1 Mart 2012 Perşembe

Boş Bir Yer Buldum :)

Banyo ile odalar arasında küçük bir koridor var, onun üzerinde de bir yüklük...
İşte bu yüklüğün kapakları pek bi boş göründü gözüme :)

Önce yapışkanlı kağıtlarımın güllü desenlisinden şekillerimi kestim...
Sonra kapağa yapıştırdım...
 Sonraaa, tamamladım :)

Böylece evin içine bahar geldi işte....
Dalları, kuşların gagalarını boya, kuşların gözlerini de ahşap desenli bir kağıttan zımba ile çıkardığım yuvarlaklarla yaptım...
Uygun bir fırça bulamadığımdan dallar biçimsiz oldu, ama idare eder :)
Aklıma koydum ya, uydurma da olsa yapacağım, ben böyleyim işte, ne yapayım :))


79 yorum :

  1. Dallar, yapraklar, kuşlar hepsi çok güzel. Daha ne olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lolipucum, fırçam çok sertti de boyamayı düzgün yapamadım :( Uzaktan belli olmuyor :)

      Sil
  2. banuuuuuu ben seni yerim yerim bu ne harika bir çalışma,bayıldımmmm arşivledimmmm ve de yapcammmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Serpil beni yemeeeeeeeee :) Yaparsın sen, hem de alasını, bilirim :)

      Sil
  3. Harbiden muhteşemsiniz:) O desenleri kuşa çevirmek ve böylesi güzel bir tema oluşturmak anca sizin gibi yaratıcı beyinlere yakışır. Çok ama çok beğendim. Fikrinize ve emeğinize sağlık.
    Mutluluk içinde yaşayın, sevgiyle kalın.
    Bıdık'a öpücükler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, resim internetten yani tasarım bana ait değil, ama kimden olduğunu bilmiyorum, arşivimden çıktı... Malzeme ve kullanım yeri değişik, yani benim uydurmam :) Beğendiğine sevindim, Bıdık öpülmeye bayılır, öbür yanağını da uzattı öpmen için :))

      Sil
  4. Banu Abla harikasın. Dallar da gayet güzel olmuş.O sevimli,huzur dolu evini daha da güzel yapmışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durucuuuum, kar-kış biraz daha devam ederse evin hali ne olacak bilemiyorum yani :)

      Sil
  5. ama ama ama bu çok güzellllllllllllll :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviiiim, beğendin miiii :) Sevindiiiim :)

      Sil
  6. Bencede kuşlar, dallar o kapaklara çok yakışmış :) ellerine saglık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, kapakları da süsledik, şimdi bakınıyorum :))

      Sil
  7. Çok şeker olmuş gerçekten:)) Bak o dolabın kulpları da boş. sarkıntılı birşeyler için hazır bekliyor:))
    Ben de kuşlara takıkım bu aralar ama başka türlü:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretim, dolabın alt tarafında sallantılar var zaten, göremedin miiii :)
      Senin kuşları merak ettim amaaaa, yayınladın mı? Aaaa sen yorum cevaplarını takip etmiyordun de miiii :((

      Sil
  8. Banucum ellerine sağlık. Neye elini değdirsen çok güzel oluyor.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beycan Canancım, yok anacım, her elimin değdiği güzel olmuyor, sizlere öyle geliyor, ama mutlu oluyorum bu beğenilerle :)

      Sil
  9. Harika olmuş. Tamamlamasıyla birlikte, baharı getirmiş gerçekten. Ellerinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçecim, baharı evin içine getirdik te, dışarısı....... :((

      Sil
  10. yaratıcılığınıza bayıldım gerçekten süper olmuş ellerinize sağlık :)..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Turkuazft, ben yaratıcılık değil de uydurmacılık diyorum kendi yaptıklarıma, öyle çünkü :)Uzaktan güzel görünüyor :)

      Sil
  11. çok şık olmuş ellerine sağlık soğuk günlerde içimizi ısatan tablo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahlamcım,ben de biraz baharı hissedeyim diye yaptım ama, dışarısı...... :((

