sil
  31. Şansımızı deneyelim dedik, katıldık :)

    YanıtlaSil
  32. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    YanıtlaSil
  33. Ocağın karartısını da unutmamışsınız :) Ellerinize sağlık , minyatür çalışmanıza bayıldım...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)