5 Mart 2012 Pazartesi

Şark Han'da kaldım beeen :))

Dün sevgili Nalan'ın yazısını gördünüz mü...
Nalan Şark Han'a gitmiş... Çektiği fotoğraflarda kaldı gözüm, oradaki şirinliklerde kaldı gönlüm, bir de oraya gittiğimi düşünemiyorum :))

Gelenleri bu çiftin karşılamasını isterdiiiim :)
Mutfağımda inekler, tavuklar, ördekler isterdiiiiim :)
Nalancım iyi ki başka fotoğraflar da koymamışsın, kimbilir daha neleri canım çekecekti :(
Dayanamıyorum şirin biblolara, heryer dolu ama gene de gözüm doymuyooor :)

Ben temizliğe başladım gene, temizlik derken, dekorasyon da değişiklikleri de içeriyor, yani eşyaların yeri filan da değişiyor tabii, bundan sonra birkaç gün böyle gidecek....
İyi temizlik yapıp, güzel yerleştireyim ki, blog dostlarım gelince beğensinler :))


56 yorum :

  1. Tombiş tombiş bir çift :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehlikeyfim, çok şekerler ama değil miiii :)

      Sil
  2. Kıyamam ben sanaa..Bugün int.ten seni düşünerek bir şeyler kopyaladım.
    Beğeneceksin,aklın da kalabilir??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülinim, dün göremedim kopyaladıklarını, çatladım meraktan :(

      Sil
  3. Selam sana katılıyorum Biz oralara sakın gitmeyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suhubacım, bence de gitmeyelim... bizden birkaç kişi giderse dükkanlar boşalır herhalde, bizim de cepler :))

      Sil
  4. ayy bayıldım bunlara bende istedim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimahcım, galiba biz birbirimize kötü örnek oluyoruz :)))))

      Sil
  5. Nalanın postunu görünce fotoğrafların içine düştüm resmen hatta eşime dedimki beni İstanbula götüreceksin eminönüye gideriz,alışveriş malzemeler falan alırım.Oda pek sevmiyor İstanbulu iş için çok gitmişti bıktı herhalde:))ayy ben bu mağazaların içinde saatlerce gezmekten keyif alırdım ne güzel olurdu :))Tabakların ,tavukların güzelliğine bakarmısın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycım, bir de sen gidip oralardan resimler yayınla, aldıklarını göster, ben burada çatlayayım :)

      Sil
    2. Senide alırım giderken alırız malzemeleri,çekeriz resimleri çatır çatır çatlatırız kimleri:))) kafiyeli oldu:))

      Sil
  6. Banucum sen üzülme ben senin yerine gezer sana anlatırım hatta resimleri canlı canlı çeker istediklerinide alırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seraaaap, istediklerimi almak çoook zor, taşıyamazsııın :))))

      Sil
  7. Ahhhh Ahhh hasretle özlüyorum orayı gezdiğim günleri eşim götürmüştü ama kızım küçük ya acısını çıkarıcam bende büyüyünce:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacım, birgün hepimiz birden acısını çıkartmak umudundayız zaten :))

      Sil
  8. Bahar yorgunluğu yerleştiği zaman bedene bahar temizliği de zor oluyor:) O yüzden size kolay gelsin:) Ben henüz el atamadım da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, bütün kış hamlaşmışım ya, bu aralar ağrımayan yerim yok gibi, bahara kadar açılmam lazım :)

      Sil
  9. Şark hanı İstanbul'a geldiğimde bende gezmiştim ama tek bir yere takıldım oradan zor çıkmıştım :) tavuklu olan her şeyi istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacım, tek bir yerden zor çıkılıyorsa, biz çadır filan alıp gidelim, anlaşılan birkaç gün gerekecek bizlere :)

      Sil
  10. Şimdi İstanbul'da olmak vardı anasını satiiim :)))) İstanbul neresi Banucam??? Ben Beylikdüzü'nde yaşıyorum. Burası istanbul mu :))) Hayıırrr. Sadece Beylikdüzü, Çünkü boğaz görmek istediğimde, ne olur ,ne olmaz eve dönmek mümkün değil diye, yanıma yedek kıyafet alıyorum :))) 13 yıldır İstanbul il sınırları içinde yaşıyorum. Eminönü'ne 3 defa gittim. Bu nasıl bir tembelliktir ben anlamıyorum kendimi... ama Şark han'a gitsem çadır bile kurarım. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenurcum, haklısın artık İstanbulda yaşıyorum demek İstanbulu yaşamak demek değil değil mi... Doğma büyüme İstanbulluyum aslında, ama artık tanımadığım birçok yer var... Eminönü-Tahtakale tam bizlik, çadırla gitmek en doğrusu, dönüşte bir kamyon lazım, bir de harcamaya birkaç aylık maaş :))

      Sil
  11. Nalan'ın o yazısı Şarkhanı çok güzel, ayrıntılarıyla tanıyordu. Gitsek çıkamayız gibi geliyor banada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, Şarkhandan birgünde çıkamayacağımız kesin, ama oralarda daha ne hanlar vaaaar :)

      Sil
  12. bayıldım,bayıldım,bayıldım...)))
    http://cirtlakpepe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayçacım, ben de senin tasarımlarına bayıldım bayıldım bayıldım :)

      Sil
  13. oraya iki ğün ğideceksin rahat,rahat gezeceksin..hepside çok ğüzeller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim, iki günün yeteceğini mi zannediyorsun, bir haftaya ne dersin :))))

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar temizliğine ben de başladım,senin gibi eşyaların yerini değiştirerek.Kardeşim kızdı, bir rahat dur artık yeter büyük eşya sürüklemekten fıtık olacaksın diye bana çıkıştı:(
      Biblolara bayıldım,Şark Han'a gidemiyorum, bari Nalan'a gidip bakayım ben de.Sen şimdi o şipşirin biblolarını da yıkayacaksın değil mi:) Kolay gelsin, ellerin dert görmesin,kısmetle dolsun.