      Sil
  12. Süpeeeeeeeeeeeer. Baharın başka türlü geleceği yok zaten bu yıl. Ellerine sağlık güzel olmuş. Yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğiiim, kış uzadıkça, kar yağdıkça, hep çalışanlar geliyor aklıma, yani sizler... Dilerim emeklilik günleri tez zamanda gelir de, kışın keyfini çıkartırsınız :)

      Sil
  13. Açık konuşayım ilk önce anlam veremedim,dışarıdan geldim belki soğuk ve yorgunluktan ama son resme bakınca aklınla bin yaşa Banucum dedim,benim evdede var bu dolaptan olurda yeni ev alamayıp tadilat yaptırırsam ,eşime gösterdim sende yaparsın dedi çok beğendik,tebrikler canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycım, zaten ben hep sürpriz olsun diye ne yaptığımı sona koyuyorum :))
      Yeni bir ev dilerim sana, ama olmazsa evi yenilemek bizlerin elinde değil mi :)

      Sil
  14. harika görünüyor ablacım ellerine sağlık bahar artık evden çıkıp şehirlere uğrasa ne güzelolur yaa demi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güftecim, bunu bütün kalbimle diliyorum, bahçemin yeşilliğini özledim doğrusu, her nekadar baharda çok işim olsa da özledim ben de :)

      Sil
  15. Bu renk ahşap kaplamalara her desen yakışmaz.Zevkiniz ve göz dengeniz çok iyi olmalı.Çok şık ve sade olmuş.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kafe de Mola, benim evimin tamamı ahşap,kaplama da değil, tamamen ahşap yani, o nedenle alıştı ya gözüm, beğendiğine sevindiiim :)

      Sil
  16. çook beğendim...maşallah size Banu ablacım.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Pembe Kabuk, amiiiin.... Allah sağlık verdikçe boş durmak yoook :)

      Sil
  17. çok güzel görünüyor banu hanım.. yine yeteneğinizi konuşturmuşsunuz.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminecim, sağol da... fazla bir yetenek gerektirmiyor ki bu... internetten bir resim, yapışkanlı kağıt, boya :)

      Sil
  18. Guzel olmuş aman daha tara vardır mutlaka boşyer dokunmadığın evde:)) Ben Solmaz teyzemin tepkisini daha çok merak ediyorum o ne dedi, nasıl baktıi ne yaptı görünce, nasıl kafasını salladı????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammam, Solmaz teyzen de beğendiii :) Tabii şöyle bi yamuk gülümsedi de :)))

      Sil
  19. Ayyyyy Banu ABlaaaaa Çok Güzel Olmuş, Süpersin Maşallah ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3kadın3moda, sahimiiii, güzel mi olmuuuuş, uydurdum işte gene birşeyler :)

      Sil
  20. dallar gayet güzel olmuş, iyi kli bu değişikliği yapmışsın, bahar gelmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessem, dallara yakından baksan :( Fırçam çok sertti ve kalın, istediğim gibi çekemedim dalları, neyyyse :)

      Sil
  21. "boş yer buldum" deyişine çok güldüm Banu, ben ne yapsam da doldursam diyorum, sen boş yer bulunca seviniyorsun... :)) dolap kapağına kuş yapmak ne güzel fikir öyle :) akıllı kadınsın vesselam, eline sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenurcum, senin duvarını boş görünce içim gitmişti zaten :)) Ben her yeri dolu dolu seviyorum, ıncık cıncık, gerçi anam pek sevmiyor ama.... :)
      Dolap kapağı gözüme boş göründü de... :))

      Sil
  22. vallaha bravo Banu. ne deyim ne deyim maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevginin Ruhu, amiiiin.... sağlıklı olalım ki, uyduralım de miiii :))

      Sil
  23. Delisin sen. :))) Çok deli bişi olmuş yaptığın süslemeler. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümüm, yeni mi anladın deli olduğumu :)))) Deliliği seviyoruuum, delileri de :))

      Sil
  24. süpersin diyecek bir şey bulamıyorum. şimdi bende boş yer arıyorum bunu nereye kopya edebilirim diye. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Marifetli hanımlar klübü, vardır boş bir yer, iyi bak :))Yaparsan görelim amaaa :)

