21 Mart 2012 Çarşamba

Perde Diktiiim :))

Anne Sultan geçen yaz dantel yarım perdeler örmüştü arka odalar için...
Eh temizliği yaptık ya, perdeler de değişiyor...
Şile bezinden işlediğim perdeleri taktım anamın ördüğü tüllerle,

ıııııh beğenmedim, renkler uymadı :(
Hemen alternatif araştırmasına giriştim..... ve buldummmmm :))
Çeyizimden bir masa örtüm ve 12 peçetesi var, hani rahibe işi derler, o örtüye göre masa olmadığından, daha önce Şiledeki eve perde yapmıştım, peçetelerini de eteğine üçgen üçgen eklemiştim...
İşte o örtü-perde işimi görür... Peçeteleri söktüm, perdeyi -yani örtüyü- yatak odamla hobi odam arasına astım...
Şimdi iki odaya da takım perde lazım ya, peçeteleri 6 şarlı birleştirdim,  rustik halkalarına takmak için kurdele seçeneğini kullandım :)
Kurdelelerini de makina da çektim,
oldu bana en pratiğinden iki perdeee :) İşlem tamam...
Ütülenip yerlerine asıldı :)

Bu yatak odamdaki, tülü tabiiki güllüüü :)
Hazır yatak odama girmişken etrafa bakmak ister misiniz...
Güllü kağıtlarla kapladığım kutularda fotoğraflar var merak ettiyseniz :)
Ayak ucumdaki rafta okunmayı bekleyen kitaplarım, yıllaaaar yılı benimle olan sevgili ayım, o köşe Bıdığın gece uykusu köşesi :) Yanındaki uzanıp kitap okursam üzerime aldığım battaniyem, zig zag teknikle örmüştüm..
Başucum... Yatak başlığımı kendim yapmıştım hatırlarsanız, gardrobuma takım :)
Yatak örtümü hatırladınız mı, hani kullanmadığım iki hurçtan dikmiştim :)
Başucuma komidin sığmadığı için duvar cebi kullanıyorum, herbirşeyim onun gözlerinde...

Gardrobumu da kendime göre yenilemiştim, duvar kağıdı ve strafor köşebentlerle :)
Geçelim mi hobi odası tarafına, milyonuncu kez gene biraz değişti de :) şöyle her bir köşeden hatırlatma yapayım :)





Bıdık mı ne yapıyor, akşam böyle keyif yapıyordu sobanın önünde,

gündüz de keyfi değişmiyor, en güzel köşelerde yatıyor, dışarı çıkıp sağa sola havlıyor, geliyor gene en güzel köşeye yatıyor :))

Kaldı salon, annemin odası, küçük oda... Belki yarın :))
Sonra Küçük ev, verandalar, bahçe.... paylaşayım mı :)
Ama bu arada mutlaka yapmam gereken birşey var, sevgili Özden kardeşten gelen bir sürprizi tamamlayıp göstermem gerekiyor, çok şekeeeer, o kadarını söyliyeyim ama ne zaman tamamlayabileceğim o meçhul maalesef :(


61 yorum :

  1. yine harikasınız... ellerinize sağlık... sizi görünce utanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminecim, benim yaptıklarım hep kolay tarafından ve çabuk bitecek şekilde, pek özenmeden yapılan işler, ben pek harika bulmuyorum da, iş görsün, göze biraz hoş görünsün amacım :)

      Sil
    2. harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Sil
  2. Paylaşın paylaşın:) Öyle güzel fikirler veriyorsunuz ki evinizin her köşesi hatta her milimi bir fikir barındırıyor:) Ayıla bayıla bakıyorum. 41 kere maşallah. Huzurunuz ve mutluluğunuz daim olsun, sağlıkla ve ağız tadıyla yaşayın inşallah.
    6 kumaş peçeteyi birleştirip ve kurdeleleri de dikip böylesi güzel bir perde elde etmek koca bir bravoyu hak ediyor bence:)
    Yine her bir ayrıntıya keyifle baktığımı bilmenizi isterim.
    Bıdık onu çok sevdiğimi biliyor değil mi?:)))
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, hep diyorum ya tembellik=pratiklik :)) Yeni perde dikmeye üşenince böyle kolaylıklar buluyorum, hepsi bu işte :))
      Bıdık seni bekliyor kendini bol bol öptürmek ve sevdirmek için :)

      Sil
  3. Banucum maaşallah çok beceriklisin. Nazar değecek.Evine bayıldım.Anneciğine de selamlar sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beycan Canancım, becerikli değilim yaaa, uydurukçuyum ben :)) Öptüm seniii :)

      Sil
  4. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. imrendim size ya çok marifetlisinz maşallah ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgülcüm, marifet mi uydurma mı dersen uydurma benim yaptıklarım, herkes kolaylıkla yapabilir, yok mu peçetelerin çeyizinde filan :))

