3 Mart 2012 Cumartesi

Karlar Düşer,ben temizlerim :)

Dün hava güneşliydi ya, kapının önünü açayım hiç değilse dedim...
Kar küreme aletimi (faraş) aldım elime, peşimde yardımcım Bıdık düştüm yollara...

Kar göğsümün hizasında...
Kanalımız açıldı ...
Kapıya ulaştım, hatta açtım amaaaaa....
Kardan bir duvar...Nereme geliyor baksanıza :)
İşte buradan yola kadar bu yükseklikte kar var, kimse gelemez yani :))
Bu arada kar küreme gurubunu aramıştım gelip açsınlar diye, gelecekler....
Buraya kadar gelmişken eve doğru bir fotoğraf çekim bari dedim...
Yer yer 2metre kar var, güzel ama değil mi :)
Akşama doğru yolumu açtılar, artık gelinebiliyor yani :)
Amaaaa... sabah yağan yağmur aniden fırtınayla birlikte tipiye döndü, sonra lapa lapa kara, hala da yağıyor... Açılan yollar karla doluyor :(


63 yorum :

  1. Bir metreyi geçmiş,allahım nasıl bir kıştır bu,burdada yağmur yağıyor.Sizin masal ev kaybolmuş,canım benim allah kolaylık versin artılarıda var eksileride ama yazın çok güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycım, bir zorluk hissetmiyoruz ama çok uzun sürdü bu kış yaaa :(

      Sil
  2. Beyaz kabussss..... Ay Banu bu ne? Ne bitmek tükenmek bilmez bir kar bu... imdaaaat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banucum,nasilsa bahar onumuz......
      yapicak bisey yok
      keyfini cikar
      benim icinde camin onunde cay ic........
      soyledigini yaptim,bakalim olmusmu?

      Sil
    2. Cihancım, baharı bekleyen kumrular gibiyim :))

      Sil
    3. Ayşenurcum, görüntü güzel aslında ama çok uzun sürdüüüüüü :((

      Sil
  3. kimse çekmedi banucanın çektiği kadar kardan :))Güzel manzara var ama biraz fazlaca yağmış yaşam şartları zorlaşmış Allah kolaylık versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Lavanta evi, gerçekten öyle, dediğin gibi görüntü güzel ama sıktı artııık :(

      Sil
  4. banu abla günlük ihtiyaçlarınızı nasıl karşılıyorsunuz ekmek vs gibi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Back to Black cim, dondurucuda-kilerde her bi şeyimiz var, ekmekte 6-7 tane alıp dondurucuya atıyoruz, yol devamlı açık zaten, arabam çıkamıyor bahçeden yalnızca, abim takviye malzeme getiriyor :)

      Sil
  5. kar ve manzara çok güzel ama o yükseklikte olduğunda sanırım biraz eziyete dönüşüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, gerçekten bir eziyeti yok, burada yaşadıkça zaten uyum sağlıyor, önlemlerini alıyorsun, sonra da keyfini sürmek kalıyor :)

      Sil
  6. kolay gelsin canım
    bu sene antalya bile soğuk
    çok yorulmuşsun dikkat et kandine
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bir kase lezzet, kendimi fazla yormuyorum merak etme :)

      Sil
  7. keyfine bakın bence.... bu arada nerede yaşıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Pembe kabuk, keyfini sürüyoruz zaten de, bu sene çok uzun kaldı kar buralarda... Burası mı... İzmit in bir dağının tepesi :)

      Sil
  8. Görüntü çok güzel keyfini çıkarın diyeceğim ama inşallah fazla zorlamıyordur sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcım, yok zorlamıyor, artık alıştık ve ona göre önlemlerimizi alıyoruz, yeter ki Allah sağlık versin :)

      Sil
  9. ben de günlük ihtiyaç kısmına takılmıştım okurken..Görüntü muhteşem ama bir o kadar da ürküyor insan..Bir sorun olsa nasıl çözülecek orada..Allah kolaylık versin..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili çaçaron blog, buranın kışlarına alıştığımız için hazırlıklı oluyoruz, dondurucu-kiler önceden dolduruluyor, zaten yolları da sürekli açıyorlar, bizim bahçe çok doluyor, arabamı çıkartamıyorum sadece, ama abim takviye yapıyor arada :) Yani sorun yok...

