14 Mart 2012 Çarşamba

Dışarı Çıktıııııım :))

Bugün nihayet dışarı çıktım, aşağı indim :))
Yok yok, arabamı çıkartmam mümkün değil, zavallım gömülü halde.
Bize odun getiren, ara sıra bahçe işlerime yardım eden Tahir var, dün takviye odun getirmişti de, aşağıya inmem lazım demiştim. Sağolsun bugün öğlen geldi aldı beni arabayla, arabaya kadar bata çıka gidebildim :)

Şimdi köşeme oturdum, bir yanımda yeni işlemeye başladığım örtüm, elimde tekrar tekrar baktığım kanaviçe modelleri, karşımda tv, bir yanımda pc :))
Benim sevgim vere vere tükenmez, sevgilerini gönderenlerin de sevgilerine doyamam :)


43 yorum :

  1. Bizde kar yok ama hava berbat acaip soğuk var .YENİ İŞİNE BAYILDIM BİTİNCE ÇOK GÜZEL OLACAK .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevdoşcum, biz de herşeyden bol bol var :))
      bu aralar güllere taktım görüyorsun :)

      Sil
  2. Banu hanım yine harika bir örtü geliyor galiba:)ellerinize sağlık, sevginiz de her yerden belli oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecercecim, gene bir örtü geliyor da bakalım nasıl bulacaksınız :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Nilgünüm, süper diye diye süperleşeceğim günü bekliyorum ama yooook :))

      Sil
  4. Dışarı çıkabilmene sevindim yine süper işler çıkacak sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcım, bata çıka çıkabildim, işlerimi halledip, bata çıka geri döndüm :)

      Sil
  5. Güllerin beni öldürecek ! Ben bir kere gül işledim ,birbirine yakın tonlarla işlemek beni aştı :) Bu arada Filiz Hanım'ı çok merak ettim ben . Senin aracılığınla selamlar gönderiyorum kendisine.Tabii seni de çok öpüyorum canım Banucuğum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colettem, bu aralar güllere fena sardım ben :))
      Sendeki de aynı kitap herhalde değil mi, gördün mü Meralin sayfasındaki yaptıklarını Filiz hanımın, ahşapla kanaviçe nasıl da yakışmış birbirine, tasarımlarına da hayran kaldım :)

      Sil
  6. Artık azda olsa dışarı çıkabilmene çok sevindim. Hediyelerini güle güle kullan ve işleme harika görünüyor Banucam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, ben çıkabildim de, zavallı arabam ne zaman çıkabilecek o belli değil, üstüne üstüne gene yağıyor karlar :(

      Sil
  7. Oh oh maşallah, komşu işler, bizew de düşer inşallah, yaşasııınnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elift cim, komşu işliyor da, başka başka evlere düşüyor zaten hep :)

      Sil
  8. Kaneviçene bayıldım,emeklerine sağlık,dışarıya çıkabilmene bende çok sevindim.Bu arada Gülsüm hanımın postuna tıkladım bloğunun kaldırıldığı yazıyor,rica etsem sende denermisin? sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycım, hesap işi yapmayı gerçekten çok seviyorum, etamin-goblen işlemeyi de özledim aslında ama dükkan boş kalmasın diye habire işlemem gerekiyor...

      Sil
  9. Nuraycım, sağol...
    Gülsümle konuştum şimdi, haberi var... Zaten bloglarda hep karışıklıklar oluyor bu ara, Gülsümde soğuk algınlığı var, uğraşacak hali yok, sonra bakacağım dedi...

    YanıtlaSil
  10. Cicilerini güle güle kullan, bol bol işle bahar gelene kadar oyalan:)) Ohh sonunda havalanmışsın 40 uçurdun derim ben buna:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammam, 40 uçurdum ben, darısı arabamın başına :)
      Kitapta gerçekten işlemek istediğim çok desen var, zaten işlemem de gerekiyor :)

      Sil
  11. hediyeleri merak ettim bak:)))iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim, merakını bugünkü yazımla giderdin sanırım, tam benim gibi tatlı oburuna göre :))

      Sil
  12. Kanaviçenin gülleri harika görünüyor Banucum. Sana kolay gelsin. Bende yağlıboya versiyonunu yapmak istiyoruuuuum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabihacım, sen de yağlıboya versiyonunu yap, takım olarak satalım, ne dersin :)

      Sil
  13. Kanaviçeniz harika gözüküyor; İşlemelerinize büyük sabır,emek ve beceri gerekiyor.Bunlarda sizde mecut olunca ortaya harika işler çıkarıyorsunuz. Allah size sağlık ve uzun ömür versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşecim, hesap işi işlemeyi seviyorum ben, etaminden daha zarif oluyor gibi, elim-gözüm alıştı iplikleri saymaya artık :)
      Allah sağlık versin de, uzun olmasa da olur, amin canımcım :)

      Sil
  14. yeni işiniz çok güzel hediyelerinizi iyi günlerde kullanın sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancım, bitsin de bakalım güzel olacak mı :)

      Sil
  15. Canımmm çok sevindim senin adına güzel ve mutlu değişiklik olmuş günlerdir kapandın kaldın. neyse hava durumu önümüzdeki hafta için müjdeli haberler veriyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü çantam, sorma yaaa, 24 aralıktan beri kar hiç kalkmadı, hiç böyle olmamıştı, neyse aşağılarda karsız yerler görebildim :)) Ben de baktım da sıcaklık birden yükseliyor, hadi hayırlısı, bir sürpriz daha gelmez inşallah...

      Sil
  16. Az önce dükkanına gidip geldim. Çok güzel şeyler çıkarmışsın ortaya. Elbette blogda yayınladığın zaman da görmüştüm. Ama yeniden bir hatırladım, geldim. Şile bezine kanaviçelerin çok ama çok emekli işler. Bir kere daha ellerin dert görmesin diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurtencim, şile bezine hesap işi işliyorum, çok ta seviyorum :)

      Sil
  17. güller çok güzel görünüyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadetcim, bakalım bitince nasıl görünecekler :)

      Sil
  18. Gönülden sevgilerim sizinle:)

    YanıtlaSil
  19. Köşenize ve kanaviçelerinize bayılıyorum....Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili tatlı hayat, köşemi paylaşmaya hazırııım :)

      Sil
  20. Oh yaa... Çok şükür çıkabildin. Araban da yakında çıkar. Az kaldı bahara. Bu ay kapıdan bakıp, kazma kürek yakacazzz.. 15-20 gün sonra güneşe bakacazzz. Yani yatcz kalkcaz-yatcaz kalkcaaz bahar gelecek. :)) Bloguna sık sık geliyorum. Ce' deyip çıkıyorum. Bazen yorum bırakacak zamanım olmuyor. Gönül koyma olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Gülsüüüm, araba bi çıksa, Gölcüğe gitmem lazım, işlerim var orada, havalar birden ısınıyor görünüyor ama inşallah yeni bir sürpriz gelmez...
      Ah sana gönül koyarmıyım hiç, ben de herkesin bloguna yorum yazamıyorum maalesef, zaman yetmiyor :(

      Sil
  21. kanaviçe çok güzel olacağa benzer.ellerine sağlık.hediyelerini çok merak ettim hepini iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimahcım, bakalım bitince nasıl olacak :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)