22 Mart 2012 Perşembe

Anne Sultan'ın Odası :)

Sıra anamın odasındaydı bugün :)
Önce yatak takımını değiştirdim, hani birgün göstermiştim, anama yatak takımı dikiyorum diye, işte o takımlarını serdim, nasıl olmuş süslü süslü :))
Nevresim ortadan baklavalı olunca yorganı ortadan koymak tek başına olunca daha kolay oluyor, onun için böyle diktim :)
Oda girişten böyle görünüyor...
Rafın üzerindekiler dedem ve yeğenlerim :)
Annem menekşeyi çok sever, özellikle kır menekşesini, bir de beyaz papatyayı, onun için onun odasına menekşeler veya papatyalar koyuyorum, bu menekşeli örtüyü işlediğimde blogum yoktu :)
Dantel ve örgü işlerini anneme bıraktım,  O da boş durmayı sevmez çünkü, bu odadakileri de O ördü tabii :)
Ama başucundaki Kuran çantasını ben örmüştüüüüm :)
Komidinin yanındaki ahşap kutuyu hatırladınız mı :)) Hani çöpten bulduğum birşeydi de.......
Başucundaki mumun yanında hani birgün kibrit kutuları kaplamış süslemiştim ya, onun mavilisi var :))
Gardrop kapakları hernasıl olduysa taşınırken kayboluvermiş, ben de tül perde dikmiştim :)
Ayna anneannemden, hatta onun yeni evlendiği zamanlardan :)
Şifonyerin üzerindeki meşhuur hasır kutulardan, hani bambu amerikan servislerinden yapıyoruz ya :)
Resimdekiler abim, annem, ben :) Aslı siyah-beyaz tabi fotoğrafın, özel olarak renklendiriyorlar ya...

Bu da cicilerini koyduğu rafı :)
Mavi çakma çini vazo ve mavi kutular benim elimden çıkma :)

Aslında evimden yayınladığım her fotoğrafta canım dostlarımın gönderdiği / getirdiği el emekleri ciciler var, tek tek yazmıyorum, ama kendileri biliyorlar değil mi :)


50 yorum :

  1. ah ablacım o evin her köşesinden mutluluk ben burdayım diyor allahım daim etsin mutluluğunuzu neşenizi öpüyorum aynur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Aynurcum Amiiin, Allah sağlığımızı bozmasın da....

      Sil
  2. ben sizin evinize bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Mucizem, demek ki sende ıncık cıncık dolu dolu evleri seviyorsun :))

      Sil
  3. Sultan'ın odası da kendi gibi, pamuk gibi bir oda:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessem, hani görünüşü pamuk gibi de, evin komutanı O pamuk dediğin.... :))

      Sil
  4. Ellerinden öpüyorum, ne kadar güzel anılarla, yaşanmışlıkla dolu bir odası var. İkinizinde ellerine sağlık Banucam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, evin her yanı anılarla dolu zaten, ben seviyorum anılar arasında yaşamayı :)

      Sil
  5. Banucum günlerdir takip ediyorum ev yeniden taşınmış gibi kalktı oturdu Allah sağlıklı güzel günlerde oturmak nasip etsin ışıl ışıl oldu heryer güle güle kirletin
    Selam ve Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serabım, heryanı değiştirince sanki yeniden başlıyormuş gibi oluyor birşeylere, değişikliği seviyorum :) Amin şekercim :)

      Sil
  6. Böylesi el emeği zevklerle donatılmış evinizi keyifle takip ediyorum paylaşımlarınızdan.
    Yine maşallah demek istiyorum ve sağlık, huzur ve mutluluk dileklerimi yineleyerek Bıdık'ı da kocaman öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, zevklerimiz uyuşuyor galiba ne dersin :) Amin canımcım, Bıdık ta, biz de seni öpüyoruz :)

      Sil
  7. Ay ne güzel bir ev. Çok beğeniyorum, huzur dolu, Annecikle birlikte mutlulukta dolu, daim olsun işşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atölye kedim, Allah huzurumuzu ve sağlığımızı bozmasın inşallah, sağol canımmm :)

      Sil
  8. Yok yok... Çok hanım kadınsın Banu'cuğum:) Ben evden süs eşyası azaltmaya bakıyorum, bakımı zor diye ama bir türlü azalmıyorlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretim, ay ben mi hanımııııım, ismimin anlamı dışında pek hanım sayılmam ama neyyyyse :)) Aaaa ben süslerimden ayrılamaaaam, temizliğine de katlanırım :)

      Sil
  9. bu ev nerde:)
    bayıldııımmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hobilerim ve ben, bu ev buradaaaa, dağın tepesindeee, gel de gör :))

