20 Mart 2012 Salı

Mutfağımdayız :)

İşim bittikçe evimden köşeler paylaşıyorum ya... Hani "görmemişin evi olmuş....." diyenler olabilir :))
Paylaşmamdaki amacım, önceden ürettiklerimi hatırlatmak, bazı fikirler verebilmek... Ya da, herşeyin yerini öğrenin de, geldiğinizde yabancılık çekmeyin :))
Mutfağımla şimdilik işim bitti....
Salon tarafından mutfak böyle görünüyor...
Kedilerimi hatırlıyorsunuz değil mi :)

Yatak odaları tarafından bakınca yemek bölümü böyle...
Yemek bölümünden detaylar...
Minik kaktüs saksıları benim ilk dekopaj denemelerim :)
Minik bakırlarım :)


Pekiii, mutfak bölümünü yakından görmek ister misiniz...
Mutfağın duvarlarını geçen sene yapışkanlı kağıtla kaplamıştım, silinmesi pek kolay oldu :)
Kavanozlarımı geçen sene dekopaj resimleriyle etiketlemiştim...
Sarmısaklarımı çok seviyoruuum :) Onlar da geri dönüşüm ya...

Dağda yaşayınca kışın stok yapmak gerekiyor ya, o nedenle iki tane dondurucum vardı, ama bir tanesi bozulunca onu kiler olarak kullanmaya başladık, işte onu diğer dolaplara uysun diye yapışkanlı kağıtla kapladım :)

Onun yanındaki dolabı biliyorsunuz, hani iki dolabı üstüste koymuştum, geçenlerde de içini yapışkanlı kağıtla kaplamıştım, ayyy kulplarını hala yenileyemedim :(
Çabuk transfer kağıdıyla yenilediğim bakır tepsimi kapı üstüne astım...
Tekrar yemek bölümüne geçelim....
Incık cıncıklarımın dolabı, aslında Şiledeki evde mutfağa takım olarak kavanozluk olarak yaptırmıştım...
Bu şiş kılıfını geridönüşüm projesi olarak yapmıştım, eski teyp kasetlerinin bantlarından :)
Bu seramik çorba kasesi anneannemden kalan bir takımın, içindekiler taaaa eskiden ördüğüm yumurta şapkaları, çeşit çeşit :)
 Çekmecede strafor tabaklardan yaptığım bardak altlıkları var, tokyolar :)
 Alt rafta, eski disketlerden yaptığım bardak altlıkları :)
 Naylon poşetliğim bir köylü kızı :) O zamanlar blogum yoktu, yapımını paylaşamamışım :(
Gene eski disketlerden kabartmalı yaptığım dekopaj aşçılarım :)
 Bereket kuşlarım, üçlü olanlar bunlar... Dükkanda nefti yeşil ve siyah olanları kaldı...
 Minik kuşlarımı söküp yıkadım ve değişik şekilde yeniden dizdim :)
Amanııın, ne uzun yazı oldu, yorulduuum :)
Sıkıldınız mııı :(


74 yorum :

  1. sıkılırmıyız ablacım ellerine sağlık mis gibi güle güle kirletin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güftecim, sağol şekercim, sıkılan da olur yani dedim de :)

      Sil
  2. Off çok şeyin var gerçekten. Tek tek temizlemek zor tabii:)) Ama çok neşeli her köşen:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretim, daha da gözüm doymuyor ki :)) Eh gülü seven dikenine-temizliğine- katlanır bu durumda naapalım :))

      Sil
  3. e Banu ne diyeyim sana daha... Bereket kuşlarına, kedilerine, sarımsaklara bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lalecim, deli de çatlak de bana, başka ne denir :))

      Sil
  4. Hayır sıkılmadık fotoroman gibi ama öpmiycem seni:) Ayy ne çok incik cincik var hayatımızda değil mi? Ben mutfak dış yüzeyinde gezinenleri minimuma indirip pek rahatladım ama mutfak bayağı uzun iş, şaka maka bitiyor bahar temizliğin, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammam, daha bitmedi mi cezaaam, öp artık beni yaaa :(
      O ıncık cıncıklar hayatım benim, zevkim :)
      Bitiyor bitiyor yakında, son rötuşlar kaldı, sonra bahçeye başlarım :)