      Sil
  10. Beyaz cennet ,fotoları seyretmesi çok güzel.Ama Banucana sormak gerek,kolay gelsin.mutlu huzurlu günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum, biz de bu manzaraların keyfini çıkarıyoruz, herşey yolunda çok şükür :)

      Sil
  11. canım seninki benden beter :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Serapcım, sen alışverişe gidip gelebiliyorsun hiç değilse :)

      Sil
  12. Çok güzel ama zahmetli ...Allah size sağlık versin...Bayılırım bağ bahçe işlerine ama hiç kar küremedim.Baharla birlikte sizin işler de başlar fırsattan istifade bol bol dinlen Banu Ablacım.Allah'a emanet olun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hobby Dünyası, doğa ile yaşamak için onunla daima uğraşmak gerekiyor, hem de dört mevsim :)

      Sil
  13. Bu kadar karı hiç görmemiştim, sağlıkla şu baharı görelim inşallah Banu'cum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, inşallah bahar gelince bu günleri unutacağız :)

      Sil
  14. Banucum aman sağlığına dikkat et. Bu kadar yorgunluktan sonra sıcak bir adaçayı iyi gider.Sevgiler.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancım, kendimi çok yormuyorum, merak etme canımcım :)

      Sil
  15. Ada'yı seneye sana göndereyim ben en iyisi. Görse coşar çocuk. Sabah pide almış babası fırından. Bir tarafı kabarmış. Onu dağ yaptı, üzerine çikolata sürdü. "bak anne karlar ne kadar çok, tepelerde daha fazla" diyerek hem anlattı hem yedi. Bu yıl o kadar çok kar sayıkladı ki. Yaz gelecek diye üzülüyor resmen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadetcim, bana kalırsa Ada bile bıkar bu kadar zaman kar görmekten :)

      Sil
  16. Ülkenin bütün karları sizin oraya yağmış gibi:)
    Yazdan kalma bir günü geride bırakırken
    baharın bir an evvel oraya da gelmesi dileğiyle
    kolaylıklar diliyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Evkadını, tüm ülkenin değil ama tüm İzmitin karı buraya yapıyor kesin :)

      Sil
  17. Amaneyy, bu karların erimesi mümkün mü, mümkünse ne kadar günde erir de toprak-asfalt görünür?Neyse ki sen donanımlısın, beceriklisin de hayat normal geçiyor.Allah'tan sağlık, kuvvet diliyorum sana ve anacığına.En güzel baharı da sen hakettin be Banucam.İnşallah baharın tadını doya doya çıkarasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aheste bestem, kar küremeciler geldiği için asfalt görünüyor, ben bahçede kanal açınca da arada bir toprak görünüyor :) Ama bir lodos, bir yağmur üç günde yokoluveriyor bu karlar, 2005-2006 kışında çatıya kadar çıkmıştı :)
      Allah sağlık versin, gerisi halloluyor :)

      Sil
  18. amaninn yaa banu abla sen nerede oturuyon sorması ayıp?

    bu arada iyi güzelde, sıkar bir süre sonra her yerde kar var şarkısı yaww:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Agresig prensesim, ben İzmitin bir dağının en tepesindeyim :)
      Eh manzara güzel hava açık olduğu müddetçe, ana kapalıysa hep beyaza bakmak sıkıyor tabii :)

      Sil
  19. aman allahım... biz de damüstündeki 2 cm'e kar diyoruz burada.. Seyri muhteşem ama.. biraz ürkütücü olmakla beraber... benim Toroslarda Namrun yaylasında bir evim vardı.. ilk ve son olarak bir kış günü gidip şömine sefası yapmak istemiştik aklımızca.. orada mahsur kalışımızı ve çektiğimiz çileyi hatırladım.. Erzak ve yakıt sorunun olmadığı sürece güzel.. bir de ecza kutun dolu olmalı!!! senin gibi 10 parmağında 10 marifet olan insana zaman çabuk geçer sevgili Banu'm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hasret Senfonileri, dediğin gibi herşey tedarik edilmişse sorun yok, Allah sağlık sorunu vermesin yeter :)

      Sil
  20. Allahım, şaka gibi mi desem, masal gibi mi, yoksa kâbus gibi mi? Bakış açısına ve ruh haline göre değişir herhalde. Keyifli kısmı bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalim, zaman zaman her iki duyguyu da yaşıyoruz aslında :))))

      Sil
  21. Ayy inanmıyorum Banu Abla, bana bu kadar yakın bir yer böyle olamaz. sanki doğu anadolu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buketcim, sen herhalde benden daha aşağı bir yükseklikte oturuyorsun, çünkü aşağılarda pek kar yok...

