19 Mart 2012 Pazartesi

Küçücük Banyom :)

Bilenler bilir benim minicik banyomu... 1metreye 2.60  :)
Hani banyom küçük diyenler var ya, hiç şikayet etmesinler :)
Ben seviyorum banyomu, bugün banyoyla işim bitti, temizlendi, cicilerini topladı, görücüye çıktı :))
Sıkıldıkça takımlarını da değiştiriyorum ya, şimdi yunuslu takım zamanı :)
Mekan küçük olunca toplu olarak fotoğraf çekmek mümkün değil :)
Koridordan böyle görünüyor, doğalgaz gelse de şu koca termosifondan kurtulsam diyorum ...
Lavabonun arkasından su boruları görünüyordu, çiçeklerle kamuflaj yaptım...
Dolabın altında banyo baskülü var ya, onun üzerini de yapışkanlı kağıtla kapladım :)
Yerde tabii yunuslu kilimim var...
Havlumun kenarındaki yunuslu etamin işleme var ya,
Şiledeki evdeyken banyom genişti, büyük dolap, çamaşır makinası da vardı, hepsine takım işlemiştim, ama burada sadece küçük dolap örtülerini kullanabiliyorum :(
Incık cıncık dolu işte her taraf :)
Lavabo içinde bile süsler var :))
Incık cıncık dolu raflar...
Bu çiçeğimi çok severim, çooook uzun zaman oldu alalı, kalp şeklinde ya :)
Yerdeki su gideri de kamuflaj :) Yanındaki gerçek mercan...
Duşakabin, hani 90x90 olanlardan...
Duşakabinin içini mermer desenli yapışkanlı kağıtla kaplamıştım, ama bunlar kalın olanlardan, özellikle banyo için satılıyor, üçüncü senesi, hiç kabarma filan olmadı...
Alt kısımlarına plastik yapışkanlı şerit köşebentler var, su geçirmesin diye, onlardan yapıştırmıştım...
Bunları paylaştım, belki fikir verebileceğim birşeyler vardır aralarında :)

Akşam ne yapıyorum... İşlemem bitti, kenarına dansöz oyası yapıyorum, elim işte gözüm tv de :))



87 yorum :

  1. Bayıldım banyoya da süslerine de.Eh, artık biraz keyif zamanı, ama Banucuğum keyif yaparken de iş yapar, boş duramaz o:)Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahestebestem, banyoyla işim bitti de, daha diğer yerler var, aslında temizlik bitti de, süsleme var :))Akşamları dinleniyorum elişi yaparken, yetiyor :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş bu yunuslu takım.havluya bayıldım.çok şirin olmuş banyo.ellerine sağlık.gönlü yüreği yüzü güzel ablam.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimahcım, böyle beğenilince içime siniyor :) Sağolasııın :)

      Sil
  3. ilk yorumu yazayım dedim ama benden hızlı olanlar var.. temizlik bitti şimdi keyif zamanı banucum güle güle otur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgicim, yaz da ne zaman yazarsan yaz şekercim, ilk son farketmez :)
      Temizlik bitti de şimdi süsleme, dekorasyon işleri, yani dikiş, ütü filan, işin zevkli yanı, daha diğer taraflar var :)

      Sil
  4. banyo harika.. hiçde küçük değil herşeyi var herşeyi tam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgünüm, ben seviyorum banyomu zaten, küçük ama herşeyi tam dediğin gibi :)

      Sil
  5. Sen ne kadar hayat dolu, neşeli, keyifli, tatlı bir kadınsın, hayranım. Heryerinden ayrı güzellik fışkıran 2,60 m2' lik bir banyo da ancak senin olabilirdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Proje çantam, bizlerin işi yaşadığımız ortamı güzelleştirmek değil mi,küçük-büyük, eski-yeni farketmez :)Kendimi değil ama yaşadığım ortamı süslemeyi seviyorum :)

      Sil
  6. Ellerine sağlık canım ne kadar özenlisin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, kendime özenmem ama yaşadığım yere özenirim :) Elimden geldiğince....