      YanıtlaSil

      Sil
    2. Ahestebestem, eşya yerlerini senede kaç kez değiştiriyorum bilsen, sıkıldıkça değiştirip yenileniyorum, annem de kızıyor ağır şeyleri oradan oraya sürüklüyorum diye, ama o da seviyor değişikliği :)
      Minik biblolarıma birgünümü ayırmam gerek, o en son iş :)

      Sil
  15. Beğendiklerimi beğenmene ne çok sevindimm Banu ablacım:) Sen o güzelim keyif köşeni hazırla ben bibloları kapıp geliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalancım, zevklerimiz uyuşuyor demek ki :)) Köşem seni bekliyor, ne zaman istersen, çok seviniriiim :)

      Sil
  16. ay çok güzeller biblolu saksılara bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sonsuz dekorasyon, dekorasyonun sonu yok değil mi, böyle her gördüğümüze bayıldıkça :)

      Sil
  17. Nalan da Sen de sağolun valla. Aklım çıktı bu ŞARK HAN'a .. Of offff.. Çok uzak ama ya...
    Hadi bakalım Sevgili Banu. Kimbilir eşyalar va senin harikaların ne güzel bulacaklar yerlerini. Şimdiden ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümüm, aklımız her güzellikte kalıyor zaten :)
      Değişiklik yeniliktir diyerekten girişiyorum her yana yavaş yavaş ve gel gör diyoruuum :)

      Sil
  18. Banucuğum yaa, yorgunluktan, uykusuzluktan kafayı yemişim besbelli.Kötü bir harf hatası yapmışım,yorumu düzeltmek için sildimdi.Düzeltip tekrar yazdım.Bu da onun açıklaması.Kusura bakma güzelcim ne olursun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahestebestem, şekercim, neyin kusuruna bakacağım anlamadım ya, neyyyyse, öptüm seniiii :)

      Sil
  19. suhuba bence kalk gidelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgünüm, Suhubayı da alıp gidersen ve de fotoğraf yayınlarsan, bilemiyorum artık.... neyyyyyse :))

      Sil
  20. Günaydın ne kadar güzel şeyler bunlar hele çifte bayıldım kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Elimin işlediği, insanın aklı kalıyor değil miiii :)

      Sil
  21. Haydi bakalım kolay gelsin...Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tatlı hayat, bu aralar herkes temizliğe kalkışıyor sanırım, sizlere de kolay gelsiiiin :)

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. Marifetanem, pek kolay olmuyor ama sağol şekercim :)

      Sil
  23. çok eğlenceli bir yere benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev Dekorasyonu, bizler için en eğlenceli yer kesinlikle :)

      Sil
  24. http://www.designsponge.com/page/10

    Banu buradaki çivileri görmelisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Saadeeet, ne güzel çiviler onlaar...
      Bunların başlarını boyayarak ne güzel çiçekli panolar yapılır :)

      Sil
    2. sorma bayıldım bende. Hiç denk gelmedim ama. Koçtaş gibi yerlerde bakarım aslında hırdavat kısmına

      Sil
  25. Merhabalar Banu,
    ziyaret yorum ve bilgilendirme için teşekkürler
    dediğini yaptım yani gömülü olanı işaretleyip ayarları kaydettim umarım olmuştur böyle olunca ne oluyor anlamadım bu beni bazı arkadaşlarım artık izleyemiyordu şimdi izliyebilecekler anlamına mı geliyor bu konularda biraz yeteneksizim de Ç((
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızcım, bu işlem yorumları ve yorumlara verilen cevapları izlemek içindi :)
      Arkadaşlarının seni izleyememesi için bir sorunun yok sanırım, ben izlemeye alabildiğime göre :) Sorun onlardadır :))

      Sil
  26. Anladım canım
    teşekkürler.....
    Bi şey sorcam
    sen örgüçantam Hatice yi tanıyormusun canım ya bana bi blogdan bahsetmişti sanırım o blog sahibi sensin ...

    YanıtlaSil
  27. Yıldızcım, Haticeyi bilmez miyim, çok ta severim :) Yoksa benim dedikodumu mu yapmıştı sana :))

    YanıtlaSil
  28. Evet valla yaptık :))
    ama güzel şeyler konuştuk...
    Bana yakın oturuyor çalıştığım için pek sık gidemiyorum ama bu aralar ziyaret etmem lazım hem özledim hem de yüncü dükkanı açtı bi hayırlı olsun demeye gitmek istiyorum o zaman yine dedikodunu yaprız :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)