10 Mart 2012 Cumartesi

Ah Şu Tahta Kasalar...

Şu meyva sebze kasalarından yapılanlara bayılıyorum, ama bir türlü şöyle sağlam, kalın olanlarına rastlayamıyorum, gözüm çöplüklerde ama .... :))
Bugün gene karşıma çıktılar... Bakar mısınız...
Özellikle bu okuma köşesi gibi... Evin girişinde ne güzel durur, benimkinde böyle bir yer yok ama, verandaya da olabilir doğrusu...
Banyolar için de ideal bence...
Hobi odaları, oturma odaları.... her yere uyar bence :)
Bugün de kasa fikirleriyle idare edin anacım :))

Ben temizliğe devam edeyim :)


50 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Sevgili Çaçaron blog, basit bir kasa, nasıl da güzelleşip kullanılır hale geliyor değil mi :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İlaydacım, özellikle genç odasında kitaplık olarak çok şeker olur diyeceğim, çünkü gençken ben odama yapmıştım :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hülyacım, yoksa şu aralar kasa avına mı çıktın :)

      Sil
  4. Çok hoşlar. Bizim çalıştığımız köyde incirleri kasa ile satıyorlar. hiç böyle düşünmemiştim. Seneye denemek isterim ama ne ile boyamam lazım düzgün olması için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylülcüm,su bazlı boya ile boyamak gerekiyor, hatta peçete dekoppaj bile yapılabiliyor, ben sobanın yanına tahtalar için yaptım da :)

      Sil
  5. Meyve sebze haline falan uğrasanız kafanıza göre bir tane kesin bulursunuz bence :)
    Fikirler de çok hoş ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şanslı kedi, önce İzmit te hal nerede bir bulayım, sonra düşerim yollara :)

      Sil
  6. böyle resimlere bakınca ben de çok seviyorum ama evde kullanım alanım yok. Ne raf olacak yer var ne de divanımsı şeyden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadetcim, balkonu kapamıştın ya, oraya duvara filan, saksılık... olmaz mı :)

      Sil
  7. ayy çok şirin olmuş bunlar sağol..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacım, güzel fikirler ama değil mi, hem de bedava :)

      Sil
  8. Beyaza boyanınca sınıf atlamışlar resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalim, bir kaç arkadaş peçete dekopaj yapıp şımarık tepsi, yün kutusu yapmıştı :)

      Sil
  9. VALLA NİHALİN DEDİĞİ GİBİ BOYAYI YİYİNCE BAŞKA BİRŞEY OLMUŞLAR GÜZEL FİKİR .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevdoşcum, düzgün ve kalın tahtalı kasalar olunca daha çoook şeyler yapılabiliyor ya... Öylesini bulmak lazım, pazarlardakiler çok ince tahtalı...

      Sil
  10. Banucum üç hane evde olsak gene yerim yok diyeceğiz:)))
    çok güzel kullanılmışlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü çantam, hani "oynayacağım ama yerim dar" lafı var ya, o aklıma geldi :))))

      Sil
  11. Çok vintage ve de başarılı bir çalışma olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fericim, yapanların fikrine, ellerine sağlık diyelim... Vintage değilde daha çok country oluyor sanırım :)Ama bana göre uydurma modası, bu yabancı terimler ters bana :))

      Sil
  12. Beyaza boyanınca kasa olmaktan çıkmışlar, bu halleriyle evime girebilirler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hobilerim ve Ben, senin evine girenleri görmek isterim, kimbilir nasıl güzelleşirler :)

      Sil
    2. Hobilerim ve ben rumuzu iki tane oldu ? Biri senin birisi de Hobilerim ve Ben blogu-Sevim Doğramacı, aynı değilsiniz değil mi...

