29 Ağustos 2013 Perşembe

Sonbaharı Getirdim Ben...

Doğru söylüyorum, bu sene yaz ayları genelde sonbahar gibi geçti zaten bizim burada ya, e leylekler de gitti, ben de sonbahar moduna gireyim bari dedim :)
Şöyleki...
İlkbaharda budayıp çelenk yaptığım sarmaşık kurumuş, onu ele aldım,

yanına topladığım palamutlar, kozalaklar da geldi, başladım yapıştırmaya...
Abeslanglardan bir de "Merhaba" çiti yapıverdim...
Yapıştırdım orta yerine, sıktım verniği her yanına, oldu işteee...
Çıkardım yaz çelengini, astım Sonbaharınkiniii :)





34 yorum :

  1. Aklıma Bir şarkı getirdin''Baharı görmeden yaz geldi geçti'' bu yıl benim öyle oldu ama senin çelenk harika olmuş:)
    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu şarkıyı hep söylüyorum ya bu sene Serapcım :(
      Sağolasın :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Madem öyle Ebrucum, o girişte seni görelim birgün ne dersin :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sağol Gözdeciiim :) Mutlu masalın ömür boyu sürsün inşallah :)

      Sil
  4. Palamutlar tam da hayal ettiğim yere yerleşmiş. Harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle mi hayal etmiştin sen de Nihalim, demek ki aynı çalışıyor kafamız :)

      Sil
  5. hemen sonbaharı getirme banu ablaaaaa,ben daha denize giriceeemmm :(

    ellerine sağlık,çok doğal ve çok güzel olmuş, "dikkat dikkat,son fotoda hayat vaaaaarrrr" öptümmmm,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbaharı ben aldım Miniğim, yaz günlerini sana bıraktım :) Öptüm seniii :)

      Sil
  6. Harikasın ablacığım bayılıyorum senin bu pratik işlerine :) Keşke sonbahar için acele etmeseydin yazı çok özleyeceğiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Yeşimim, ama acele eden ben değilim Sonbahar :))

      Sil
  7. Kasım çocuklarının sonbahar sevgisi zaten tartışılmaz. Artık sonbahar zevki de tartışılamaz :D Çok beğendim ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Nurdancım, ben her mevsimi seviyorum aslında ya, sonbaharın yeri başka :)

      Sil
  8. Evin kapsina bayildim dekor muhtis olmus ellerine saglik canim sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gügücüm, yakından görmeye de beklerim :)

      Sil
  9. çok harika olmuş :)
    gelsin artık sonbahar ....

    YanıtlaSil
  10. wallaha bravo Banu ablacım çok yaratıcısın ;)

    YanıtlaSil
  11. Bayılıyorum sana ve yaratıcılığına ablacım ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de böyle yorumlara bayılıyorum Öznurcuuum :))))

      Sil
  12. eline sağlık abla sonbaharı karşılama güzel :)

    YanıtlaSil
  13. ya sen hangi ara bu kadar işi yapıyor bitiriyor ve yayınlıyorsun.?O enerjinden 1/4 ünü bana yollasana.Yetişemiyorummm da...!(maşallah)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş zamanım çok herhalde Bahçeperim bilmem ki, boş durmayı sevmediğimden birşeylerle dolduruyorum hep :)

      Sil
  14. ellerine sağlık banucum bizim sonbaharımıza daha epeyce var :))
    çok güzel olmuş buram buram doğa dokusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Haticem :) Doğada ne çok malzeme var değil mi :)

      Sil
  15. OLMUŞ Kİ HEM DE NASIL OLMUŞ.SÜPERR! senin bahçe hazine gibi ama bakıp da gören gözlere.eh hem o gözler hem değerlendiren maharetli eller var.helal sana.çok güzel olmuş banucam.ellerin dert görmesin.çok öpüyorum senii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersilerden demet demet Alanayım, doğada malzeme çoook :)

      Sil
  16. Yaşasın sonbahar. Artık sözler yetmiyor seni anlatmaya canım.Gel bi öpiiim ben seni. Çooook güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beni öpeceksen ben bunlardan dizi dizi yaparım Nalanıııım :))))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)