26 Mart 2012 Pazartesi

Sıra Bahçelerde :)

Ufaktan ufaktan başladım dış işlere :)
Ama biraz hayal kurmaktan da zarar gelmez değil mi :)
Biraz internette dolaşayım dedim de :)

Mesela şöyle bir koltuk hamak gibi...
Böyle bir oturma takımııııı....
Bahçenin ortasında böyle bir süs nasıl olur, çok şekeeer :))
Şu eski tip masa sandalyeleri çok severim, böyle çiçekler arasında, ağaç gölgesinde çay-kahve köşesi :)
Aaaaa... Kavanozlardan yapacaktım bunlardan değil miii, bak unutmuşum :)
Büyük taşlara peçete dekopaj yapsam mı kiiiii :)
Yeter bu kadar hayal kurduğum :)
Ben elişime döneyiiiiim :)


34 yorum :

  1. Hangi birine yorum yazayım şaşırdım.Çok güzel detaylar, annem de seviyor sizi.. Arada yorumlarını da görüyorum,hoşuma gidiyor.Yine de hızınıza yetişmek mümkün değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asortik krepim, detaylar güzel değil mi, benzerlerini yapabilsekte yeter aslında :)
      Anneni izlemeyi ben de seviyorum, hamarat kontes, adına uygun :)

      Sil
  2. banucummmmmm
    senin bahcen hepsinden daha guzellllll
    eminim sen oldugun icin bahce dahada guzel gorunur
    opuyorummmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanım, evle uğraştığım yeter değil mi, havalar azıcık daha düzelsin de bahçeyle uğraşıp süsleyeyim biraz da :) Şimdilik hayalde hepsi :))

      Sil
  3. Bak sonunda getirteceksin beni taaa Alamanya'lardan oraya Kocaeli'ne he! :))

    Her resime ayri bayildim yahu. Benim terasi da yakinda bir elden gecirmeyi düsünüyorum, bahar ve yaz icin hazirlayip süslicem. Biraz yeni fikirler, esinlenmeler oldu, tesekkür ederim. Bitince ben de resimlerini yayinlarim, birlikte hayal kurariz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EQ Ayşecim, terasta da neler yapılır neler, süsle de ben de kıskanayım, çıkayım Kocaelinden geleyim Alamanyalara :) Sen neresindesin bilmem ama, Rothenburg ob. der Tauber Goethe Enstitut, Nürnberg Universitat.... aaaah gençlik yıllarııım :))

      Sil
  4. Hepsi çok güzeller ve senin bahçe kocaman Banucam çok güzel olurlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, bahçe kocaman da ben kocadım yaaaa, uğraşamıyorum her tarafıylaaa :(

      Sil
  5. koltuk hamağı ben alayım gideyim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeey alıp kaçma bırak onu yerinde bakiiim Saadeeeeet :))

      Sil
  6. Banucum eminim ki bahçende evinden geri kalmayacaktır.Sende bu yaratıcılık ve enerji varken (Maşallah)Görsellerden daha güzel bahçeler yaparsın. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beycan Cananım, evi doldurdum yer kalmadı ya, sıra bahçeye geldiii :))

      Sil
  7. bugün bende baktım balkona adana da balkonlar çok büyük 2 milyar bir masa 4 koltukumsu sandalye valla beni öylesi aşar ama başka bir güzellik düşünüyorum bu arada o köpek süsü benim tanıdığım bıdık öper valla öper okşar sever:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor menekşem, şu yapacağın güzelliği çok merak ettim doğrusu, çabuk yap ta fikir edinelim şöyle ucuz yollu :) Verilir mi öyle milyarlar mobilyalara, beceri varken değil mi ama :)
      Bıdık ne yapar orası meçhuuul :))))

      Sil
  8. hamak en güzeli...
    sana kolay gelsin banucam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cep aynam, hamak güzel de, o hamakta keyif sürecek zamanı bulmak lazım, o zor oluyor işte, sorsana bahçedeki hamakta kaç gün keyif yapabildin diye :))

      Sil
  9. aaaa bende Deniz bebeğin mama kavanozlarını biriktirdim.agaclara asmak için mumluk yapayım diye:))))))
    kolay gelsin Banu hanım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halime, e yaz geldi, hadi yapta kıskanalım :)

      Sil
  10. ağaçta asılı mum fikrini çok beğendim çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili sonsuz dekorasyon, fikir gerçekten çok güzelde, uygulamaya geçmek önemli olan benim için :))

      Sil
  11. ablacım sen ne ara bahçelere geçtin ben daha evi temizliyemedim çok tembelim çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anekzuram, şekerim sen zaman bulamamışsındır, bilirim işin çoktur, yaparsın birara, acelen ne ki, sen bana bakma, karlardan sıkıldım da saldırdım etrafa :)

      Sil
  12. Bahar geldi sayılır bahçeler renklenir bahçe süsü köpe bayıldım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevdoşcum, arka taraflar hala diz boyu kar biliyor musuuun :)) Bekliyorum dört gözle baharcığımı :))

      Sil
  13. harika şeyler yapacağından kuşkum york kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü çantam, heves var da, güç yok be şekerim, yaşlandık mı ne :))

      Sil
  14. Hepsi de çok güzel örnekler, kavanozlara ve taş üzerine peçete transferi favorim oldu neden mi en masrafsız ve hemen gerçekleştirebileceğim objeler olduğundan, diğerleri için önce böyle geniş bir balkona ve bahçeye sahip olmam lazım, kolay gelsin Banucum, merakla bekliyorum yapacaklarını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, internete bi dalınca ne fikirler çıkıyor, insan nelere hevesleniyor ama uygulamaya gelince püffffff :(( Ufak tefek ucundan acccık uygularım belki ben de :)

      Sil
  15. Güzel olur tabii olmasına. Bekliyoruz bakalım kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğim, bekle anacım, şu karlar bi erisin, toprak accık kurusun, o zamana kadar kış tekrar gelmezse yapacaz bişeyler :))

      Sil
  16. Merakla bekliyoruz bahçeni...ee çaya geleceğiz ya zaten!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe Kabuğum, ooh ben bütün işleri bitireyim, siz keyif sürmeye gelin, var mı öyleeeee :))
      Beklerim şekerim ne zaman istersen :)

      Sil
  17. son iki resmin benzerlerinden yapmayı ben de bir aydır kendime hatırlata hatırlata erteleyip duruyorum! :)
    ilk yorumumda yazıyorum: nasıl bir şans insanın kendini emekliye ayırması hayalini kurduğu yere gidip yerleşmesi, sevdiği şeylere vakit ayırabilmesi, bu kadar güzel, bu kadar kapsamlı bir şekilde insanlarla paylaşabilmesi, ilham verebilmesi... çok özendim :)

    bunu da söyledikten sonra kendimi gömüyorum şu sol banttaki listeye!

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)