24 Mart 2012 Cumartesi

"Özden / Banu Kardeş Projesi "

Ne zamandır fırsat bulup el atamadığım ama sabırsızlandığım bir projem vardı ...
Bugün ona fırsat buldum :)

Önce çok çok minik kareli bir etamin cinsine ancak dikiş iplikleriyle çarpı işi çiçek işledim, etaminin farkını görün diye de resimledim :)
Bu işlediğimi belirlediğim ölçüde kesip, kenarları atmasın diye en rahat uzandığım peçete tutkalını sürdüm :)

Bu ne olacak derseniz....
Geçenlerde bir minyatür kasnakta goblen paylaşmıştım sizinle, hatta Özden Kardeşe laf atmıştım :)
Özden Kardeşim üşenmemiş bana minyatür kasnağı yapıp göndermiş,
göndereli de epey oldu, ama dedim ya bir türlü fırsat bulamadım:)
İşte işlediğim de bu kasnak içindi :)
Benim de elimden gelen budur :)
Kasnağı Özden kardeşten, işlemesi benden olunca ne olur ?
Bu bir "Özden / Banu Kardeş Projesi " olur :)

Bu minyatürü de aldııım, diğer minyatürlerimin yanına koyduuuuum :)



63 yorum :

  1. Bu kadar sevimli şey az bulunur. Senin de, Özden Bey'in de ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalim, minik herzaman sevimli oluyor değil mi :) Teşekkürler canımcımmm :)

      Sil
  2. Ellerinize sağlık ne güzel bir işbirliği ,gülegüle kullanın.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Banucuğum, senin de Özden Bey'in de ellerinize sağlık.
    Sen bundan ne fikirler üretirsin daha Allah bilir:)Çok şirin olmuş, çok!Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahestebestem, ah bulduğumuz her fikri üretebilsek, daha neler neler çıkar....da... olmoooor :((

      Sil
  4. şahane bir proje olmuş banucam.hem Özden beyin hem senin ellerine sağlık.çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanayım, işbirliği iyi oluyor değil mi, kendi alanında usta olanın yardımı olunca ... :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş ablacım, senin elinden hiçbirşey kurtulmuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senanın annesi, teşekkürler canım, elimden kurtulanları göstermiyoruuum :))

      Sil
  6. Evet Banu kardeş sözünde durmak diye buna denir. Ben yapacağım dersem yaparım :))) Ama maşşallah sende panonun eksiğini tamamlamışsın. Seninde benimde elerimize sağlık Hemen kendi bloğumdada yayınlıycam bu güzel paylaşımı.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özden kardeş, sözünün tutacağından emindim zaten :)) İyi oldu doğrusu, yoksa bu proje benim arşivde kaybolur giderdi :)

      Sil
  7. Ellerine sağlık, ama bunlardan bir minyatür hobi odası ister vallahi, aklına düşürmüş gibi olmayayaım, şöyle dikiş makinalı, minik minik boya kavanozlu, iplikli, şöyle köşesinde de sallanan koltuklu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elift cim, yok şekerim, minyatür benim parmaklarıma göre birşey değil, o kadar ince çalışamam, ellerim müsait değil:)

      Sil
  8. İkinizin de ellerine sağlık .Çok güzel bir hobi imece projesi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beycan Canancım, hobinin imecesi de iyi oluyor doğrusu, minyatür benim alanım değil, zaten beceremem, ama böyle bir usta kardeşim olunca iyi oluyor :)

      Sil
  9. banucuğum harika birşey yapmışsın.senin ve özden beyin ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksungurum, sen de yaparsın en kısa zamanda eminim :)

      Sil
  10. Hımmm, bu harika bir ortaklık olmuş, Banucam mini mini kırlentler hayal ettim şimdi Özden beyin yaptığı koltuk takımlarını üzerinde :)) Bence bu ortaklığa devam edin siz :))) İkinizin de ellerine sağlık, öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenurcum, sen hayal etmeye devam et canımcım, ben almiiiim :)) Öptüm seniii :)

      Sil
  11. çok güzel bir ortaklık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadetcim, ortaklığın böylesine can kurban değil mii :))

      Sil
  12. İşbirliğinizin sonucu mükemmel olmuş Banucum.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel:)) Ellerinize sağlık ikinizin de:)) Bu minik evi de temizledin mi bahar temizliğinde? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretim, o minik evin olduğu mahallenin temizliği bir güne ancak sığar, o nedenle o mahalleyi sonraya bıraktım :)

