25 Mart 2012 Pazar

Abajurda Değişim :)

Yeğenim Ece'nin bebekliğinden bir abajur...
Kumaş kaplama olduğu için yıllar maalesef kahverengiye dönüştürmüş, eh Ece'de genç kız artık zaten :)

Önce herbir tarafını söktüm, bebeğini ve dantellerini atmadım tabii, lazım olur :))
Sonra uygun bir parça bulup kah dikerek, kah silikonla yapıştırarak üzerinde çalıştım...
Bu arada, ilk yapmam gereken şey olan metal kordon borusunu boyamayı en sona bırakmışım, aceleciyim ya :))
Neyse sonuca bakın siz, nasıl ?
İçinin lambası minik ampullerden, yani gece lambası... Yani kumaşı yakamayacak cinsten :)


79 yorum :

  1. Çok güzel çok şirin olmuş.. bayıldım doğrusu.. ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tasarıbell, teşekkür ederiiim :)

      Sil
  2. Banucum ne kadar yaratıcısın. Ellerine sağlık.Benim de iki tane simsiyah renkte var bende onlara mı bir el atsam.Ne yapsam.Ama daha önce hiç denemedim.Senden cesaret alarak bir gün deneyeceğim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beycan Canancım, hemen başla değişime bence, ne kaybedersin ki, istersen resimlerini yayınlayıp arkadaşlardan fikir al :)

      Sil
  3. oh,mis gibi olmuş Banu.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş. İki küçük biblo da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevginin ruhu, teşekkür ederim, minik meleklerimde hediye gelmişti, şimdi yerlerini buldular :)

      Sil
  5. Yüzde bin değişim:)) Koy vitrine sat, bebek odası abajuru diye. O derece yani:)) Hârikasın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretim yaaa, niye bebek odası, bebek odasına yapmadım kiii:( Ama beğenmişin ya yeter :))

      Sil
  6. çok şirin olmuş banu hanım eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. amaninnnn pek güzel olmuş,şirin mi şirin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Kızımında bebekli abajuru vardı. ergenlik döneminde istemedi. ben de komşuya vermiştim. gerimi istesem :)) şaka,şaka.. çok şirin abajur mavide,biblolarda çok yakışmış. karanlık geceleriniz aydınlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacııım, ben hep diyorum ya saklayın diyeeee :))
      Teşekkürler canımcım :)

      Sil
  9. yeni yüzü gerçekten çok güzel olmuş mutlulukla kullanın:)

    YanıtlaSil
  10. yeni yüzü tam genç kıza yakışır olmuş güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa, Esenciim, ona yapmadım kii :)) Beğenmez zaten, misafir evine koydum :)

      Sil
  11. çok şık olmuş.ellerinize sağlık.metal kordona da kurdela sarabilirsiniz:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim, boyadım gitti :) elimde beyaz kurdele yoktu zaten :))

      Sil
  12. ellerınıze saglık herseyden bır fıkır uretıyorsunuz masallah..bır konu sorucaktım sıze bu blogdakı yerlesım seklı olarak benzer resımler konular altta acılıyor ya nerden nasıl yapılıyor ben kurcaladım bulamadım bana anlatırsanız sevınırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarencim, bak o resimlerin olduğu yerin sağ alt tarafına "LinkWithin" yazıyor ya, ona tıkla bunu alacağın site açılacak :)

      Sil
  13. süpersin... geridönüşümün kitabını yazacak kadınsın valla.çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma geldi de Durucum, abajur şapkası da resimlesene sen, ne güzel oluuur :)

      Sil
  14. harika olmuş... sahibesi güzel günlerde, keyifle kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruşenciiim, özlemişim seniii :) Misafir evine koydum :)

      Sil
  15. güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. harika,ne denebilir ki..
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elmalı kurabiyem, teşekkür ederiiim :)

      Sil
  17. Vay be ne halden ne duruma getirmişsiniz bravo size tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feri cim, herkes yapabilir bir şekilde, yeterki yenilemeyi kafasına koysun :)

      Sil
  18. Nasılda değişmiş abajur,yeni haline bayıldım ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı evin cadısı, teşekkürleeer :)

      Sil
  19. Çok güzel olmuş kiii bu :) Ellerine Sağlık Banu Ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üçkadın üçmoda cım, teşekkür ederim kiiiiii :))

      Sil
  20. çok güzel olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Ellerinize sağlık harkika bir yenileme:) çok beğendim.

