31 Ağustos 2013 Cumartesi

Okudum Bitti... Okumaya Başladım...


Kimsenin gerçekliğine inanamadığı bir aşk hikayesiyle işlenen, geçmişten bugüne siyasi olayların harika anlatımı...
Hem duygusal... Hem yakın siyaset tarihi... Yani hem doyurucu, hem eğitici...
Kalın bir roman, ama sürükleyici, hızlı okuma alışkanlığımı bir yana bırakıp sindire sindire okuduğum bir kitap oldu...

Ve şimdi güzel bir aşk romanına başladım... Beynim biraz dinlensin :)
Bu arada kış hazırlıkların da devam ediyorum :))


31 yorum :

  1. 'Kayıp Romanlar' kitaplığımda okunmayı bekliyor:)
    Size keyifli okumalar diliyorum.
    Bıdık'ı öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. benimde bekleyen kitapların içinde, öncelik versem iyi olacak demekki :))
    Banu hanım izlediğiniz bloglar listesi ekranın sağındaydı ama epeydir yok,
    ben hergün önce size uğrayıp ardından da oradakileri şöyle bir geziyordum iyi oluyordu:) tekrar eklerseniz çok sevinirim..
    Berrin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öne al Berrincim :)
      İzlediklerimi kaldırdım, bloglovine aktardım, yeni yayınlar mail kutuma düşüyor, izleyicilergadgeti sayfa açılımını çok yavaşlatıyor o nedenle koymasam daha iyi olacak, üzgünüüüüm.... :(

      Sil
    2. ama kendine blogger hesabı açarsan, izlemek istediklerini ekleyebilirsin rahatlıkla...

      Sil
    3. birazcık teknoloji özürlüyüm de:) kızım gelince blogger hesabı konusunu bir konuşayım bakalım, eee boynuzlar kulağı geçti:)

      Sil
  3. Kayıp ROmanlar ı bana ayır gelince okurum. yanımda kitap getirmeyeyim, kimseye verme! YOksa depoyu kalan ederim haberin ola!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohooooo Fiammam, koccca kitap, sen vakit bulacağını mı sanıyorsun kitap okumaya, ha ha haaaaaa :)))) Depom sana feda olsuuun :)))))

      Sil
  4. Kayıp Romanlar benim de çok keyifle okuduğum bir kitap oldu...Bu arada örtüne bayıldım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Saadetcim, ilk işlediğim şile bezi örtülerden biri o :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. O zaman en kısa zamanda okuyacaksın Bahçeperim :)

      Sil
  6. Çok sevdiğim bir kitaptır. "Güven" in bir devamıdır aslında. Keşke önce onu okusaydın Banu. Ama okudukça diğer romanın ne olduğu anlaşılıyor aslında.

    Ben zaten Vedat Türkali yazsında....Diyenlerdenimdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa evet Tülinim, okumaya başladığımda farkına vardım... Ama var ya, o günleri hatırlayıp üzülüyor insan okudukça :(

      Sil
    2. Yok böyle bir anlatım değil mi? Nasıl içine çekiyor kitap insanı...

      Bu tarzı sevdiysen sana küçük bir liste sunabilirim :)

      Son olarak "Mino'nun Siyah Gülü" nü okudum ve çok beğendim.

      Sil
    3. E bunu da yazdım listeme Tülinim, upuzuuuun bir alınacaklar listem oldu, okunacaklar da yığılıyor :))))

      Sil
  7. Merhabalar blogunuzu dün keşfettm çok hoşuma gitti bütün paylaşımlarınızı okuyorum.öğrendiğim çok şey oldu idolümsünüz :-) sizin gibi üretken olmak isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Adsız, bir de adını yazsaydın ya :) Çok mutlu oluyorum paylaşımlarımın birilerinin işine yaramasıyla :)

      Sil
    2. Ayy evet unutmuşum yazmayı Derya ben :-) daha 23 yaşındayım size abla dememin sakıncası yoktur umarım.bu arada şu an blogunuzun kalan postlarını okumakla meşgulüm.hepsi ayrı fikirler veriyo.sizide çok samimi ve çok tatlı buldum ;-)

      Sil
    3. Merhaba Deryacım, bana istediğini diyebilirsin canımcım, sana kolay gelsin diyeyim :)

      Sil
    4. Sevindim samimi olmanıza banu ablacımm...şimdi yaptığın tatlı tuzlu kurabiye postundayım :-) bir kurabiye canavarı olarak sadece görüntüleriyle yetindim..belki bigün seni ziyarete gelsem beni kabul edip yaparsın diye ümitlendim :-)

      Sil
    5. Seve seve yaparım Deryacım, yeter ki geliyorum de bana :)

      Sil
    6. Ohh davetide aldık valla evlenince eşimle her yeri gezmeyi planlıyoruz eğer o taraflara gelirsek uğramak sizi yakından tanımak çok isterim.. :-) ablam

      Sil
    7. Niye astın suratını Deryaaa, bekliyorum dedim ya :)

      Sil
  8. keyifli okumalar. gelincik bahçesinde kitap keyfi süper:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelincik her yere yakışıyor değil mi Haticem, insanın içini açan bir çiçek :)

      Sil
  9. listemde olan bir kitaptı.en kısa zamanada alacağım.keyifli okumalar.norayı severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke okumaya daha çok zamanım olsa Alanayım, klonlanmak istiyoruuuuuum :)))))

      Sil
  10. Banucum,okumadım,hemen okuyacağım ama...
    Kış hazırlıklaırnı okudum da başım döndü,ben de başladım ama senin kadar yapamam.İnsanın yaptıkça yapası geliyor gerçi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sen çoktan yapmışsındır hazırlıkları Laleeeeee :))
      Özellikle fasulye depolamışsındııır :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)