      Sil
  6. Banu Abla, evinin her köşesinde senin ve annenin el emeği var. Ne kadar yaşanmışlığı olan şeyler bunlar. Diğer kısımları da paylaş lütfen, okuması masal gibi, sen de yazarken eminim gözlerinin önünden geçmiştir yaptığın şeyler, ellerine sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım, el emeklerini seviyorum biliyorsun, nasıl olursa olsun "ben yaptım" demenin verdiği bir zevk var :)
      Diğer yerleri de paylaşacağım, zaten herşeyimi paylaşıyorum ya :))

      Sil
  7. Şekerim:) ne kayifli bir evin var, güle güle otur.
    Yaptığın her şey güzel, ellerin dert görmesin kısmetle dolsun.
    Anacığınla uzun yıllar sağlık ve afiyetle evinin keyfini süresin.Amin.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahestebestem, evin keyfini dostlarla sürmek en güzeli, onun için bekliyoruuuum :)

      Sil
  8. Bayılır böyle merakda bırakmaya.Bekleriz şekerim ,alıştık artık.
    gÜLE GÜLE KULLAN HER BİRŞEYİNİ.mİS GİBİ,ÇOK GÜZEL.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülinim, işin zevki bu işte, merakla bekleyeceksin, sonra da "amaaan bu muymuuuş"diyeceksin :))

      Sil
  9. Her karesine zevkle baktım. Ne kadar güzel, düzenli ve el emekleri ile dolu her yer. Banucam merakla bekliyorum diğer her yeri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, dizi film gibi oldu bu yazılarım :))

      Sil
  10. cıvıl cıvıl her köşe sizi anlatıyor ..pek beğendim ..hemen yoğurt kutularını biriktirip yapışkan kağıtla kaplama isteği duydum içimde ...neden acaba ..sevgiyle kalın ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kelebekana, kaplandı mı yoğurt kutuları acabaa :))))))

      Sil
  11. Merhaba evinizin her köşesi ayrı güzel ama hobi odasına çok imrendim güle güle sağlıklı günlerde kullanın sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcım, dilerim herkesin gönlünce bir çalışma odası (bana göre dağınıklık odası) olur :)

      Sil
  12. müthiş olmuş ablacım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. ah ne becerikli ve çalışkan bir kadınsın sen!seveyim senin marifetlerini.ellerine sağlık banucam.bana şevk kazandırıyorsun.tembellik yaptıkça san gelip bi toparlıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanayım, uzaktan sana şevk veriyorum demek, amaaaa becerikli hele hele çalışkanlık biraz uzak bana, bi erken kalkabilsem çalışkan olacağım da, olmuyoooor :))

      Sil
  14. harikasın banucam duvar cebine bayıldımm Allahım bana da oyle bir hobi odası yarabbim nooolurr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor menekşem, sabret be şekerim, elbet birgün hobi odan olur senin de, benim 50 mden sonra oldu bak :))

      Sil
    2. 12 senem var çok kalmadı o zaman şekerim bende ufak değilim :)) bu arada bişey farkettim sende yay burcusun benim gibi

      Sil
  15. kolay gelsinnn beceriklim benim harika olmuş perdeler.

    sobanın karşısındaki göbişi öpüyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü çantam, Bıdık sırt üstü yatıp öptürmeye bayılıııır :))

      Sil
  16. perdelere bayıldım, çok hoş olmuş, hem yaratıcı hem beceriklisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessem, düpedüz uydurukcuyum beeen :))

      Sil
  17. Banu hanımcım; kendimi sizin evinize gelmiş gibi hissettim:) herbir köşesindeki el emeklerinize hem özenerek hem de beğenerek baktım. Her köşe sizi bana anlatı; zevkinizi, çalışkanlığınızı, becerikliliğinizi, yaratıcılığınızı, mutluluğunuzu..... herşeyi. Her yer bir harika, temiz ve düzenli; daha ne diyeyim mutluluğunuz ve sağlığınız sevdiklerinizle daim olsun. size, annenize ve bıdığa sevgiyle sarılarak, mutlu bir şekilde evinizden ayrılıyorum. Bana yaşama sevici verdiniz. Sağlıcakla kalınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşecim, birgün gerçekten gel o zaman, daha da mutlu olursun belki, ya da karışıklıktan başın döner, resimlerde derli toplu göründüğüne bakma sen :))

      Sil
  18. Banucum senin ev sana dar geliyor gibi en kısa zamanda bitaraftan ilave yaptırmalısın. Hobi köşesi değil ev komle hobi evi mubarek.İmrenmemek mümkün değil. Her bi köşesi el emeği göz nuru işlerle bezenmiş.Yazın bahçeye büyüüük bi sergi açmaya ne dersin.Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabihacım, ha haaa, ne kadar büyük olursa olsun gene doldururum beeen :)) Ama büyük evleri sevmiyorum, küçük ve şirin olmalı :) Yazın bahçenin de sergiden farkı kalmıyor zaten, gelince görürsün :))

