12 Mart 2012 Pazartesi

Mutfak Dolabı Elimden Geçiyor :)

Mutfağımda bir dolap var, aslında iki dolap :))
Ben üstüste koydum öyle kullanıyorum :))
Anlaşılacağı üzere, benim evde normal kullanımda pek birşey yok :))

Alt dolapta tabak-çanak cinsleri, hani herzaman kullanımda olmayanlar...
Üst dolapta tencereler, borcamlar filan, el altında olmaktalar...

İşte dün o dolapları boşalttım, bulaşık makinasına doldurdum, yıkansınlar, cici olsunlar :)

Bugün o dolabın raflarını yapışkanlı kağıtlarla kapladım...
Kağıdın desenini çok sevdim, aslında mutfak duvarı için almıştım, ama neye niyet neye kısmet, dolaplara kullandım, gene alırım :)
Güzel güzel yapıştırdım,
Yavaş yavaş yerleştiriyorum,
Dikkatli bakanlar görecekler, şeffaf poşetlere koyuyorum alt dolaptaki tabak çanağı, sürekli kullanılmadığından tozlanıyorlar ne de olsa, onun için....

Gelelim dışarılara, haberler berbat... Tam karlar eriyor diye seviniyordum, 1 metreden aşağı inmişti, ama maalesef dün gece başladı haaaalen yağıyor :((
Arabam hala gömülü halde, göndermem gereken kargolarım var, içlerinden biri de acil :(
Bakalım, bir şekilde göndereceğim onları da....


72 yorum :

  1. Banu hanım harika fikir bencede ikidebir tozlanmasındansa poşetle saklamk en mantıklısı bu yapışkan kağıtlarını çok seviyorum ii oluyorlar.kağıtı kaldırmak istediğinzde tahtadan kalkarmı acaba yoksa öyle kalacakmı sonuna kadar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgülcüm, özellikle sobadan dolayı çok kirleniyorlar durdukları yerde, o nedenle genelde kullanmadıklarımı poşetliyorum...
      Kağıdı çıkartmak istediğinde kolaylıkla kalkıyor, silinmeye de geliyor, sıkılınca değiştirebilirsin kolaylıkla, mutfağın duvarını da kapladım yapışkanlı kağıtla daha önce :)

      Sil
    2. ellerine sağlık güzel günlerde temiz temiz oturun :) hiç kirlenmesin bir daha :)

      Sil
  2. Kolay gelsin canım, dolap raflarında çok güzel olmuş desen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, bu deseni çok severek almıştım, renk geldi dolaplara sayesinde :)

      Sil
  3. Kağıdın desenini çok sevdim. poşet fikride harika bence. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcüm, desen tam mutfaklık değil mi :) Poşetler büyük kolaylık oldu :)

      Sil
  4. Ne kadar önemli ve zor bir iş şu anda yaptığın. Benim gözüm almadı bir türlü, yapayım.
    Kolay gelsin.
    Şunu da söylemeden geçmeyeyim; seneye arabanı örtecek bir sundurma ya da garaj yaptırmalısın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Proje Çantam, sıkıntıdan ne yapacağımı şaşırdım, bari bahar gelmeden evin işlerini bitireyim, bahçe işleri başlamadan dinlenmeye zaman kalır dedim :)
      Araba için bir garaj aklımda ama ona sıra gelmiyor bir türlü canımcım :(

      Sil
  5. ah Banucam yinemi kar. Önce sizin oraya yağıyor sonra buraya geliyor kar.Bu gün buradada yağdı durdu, yağdı durdu. Kolay gelsin. Raflarda kağıtlar güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevginin ruhu, yine kar, hep kar, heryerde kar :(((((

      Sil
  6. Çalışan Banu Işıldar hem evi hem kendi:))Kolay gelsin Arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seraaaap, çok güldüüüm, pek ışıldıyor halim yoook :(

      Sil
  7. Çok detaylara girmişsin sen can resmen evi kaldırıp indiriyorsun benimde aklımı çeliyorsun büyük adımlar atmak için:) Strech te kullanabilirsin naylonlamak yerine. Yorma fazla kendini daha bahar gelmedi, ağır ağır yap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildin Fiammacım, bütün evi indirdim, darısı başına şekerim :)
      Strech kullanışlı olmaz, her defasında yenilemek gerekir, oysa poşeti açar içinden alıp kapatırsın, yaaaa :)) Bari bahar gelmeden eviçi işleri bitsin, dinlenmeye zaman kalsın, sonra bahçe işleri var ya ....