    YanıtlaSil
  22. Ellerine sağlık abşacım süper bir değişim olmuş zaten gerekiyormuş :D Öpüldün canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibeliiiim, eskiler yenilenmeli değil miii :)

      Sil
  23. Vallahi çok güzel olmuş ellerine sağlık Banucum.

    YanıtlaSil
  24. Ellerinize sağlık Banuca hanım:)) seni dürtmek geldi içimden yine o yüzden yazdım sakın kızma Banucam, face ten buraya gelirken yine şaşıracağımı biliyordum ama bu kadarını düşünememişim...önce o kara bebek sandım yaptığını sonra aşağı inince 'işte bu dur'dedim her zamanki gibi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müge Arıkan Hanım :)) Mügüüüm, seni şaşırtmak bu kadar kolay mıııı :)

      Sil
  25. harika olmuş geri dönüştürme de üstüne yok Banucum süpersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü çantam, geridönüşüm seviyorum da, güzel dönüşümcüler de var hani, haklarını yemeyeliiim :)

      Sil
  26. Ohhhh...bahar gibi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefiseeem, sen beğendin ya... oooohhhhh rahatladım :))

      Sil
  27. Vallahi eskisinin yenilik halinden 100 kere daha güzel. Müthişsin ne diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalim, müthiş bir uydurmacıyım değil miiii :)))

      Sil
  28. çok cici olmuş ellerinize sağlık,çok güzel şeyler yapıyorsunuz severek takip ediyorum sizi

    YanıtlaSil
  29. eline sağlık ablam evde benimde değişecek 2 tane abajur var bende değiştireyim senden örnekle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsııız.... Hemen değiştir ama bana resimlerini mail at bari, merak ederim :)

      Sil
    2. ABLA BEN AYNUR

      Sil
    3. Aynuuur, artık blogger üyesi olsan da adsız olmaktan kurtulsan diyoruuum :)

      Sil
  30. Bebekli halide çok güzelmiş ama şimdi daha bir iç açıcı olmuş iyi olmuş ellerin dert görmesin Banu abla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nrhnmrl cim, o hali de güzeldi ama temizlenmesi mümkün değildi, o nedenle değişime uğramak zorunda kaldı :)

      Sil
  31. çok cici olmuşşşşşşşşş

    YanıtlaSil
  32. Banucum,sana bir teklifim var.. :))
    Bence sen Bloğunun adını değiştirmelisin " Banuca Herşeyler "
    Eline-fikrine sağlık canım,iyi günlerini aydınlatsın inşallah yenilenmiş cici abajurun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Darmanııım, çok hoşsun, güldürdün beniii:) Teşekkürleeer :)

      Sil
  33. müthiş birisin, süpersin sen, değişime hayran kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessem, çılgın-çatlak-deli kabulum, müthiş-süper beni aşar yaaa :) öptüm seniii :)

      Sil
  34. Sana ve yaptıklarına yapılacak iltifat kalmadı, ben TDK ya başvurayım da senin için yeni kelime türetsinler :)))

    Not: Ah bir de kendimize de geri dönüşüm uygulayabilsek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenuuur, karşılıklı iltifatlar haaa :) Kimin daha özenli, uydurmadan, itinayla çalıştığı ortada şekerim :)
      Ben kendimden memnunum yaaaa, idare ediyorum hani :)

      Sil
  35. Süpersin valla tek kelimeyle harikasın. Ellerine sağlık şekerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğiiim, süpersin diye yemin etme kız,çarpılırsııın :))Öptüüüm :)

      Sil
  36. çok çok çoook güzel olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecercem, çooook çooook çok teşekkürler :)

      Sil
  37. Ne biliim? Renk bebek odasını çağrıştırdı herhalde. Yoksa tabii senin evine çok yakışmış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretim, hoş benim ev de bebek evi gibi zaten değil miiii :)

      Sil
  38. Banucam ellerine sağlık, ne kadar güzel olmuş :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)