      Sil
  19. Yaa son resimlerden başlayayım yorum yazmaya. Gamlı Baykuş mu dersin yoksa psiko mu bilmem ne dersen de razıyım ama o sobaya dikkat edin. Bıdık en son fırladığında fincanı devirmişti yine ses duyar fırlar falan aklım gitti kordona o kadar haşır neşir görüntüsünü görünce:(, gözünüzü ayırmayın ya da en iyisi yakmayın ne olur:(
    Gelelim diğer yorumuma, perde süper olmuş özellikle separatör olarak kullanman, devam devam, yani yayınlamaya,yavaş yavaş yap hızlı gidiyorsun ve yoruyorsun kendini:)Solmaz teyzenin özellikle ellerine sağlık harika olmuş onun yaptığı kısım ayrıca. Öptümmmmmmmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammam, bu soba milim eğilse kendiliğinden sönüyor, korkma psikocum :)) Psikooo sevdim ben bunuuu :))))) Hızlı mızlı gittiğim yok şekerim, öğlene doğru kalkınca ancak bu kadar oluyor yoksa daha ...oooo çok işim var çoook :))Solmaz teyzen teşekkür etti toptan herkese çoktaaaaan yattı :)

      Sil
  20. Her şey her zaman ki gibi harika. Sen ne hamarat, eli çabuk kadınsın yahu. Şöyle baktım da, ben bir komodininin üzerinin tozunu almaya kalksam 1 saatte anca yaparım. Evde sırf bu yüzden süs, biblo vs.yi minimuma indirdim, Haluk bıy bıy etmese hepsini kaldıracağım :) İş çıkmasın diye çıplak çıplak, zevksiz zevksiz oturmaya bile razıyım :)) Oh ne güzel sen yap ben de zevkimi senin yaptıklarınla tatmin edeyim bedavadan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalim, bence sen işe bir başladınmı heryanı tertemiz edersin, mesele işe başlamakta, yani bana göre öyle, başlamaya üşeniyorum, başlayınca duramıyorum :))Etrafın boş olmasından nefret ederiiiim :)

      Sil
  21. solmaz teyzemin ve seninde ellerinize sağlık perdeler süper olmuş.hamarat banu evi tertemiz etmiş yeniden düzenlemiş yaza hazır etmiş,sağlıkla,mutlulukla tadını çıkarın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksungurum Serpilim, heee yaza hazır, eh geri kalanları da gelenler halletsin artık :)) Gelirsin demiiiii :))

      Sil
  22. Eviniz yaşayan bir ev sanki.Ne güzel bir hayat yaşıyorsunuz.Benim de isteğim emekli olup sizin yaşadığınız gibi bir yerde yaşamak...)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayfercim, benim kavuştuğum emeklilik hayatına senin de kavuşmanı dilerim Allahtan :) Sevgiyle kaaaal :)

      Sil
  23. Banucum lütfen bu kadar mütevazi olma,bir çırpıda düşünüp uygulamaya sokan fazla insan yok inan. Mesela ben şu günlerde düşün düşün modundayım nereye kadar bilmem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, üşengeçlikten dolayı pratik zekam gelişmiş herhalde :))))
      Sen ne düşünüyorsun kiii, elimden gelen birşey olabilir mi ?

      Sil
  24. teyzemin ellerine sağlık, ne güzel örmüş.perdeleride çok beğendim seninde ellerine sağlık. her şey, her detay çok güzel, diğer odalar, bahçe, veranda hepsini bekliyorum, sevgiler .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atölye Nott cum, Annem güzel öreeeer, becerikli hatundur :) Paylaşacağım tabii, zaten herşeyimi paylaşıyorum yaaa, gizli saklı yok :))

      Sil
  25. Kızım bi soluk al. Hatta çık evden biraz. Uzaklaş.. Çok yoruyorsun kendini. Tek başına hemm hobilerin, hem çarpı işlerin, hem günlük ev işleri. Bir de detaylı temizlik... Korkutuyorsun beni. Sana bişi olacak diye korkuyorum inan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümcüm, yorulmuyorum kiiii... Severek, zevk alarak yapıyorum hepsini, Allah sağlık versin, duramam kiiii :)

      Sil
  26. evine "hayat" vermek tam anlamıyla yapılanlar..
    eline sağlık: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadetcim, doğru tespit :) Ben yaşayan evleri severim, demek sen de öylesiiin :)

      Sil
  27. Oh mis gibi valla ellerine sağlık. Ne güzel olmuşlar. Sağlıklı günlerde kullanman dileğimle.

    YanıtlaSil
  28. Yanıtlar
    1. Sevgili Biyaşımadahagirdim, evvvvvvet... yaşayan ev :)

      Sil
  29. Banucum enerjinız ve yaratıcılığınız müthiş...
    Size hayranım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Sevgili Ev kadını, bir de ben kendimi enerjik hissedebilsem :)) Teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil
  31. Mor Menekşeeem, az daha sabır o zaman, gerçi yaylar sabırsızdır yaaaa :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)