      Sil
  7. Müstakil ,bahçe içinde,doğayla başbaşa banyosuda küçük oluversin tadını çıkarın:) Belli zaman sonra şehir gürültüsü çekilmez oluyor.Banyon süslü süslü hoş olmuş,marifetli hanımın hali bir başka temizlik bitince elişi :))) tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycım, ben zaten küçük seviyorum, daha şirin oluyor ya :)
      Zaten şehirden kaçtık ya, her nekadar eksileri varsa da burada yaşamanın, artıları ağır basıyor :)
      Boş durmak yoook :)

      Sil
  8. ama ne kadar sevimli:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banyo küçük ,ama yunuslara bayıldım

      Sil
    2. Noblessem, küçük daima sevimli oluyor ya :))

      Nevalcim, yunusları çok severim ben, onun için böyle bir takım yapmıştım bir zamanlar :)

      Sil
  9. Valla ne diyebilirim ki şekerciğim. Bu kadar ince ince, detay detay.... Ay vallahi söyleyecek laf bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalcim, ıncık cıncık arasında kayboldun de miiii :))

      Sil
  10. banyonun içi gerçek mermer gibi duruyor tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsencim, kağıt güzel, parlak, hamam sefası tadında olsun dedim de :))

      Sil
  11. o banyoyu biliyorum canım sihirli ellerinle harikalar yaratmışsın.mavi de sevdiğim renklerden biridir.çok iç açıcı olmuş.ellerine sağlık iyi günler de kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksungurum, biliyorsun de miii :) Dönmesi bile zor oluyor :))

      Sil
  12. ne şirin bir banyoo:) yunuslu takımınız çok güzel, süslemeleriniz de:)ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecercem, şirin olması yetiyor bana, teşekkürleeer :)

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Saadetcim, deniz uzakta ama yunuslar burada yaaaa :))

      Sil
  14. çok tatlı ablacım tam sana yakışır cinsten duşakabinde bile el emeğin var bide senin dansöz oyası ben evlendiğim sene yazma kenarına yapılıyordu moda olmuştu bende yapmıştım ama çok derinlerdeki bi hurçta çıkardığım zaman paylaşıcam harika oluyor görünüşü ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güftecim, teşekkürler :)
      Dansöz oyanı çıkartınca unutma paylaşmayı :)

      Sil
  15. Çok güzel herşey ellerinize kollarınıza sağlık banyonu gerçekten çok sevdiğin belli zevkle donatmışsın çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferideco, evimin her köşesini seviyoruuuum :)

      Sil
  16. Yunuslu takımın harika. Heryere yunus nasıl bulabildin? Bravo vallaha. Özendiriyorsun insanı. Ben senin kadar maharetli pratik olmayı isterdim. sevgiler banucum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevginin ruhu, heryere yunus nasıl buldum, bulduğumu aldım işte :)
      Zaten özendirmek için paylaşıyorum ya, sen de yaparsın, neyin eksik kiii :)

      Sil
  17. Nasıl da özenir,ıncık cıncık.Ne tatlısın sen ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülinim, seviyorum süslemeyi yaaa naapiiim :)

      Sil
  18. Yunuslu havlularına, dantel sabununa ayrıca bayıldım.
    Bende birgün banyomu paylaşacağım benimki de minnak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senanın annesi, senin minnak banyonu da görelim biran önce, birkaç fikir buluruz :)

      Sil
  19. Maviş maviş yunuslara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacım, yunus ne şirin bir yaratıktır değil mi, seviyorum işte :)

      Sil
  20. küçük ama harika ellerine sağlık her bir detayı çok hoş ablacım, ha bu arada o mermer desenli yapışkanlıları nerden bulabilirm banyomun havasını değiştirmek için güzel fikir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bayan Favori, büyük yapı marketlerde Banyo-Mutfak için yapışkanlı duvar kağıdı diye ararsan bulursun...

      Sil
    2. mermer kagıdı ne kadar ilginçmiş banuşum ilk defa senden duydum ama nasıl da güzel yunuslu etmaminin çoook güzel:)

      Sil
    3. Maviiim, "mermer kağıdı" değil, mermer desenli kağıt, bildiğin yapışkanlı kağıt, ama bunlar daha kalın...