      Sil
  8. ne şekermiş kağıtların deseni öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe kabukcum, çok cici, tam mutfak için değil mi, bulduğumda ben de çok sevinmiştim :)

      Sil
  9. deseni çok güzelmiş, pastel tonlar, çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessem, bu desenleri bulunca ben de çok sevinmiştim :)

      Sil
  10. kağıdın deseni çok güzelmiş. banu bu gidişle bahar falan gelemeyecek bahar temizliği diyerek yormasaydın kendini:)
    kolaygelsin canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asortikcim, bahar gelene kadar ben temizliklerimi bitirir dinlenirim, daha iyi, baharda bahçe işleri başlayacak ya :)

      Sil
  11. Kağıtların deseni çok güzelmiş .Tam mutfak için. Kardan mesken tuttu sizin orayı gitmek bilmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacım, sorma, kar gerçekten üç aydır hiç kalkmadı bu sene :(

      Sil
  12. Marifetli hatun iş başında:)Ellerine sağlık, çok güzel fikir streçle de kaplanabilir, ama poşet varken ne gerek var israfa:)Kağıtların deseni ne kadar da cici :) Güzel günlerde kullan, çok ama çok geç kirlensin herşey:)Sen de biraz keyif yap.Darısı başıma, koptu belim koptu resmen.Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahestebestem, yok streç kullanışlı olmaz, poşeti açıpgerekeni alıp tekrar kapatabiliyorsun, ama streçi her defasında değiştirmek gerekir bir tek şey bile alacakken...
      Kağıtlarımı ben de çoook severek almıştım :)
      Halılar bitti mi yoksaaa...

      Sil
  13. Kar kış kıyamet dışarı çıkamadıkça eve saldırıyorsun sanki. Bu gidişle evin her köşesini elden geçireceksin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadetcim, ayyyynen dediğin gibi şekerim :))

      Sil
  14. Merhaba poşetlere koyma fikrini çok beğendim heryer tertemiz gözüküyor iyi günlerde kullanın sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcım, daha temizlenecek yerler vaaar :)

      Sil
  15. banucum,kolay gelsinde,bu bahar degil gene kis temizligine dondu:)
    sabah beri buradada yagiyor kar,simdi yagmura cevirdi....
    senelerdir boyle kar yagmamisti
    gormezmiyiz hic naylonlara geccirdigini,,,,,,,titiz arkadasim benim
    opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanım, artık ne temizliği olduğunu ben de bilmiyorum :)

      Sil
  16. BANUCUM, ANLADIM BEN O ACIL KARGOYU... HIC DERT ETME, NASIL OLSA 2-3 AYDA BIR BIZIMKILER BIRSEYLER GONDERIYOR, OLMAZSA POSTAYLA GONDERIRLER. LUTFEN O YOLLAR ACILMADAN ARABA KULLANMA, SENIN EMNIYETIN DAHA ONEMLI. PERDE ISINI ARASTIRIYORUM, BULUNCA E-MAIL YAPACAGIM.
    SEVGILER,
    OYA AKKOC

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyacım, canım yaaa, çok teşekkürler... Zaten arabam çıkacak gibi değil, ama bir yolunu bulmaya çalışacağım, hele bir kar yağmayı durdursun da, bakacağım... Öptüm seniiii :)

      Sil
  17. KOLAY GELSİN BANUCUM DESEN ÇOK GÜZELMİŞ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehnazım, sayenizde kolay geliyor zaten, bu yorumları okuyunca tüm yorgunluk uçup gidiyor :)

      Sil
  18. OOOhh, mis gibi deterjan kokuları buralara kadar geldi, ellerine sağlık, bi avazda bitsin inşallah, hem işler, hem karlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elift cim, bir avazda bitsin deyince, doğum yapmış gibi oldum :))))
      Karlar bitsin, işler bitmese de olur :)

      Sil
  19. cok guzel olmus ellerine saglik banu hanim benim blog iflas etti yeni blogumun linki bu http://koyluguzeli-ferda.blogspot.com/ sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ferdacım, nasıl iflas etti blogun? Geçtim yeni bloguna...