      Sil
  5. Banucum
    cıvır cıvır cıvıl cıvıl bir ev
    ben sana gelsem bunlara bakmaktan incelemekten sohbet edemeyiz valla :)) tam yaşanan bir ev ama bakımı temizliği zor olmuyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızcım, hem dolanır hem sohbet ederiz merak etme, hele bir gel de :)
      Temizliğe gelince,eh bunları sevince temizliğe de katlanacağız artık :)

      Sil
  6. "Ya da, herşeyin yerini öğrenin de, geldiğinizde yabancılık çekmeyin :))"

    buna bayildim:))

    Hayir hic sıkılmadım. Neye benzettim biliyor musun bu durumu ben? Hani sevdigimiz dizilerin evleri vardir ya? evin mutfagini, salonunu, her detayini ezberleriz izleye izleye... hani bize cok tanidik ve sicak gelir? onun gibi oluyor sanki:)

    Cok sirin bir evin var Banu'cum, Allah huzur icinde yasamak nasip etsin ömür boyu.
    Fakat cok merak ediyorum ben sahsen, nerede yasiyorsun? bu ev nerede yani...kardan bahsediyorsun da sürekli, merak ettim neresi acaba diye. Sadece "falanca il'e yakin" desen de yeter:) Cok selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah.. baka baka ezberle işte :))
      Aşkolsun ama yaaa, profilimi okumadın mıııı :( Bilgiler orada yaaa :))

      Sil
    2. Ben ana sayfada soldaki profilini okudum ve sadece "27 Kasım 1956 İstanbul doğumlu, 27 senelik iş hayatından Muhasebe-Finansman üst düzey yöneticisiyken kendini emekliye ayırmış, hayalini kurduğu, doğa içindeki yaşamına kavuşmuş, çok sevdiği el sanatlarına iyice bulaşmış bir hatunum..." yaziyordu. Tiklamamistim üstünü, hepsi bu diye. Simdi tikladim ve "Kocaeli"yi simdi gördüm, pardon pardon:)

      birdaha gelebilir miyim bloguna? (**en acindirici bakisini takinarak**)
      ;)

      Sil
    3. EQ,cuuum :) Sakın kaybolma biryerlereeee :) Gelmezsen meraktan çatlarııım :)

      Sil
    4. EQ.....Bak şimdi profilin buradaki bilgilerine de yazdım, sayende daha açıklayıcı olduuu :))

      Sil
    5. heh, bakin bu kiyagimi da unutmayin yeni gelen arkadaslar.... (hemen de simarirmisim):))


      Tesekkürler:)

      Sil
  7. Sıkılmadım, aksine büyük bir merakla okudum ve her resmi inceledim.Şimdi de link verdiğin önceden yaptığın yerlere bakmaya gidiyorum, kesin önceden bakmışımdır ama olsun:)
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili kpsszede, sıkılmadıysan ne mutlu banaaaaa :)

      Sil
  8. sıkılmak ne mümkün senin anlattıklarından ayrı sağında solunda ne varsa baktım durdum hayat dolu evin sımsıcacık yansıyor.(içinde ki Canlarım da öyle) öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü çantam, canım yaaaa, sevindirik ettin beniiii :))

      Sil
  9. Çok şirin ve sıcak bir ev ....
    insanı hemencecik içine alıp sarıp sarmalıyor
    tıpkı içinde yaşayanlar gibi
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Evkadını, böyle bir his yansıtıyorsa gerçektiiir :)

      Sil
  10. ablammm her ayrıntın için ellerine sağlık söz birgün gelecem sana valla billa kuşlara bakmamışım hayret onlara da bakmaya gidiyorum öpüyorum kuzummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor menekşem, hep gelecem diyorsun ama dilerim birgün gerçekten çıkıverirsin karşıma :) Öptüm seniiii :)

      Sil
  11. zevkle seyrettim, emeğine sağlık..
    resimler için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Düşünce bahçesi, birkaç küçük fikir, biraz da zevk verdiyse resimler, ne mutlu banaaaa :)

      Sil
  12. Her köşesi ayrı bir güzel.Dönüp dönüp seyrediyorum.Ahşap oluşunada bayılıyorum.İçinde yaşayanlar gibi sıcacık bir ev. Paylaşımın için teşekkürler canım..Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beycan Canancım, ben teşekkür ediyorum güzel yorumun için, bizden de sevgileeeer :)