      Sil
  21. Maşallah ne kadar hamaratsınız. Banyonuzu da çok beğendim. Eliniz değmiş ya küçük müçük fark etmez öyle zevkli ve hoş ki. Rabbim nazarlardan korusun sizi.
    Yunusları annem de çok seviyor, bir an sanki onun banyosuna bakıyor gibi oldum:)))
    Mermer desenli yapışkan kağıt da çok iyi durmuş.
    Kalpli süsünüze ben de bayıldım:)
    Sevgiyle kalın.
    Bıdık'ı da benim için öpün lütfen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, çok zarifsin biliyorsun değil mi :)
      Kucak dolusu sevgiler bizden sana :)

      Sil
  22. Delisin sen ya.. Gerçi hepimiz birer deliyiz ya sen bizi de geçtin. Durmadan bir şeyler üretiyorsun ve ürettiklerini büyük bir zevkle sergileyip kullanıyorsun. Benim gördüğüm pembe güllü banyon şimdi suyun serinliğini yansıtmış. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümüm, ben hep aynı şeyleri görmekten sıkılırım, onun için heryer için alternatiflerim vardır, sıkıldıkça değiştiriyorum :D Sağol şekerciiim :)

      Sil
  23. lavabonun i,çindeki taşlara,yunus desenlerine ve yapışkanlı kağıdı çok beğendim.Kağıdın bu şekilde kullanıldığını ilk kez duydum.Deniycem.Sanırım temizliğide kolay olur.Sevgiler.Çok güzel bir banyonuz var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili kardeşim :) Her yazdığımda kardeşim oluyorsun ya :))
      Kağıdı dene bak, mutfaktada duvarı kapladım ben, sıkılınca çek çıkar, değişiğini yapıştır :)

      Sil
  24. Sağlıkla evini yeniden kirletirsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fisuncum, yaz geliyor ya, çabuk kirlenir :))

      Sil
  25. Evet küçük ama o kadar güzel detaylar var ki... Tam senlik, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cebimdeki renklerim, taze annem, fırsat bulabildin mi prenses Laradan :) Belki birgün yakından incelersin detayları, ne dersin :)

      Sil
    2. Uyuyor prenses. Ben de sizin detaylardayım işte :)

      Sil
  26. yine yapmışsın marifetini, mermer desenli kağıt harika bayıldım.sevgiler belkıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkıscım, ben uyduruyorum, sizler beğeniyorsunuz ya, pek bi sevindirik oluyorum :))

      Sil
  27. Çok şirin bir banyo, herşey o kadar yakışmışki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ihlamurcum, küçük olunca daha şirin mi oluyor ne :)

      Sil
  28. ellerine sağlık.çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esketekcim, nerelerdeydiiin :) Teşekkür ederiiim :)

      Sil
  29. Banucum ellerine emeğine zevkine sağlık. Güle güle kullan banyonu.Duşakabinin içininde kaplandığını bilmiyordum değişik bir fikir doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabihacım, benim ev ahşap ya, duşakabin takılınca ahşap ıslanmasın diye bir şeyle kaplamak lazımdı, fayans tutmaz, ben de kağıtla kapladım, ama bunlar kalın ve vinil gibi, kaç senedir birşey olmadı :)

      Sil
  30. Kokoşsun kokoş:)) O termosifonu duvarı delip dışarı koyamıyor musun ne var arkasında hatırlayamadım, küçük evin duvarı mı? Bizim bu evde tadilattan önce ardiye olan k.tuvalette dururdu elektrikli sohben ve duvardan bir delikle borusunu b.banyoya aldıydık. Misler gibi olmuş, iyi günlerde kullan. Aklını çelmeyeyim, bahar temizliği bitti yapmaya kalkarsın falan ama duvarları beyaza boyasan mekanı büyük gösterir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev konusunda kokoşom kokooooş :)
      Termosifonu koyacak yer olsa çoktaaaaan çıkartmıştım onu oradan :)
      Ben ahşap rengibi seviyorum, niye beyaza boyayayım kiiiii :)

      Sil
  31. Nasıl da özene bezene süslermiş:)) Hayranım sizin gibi hamarat hanımlara:))
    Şu dansöz oyasından ne güzel yazlık kolye olur diyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretim, evimi süslemeyi seviyorum ben yaaa :)
      Dansöz oyasından kolye fikri harika, yaparsın sen :)