      Sil
  20. dolaplarınızın kağıt desenini çok güzel bulmuşsunuz tabakları poşetlemeniz çok güzel bir düşünce! elbiseler poşetlenir de tabaklar poşetlenmezmi desenize...:)Kolay gelsin,

    Sevgiler;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşecim, tesadüfen buldum o deseni, gene bulursam alacağım duvarlar için :)
      Poşetlerle teeertemiz kalacaklar şimdi :)

      Sil
  21. Pırıl pırıl olmuş dolaplar. Ne güzel şey şu temizlik. Hele sonuç böyle çarpıcı ise. Bu kış ne kadar ilginç yaşandı. 2 gün içinde 3 mevsim yaşadık. Kar yağdı. Sonra güneş açıp ısıttı her tarafı, derken bir yağmur bir yağmur.. Ne olduğumuzu anlamadık. 10 senedir Bursa'dayım. İlk kez böyle bir kış yaşadım. Hayırlısıyla bahar gelse bir.. Soluk alsak. Bu havalar sonunda beni de hasta etti. Hem de tam yurt dışındaki kızıma kavuşmuşken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümcüm, anacım ben hep kışı yaşıyorum burada, kar hiç kalkmadı ki :(
      Ben de burada 2005 ten beri böyle kış görmedim, kar gene 2 metreye çıkıyordu ama en fazla bir ay sürüyor, ara veriyordu :(
      Geçmiş olsun, hafif atlatırsın inşallah, bu arada gözünaydııın, kızın gelmiş, ne mutlu sana :)

      Sil
  22. kolay ğelsin Banu hanım.bende biraz havaların ısınmasını bekliyorum bu ğibi işleri yapmak için.
    poşetlemek işi ğüzel fikir...
    sevğiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim sağol, havalar ısınınca benim bahçe işleri başlayacak, onun için erken başladım :)

      Sil
  23. Ellerinize sağlık ve de çook kolay gelsin,bu kağıt kaplama işlemini hiç sevmem zor gelir bana:) siz başarılı olarak atlatmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fericim, kağıt kaplama kolay aslında, kutu kaplaya kaplaya elim iyice alıştı, çook eskilerden de dolap içi filan kaplardım zaten :)

      Sil
  24. yapışkanlı kağıt.. hımm iyi fikir... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syhncım, yapışkanlı kağıt.... yaaa, iyi fikir değil mi, herşeyi kaplayasım geliyor bazen, öyle güzel desenler çıkıyorki karşıma :)

      Sil
  25. Yapışkanlı kağıdı icat edeni ve böyle güzel desenler ürettikleri için kutluyorum :) bende çok kullanıyorum ve seviyorum. Kolay gelsin Banucam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, gerçekten yapışkanlı kağıtlar büyük kolaylık ve çok güzel desenler var, ben her gördüğümde dayanamayıp alıyorum :)

      Sil
  26. Kağıdın deseni ve renkleri çok güzelmiş gerçekten.
    Az kullanılanları şeffaf poşetle korumaya almak iyi fikir:)
    Dilerim kar artık sizin oralarda bir an önce erisin:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, inşallah daha bulurum bu desenden, çünkü mutfak duvarına yapıştırdığım kağıdı bir müddet sonra sıkılıp değiştirebilirim :)
      Poşetlemek iyi oluyor, elimi attığımda temiz bulmak, yıkamaya gerek olmaması kolaylık oluyor :)
      Kar eriyeceğine üzerine yağıp duruyooor :(

      Sil
  27. insan kendi evi için bir degisiklik yapti mi sanki butun evi yenilemis gibi bir his veriyor :) kolay gelsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacım, ben bunu hep söylerim ve uygularım, eve şöyle bir bakar, sıkıldığım heryeri basitçe yenilerim, mutlu olurum :)

      Sil
  28. ABLACIM ELLERİNE SAĞLIK MİS GİBİ TERTEMİZ OTUR KAHVENİ İÇ İŞLER BİTİNCE AYNUR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin Banucum. Çok hoş görünüyolar. O kadar işinin arasında bide sayfa hazırlayıp yorumlara tek tek cevap yazıyosun.Bravo sana kıskandım mı ne... Öpüyorum.

