15 Mart 2012 Perşembe

Ah Yaramaz Bıdık Ah :(

Dün gece başıma gelen...
Malum, akşamları tv karşısı keyfimiz... Elişlerimiz elimizde, gözümüz tv de, aramızda kahve, kuruyemiş, meyve, abur cubur :))
Bıdıkta kah sobanın yanındaki yerinde, kah yanımızda...
Dün akşam, dışarıdan ne duyduysa sen bir fırla cama doğru, atladığı yerde ipliklerim, şemam ve kahveeem...
Kahve devrildi, iplikler ıslandı, şema ıslandı :((
Ah yaramaz Bıdık aaah :(
Neyseki işlediğim örtüye gelmediiii :)
İpliklerimi hemen yıkadım, 5 tanesi ıslanmıştı, ne iyi etmiş Nilgünüm bana çıkrık göndermiş, kukalardan çıkrığa sardım, çile yapıp astım hepsini...
Ben bu işleri yaparken Bıdık bey de benim yerime kurulmuş...



48 yorum :

  1. Afiyet olsun, enerjiye ihtiyacın çoktu, tam zamanında geldi:)Demek ki neymiş, Bıdık-savar ve güvenlikli alan yaratılacakmış:)Ben Misketin yanında hayatta elime bir şey alıp yapamam, derhal ya elimin dibinde biter, olmadı hop üstüme aynen garfield gibi tırmanır.Ben ciyak ciyak öterim tabii:)Öğrendim asla onun yanında yapılmayacak:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahestebestem, ben tatlı krizine giriyorum zaman zaman, bu aralarda öyleydi, zamansızlıktan birşeyler yapamıyordum şöyle tatlı cinsinden, tam zamanında geldi :)
      Bıdıkta sıkılınca gelip çekiştiryor, onu bırak beni sev diye :))

      Sil
  2. Afiyet bal şeker olsun ablacım, muskalardan bizim burda da yapılır adına biz samsa diyoruz, senin yediğin pekmezden yapılmış sanırım rengi esmer burda direk üzüm şırasından ve cevizle yapıyoruz rengi daha açık ve yumuşacık oluyor, ama her hali güzeldir sonuçta, tam bir enerji deposu:)
    Bıdık da sana epey bir iş çıkarmış geçmiş olsun ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selmacım,afiyet oluyor, yarıyor :)) Adı-cinsi önemli değil anacım, bana böyle tatlı olsun :))
      Ah Bıdık aaah :))

      Sil
  3. bıdık çok mahçup olmuş ..bi daha yapmaz ...afiyetle yiyiniz fıstıkları ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kelebekana, Bıdık duygu sömürüsü yapmayı pek iyi becerir ve her defasında kazanır :)

      Sil
  4. ablacığım afiyetle yiyiniz , ben paketin size ulaşmasını bekliyordum tarifleri sonra faceden mesaj atarım diye düşünmüştüm :)
    Biraz geç oldu kusura bakmayın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhteremcim, canım benim, tekrar teşekkürler, tam zamanında geldi zaten, tatlı krizim tutmuştu, hepsi harika, tarhanayı da en kısa zamanda deneyeceğim :)Öptüm seniiii :)

      Sil
  5. Geçmiş olsun. Olur o kadarcık kabahat:)) Afiyet olsun yârim, sen yedikçe ben doydum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretim, bak herşeyi paylaşıyorum ama tatlılarımı paylaşmam, ona göre :))

      Sil
  6. Affet annesi Bıdık'ı. Onun bütün dikkati sizi dışarıda ki tehlikelerden korumaya odaklı. Olur böyle şeyler. Gerçi ben olsaydım oturur ağlardım. Kolay mı o iplikleri yıkayıp kurutup tekrar sarmak.
    Zahter mi...? Gerçek zahter mi? Hani o dağ kekiğinden, susamdan filan yapılan kahvaltılılk zahter miii.. Bayılırım. Son kalan zahteri sımsıkı saklıyordum ama sabah kahvaltıda yemek farz oldu. Canım çooookkk çekti.
    Bir de... Banu... senden bir şey isteyeceğim.. Enerjinin 10 da birini bana versene. Şu günlerde tam bir tükeniş yaşıyorum. Grip oldum. Çakırkeyif, yarı sarhoş hallerde sürünüyorum. Heyecanlıyım, gücüm yok ama yapılacak çok şey var daha..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümüm, kendini affettiriyor zaten, öyle bir duygu sömürüsü yapıyor ki, şaşarsın :)
      Zahter, gerçek zahter herhalde, kahvaltılık, hadi kahvaltıya geliiin :)
      Enerji mi... Ye tatlıları, çikolataları benim gibi :))
      Yok ya, bende de hal kalmadı, bu havalar enerjimi soğurdu gibi... Zoraki yapıyorum işleri inanki, ama bitsinde, bahçe işlerine kadar biraz dinleneyim diyorum, ama daha bitiremedim :(