      Sil
  32. minicik yerlerde bile her noktayı süs süs süs bıdık kurcalamıyor mu onları ama harika gerçekten lavabo süsleri ile dolap içi yunuslara bayıldım banucam ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor menekşem, boş yer görünce doldurmadan duramıyorum ki şekerim :))

      Sil
  33. HERŞEY ÇOK GÜZEL SENİN MASALSI EVİN GÜZEL UMARIM BİGÜN YOLUM DÜŞERDE YAKINDAN GÖRÜRÜM YUNUS DETAYLARIDA ÇOK HOŞ ZATEN ÇOK SEVERİM YUNUS BALIĞINI SANKİ YUNUS GÖRÜNCE VE ADINI DUYUNCA İÇİME Bİ HUZUR DOLUYO BUNA BİDE SENİN GÜZEL EVİN EKLENİNCEEE TADINDAN YENMİYO SEVGİYLE KAL ABLACIM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamzeli annem, ne zaman istersen beklerim :)
      Yunus insana huzur veren bir yaratık değil mi :)

      Sil
  34. yunus işlemene bayıldım. harika görünüyor banyon lavabodaki taşlar nazarlık gibi.
    sağlıkla tadını çıkar inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü çantam, herşeyin başı sağlık değil mi canımcım, teşekkürler :)

      Sil
  35. Küçük olması değil işlevi önemli Banucum..Banyom küçük diyorsun ama ne çok şey sığdırmışsın o banyoya:)güle güle kirlet..
    Ahh biz hanımlar,elişi yapmadan yorgunluğumuzu atamıyoruz dimi:)sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noyumberrym, banyoda kullanılacak herşey mevcut, zaten küçük alanları daha çok seviyorum ben :)
      Dinlenmek için en güzeli elişi, boş boş ta oturulmuyorkiii :)

      Sil
  36. ablam maşallah diyecek söz yok valla aynur

    YanıtlaSil
  37. aaaa bende işlemiştim abla bu yunusdan havlu.....çok cici banyon. ben benimkine hiçççküçük demyıyorum tamam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Huzur moda, ne güzel pişti olmuşuz desene havluda :)

      Sil
  38. Banuca, sevimli mi sevimli bir banyo!
    Yunus işlemeler harika, emeğinize sağlık. Gerekli olan her şeyi sığdırmışsınız daha ne olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semicim, işte ben "sevimli" olunca seviyorum :)
      Kullanım kolaylığı da olduktan sonra tam benlik :))

      Sil
  39. Benim eve hava aalanı gibi bir banyo yapmış Müteahhit, ısıt ısıtabilirsen, kombi var ama minicik petek yetmiyor. Paspas takımı ortada minicik kalıyor, 1,5 x 1,5 ebatlarında bir paspas koymam lazım, hoşuma giden bir şey bulamadım. Senin banyon harika minicik sıcacık :))) ve de tabii çok zevkli, güle güle bıcı yapın, sevgiler Banucamm
    AYŞENUR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenurcum, banyon büyükse bol bol dolap koymuşsundur herhalde :)
      Banyo paspasını kendin yapsana, uygun renkte kalın yün al, halı kaydırmazlar var ya,işte onlara düğümle düğümle, al sana paspas, hani fikir olsun diyorum :))

      Sil
    2. :))) lisedeyken abime bir kravat örmüştüm. Tam 1 ay sürmüştü. Bu paspasa benim ömrüm yetmez :))) Örgü ve nakıştan hep kaçtım. Çok çabuk sıkılıyorum yaparken, sendeki sabra hayranım zaten, zevkle seyretmeye devam yaptıklarını ve harika evini :)))

      Sil
  40. Nerde hangi tasarıma hangi geri dönüşüme bakacağımı şaşırdım Ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Has kumaş, bir de evi kendin görsen karışıklıktan başın döner :)))

      Sil
  41. sana helal olsun valla.bakınca aklıma takıldı bunların temizliğine nasıl yetişiyorsun?:)temizlik yapmaktan nefret eden biri olarak aklıma ilk bu geldi de:)ellerine sağlık banucam...

    YanıtlaSil
  42. Alanayım, ıncık cıncık sevince, temizliğine de katlanmak gerekiyor :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)