      Sil
    2. Sabihacım, ne kadar işim olursa olsun, hastalık olmadığı sürece cevap yazarım tabii :)
      Kıskan kıskan, böyle kıskançlıklar faydalıdır :))

      Sil
    3. Aynurcum, bir blog açsan iyi olacak artık galiba :) Gel kahvemizi karşılıklı içelim :)

      Sil
    4. keşke yakın olsak ablacım hemen gelirdim valla ama içmiş kabul ediyorum kahvemizi

      Sil
  29. elerinize sağlık ne güzel olmuş..çekmecenin tek kulpu yok galiba onlar için bir önerim olsun..Kulpları tamamen çıkarıp mutfağınıza uygun renkte kurdele yada benzeri birşeyi geçirerek sabitlerseniz daha güzel bakımlı görünür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynicancım, çekmecenin kulplarından yeni aldım da takmaya sıra gelmedi henüz, güzel fikirlerin için teşekkürler :)

      Sil
  30. Banu kardeşim merhabaç Ya geçen mail temizliği yaparken yanlışlıkla adresleri silmişim tabii sizinkide dahil:) Mailima adres bilgilerinizi tekrar gönderirmisiniz.Minik bir süprizim var, büyük olmasına zaten imkan yok:))Birde ptt kargomu daha rahat ulaşıyordu eline.?? ozdenceyhan58@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özden kardeeeş, mail attım, çok mutlu oldum, sürprizlere bayılırıııım :)

      Sil
  31. Uzun zamandır eski şifoniyer için bir iyilik düşünüp duruyorum da, kendimi durduruyorum. Senin dolapları görünce yine depreşti. Boyayıp dekupa filan deneyeyim diyorum, çok uzun iş, zımpara mımpara, evde olacak şey değil. Kağıtla nasıl olur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Nihaaaal, yapışkanlı kağıtla kapla çok güzel olur bence, ön kısmına kendi zevkine göre bir desenli kağıt, üst ve yanlarına uygun bir düz renkte kağıt, bence harika olur, çekmece kulpları varsa onları da uygun renge boyayıverirsin, hadi yaaap :)

      Sil
  32. Yapışkanlı kağıtla ne hoş bir sonuç elde etmişsiniz.
    İyi günlerde keyifle kullanın Banu`cum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semicim, yapışkanlı kağıtlara bayılıyorum ben, güzel desenler gördüğümde dayanamayıp alıyorum, herşeyi kaplayasım geliyor :)

      Sil
  33. AH benim güzel ablam, ben senin şu karlara takılmış durumdayım, kış bitmedi bitmek de bilmiyor bu sene...cemrelerin de hepsi düştü ama acaba nereye düştü ;D buralara düşmediği kesin :D en çok da arabanın haline yanıyorum o karlar mahvetti yahu; artık senin bahçeyi yeşil haliyle görelim istiyorummmm

    YanıtlaSil
  34. Marifetli cadım, hiç sorma şekerim, 3 aydır kalkmadı hiç buralardan kar, zavallı araba sırtında bi ton kar :( Cemrelerin ayağı takıldı bu taraflara düşmedi ama :( Yeşilliği ben de çok özlediiim :(

    YanıtlaSil
  35. merhaba, ne zamandır blogları izlememe rağmen nedense ilk defa birine yorum yazıyorum, kağıtların desenleri çok hoş nerden aldınız acaba merak ettim ben de kutu falan kaplıyorum ama böyle desen görmemiştim, şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili adsız kağıtları Migrosta buldum.... İlk yorumu kaptığıma sevindiiim :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)