      Sil
  7. Bıdık mahcup olmuş belli:))
    Hediyelerinizi güle güle yiyin,için:)Tarhanayı bende yapıyorum blogumda paylaşmıştım çok güzel oluyor,tavsiyem kar-kış bitmeden kaynatın için,sıcak sıcak tam kış çorbası:)Afiyet olsun:)SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Birincisin, Bıdık şov yapıyor kendini affettirmek için, çok şımarık çoook :))
      En kısa zamanda deneyeceğim tarhanayı :)

      Sil
  8. olur annesi böyle şeyler bak ne kadar üzülmüş tatlı bıdık.gelen hediyeler de akla zarar ama çok güzeller afiyetler olsun benim için de ye emi banuşum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksungurum, bakma sen ona, şımarık o, kandırıyor hep beni :)
      Merak etme, ben hepinizin yerine yiyiyorum :))

      Sil
  9. Bıdık evini ve sizi korumak için gelen her sesi tehlike algılıyordur:)
    Ortalığı birbirine katıp bir de ne güzel kurulmuş sizin yerinize:)))
    Geçmiş olsun neyse ki az zararla atlatmışsınız.
    Ayrıca afiyetler olsun.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, Bıdık küçük ama bu yörenin efesi, etrafta kimse konuşmayacak, geçmeyecek, araba bile geçmeyecek, yoksa bir ses var, duysan büyük köpek var sanırsın, pek efedir yani :) Evin paşası o, biz çalışırız o en güzel yere kurulup seyreder, sonra da çok iş yapmış gibi ödül mama ister :))
      Sağol canımcım :)

      Sil
    2. Aferin tatlı Bıdık'a. Arada böyle iş kazaları olur:) Sonuçta o da görevini icra ediyor ama değil mi?:))
      Sevgilerimle.

      Sil
  10. Ah Bıdık ah! Ufacık boyuyla kocaman yüreğiyle artık neler duyduysa sizi korumak istemiştir. İyi ki varlar,hep yanımızda olsunlar ! Mamalar nefis Banucuğum ,bizim evde de her akşam abur cubur faslı var canım,yaza az kaldı ve benim kilolar yerleşti gitmez :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayagi bir macera yasamisin,,,,,,,,,,banucum
      ah o iplikleri baskasi islaticakti,kahveyi dokucekti,,,,,,
      kolay gelsin, opuyorum

      Sil
    2. Colettem, bak Okuyan'a anlattım Bıdığı... Evin şımarık oğlu O, Allah sağlık versin :)
      Abur cubur favorimdir benim de, yaza bahçede çalıştıkça veririz diye umuyorum :))Gerçi yazında boğazım durmuyor ki :)

      Sil
    3. Cihancım, başkası da dökse gene aynı işlemleri yapacaktım ama o döken Bıdık gibi bakamazdı ki bana, öyle duygu sömürüsü yapıyorki :)
      Sen ördeklerin ayaklarını buldun mu :))

      Sil
  11. nişanlım bi tane benim,akıl küpüm benim......
    mamalar da mama yani.....
    afiyet bal şeker olsun Banu'şum
    hepinizi öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ordan vefasız Fidoş gelin, nişanlını aradığın sorduğun yok :))
      Biz de öptük hepiniziiii :)

      Sil
  12. sizin evi haylazı da bıdık ablacım senin canın sıkılmasın diye atraksiyon yaratmış ama ne güzel sizi korumak için yapmış ayrıca afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güftecim, evin paşası o, koruma işini hep yapıyor da bu defa kazalı oldu işte :)