      Sil
  10. Bende her gün izledim tam bir bahar temizliği yaptın anneciğinin odası da çok güzel sıcacık sevgi dolu kalplerinizi hissettiriyor sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esencim, değişiklik yenilik gibi geliyor bana, bahar buralara gelmeden eve gelsin dedim ya :)) Ama baharda yüzünü göstermeye başladı çok şükür :)

      Sil
  11. Banu Ablacım, Anneciğinle birlikte sana sağlıklı ve huzurlu bir ömür diliyorum. Allah mutluluğunuzu daim etsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xenepcim, Allah hepimize sağlık ve huzur dolu günler nasip etsin :)

      Sil
  12. Güle güle huzurla otursun anacığın odasında. Her yer pırıl pırıl oldu baharda geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevginin ruhu, bahar yüzünü göstermeye başladı çok şükür :) Amin canımcım :)

      Sil
  13. Anneniz çok şanslı.Sizin gibi yaratıcı bir kızı olduğu için.Keşke benimde annemle aram böyle olabilseydi:(Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kafe de Mola, sağol canım, karşılıklı hoşgörü ve anlayışla aralar iyi oluyor, dilerim senin de böyle olur :)

      Sil
  14. Ben olsam sokmam seni odama, boş yer tespiti yapar oraları da doldurursun, temizlik bahanesiyle:) Valide Sultan'ın odası güzel olmuş iyi günlerde kullansın güzel bir bahar serin bir yaz geçirsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammam, oh ya kalmadı o odada da boş yer işte, doldurdum :)) Bu güzel dilekler sadece Valide Sultana ha, hala küsmüsün banaaaa :((

      Sil
    2. Dün gece öptüm yaaa, demek ki küslüğüm geçmiş, Pharmaton yaradı. Temizle çık odadan, Solmaz teyzeyle beraber mi yatacaksın tabii ki dileklerim onun için, odayı kullanacak olan o:)Sen de güzel bir bahar serin bir yaz geçir inşallah, kışa girerken yenilerim dileklerimi:))

      Sil
  15. Güle güle eskitsin inşallah, allah sana yenilerini dikmeyi, ona da daha nice nice örtüler, süsler eskitmeyi nasip etsin, anneme her yaptığım şeyde, içim titriyor, yenisini de yapmaya fırsatım olsun inşallah diye, senin o fırsatın heep olsun, anladın işte, allah uzuuun ömür versin ikinize de...sağlıkla, mutlulukla tabiii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elift cim, amin canım benim, Allah hepimize sağlık versin, gerisi geliyor zaten :)

      Sil
  16. Annecinin odası da çok güzelmiş. Bahar temizliğide bittiğine göre gelsin artık şu bahar sizede.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beycan Canancım, bahar yüzünü göstermeye başladı, eh benim de evin içindeki işlerim bitti sayılır, şimdi sıra geldi dış işlere, ooooo çok iş var dışarılardaaaa :)

      Sil
  17. Çok şirin ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. canım benim ne güzel eviniz var sıcacık huzur dolu.rabbim hep mutlu sağlıklı günlerde yaşatsın annenizi sizi ve tüm sevdiklerinizi..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Mihrimahcım Amin, hepimize canım benim :)

      Sil
  19. sağlıkla mutlulukla oturun inşallah....
    sevğiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim, inşallah canım benim, Allah hepimize sağlık versin... :)

      Sil
  20. ohhh maşşallah, bütün evi tertemiz yaptınız:) ne güzel.. ellerinize sağlık, annenizle beraber, mutlu uzun bir ömür diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecercem, eh oldu bitti gibi işte, olduğu kadar :) Allah sağlık versin hepimize o yeter :)

      Sil
  21. ya gelmek istiyorum ben bu eve bana ne yaaaaaa:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım, sana gelme diyen mi vaaaar, geeeeel :))

      Sil
  22. Her yer sizin el emeğiniz dolu!
    Ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semicim, olmazsa ayıp olmaz mııı, hem hobilerle uğraşıyorum deyip hem de evde elişi olmasın.... olmaaaaz :))

      Sil
  23. çok güzell huzur ve mutluluk içinde yaşayın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgünüm, huzur ve mutluluk hepimizin olsun inşallah :)

      Sil
  24. Ellerine sağlık Banucum sağlıkla ve huzurla oturun inşallah.Bu arada karlar eridimi oralarda.

    YanıtlaSil
  25. Çok cici bir oda,sultanlara layık.

    YanıtlaSil
  26. Nalanıım, ana sultana beğendirmek biraz zor oluyor ama :)))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)