      Sil
  13. Valla çok güzel olmuş güle güle kirlen bende temizliği bitirsem oh dicem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begoşcum, bitince insan rahatlıyor ama bir güzel, sana da kolay gelsiiin :)

      Sil
  14. Çok şirin bir mutfak. Ayrıntılar her köşeye zevkli ve özenli bir hanımefendinin ellerinin dokunduğunu anlatıyor. Sağlıklı güzel günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Begonvilli ev, pek özenli değilimdir ya :(
      Boş olan her yanı dolduruyorum, heryerden birşeyler sallanıyor işte, bu da benim zevkim :)) Teşekkürleeeer :)

      Sil
  15. Banucan bana disketten bardak altlığı yapma fikrine dair biraz detay verirsen sevinirim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsencim, o resmin üzerinde "disketler" kelimesinde linki var, bi tıklarsan açıklamalarım resimli olarak var orada...

      Sil
    2. Canım çok pardon dikkatsizlik etmişim hemen bakıyorum teşekkürler :)

      Sil
    3. Gülsencim, buldun değil mi? Benim yaptıklarım çok basit, ama fikir verebilir belki :)

      Sil
    4. Ayyynen öyle Gülsencim, tabii ben çıkan parçaları da sakladım, işe yarayabilirler ne de olsa :))

      Sil
  16. allahh allahhhhhhh
    ben bu evi bir yerden hatirliyor gibiyim:)))))))))))
    tertipli arkadasim,,,,
    gule gule otur o guzel evinde,mutlu bir yasam sur,,,,,insallah
    kocaman opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanııım, hatırladın değil miiii :))
      Teşekkürler güzel dileklerin için, ama ben senin kadar tertipli değilim, bu gerçekkkk :))

      Sil
  17. Yavaş yavaş bütün fotoğraflara zevkle baktım. Sıcacık bir ev. Mutlulukla huzurla oturun Banucam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, çoook teşekkürler, Allah sağlık versin de gerisi gelir :)

      Sil
  18. Seviyorum seni ve evini Banu ! Ne güzel bahar temizliğine ucundan kıyısından başladın sen,darısı başıma ! Horozlu tutaç gözümden kaçmadı haberin olsun ! Güle güle otur misler gibi tertemiz evinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colettem, ben de seni ve evini seviyoruuum :) Ben şimdiden bitireyim dedim, çünkü birkaç güne karlar erir, bahçe işleri başlar :)
      Horozlu tutaçı Serpilcim (Aksungur-Hobiler) yapmıştı, geldiğinde hediyelerinin arasındaydı :)Sana da kolay gelsiiin :)

      Sil
  19. Her köşede durup seyredilecek bir şeyler var. Emek yumağından oluşmuş ne güzel bnir ev.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hüznün tadı, genelde çıfıt çarşısı diyorlar benim eve ama :)))) Teşekkürleeer :)

      Sil
  20. Evin her köşesine zevkli ve yaratıcı elleriniz değmiş. Öyle güzel ki. Maşallah.
    Huzur, sağlık ve mutlulukla yaşayın inşallah.
    Hangisine ne yazacağımı bilemedim, ama bilin ki hayranlıkla baktım tün detaylara.
    Bıdık'a çok çok öpücükler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, güzel dileklerin için teşekkürleeer :) Bıdık öpülmeye doymaz biliyorsun değil miii :)

      Sil
  21. ne sıkılması Banu hn. bayıldımmmm. Tam bana göre bir ev. El atılacak çok şey var. Mutlaka gelicem sizi ziyarete.... mutlaka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özmen Zeynepcim, ne zaman istersen gel, herşeyin yerini öğren ama gelmeden, self servis bizim ev :)))))

      Sil
  22. Sıkılmak ne kelime evin her köşesini şevkle ve zevkle nasıl döşediğini görmek çok keyifli.Yaptıklarına ayrı ayrı hayran kaldım nasıl yaparım nerede kullanırım sorularının kendiliğinden cevap bulduğu bir paylaşım olmuş,teşekkürler...
    Not:baharla beraber hepimizin yolu sizin oradan geçecek gibi görünüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Oda atölye, fikir verebildiysem ne mutlu bana, amaç o zaten ya :)
      Hep derim ya, dostlukla gelen herkese kapım açık, yalnız bu evde herşey self servis, onun için herşeyin yerini öğrenin gelmeden :))