      Sil
  13. helal bıdıka.Koruma işini çok ciddiye aldığı belli.Banucum hasar olmadığına da sevindim.Mamaları da ağız tadıyla yiyin.Afiyet bal şeker olsun.Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beycan Canancım, Bıdık gerçekten çok koruyucu, boyuna posuna bakmadan yaklaşana saldırıyor, tabi herkese değil, çok iyi ayırd ediyor, ama her kim olursa olsun bana veya anneme, hatta annemle birbirimize dokunmak yasakkkkk :))Sadece o sevilir bizim evde, biz annemle birbirimizi öpemeyiz, sevemeyiz :))

      Sil
  14. hadi geçmiş olsun banucam işlemeye gelmemiş ya.antep hediyeleri süper.afiyetle yerimede ye.tatlıya hiç dayananam benn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanayım, evet yaaa, ödüm koptu işlemeye gelecek diye, neyse....
      Bak herşeyimi paylaşıyorum ama tatlılarımı paylaşmam haaaaa :))

      Sil
  15. geçmiş olsun Banu ablacım :D ama bıdık ta üzülmüş canı benim içim gitti :D Sizleri kocaman öpüyorum bıdıkı da mıncıklıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelim, Bıdık şov yapıyor bakma sen ona, yüzüme bakıyor dikkatle, ben de dayanamıyorum gülüyorum, onu bekliyor :) Bizde hepinizi öptüüük :)

      Sil
  16. geçmiş olsun ama bıdık küçük çocuklar gibi masum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Siyah kuğu, dediğin gibi, bu kuyruklular küçük çocuklar gibi aynen :)

      Sil
  17. Aman aman, iğne bir yerlerine batmadı, kahveyle haşlanmadı diye şükredip teselli bulalım, bu miniklere bi şey olacağına bize olsun daha iyi, ağızları var, dilleri yok, insanı mahvediyorlar en küçük hastalıklarında...

    kısmetin dolmuş da taşıyormuş işte, seller götürmesinden belli, mamalar da yığılmış bak, afiyet şeker olsun, iyi kolestrol yapsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elift cim, ayyyynen, evin şımarığı işte :)

      Sil
  18. Ah bıdık ah bir sürü iş çıkarmış başınıza. Ama özürde dilemiş gibi yapmış aferim ona, suçunu biliyor ha! Muhterem'in gönderdikleride çok güzel görünüyor. Valla canım çekti.Afiyet olsun Banucum, kilo problemin yok nasılsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevginin ruhu, Bıdık... ah o işini bilir, duygu sömürüsü yapar affettirir kendini :))
      Kilo problemi yavaş yavaş çıkıyor, bakalım bahçe işleri başlasın veriririm belki :)

      Sil
  19. Bıdıkta yaptığına üzülmüş :) ama ne yapsın ses duymuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abidecim, buralarda her türlü ses Bıdığı sinirlendiriyor, araba-insan-hayvan geçmeyecek, kimse konuşmayacak :))

      Sil
  20. Aferin Bıdık iyi halt ettin:))))Afiyet olsun, hala gülüyorum iplikleri çile yapıp yıkamana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız Fiamma, ne gülüyorsun, başka naapcaktım yani, önce yıkayıp sonra çile yaptım bi kerem :)) Gülmeeeeee :))))

      Sil
  21. canım yaaa nasıl da masum bakınıyor:)) Geçmiş olsun diyelim. Zahter ev yapımına benziyor ben bir iki senedir hazır alıyorum o da çok güzel ama ev yapımının yerini tutmaz afiyet bal olsun

    YanıtlaSil
  22. bıdığın hamlesi ne işler açmış başına abla. neyse güzel şeyler bunlr halletmişsin ya sen.. mamalarını afıyetle ye inş...annene slm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şımarık bıdık neler yapmışsın öyle. Mamalarda tam benlik valahi. Yaa benimde tatlı krizim tuttu şimdi hemen gidip tatlı bişeyler alıyorum, benim içinde ye afiyet olsun Banucum.

      Sil
  23. Ah Bıdıkcığım nasıl da masum masum bakıyor. Mamalarınızı da sağlıkla yeyiniz efendim.

    YanıtlaSil
  24. neyse işlediğin işe birşey olmamış, onca emek...Bıdık da üzülmüştür kesin

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)