      Sil
  14. önce Özden beyin, sonra sizin ellerinize sağlık. Böyle harika minyaür kasnağa, böyle harika bir işlemeyi Banu hanım yapar ancak.... İkinizin de ellerinizi öpüyorum.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ayşece hobi, çook teşekkürler, ama o kadar minik işlemek çok zor geldi :)

      Sil
  15. çok şirin olmuş minyatürlere bayılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anekzuracım, minyatürün her türü şirin zaten ya, kim bayılmaz kii :)

      Sil
  16. Canım harika olmuş ortak proje:)) Yanlız o iğneyi boncuk iğnesi ile değiştir daha küçük durur:)) Özden abiye öğretemedik nakışı, dikişi, oysa bir başlasa çok sevecek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammam o zaten boncuk iğnesi ama o bile büyük geldi :))Özden kardeşin zamanı olsa onu da becerir kesin :)

      Sil
  17. az önce özden kardeşe de yazdım ikinizi de kutluyorum harikasınız ellerinize sağlık süper bir işbirliği ve devam etmeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü çantam, teşekkürler, bana tek proje yeter anacım, onu işlemek şile bezi işlemekten zor :))

      Sil
  18. Özden beyin blogundan geliyorum.Çok güzel bir ortak çalışma olmuş.İki ustanın elinden harika bir ürün çıkmış.Ellerinize sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. TÜLİN BUNA MEST OLUR :)

    YanıtlaSil
  20. Banucum harika olmuş ellerinize sağlık seni ve Özden beyi kutluyorum.bir iş ancak bu kadar güzel olur.

    YanıtlaSil
  21. SÜPERRRRRRRRRR ELİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  22. Ellerinize sağlık, nefis olmuş:)

    YanıtlaSil
  23. Özden beyinde sizinde ellerinize sağlık.ne ğüzel bir calışma olmuş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim, teşekkürleeer :)Ben de çok keyif aldım :)

      Sil
  24. bayıl...dımmmm:)) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  25. bu düet çok konuşulur ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten süper olmuş Banucum.Özden beyle başka projelerede imza atmalısınız.

      Sil
    2. Sevgili Renkli kalemler, çok teşekkürler, düet haaa ... :))

      Sil
    3. Sabihacım, minyatür işi beni aşıyor, ellerim, parmaklarım hiç müsait değil gerçekten :) Ben tamamlayıcı olarak ara sıra el atarım böyle :)

      Sil
    4. eveet hemde çok başarılı sevgileeer :)

      Sil
  26. Ama çok güzel olmuş,hemde çok çok çok güzel olmuş Banu ablacım..Senin ve Özden Beyin eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kardeşler, çoook teşekkürleeer :)

      Sil
  27. banucum,bu kadar kucuk gozlu kanavicenin ne kadar zor islendigini biliyorum....
    ama ozden beyin kasnaginada bu yakisirdi
    super olmus.
    her ikiizinde ellerine,gonlune saglik
    suanda benimde elimde cok cok ince dokunmus bir kanavice var,cok zorluyor gozumu
    ama isleyip bitiricem insallah:)
    opuyorum kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihancım, bu etaminlerden var mı piyasa da, ben de çok eskiden kalmış parçalar bunlar, büyük birşeyi işlemeye kalkışmam doğrusu :)

      Sil
  28. Bauca,bukadar işin hepsini nasıl yapıyorsunuz.Kutluyorum sizi.hepsi çok güzel .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamarat Kontescim, geç kalkıyorum, öğlene kadar miskin miskin çayımı, kahvemi içiyorum, akşama kadar da birşeyler yapıyorum işte, ne sığarsa o kadarcık zamana :)

      Sil
  29. ben de bayıldım:)
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  30. çok şirin olmuş bayıldım

    YanıtlaSil
  31. Ustalar buluşması olmuş bu. Minyatürün ustası ile etaminin ustası. Harika olmuş Banu Abla. Her ikinizinde ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  32. Özden Bey, Banu Hanım harikasınız. İki yeteneğin elinde böyle güzel bir şey çıkardı ancak. Süpersiniz. Ellerinize,emeğinize sağlık.Sevgiler,

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)