      Sil
  22. Ayyyy ziyan etme o karları bendeki kardan adamlardan yap, hani çok olanlardan:))) Çok güldüm kapıya kadar kazıp kapının duvar olmasına:)) alemsin ne diyeyim ben sana yaa. Yeni yorum sayfası haaa!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammam, bitecek gibi değil karlar, yetiş yetiş :))
      Fıkra gibi değil mi, hani hapishaneden tünel kazarlar, önlerine duvar çıkar :))
      Ama kar küremeciler yetişti, açtı :)

      Sil
  23. TV spikerleri bağıra çağıra sundukları haberlerde kar şöyle kar böyle diye yırtınıyorlar ya onlar kar gördüklerini sanıyorlar, senin orda çekim olsa herhalde savaş çıkmış gibi anlatırlar:)
    canım benim Allah yardımcın olsun yaa, kollar kas yapmıştır senin bu sene bu kaçıncı kar:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü çantam, spikerlerin buradan haberleri yok, çağırıp karla nasıl mücadele ettiğimi göstereyim bari, faraşlı savaşçı :))
      Hamlığım açılıyor, iyi oluyor, bahara hazırlık :)

      Sil
  24. ZORLUĞUDA VARDIR ELBET AMA HERŞEYE RAĞMEN ÇOK GÜZEL PYLAŞIM İÇİN SAĞOL BENDE BU ŞEKİLDE EKRANA DOKUNARAK HEVESİMİ ALIYORUM SAĞOL:) ...SEVGİYLE KAL:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili banu ben de her kar yağışında seviniyordum. Bi günde iki mevsimi yaşadım bu kış Aşağılar sakin günlük güneşlik, burası kar-tipi(işyerim bayındırlıkta).Sizin oradaki karı temizlemek iğneyle kuyu kazmak gibi olsa gerek.Sana kolaylıklar diliyorum.İzmit'in hangi dağının tepesindesin merak ettim.

      Sil
    2. Sabihacım, mail adresini göremedim blogunda, bana bir mail at, neresi olduğunu söyliyeyim :)
      Kar temizlemek komik, bir yanı açıyorsun, öte yan yükseliyor :) Bir lodos esse iyi olacak...

      Sil
    3. Gamzelli anne, fazlası bıktırıyor ama gene de güzel buralarda kış ve kar :) Her sene bol bol hevesini alırsın benim fotoğraflardan :)

      Sil
    4. Sevgili banuca benim mail adresim var sende. Hani kelime doğrulamayı kaldırmam için bana mail atmıştın ya (tabi ben beceremedim o ayrı) Sonra Tülin halletti sağolsun.Teşekkürler şimdiden.

      Sil
  25. vuuuu ben bu görüntüyü gördükten sonra burada kar var demiyorum :) Yaaa tamam kar güzel oynaması, görüntüsü falan ama yetmedi mi soğuklar .. Mesela kar yazın yağsa, biz sıcaktan bunalınca kendimizi karlara atsak :D Daha güzel olmazmı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3kadın3moda, canım yaa, ne güzel bir fikir yazın kar yağması :))))
      Dediğin gibi, yetti artıııık :(

      Sil
  26. Off! Hala kar. Yaşadığın yer her mevsim ayrı bir cennet. Ama kışın orda yaşamak çok yaman bir iş. Oraya yerleşme kararını çok cesur buluyorum. Ve hikayesini çok merak ediyorum. Birgün anlatsana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hüznün tadı, tam dediğin gibi, doğada her mevsim, hatta her gün, her saat değişen güzellikler var :)
      Benim hep hayalim buydu zaten, tabii buralara getiren tesadüfler zincirinin yardımıyla oldu herşey, gel birgün anlatayım :)

      Sil
  27. Görüntü çok güzel ama fazlası zarar.Allah yardımcınız olsun.Bıdık çok şeker.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  28. gönülçelenim, görüntü güzelliği olmasa zaten hiiiç çekilmez :)
    bıdık şeker mi, biber mi hiiiç belli olmuyor :))

    YanıtlaSil
  29. tam benlik ,çok güzel görünüyor severim ben öyle rezilliği
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkuaz cım, zevkli geliyor bana bu işler, sevenlere engel olmam yani, buyur :)

      Sil
  30. Dört mevsimi de evinin camından, bahçende ve çevrende yaşamak büyük lüks bence... Komşuların bitmek bilmeyen tadilatları, sınırsız özgürlük verilmiş çocuklarının sürekli bağırarak koşturmaları, kafası esenin arabasının kornasına istediği kadar basması, hala hoparlörlü satıcılar yerine dama düşen yağmur pıtırtıları az mutluluk mu? Sessizliği dinlemeye ne kadar muhtacız...Toprağın kokusu... Cıvıldaşan kuşlar..ilk açan baharlar.. Bulutların dansı.... Güneşin ışıkları.. Ne çok şey var izlenecek... Orada olsam televizyona bile bakmam... Mutlu 4 Mevsimler Banu'cuğum....

    YanıtlaSil
  31. Ne güzel anlatmışsın, şehirde yaşamın zorluğunu :)
    Ama adını yazmamışsın ki, meraktan öldüüüm :(

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)