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Sevgili Sarı saçlı kız, yapmalı değil mi :)

      Sil
  14. aaaa çok şekerler...banu ablacım sen bu sandıklardan bulsan kimbilir neler yaparsın..sevgilerimleeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gül Tasarım, bulursam kaçırmam :))))

      Sil
  15. Çöplüklere değil halden mal alan manavlara bakacaksın cancağzım, narenciyeler genelde bu sandıklarda oluyor. Ahşap olanları tekrar hale götürüyorlar ama isteyince veriyorlar bir de plastikler var onları vermekte nazlanıyorlar lakin karton mandalina ve muz sandıkları var ki onlarda çok sağlam ve boy boy. Bak bu konuda ihtisas yaptım ben, bizim buradaki manavlar illallah dedi benden:)Pazarlardakilerde verirler bence ben daha oraya uzanmadım. Dur bir yazı hazırlayayım bloğuma da seni heveslendireyim. Bu arada sandıkları bu şekilde değerlendirmeyi düşünüyorsun da koyacak yer bulacakmısın evde bir de onu düşün:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammacım, manavlardakiler çok ince tahtalı, uğraşmaya değmez şekerim, el attınmı kırılıyorlar, karton istemem... Sen yap ta ben göreyim biraz da:)
      Yer bulmaya gelince bulurum tabi :)

      Sil
    2. Oturma grubu için uygun olanlarda vardır mutlaka ama üzerine çıkıp tepinmeyeceksen pekala işini görür raf olarak bunlar olmadı 3 tane den 2 tane çıkarırsın yandaki tahtaları destekleyerek sen yapmaya niyetlen yeterki:))

      Sil
  16. bayıldım helede banyoda kullanımına en kısa zamanda bulup yapmak istiyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fikir projeleri, ben de görmek için sabırsızlanırım şimdi, çabuk yaaap :))

      Sil
  17. Ay ben ölüyorum bunlara. Sandık da var. Boya da.. Ama yapsam nereye koyacam. Zaten ev tıkış tıkış. :( Biliyorum.. sonunda yapacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsüm, malzeme varsa ne duruyorsun, nasıl olsa bulunur bir yer, yap yap yap :)

      Sil
  18. çok güzel bir fikir :))) paylaşımına sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yağmurun dünyası, fikir güzel, yapmak lazııım :))

      Sil
  19. Fiamma da yapmış bunlardan senden ilham aldığını söyleyince gelip bakayım dedim. Nefis fikirler gerçekten. Ayrıca tekrar tekrar teşekkürler dünkü sürpriz için :)

    YanıtlaSil
  20. Cebimdeki renkler, baktım Fiammanınkilere, pek şık olmuşlar...
    Dünkü pek sürpriz olamamış, mesajlarım vardı, devamı vardı.... neyyyyse :(

    YanıtlaSil
  21. Yanıtlar
    1. Gönülçelencim, fikir güzel de, bir de bulup uygulayabilsem :)

      Sil
  22. Çok orjinal kullanılmış paylaşım için teşekkürler :) Blogunu yeni keşfettim takipteyim ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Trendsum, hoşgeldin... Ben seviyorum böyle fikirleri :)

    YanıtlaSil
  24. Yaaa bunlar çokkk güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suhubacım, sanırım herkes pazarlarda kasa avına çıkacak bu gidişle :))

      Sil
  25. Hi Banuca,

    Thank you for visit and coment.

    I am so happy to see my box here. Lol

    At the moment I am using them as bookcase. I love them!

    Lucinha

    My link:
    http://lucinhasdreamgarden.blogspot.co.nz/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Lucinha,when I share another blogs posts, everytime I linked it, did I forget linked your post? Now I linked, I am so sorry, I was in hurry, how I forget it, I do not belive it :(

      Sil
  26. hi banuca
    If you love them when I go to blogs and bloggers, such as art .. I know, but in this case Lucinha by them to put the gear - because of the credit to my blog and semcolocar-you can not be copied, and only a part of his - he published a paper mache cat - problemascom was you and I thanked him, and communicated, but your photos put that funny, logo, not much can not be copied?
    Please debunk bloggers and yourself -
    Post boxes coloqueo Lucinha link - teşekkürle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. When I publish this post, I was in hurry, and I forgat to linked it, now linked...
      But really I could not understand what is the problem with this sharing... I do not know these credit matters :(

      Sil

İçinizden geleni yazın :)