      Sil
  25. Allah iyiliğini versin, nereden aklına geldi :) Ne de güzel olmuş. Sen evde dolaşırken kesin, şimdi nereye ne yapsam diye dolaşıyorsun :))

    Yine soruyorum, ben bu yayının yorumlarından nasıl haberdar olacağım. Takip butonunu bulamıyoruuuum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalim, inan evde yapılacak o kadar çok buluyorum ki, ama hepsini yapamıyorum işte, bazen malzeme yok, bazen güç yok :)
      Şimdi yorum cevabını gördün de miiii :)

      Sil
  26. Vallahi ne diyeyim Banu Hanım
    Bu renk ahşaba bile böylesine güzel bir çalışma uygulamak her babayiğidin harcı değildir diyorum
    Tebrikler..Çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Altıüstüevkadını, yaaa şu adını değiştir, sanki ev kadınlığı çok basit birşeymiş gibi.....
      Evin her yanı ahşap ve de bu renk ya, tavanlar dahil, renklendiriyorum ben de böyle işte :)

      Sil
  27. Banu...hah ah aha çok sevimli olmuş yaa...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefiseciiiim, ben zaten sevimli şeyleri seviyorum ya :))Şıklıktan hazetmem yani :))

      Sil
  28. Banucum süpersin canım yaaa. ayy dalları beğenmemiş anacım dal dediğn eğrili olur zaten:)
    fikrini sevdiğim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Örgü çantam, dalların eğriliği değil, uzaktan belli olmuyor ama, fırçam sert ve enli, düzgün boya çekemedim, ona yanarııım :))

      Sil
  29. Banucuğum, ellerin dert görmesin, kısmetle dolsun.Bak burada senin kafadan bir hanım var, belki ilgilenirsin:http://lindycottagehill.blogspot.com.Sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Banuuuu, bir boş yer daha var, gözünden kaçmış olamaz ama ben yine de diyeyim; ilk fotoğrafta banyoda sanki bir boşluk gördüm gibi; termosifonun üzeri! Bence kuşlar oraya da göç edebilir, hem de konsept devam etmiş olur.Sence?
    İyi geceler, yaratıcı rüyalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aheste Bestem, termosifonun üzerinde şu anda tığ işi kelebekl magnetlerim var, ama banyo takımlarını sıkıldıkça değiştiriyorum, dolayısıyla onlarda değişiyor, ama kuş magnette de yapabilirim her takıma uygun, yazayım bir kenara :)
      Verdiğin linke daha bakamadım, belki bu gece :)

      Sil
  31. Banu hanımcım harikasın,başka söyleyecek bi şey yok...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Özlems.corner, harika değiliiim, deli-çılgın-çatlak, bunlar daha uygun :))

      Sil
  32. Yanıtlar
    1. Kardeşimcim, eve baharı getirdim de, ya dışarısı....1,5 metre kar :(

      Sil
  33. çok güzel bir değişiklik ellerine sağlık ablacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancım, değişikliği seviyorum, renkleri seviyorum, heryeri dolu dolu seviyorum :)

      Sil
  34. kışın sürüp gittiği şu günlerde içim açıldı:)))
    ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cep aynam, dışarıya baharı getiremedik, bari evin içine gelsin dedim :)

      Sil
  35. çook güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  36. ablacım ellerine sağlık çok güzel olmuş sizin eve bahar erken gelmiş sayende izmirden aynur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynurcum, dışarıya baharı getiremeyince, bari eve getireyim dedim :)

      Sil
  37. Fikri çok beğendim banu abla,bu fikri heryerde kullanabiliriz.Aklına sağlık.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisacım, ne mutlu bana fikir verebildiysem, bu bir kumaş panoydu internette gördüğümde :)

      Sil
  38. Ahh hay allah razı olsun Banu'cuğum, iyi ki değiştirdin yorum sayfası şeklini. Öpüldün.

    YanıtlaSil
  39. Banu ablacım harikasın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobby Dünyam, beni harika hissettiren sizlersiniz ya :)

      Sil
  40. Çok güzel düşünmüşsün Banu ablacığım,O alan senin DIY mucizen bence

    YanıtlaSil
  41. Fericim, bakalım birkaç boş yer daha bulurum belki :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)