      Sil
  23. hiiiç sıkılmadım, bayılıyorum evine, sıcacık, el işleriyle dolu. bende aşka geldim, bahar temizliğine başlıyorum. güle güle oturun .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Atölye Nott, ay ne güzeeeel, temizlik yapmaya heveslendirmişiiiim :)) Kolay gelsiiin :)

      Sil
  24. insana huzur veren, cıvıl cıvıl bir ev bu, ben görmekten hiç bıkmıyorum doğrusu, baharda balkon ve bahçe görüntülerini de isterim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessem, eh sizler bıkmıyorsanız ben de bıkmaaam :) Verandalar, bahçe düzenlendikçe gelir resimleri merak etmeee :)

      Sil
  25. Oh,mis olmuş ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülinim, oldu oldu mis oldu ama sen gelmediiiin :(

      Sil
  26. O küçücük mutfak hazine sandığı gibi. Baktıkça yeni bir şeyler görüyor insan. Üstelik sihirli değnek değmiş gibi ışıl ışıl, pırıl pırıl olmuş. Ellerine sağlık Banu. Çok mutlu günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümüm, sen mutfaktakilerin yerini biliyorsun zateeen :) Gözüm doymadığı için herzaman yeni birşeyler oluyor tabii, boş yerleri dolduralım :))

      Sil
  27. Valla, mutfak, banyo, neresi olursa olsun, zevkle döşenince küçük de olsa saray gibi görünüyor, ellerine sağlık, ne fikirler çaldım senden ne fikirleeerrr, kusuruma bakmazsın artık, göz hakkına girer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Elift, bak blogumun en başında ne yazıyor :)
      Eğer fikir verebildiysem, uygulamalarınızda kendimden birkaç parça görebilirsem benden mutlusu olmaaaz :)

      Sil
  28. Banucum buldum, sadece metal kısımlarını yani çıkıntı yapan yerleri sökeceğiz, disketi iki ayrı arçaya ayırmayacağız gibi anladım doğru mudur ?

    YanıtlaSil
  29. Harika bir ev diyoru her paylaşımlarınıza bakarken. :)))
    Keyifli bir yaşantı olduğu fotoğraflara yansımızş.
    Yaptıklarınız da bir harika. Ellerinize, emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşahcım, beğendiysen evimi, zevklerimiz anı demektir, ne güzel :) Buralarda yaşamanın eksileri de var tabii, ama keyfi hepsini bastırıyor :)Teşekkürleeer :)

      Sil
  30. Sıkılmak ne demek tekrar tekrar gezdim sıcacık evini, güle güle, sağlıklı, huzurlu günler dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selmacım, dilerim birgün gerçekten gezersin buralarda :)

      Sil
  31. Banu abla bana ilham kaynağı oluyorsun, sağol paylaşımın için. Baktıkça evimi güzelleştirmek için enerji ve fikir kazanıyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Çizimci, hoşgeldin, bloguna bakıp izlemeye alayım dedim ama "profilin uygun değil"miş :(
      Fikir verebildiysem, beğendiysen ne mutlu bana :)

      Sil
  32. Burası masal evı gibi ya da heidi'nin dedesiyle yasadıgı ev gıbı. Sıcacık, yaşayan bir ev ne mutlu size güle güle oturun evınızde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lolacım, hoşgeldiiiin :) Lola lola ağzıma takıldı, eski bir şarkı vardı böyle nakaratlı :)) Güzel dileklerine teşekkürler, herşey gönlünce olsun, bu arada geçmiş olsuuun, umarım ağrın geçmiştir artııık :(

      Sil
  33. ne sıkılması şekerim senin ev derya deniz..giren ağzı açık kalmadan ve zaman geçmeden çıkamazki!helal sana..

    YanıtlaSil
  34. Alanayım, kapat ağzını şekeriiim :) Bakacak çok şey var değil mi, çıfıt çarşısı :))

    YanıtlaSil
  35. banucum yine harikalar yaratmışsın.senin bu enerjine hayranım.seni izlerken kendimi uyuşuk uyuşuk yatıyor gibi hissediyorum.Allah bu enerjini ,sağlığını daim etsin arkadaşım.

    YanıtlaSil
  36. Fisuncum, sağlık yerinde olsun gerisi geliyor, her nekadar bel ağrıları varsa da idare ediyoruz :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)