28 Ağustos 2013 Çarşamba

Leylekler Gidiyor...

 








Bir de net çekebilseymişim.... :((


36 yorum :

  1. gitmesinler lütfenn:((hüzün ayı geliyor, durduk yere hüzünlendim şimdi ,sevgiyle kal ablacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar gitsinler boşver Suzancım, geri geleceklerini biliyoruz ya, niye hüzün veriyor ki sonbahar o da ilkbahara hazırlanmıyor mu :)

      Sil
  2. Banu'cum,
    Geçen Pazar günü de Tuzla'dan gittiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırayla hepimize Hoşçakal diyorlar demek ki Minecim :)

      Sil
  3. bu leyleklerin acelesi var galiba daha yazdayız yav :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E anca toparlanıyorlar Mericim, daha gidip ev bulacaklar, yerleşecekler filan :)))

      Sil
  4. gitmesinler :) çağır onları geri gaga vericem de mama vericem de yağlı ballı ekmek vericem de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kandıramadım be Nilgünüm, ille de yolcu yolunda gerek diyorlar :)

      Sil
  5. Gelişleri ne kadar güzel ve neşeli ama gidişleri de hüzünlü, keşke hiç gitmeseler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım gelişleri ilkbaharı gidişleri sonbaharı getirdiği içindir Hülyacım, doğanın kuralları işte...

      Sil
  6. Bence onlar gelmiyordur da gidiyorlardır. Ne de olsa Banu Abla kış hazırlıkları konulu postlar girmeye başladı. Onlar tembel anacım, oturup iki fasülye kurutayım, patlıcan közleyip buzluğa atayım, salça yapayım demezler. Benzin masrafı, otel rezervasyonu da sorun olmayınca her halde, güneye kış mı geliyor ver elini kuzey ülkeleri, kuzeye sonbahar mı yaklaştı, uçuver güney ülkelere:) Biz de debelenelim duralım: Yazlıkları kaldır, kışlıkları çıkar, turşu kur...Yeri geldi mi de "kuş beyinli" der geçeriz:) Zannımca bizden daha akıllılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E ben de gidiyorlar dedim ya Nurteciiim :))))
      Biz de böyle göçebe mi olsaydık... yok yok.. her mevsimin cefası da var sefası da bence :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Biz kış hazırlıklarına başladık ya Başakcım, onların da kış hazırlığı böyle işte :))

      Sil
  8. Ne güzeldir gökyüzündeki yolculukları, annenemle Sİlivriye giderken onların uçuş molası verdikleri su kenarlarında babama arabayı durdurtup aşağı iner izlerdik:( Bu sen ne yerde ne gökte hiç görmedim, bugünden itibaren bakayım bakim, sizin üzerinizden geçtiklerine göre belki görürüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman Fiammam, sen leyleği havada görmeden bu kadar gezenti oldun bir de görsen ne olacak kimbilir :))))

      Sil
  9. Gayet güzel çekmişsin.Gökyüzüne hayran kaldım.Mis gibi havayı hissettim ve leyleklerin sesini bile duydum. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok enteresan onları izlemek Ahestebestem, öncüleri var, gurupları var, gurup başları var, bekliyorlar, dönüyorlar dans eder gibi, sanki bir bale resitali izledim inan...

      Sil
  10. Ee, leyleği havada gördün, bu yıl senden bol bol gezi postları okuyacağız sanıyorum...Bir kaç gün önce de ben gördüm, bu umutla bekliyorum, bakalım, bir deyimi daha test edeceğiz bu yıl inşallah...Gittiğin yerlerde internet çekmezse kart at e mi? Merakta bırakma bizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım Elifim , ben buraları bırakıp gitmam bi yerlere, şehire bile inmek istemiyor canım ya, zorunlu inişler olmasa... :)

      Sil
  11. Yaa Banucum buralardan da gidiyorlar :( geçen gün üzerimizden uçup gidiyorlardı elime pisledi biri artık ne demekse :)) !! Daha bitmesin yaz leyleklere inat biz daha yaşayalım yaz günlerini ama onlar hiç yanılmazlar di mi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo Tunacım, kısmet büyük yerden hem deeee, hadi hayırlısı :)) Dediğin gibi onlar bilirler zamanını, bu da demektir kiiii, sonbahar kapıdaaa :)

      Sil
  12. Kışa doğru gittiğimizi söylüyorlar.Az biraz daha güzel havalar olsun ,diyorum.Gidecek görecek yerlerim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gene gez gör Bahçeperim, havalar nasıl olursa olsun, yeter ki senin havan güzel olsun :))))))

      Sil
  13. bugün aynı şeyi bn yaptım bnde çektim :))sabah sabah hepsi toplanmış gidsiyolardı çok hoş bi görüntüsü vardıı bnde paylaşim bak kıskandım şimdi :)

    YanıtlaSil
  14. banucum ...bana selam yollasaydin ya:)))
    sanki buraya gelicekler gibi...
    canim cok hos cekmisin,,,asagiya kayarken goruntu,,,sanki ucuyor gibilerrrr
    opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında profesyonel bir çekimle harika olurdu Cihancım, inanılmaz güzellikti seyredeken :)

      Sil
  15. Eeeee artık mevsim kışa doğru ilerliyor,göçmenler de yer değiştiriyor,hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar gidiyorlar, kış kuşları geliyor Tatesalım, minik turuncu göğüslü kuşlar, hani kartpostallarda olur ya karlar içinde :)

      Sil
  16. Ben birde Baharda ayakta görmüştüm gelişlerini:(

    YanıtlaSil
  17. Şimdi ben leyleği havada görmüş sayılır mıyım? Bir tane de değil hem de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayılırsın Yeşimim sayılırsın, hadi gezmelere başla, ama ilk önce banaaaa :)))

      Sil
  18. Aman Allahım! ben birini havada gördüğümde seyahat etmekten yorgun düşmüştüm. Allah yardımcınız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni etkilemiyor artık Narçelen cim, buraları bırakıp gitmem kiii :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)